duntelco1
مشاوره تحصيلي

زمان اعتراض به نتايج اوليه آزمون ارشد 99

با وجود آنكه پاسخنامه داوطبان توسط نرم افزار هاي دقيق بررسي مي شود و احتمال وجود خطا خيلي كم است، اما باز هم اگر اعتراضي به كارنامه خود داشتيد، مي توانيد آن را ثبت كنيد.

زمان در نظر گرفته شده براي اعتراض به نتايج كنكور كارشناسي ارشد، بلافاصله پس از اعلام نتايج كنكور ارشد 99 است و تا پايان مهلت انتخاب رشته ارشد 99 فرصت خواهيد داشت كه درخواست اعتراض خود را ثبت نماييد. توجه داشته باشيد كه هر چه سريع تر اعتراض به نتايج را انجام دهيد بهتر است چرا كه ممكن است به دليل دير ثبت شدن پاسخ اعتراض، از فرايند انتخاب رشته جا بمانيد.

در سال جاري با توجه به تاخير در زمان برگزاري كنكور ارشد و هم چنين انتخاب رشته، احتمال داده مي شود كه نيمه دوم شهريور ماه، سامانه اعتراض به نتايج اوليه كنكور ارشد در سايت سنجش فعال شود.

نحوه اعتراض به نتايج اوليه كنكور ارشد 99

اعتراض به نتايج اوليه آزمون ارشد به صورت اينترنتي و از طريق سايت سازمان سنجش قابل پيگيري است بدين صورت كه داوطلب بايد با استفاده از پست الكترونيكي، ابتدا در سامانه sanjesh.org براي خود نام كاربري و حساب تعريف كند و سپس درخواست اعتراضش را ارسال نمايد. براي آگاهي از  زمان اعلام نتايج انتخاب رشته كارشناسي ارشد 99 كليك كنيد.

براي ثبت نام در سايت سنجش لازم است از قسمت “ورود به سيستم پاسخگويي” كه در منوي سمت چپ سايت قرار دارد اقدام كنيد و جهت نام نويسي تنها به كدملي و ايميل نياز خواهيد داشت.

توصيه مي شود براي ثبت و ارسال درخواست در سيستم پاسخگويي سازمان سنجش، از مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل كه تجربه اين كار را دارند راهنمايي دريافت كنيد تا هيچ مشكلي در فرايند ثبت نام و اعتراض به نتايج ارشد وجود نداشته باشد.

اعتراضات قابل قبول كنكور ارشد 99

چند مورد از اعتراضاتي كه مورد قبول سازمان سنجش است و حتما بررسي مي شوند عبارتند از :

اشتباه در درج اطلاعات ثبت نامي

اگر پس از بررسي كارنامه اوليه كارشناسي ارشد 99 خود متوجه شديد كه بخشي از اطلاعاتي كه در فرم ثبت نام درج كرده بوديد، اشتباه است مي توانيد براي اصلاح اين موارد در سايت سازمان سنجش درخواست ارسال كنيد تا كارنامه تصحيح شده برايتان صادر شود.

از جمله اين اطلاعات كه در امر انتخاب رشته بسيار مهم هستند شامل نام و نام خانوادگي، شماره شناسنامه، جنس، نام رشته تحصيلي، سال تولد و … مي باشند.

اشتباه در محاسبه درصد دروس

حداكثر يك هفته پس از برگزاري كنكور ارشد، كليد نهايي سوالات در سايت سنجش قرار داده مي شود كه داوطلب مي تواند با مطابقت كليد سوالات با پاسخ هاي خود، درصد اكتسابي در هر درس را به دست آورد. اگر پس از مشاهده كارنامه متوجه شديد كه براي يك يا چند درس درصد اشتباهي درج شده است، مي توانيد درخواست بررسي مجدد پاسخ نامه خود را داشته باشيد و از طريق اعتراض به نتايج و ارسال درخواست در سايت سنجش پيگيري هاي لازم را انجام دهيد. براي آگاهي از زمان اعلام نتيجه نهايي كنكور كارشناسي ارشد 99 كليك كنيد.

حتما به خوبي مي دانيد كه كم و زياد شدن حتي 5 درصد تا چه حد مي تواند رتبه شما را تغيير دهد و شانس پذيرشتان فرق كند بنابراين از اين موضوع به راحتي و با سهل انگاري رد نشويد و حتما اگر لازم است اعتراض را انجام دهيد.

اشتباه در اعمال سهميه عادي و ايثارگري

داوطلباني كه داراي سهميه ايثاگران، رزمندگان و خانواده شهدا هستند بايد در كارنامه اوليه خود در قسمت سهميه ثبت نامي، يكي از سهميه هاي مذكور را را مشاهده كنند و در غير اين صورت سهميه براي آن ها اعمال نشده و سهميه عادي در نظر گرفته مي شود.

اين دسته از داوطلبان مي توانند با ثبت اعتراض و ارسال درخواست در سايت سنجش، سهميه ايثارگري را براي خود فعال كنند. بديهي است كه در صورت عدم اعتراض، در زمان انتخاب رشته با سهميه عادي گزينش خواهند شد.

اشتباه در اعمال سوابق تحصيلي و معدل

سوابق تحصيلي داوطلبان تاثير زيادي در افزايش شانس قبولي آن ها دارد و اگر در كارنامه به اشتباه درج شده باشد، قطعا نتيحه منفي آن در انتخاب رشته منعكس خواهد گذاشت. داوطلبان پس از دريافت كارنامه خود حتما بخش معدل دوره كارداني و معدل دوره كارشناسي را با دقت بررسي كنند و اگر مطابقتي با معدل واقعي آن ها نداشت، مي بايست هر چه سريع تر از طريق سايت سازمان سنجش آن ها را اصلاح كنند.

لازم به ذكر است كه بخش معدل دوره كارداني مربوط به داوطلباني است كه در دوره كارشناسي ناپيوسته فارغ التحصيل شده اند و بايد حتما در كارنامه درست درج شده باشد. براي مشاهده اعلام نتايج ارشد دانشگاه آزاد 99 و اعلام نتايج ارشد فراگير پيام نور 99 كليك كنيد.

پاسخ اعتراض به نتايج اوليه كنكور ارشد 99

 حداكثر 24 الي 72 ساعت پس از ثبت درخواست در سايت سازمان سنجش نتيجه اعتراض در سايت قرار داده مي شود و داوطلب مي تواند با وارد شدن به حساب كاربري خود در سامانه، متوجه شود كه اعتراض او مورد قبول بوده است يا خير. براي مشاهده مقاله اعلام نتايج نهايي كنكور كارشناسي ارشد 99 كليك كنيد.

لازم است مجددا تاكيد كنيم كه هر چه سريع تر اعتراض خود را در سايت سنجش ثبت كنيد تا فرصت انتخاب رشته را از دست ندهيد. توصيه ما اين است كه همزمان با ارسال درخواست مبني بر اعتراض به نتايج ارشد در سايت سنجش، انتخاب رشته خود را نيز انجام دهيد تا پس از آمدن جواب اعتراض، اگر مورد قبول واقع شده بود، فرم انتخاب رشته تان را تصحيح كنيد. براي مشاهده تكميل ظرفيت كارشناسي ارشد 99 كليك كنيد.

مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل آماده ارائه خدمات در زمينه اعتراض به نتايج ارشد هستند و اگر نمي توانيد براي ارسال درخواست و اعتراض به نتايج، در سايت سنجش ثبت نام كنيد، اين كار را به مشاوران مجرب ما بسپاريد.

براي دريافت مشاوره در زمينه اعتراض به نتايج كنكور ارشد 99 مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 02126295595 تماس بگيريد.

منبع: اعتراض به نتايج كنكور ارشد 99

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ ] [ ۰۹:۰۰:۴۷ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی