duntelco1
مشاوره تحصيلي

زمان اعلام نتايج كنكور كارداني به كارشناسي 99 | دانشگاه هاي سراسري

طبق جدول زمان بندي آزمون كارداني به كارشناسي، در دفترچه راهنماي ثبت نام و انتخاب رشته آزمون كارداني به كارشناسي ناپيوسته 1399، داوطلبان با شركت در تاريخ چهاردهم شهريور ماه سال 99 در اين آزمون، مي‌توانند نتايج عملكرد خود را در دهه سوم مهرماه ببينند.

با توجه به اينكه ، فرآيند انتخاب رشته آزمون كارداني به كارشناسي ناپيوسته كمي متفاوت‌تر از آزمون‌هاي ديگر است و داوطلبان در زمان ثبت نام، انتخاب كدرشته محل‌هاي تحصيلي خود را نيز انجام مي‌دهند بنابراين نتيجه تنها يكبار و در قالب يك كارنامه منتشر مي‌شود و بهتر است بگوييم نتايج اوليه مفهومي ندارد و نتايج نهايي كارداني به كارشناسي در اواخر مهرماه بر روي سايت سازمان سنجش قرار مي‌گيرد و داوطلبان مي‌توانند كارنامه‌هاي خود را دريافت كنند.

اسامي پذيرفته شدگان نهايي آزمون كارداني به كارشناسي ناپيوسته 99، در رشته‌هاي مختلف تحصيلي با پذيرش با آزمون و همچنين رشته‌هاي تحصيلي پذيرش صرفاً براساس سوابق تحصيلي كه گزينش ‌آنها به‌روش ‌متمركز صورت‌ گرفته ‌است، همراه با فهرست اسامي معرفي شدگان چند برابر ظرفيت پذيرش رشته‌هاي تحصيلي نيمه متمركز در رشته‌هاي علوم پزشكي، در تاريخ گفته شده و در سايت سنجش اعلام مي‌شود.

تمامي كساني كه با توجه به نتيجه آزمونشان، پذيرفته شده اند، براي اطلاع از نحوه ثبت نام، تاريخ ثبت نام و مدارك لازم بايد به پايگاه اطلاع‌رساني دانشگاه و يا مؤسسه آموزش عالي غيرانتفاعي محل قبولي خود مراجعه نمايند.

زمان اعلام نتايج كنكور كارداني به كارشناسي 99 | دانشگاه آزاد

پس از برگزاري آزمون در زمان مقرر، داوطلباني كه هزينه انتخاب رشته در دانشگاه آزاد را در زمان ثبت نام پرداخت كرده باشند مي‌توانند در صورت كسب حدنصاب نمره كل قبولي در كارنامه اوليه منتشر شده، در زمان‌هاي اعلام شده از سوي اين سازمان وارد فرآيند انتخاب رشته دانشگاه آزاد شوند.

بنابراين نتايج اوليه كارداني به كارشناسي همان كارنامه اي است كه از طريق سايت سنجش منتشر مي‌شود و داوطلباني كه مايل به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد هستند بايد از طريق سايت سنجش و پذيرش دانشگاه آزاد اقدام به انتخاب رشته نمايند.

نحوه دريافت اعلام نتايج كنكور كارداني به كارشناسي 99

داوطلبان پس از اعلام نتايج كارداني به كارشناسي ناپيوسته 99 و  فعال شدن لينك دريافت نتايج، بايد مراحل زير را طي كنند و نسبت به دريافت نتايج آزمون خود اقدام نمايند. لازم به ذكر است به دليل اينكه نتايج كارداني به كارشناسي 99، هنوز منتشر نشده است؛ تصاوير با توجه به سال گذشته قرار داده شده است.

  • مرحله اول: به سايت سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني اينترنتي “sanjesh.org” مراجعه كنيد.
  • مرحله دوم: برروي گزينه “كارداني به كارشناسي” از منوي رنگي سمت راست سايت كليك كنيد.

 

  • مرحله سوم: در صفحه پيش رو بر روي گزينه ” اعلام نتايج نهايي آزمون كارداني به كارشناسي 99″ كليك كنيد.

 

  • مرحله چهارم: در اين مرحله دو كادر پيش روي شماست كه در  كادر اول نياز به شماره پرونده و شماره شناسنامه و در كادر دوم نياز به شماره داوطلبي و شماره شناسنامه خواهيد داشت؛ يكي از كادرها را تكميل و پس از وارد كردن عبارت امنيتي بر روي گزينه تاييد كليك كنيد.

 

  • مرحله پنجم: نتيجه خود را رويت كنيد.

كارنامه كنكور كارداني به كارشناسي

داوطلباني شماره پرونده، شماره داوطلبي خود را فراموش كرده اند، مي توانند مقاله راهنما دريافت كد رهگيري و شماره پرونده كه در سايت دانتل قرار داده شده است را مطالعه نمايند

نحوه مشاهده كارنامه آزمون كارداني به كارشناسي ناپيوسته 99

سازمان سنجش پس از اعلام نتايج نهايي كارداني به كارشناسي ناپيوسته 99، كارنامه اي با عنوان كارنامه پذيرش كارداني به كارشناسي 99 را منتشر مي‌كند و داوطلبان مي‌توانند براي دريافت آن به شيوه زيرعمل كنند.

  • مرحله اول: به سايت سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني اينترنتي ” sanjesh.org ” مراجعه كنيد.
  • مرحله دوم: برروي گزينه “كارداني به كارشناسي” از منوي رنگي سمت راست سايت كليك كنيد.

 

  • مرحله سوم: در صفحه پيش رو بر روي گزينه “كارنامه پذيرش كارداني به كارشناسي 99” كليك كنيد.
  • مرحله چهارم: در اين مرحله دو كادر پيش روي شماست كه در  كادر اول نياز به شماره پرونده، شماره شناسنامه و سال تولد و در كادر دوم نياز به شماره داوطلبي و شماره شناسنامه و سال تولد خواهيد داشت، يكي از كادرها را انتخاب و پس از تكميل عبارت امنيتي را وارد و بر روي گزينه تاييد كليك نماييد.

 

  • مرحله پنجم: كارنامه خود را دريافت كنيد.

كارنامه كنكور كارداني به كارشناسي

اعتراض به نتايج آزمون كارداني به كارشناسي ناپيوسته 99

داوطلباني كه پس از انتشار نتايج نهايي انتخاب رشته آزمون كارداني به كارشناسي در هيچ از كدرشته محل‌هاي انتخابي‌شان پذيرفته نشده اند، مي‌توانند با مراجعه به سيستم پاسخگويي سازمان سنجش اعتراض خود را ثبت نمايند.

جزئيات بيشتر اين اعتراض در مقاله “اعتراض به نتايج اوليه كارداني به كارشناسي” كه پيش تر از سايت دانتل منتشر شده، موجود مي‌باشد. براي مشاوره تحصيلي تلفني با مشاوران مجموعه دانتل با شماره هاي زير تماس بگيريد.

براي دريافت مشاوره در زمينه اعلام نتايج كنكور كارداني به كارشناسي 99 مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 02126295595 تماس بگيريد.

منبع: اعلام نتايج كنكور كارداني به كارشناسي 99

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۲ مهر ۱۳۹۹ ] [ ۰۱:۰۶:۱۶ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی