duntelco1
مشاوره تحصيلي

زمان ثبت نام رشته‌هاي بدون كنكور كارداني فني و حرفه اي 99

سازمان سنجش فرصتي را در خرداد ماه براي ثبت نام متقاضيان رشته‌هاي باآزمون و بدون آزمون دانشگاه‌هاي فني و حرفه اي فراهم مي‌كند. بنابراين داوطلباني كه قصد انتخاب رشته‌هاي باآزمون و بدون آزمون كارداني فني و حرفه اي 99 را داشتند بايد در زمان ثبت نام آزمون دوره‌هاي كارداني نظام جديد دانشگاه فني و حرفه اي و موسسات آموزش عالي غيردولتي و غيرانتفاعي 99،  در روز يكشنبه يازدهم خردادماه، تا روز يكشنبه هجده خردادماه ثبت نام و انتخاب رشته خود را انجام مي‌دادند كه  اين مهلت براي سال 99 به پايان رسيده است.

تمديد مهلت ثبت نام بدون كنكور كارداني فني و حرفه‌اي 99

خوشبختانه براي داوطلبان بدون آزمون كنكور كارداني فني و حرفه اي مهلت مجددي براي ثبت نام فراهم شده است تا داوطلبان جامانده بتوانند ثبت نام و انتخاب رشته خود را انجام دهند.

بنابراين داوطلباني كه در زمان مقرر، موفق به انتخاب رشته بدون آزمون و صرفا براساس سوابق تحصيلي كارداني فني حرفه اي را نشده‌اند، مي‌توانند در تاريخ يازدهم شهريورماه سال 99 تا چهاردهم شهريورماه 99 به سايت سازمان سنجش به نشاني اينترنتي ” sanjesh.org ” مراجعه كنند و بطورهمزمان با ثبت نام، فرم انتخاب رشته خود را تكميل نمايند.

لازم به ذكر است داوطلباني هم كه در خردادماه ثبت نام و انتخاب رشته، بدون آزمون كارداني فني و حرفه اي را انجام داده‌اند، درصورت تمايل مي‌توانند براي ويرايش اطلاعات خود و همينطور بررسي كدرشته‌هاي انتخابي كه در زمان ثبت نام وارد كرده‌اند، در تاريخ‌هاي گفته شده در متن فوق به سايت سنجش مراجعه و اقدامات لازم را انجام دهند.

داوطلبان براي دريافت اطلاعات بيشتر از انتخاب رشته بدون كنكور كارداني فني و حرفه‌اي مي توانند به مطلب ” انتخاب رشته كارداني فني و حرفه اي ” كه پيش تر از سايت دانتل منتشر شده مراجعه كنند.

دفترچه ثبت نام بدون كنكور كارداني فني و حرفه اي

داوطلبان براي آگاهي از رشته‌هاي ارائه شده و همينطور آگاهي از شرايط و ضوابط كلي شركت در آزمون كارداني فني و حرفه اي بدون كنكور بايد دفترچه راهنما ثبت نام و انتخاب رشته آزمون دوره‌هاي كارداني نظام جديد دانشگاه‌هاي فني و حرفه اي و موسسات آموزش عالي سال 99، را از طريق لينك زير دانلود نمايند.

براي دانلود دفترچه بدون كنكور كارداني فني حرفه اي 99 كليك كنيد

اسامي رشته‌هاي بدون كنكور كارداني فني و حرفه‌اي

پذيرش در رشته‌هاي بدون كنكور و براساس سوابق تحصيلي كارداني فني و حرفه اي علاوه بردانشگاه‌هاي سراسري در دانشگاه‌هاي غيرانتفاعي نيز انجام مي‌شود و داوطلبان مي‌توانند كدرشته محل‍‌هاي مربوط به آنها را در فرم انتخاب رشته خود قرار دهند.

در جدول زير فقط اسامي برخي رشته‌هاي بدون كنكور كارداني فني و حرفه‌اي آورده شده است و داوطلبان براي دريافت جزئيات هر رشته مثل دانشگاه‌هاي ارائه دهنده، كدرشته محل، نوع دوره پذيرش، ميزان ظرفيت و … بايد به دفترچه رجوع كنند.

نوع دانشگاه هاي ارائه دهنده ليست رشته ها

دانشگاه هاي سراسري در دوره هاي روزانه و نوبت دوم

الكترونيك، تربيت كودك و مديريت خانواده، ساخت و توليد، صنايع دستي، صنايع فلزي، طراحي و دوخت، صنايع چوب و مبلمان، هنرهاي تجسمي – نقاشي، چاپ، امور دامي، عمران، امور زراعي و باغي، صنايع شيميايي، ماشين هاي كشاورزي، صنايع نساجي، موسيقي، متالورژي، هتلداري و گردشگري، حمل و نقل، امور اداري، فتوگرافيك، معدن، معماري داخلي، علوم دريايي، انرژي تجديد پذير خورشيدي، مكاترونيك، سراميك، پويانمايي

دانشگاه هاي غير انتفاعي

الكترونيك، امور اداري، ساخت و توليد، تربيت كودك، صنايع فلزي، مديريت خانواده، صنايع چوب و مبلمان، طراحي و دوخت، ساختمان، هنرهاي تجسمي – نقاشي، صنايع شيميايي، امور دامي
متالورژي، امور زراعي و باغي، سراميك، ماشين هاي كشاورزي، معدن، موسيقي، امور اداري، صنايع دستي

نحوه ثبت نام بدون كنكور كارداني فني حرفه اي 99

داوطلبان براي ثبت نام بدون كنكور كارداني فني و حرفه‌اي بايد نكته مهمي را درنظر بگيرند و آن هم اينست كه در هنگام ثبت نام بايد بطور همزمان فرم انتخاب رشته نيز تكميل شود. بنابراين در ادامه مطلب نحوه ثبت نام و انتخاب رشته بدون كنكور كارداني فني و حرفه اي ارائه شده و داوطلبان رشته‌هاي بدون كنكور فني و حرفه اي سازمان سنجش كافي است مراحل زير را طي كنند.

نحوه ثبت انتخاب رشته در سايت سنجش

مرحله اول: به سايت سازمان سنجش و آموزش كشور به نشاني اينترنتي ” sanjesh.org ” مراجعه شود.

مرحله دوم: دفترچه راهنما ثبت نام و انتخاب رشته آزمون دوره‌هاي كارداني نظام جديد دانشگاه هاي فني و حرفه اي و موسسات آموزش عالي سال 99 را دانلود كرده و كدرشته محل‌هاي موردنظر و بدون آزمون از داخل آن استخراج شود.

مرحله سوم: دراين مرحله داوطلبان بايد هزينه ثبت نام كنكور كارداني فني و حرفه اي را از طريق لينك مربوط به آن در سايت سنجش پرداخت كنند اما توجه داشته باشند اين مبلغ فقط براي انتخاب كدرشته محل‌هاي دانشگاه‌هاي دولتي است، كساني كه تمايل به انتخاب رشته دانشگاه غيرانتفاعي دارند بايد كارت اعتباري جداگانه براي آنها تهيه نمايند. در غيراينصورت مجاز به انتخاب اين كدرشته محل ها نيستند.

مرحله چهارم: پس ازخريد كارت اعتباري، بايد برروي گزينه ثبت نام و انتخاب رشته كارداني فني و حرفه اي كليك و فرم انتخاب رشته دريافت شود.

مرحله پنجم: سپس بايد فرم دريافتي را بر اساس كدرشته محل‌هاي استخراج شده از دفترچه را از حداقل يك و حداكثر 50 كدرشته محل تكميل شود.

مرحله ششم: پس از بررسي چندين باره فرم انتخاب رشته، بايد گزينه تاييد نهايي انتخاب شود چرا كه پس از ثبت، امكان ويرايش وجود نخواهد داشت. در آخر بهتر است يك برگه پرينت از فرم انتخاب رشته نيز تهيه شود.

مدارك لازم براي ثبت نام بدون كنكور كارداني فني حرفه اي 99

داوطلبان درنظر داشته باشند كه ثبت نام بدون كنكور كارداني فني و حرفه‌اي بصورت اينترنتي انجام مي‌شود و داوطلبان بايد قبل از ورود به سايت مدارك زير را آماده كنند و در سايت مربوطه بارگذاري نمايند.

  • يك قطعه عكس كه 4*3 يا 6*4 و با فرمت jpg بصورت فايل اسكن شده با حجم و اندازه مشخص باشد.
  • داوطلبان با سهميه رزمندگان و ايثارگران بايد براي فعال نمودن سهميه خود كد پيگيري 12 رقمي را در قسمت مربوطه وارد نمايند.
  • اتباع خارجي بايد كدپيگيري 13 رقمي را براي ثبت نام كارداني فني و حرفه اي در دسترس داشته باشند و در فرم ثبت نام وارد نمايند.
  • كد 4 رقمي رايانه ديپلم
  • كد نظام وظيفه
  • كد و عنوان رشته تحصيلي
  • كد و عنوان رشته امتحان
  • كد محل تولد و محل صدور شناسنامه نيز الزامي مي‌باشد.

شرايط شركت در آزمون كارداني فني و حرفه اي

در اين قسمت از متن به برخي شرايط اختصاصي مهم براي شركت در انتخاب رشته بدون كنكوركارداني فني و حرفه اي ذكر شده است و لازم به ذكر است داوطلبان علاوه براين شرايط بايد از شرايط عمومي، شرايط و مقررات وظيفه عمومي، شرايط ثبت‌نام اتباع غيرايراني و توضيحات مربوط به سهميه درج شده در دفترچه ثبت نام نيز اطلاع باشند.

شرايط اختصاصي شركت در آزمون كارداني بدون آزمون به شرح موارد زير مي‌باشد :

  • متقاضيان بايد داراي مدرك ديپلم نظام جديد دريكي از شاخه‌هاي رشته فني حرفه اي يا كاردانش باشند.
  • به جز داوطلبان با مدرك ديپلم نظام جديد هنرستان‌هاي فني و حرفه اي و كاردانش، متقاضيان با داشتن مدرك ديپلم رشته‌هاي نظري نيز مجاز به شركت دراين آزمون هستند، اما فقط مي‌توانند يكي از رشته‌هاي كارداني ناپيوسته انتخاب كنند.
  • داوطلباني كه در سال 98 در آزمون كارداني فني حرفه اي شركت كرده‌اند و در يكي از كدرشته محل‌هاي روزانه پذيرفته شده اند، در سال 99 نمي‌توانند كدرشته محل هاي دوره روزانه را انتخاب كنند.
  • متقاضياني كه در سال 98 در كدرشته محلي از دوره‌هاي نوبت دوم و غيرانتفاعي پذيرفته شده اند، در سال 99 مي‌توانند بدون انصراف از رشته  فعلي خود در اين آزمون، شركت كنند و در صورت قبولي مجدد از رشته قبلي خود انصراف دهند.

براي دريافت مشاوره در زمينه ثبت نام بدون كنكور كارداني فني حرفه اي 99 مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 02126295595 تماس بگيريد.

منبع: ثبت نام بدون كنكور كارداني فني حرفه اي 99

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۱ مهر ۱۳۹۹ ] [ ۱۱:۲۵:۰۵ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی