duntelco1
مشاوره تحصيلي

زمان انتخاب رشته كارشناسي ارشد 99

براي بدست آوردن اطلاعات در زمينه ي انتخاب رشته فرصت كافي وجود دارد چرا كه به گفته ي رئيس سازمان سنجش در اوايل مهر ماه كارنامه ي اوليه داوطلبان كارشناسي ارشد مننتشر خواهد شد و تا آن زمان داوطلبان مي توانند حتي با وجود تغييرات در دفترچه، در مورد دانشگاه هاي ارائه دهنده و رشته هاي مختلف همينطور ظرفيت هاي آنها در سال هاي گذشته اطلاعاتي بدست آورند همينطور رتبه و تراز قبولي رشته هاي مختلف را در سال هاي گذشته بررسي كنند، لعد از انتشار كارنامه اوليه و به دنبال آن  انتشار دفترچه انتخاب رشته كارشناسي ارشد، داوطلبان مي توانند با توجه به رتبه اكتسابي خود انتخاب رشته كنند و فرم خود را در 100 انتخاب الويت بندي كنند.

نحوه انتخاب رشته ارشد 99

داوطلبان پس از دريافت كارنامه هاي اوليه به دو دسته تقسيم ميشوند. دسته ي اول متاسفانه داوطلباني مي باشند كه در كارنامه ي آن ها قيد شده كه مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه هاي سراسري نمي باشند اين دسته نمي توانند فرم انتخاب رشته دانشگاه هاي سراسري را تكميل كنند و براي ادامه تحصيل در مقطع كارشتاسي ارشد بايد به سراغ رشته هاي فراگير پيام نور و يا رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد بروند و يا سال ديگر مجدد در كنكور شركت كنند.

دسته ي دوم كه مجاز به انتخاب رشته هستند قبل از هر كاري بايد دفترچه انتخاب رشته كارشناسي ارشد 99 كه از هر ساله از سوي سازمان سنجش منتشر مي شود را به دقت مطالعه كنند و نسبت به تمامي مطالب آن و مرتبط با شرايط خودشان آگاهي داشته باشند سپس پس از استخراج كد رشته محل هاي مورد نظر و تكميل فرم مراحل زير را طي كنند.

مراحل تكميل فرم در سايت سازمان سنجش

مرحله ي اول: وارد سايت سازمان سنجش به نشاني sanjesh.org شويد.

مرحله ي دوم: بخش كارشناسي ارشد را از منوي رنگي سمت راست سايت انتخاب كنيد.

مرحله ي سوم: بر روي  لينك ” سامانه جامع كارشناسي ارشد ناميوسته 99 ”  از صفحه ي پيشرو.كليك كنيد

مرحله ي چهارم: بر روي لينك ” انتخاب رشته ” درصفحه ي باز شده كليك كنيد.

مرحله ي پنجم: دو كادر پيشروي شماست. در كادر اول تياز به شماره پيگيري ثبت نان و شماره پرونده است و در كادر دوم نياز به شماره داوطلبي، كدملي و شماره پرونده مي باشد دقت كنيد و يكي از كادر ها را تكميل نماييد و وارد بخش انتخاب رشته شويد.

مرحله ي ششم: با انجام مراحل قبل شما وارد صفحه ي ميزكار خود مي شويد حال كد رشته هايي را كه قبلا الويت بندي كرده ايد را در سايت نيز وارد كنيد و كد پيگيري انتخاب رشته خود را دريافت كنيد.

انتخاب رشته دانشگاه هاي پيام نور و موسسات غيرانتفاعي

اگر داوطلبي در ابتداي ثبت نام در كنكور كارشناسي ارشد در بخش علاقه مندي به انتخاب رشته دانشگاه هاي پيام نور و موسسات غيرانتفاعي، آن ها را انتخاب نكرده است نگران نباشد چرا كه در زمان انتخاب رشته در صورتي كه مجاز به انتخاب رشته باشد، مي تواند با خريد كارت اعتباري علاقه مندي به انتخاب رشته دانشگاه هاي پيام نور و موسسات غيرانتفاعي، كد رشاه محل هاي مربوط به اين دانشگاه ها را نيز در فرم انتخاب رشته خود قرار بدهد.

انتخاب رشته ارشد 99 بصورت تلفني

داوطلبان كنكور كارشناسي ارشد پس از دريافت كارنامه هاي اوليه خود، مي توانند براي دريافت بهترين نتيجه با توجه به رتبه شان با يك مشاور و يا فرد آگاه در اين زمينه مشورت كنند و از آن ها كمك بگيريند. يكي از راه هاي پيش روي داوطلبان با توجه به شرايط خاص حاكم بر دنيا كه باعث رعايت پروتكل هاي بهداشتي و صرفه جويي نيز مي شود، مشاوره تلفني است. در اين نوع مشاوره، مشاوران در تمام مراحل انتخاب رشته همراه داوطلبان خواهند بود و در مورد تمامي موارد مربوط به انتخاب رشته توضيحات كافي را به داوطلبان خواهند داد تا آن ها را به نتيجه مطلوبشان برسانند.

همينطور مشاوران در مشاوره تلفني در نهايت با كمك خود داوطلب انتخاب هايش در 100 انتخاب در فرم انتخاب رشته موجود در سايت سازمان سنجش وارد مي كند و پس از دريافت كد پيگيري آن را در اختيار داوطلب قرار مي دهد.

در مطلب بالا تمامي نكته هاي مربوط به انتخاب رشته كارشناسي ارشد گفته شد. در صورت داشتن هرگونه سوال و همينطور براي فرآيند انتخاب رشته مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره دانتل تماس حاصل بفرماييد مشاوران ما ضمن دريافت كارنامه اوليه كارشناسي ارشد در مراحل انتخاب رشته نيز همراه داوطلبان خواهند بود.

براي دريافت مشاوره در زمينه انتخاب رشته ارشد 99 مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 02126295595 تماس بگيريد.

منبع: انتخاب رشته ارشد 99

امتیاز:
بازدید:
برچسب: انتخاب رشته ارشد 99،
موضوع:
[ ۱۱ مهر ۱۳۹۹ ] [ ۱۱:۱۵:۳۲ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی