duntelco1
مشاوره تحصيلي

زمان اعتراض به نتايج نهايي آزمون كارداني فني حرفه اي 99

اكثر رشته‌هاي آزمون كارداني فني و حرفه اي بصورت بدون كنكور ارائه مي‌شود، اما تمامي متقاضيان رشته‌هاي با آزمون و بدون آزمون و پذيرش براساس سوابق تحصيلي، بايد در تاريخ‌هاي اعلام شده از سوي سازمان سنجش در اين آزمون ثبت نام مي‌كردند.

با برگزاري اين آزمون در تاريخ چهاردهم شهريورماه، طبق روال سال‌هاي گذشته پس از گذشت يك بازه زماني، و با توجه به شرايط امسال احتمالا در دهه سوم مهرماه، داوطلبان مي‌توانند نتايج نهايي آزمون كارداني فني حرفه اي را مشاهده كنند.

پس از انتشار نتايج نهايي آزمون كارداني فني حرفه اي 99، ممكن است برخي شركت كنندگان و متقاضيان هم در رشته‌هاي با آزمون و هم در رشته‌هاي بدون آزمون نسبت به نتيجه نهايي خود اعتراض داشته باشند. سازمان سنجش پس از اعلام نتايج، فرصتي را براي ثبت اعتراض اين دسته از متقاضيان تعيين مي‌كند.

با وجود اين كه زمان دقيق اعلام نتايج نهايي كارداني فني حرفه اي هنوز اعلام نشده است؛ به طور كلي دهه سوم مهرماه به عنوان زمان احتمالي انتشار نتايج مي‌باشد. با اين حال نمي‌توان در مورد زمان دقيق اعتراض به نتايج نهايي اين آزمون نظر داد اما به محض فعال شدن لينك آن، مطلب فوق بروزرساني خواهد شد.

به چه مواردي از نتايج نهايي آزمون كارداني فني و حرفه اي مي توان اعتراض كرد؟

سازمان سنجش براي تمامي آزمون‌هايي كه برگزار مي‌كند، امكان ايجاد درخواست اعتراض نيز قرار داده است تا هر داوطلبي كه گمان كر‌د در مواردي از كارنامه يا نتيجه نهايي او مشكلي وجود دارد، بتواند با ثبت درخواست اعتراض مشكلش را پيگيري كند.

هر داوطلب پس از ورود به سيستم پاسخگويي سازمان سنجش و طي مراحل ثبت اعتراض، با چندين مورد از اعتراض‌هاي از پيش تعريف شده مواجه مي‌شوند كه بايد يكي از آنها را برگزينند و در ادامه متن اعتراض خود را شرح دهند. البته لازم به ذكر است اين موارد در اكثر اوقات، اعتراضات داوطلبان را دربر مي‌گيرد.

داوطلبان مي‌توانند در صورتي كه درخواست بررسي اشتباه در انتخاب رشته و تقاضاي الويت بعدي، اعتراض به نتيجه قبولي، تقاضاي بررسي مجدد نمره، اعتراض به كليد سوالات آزمون، دريافت شماره پرونده و كدرهگيري ثبت نام و درخواست عمومي داشته باشند، در اين سامانه اقدام كنند.

البته تمامي شركت كنندگان مي‌توانند براي اعتراض به نتايج نهايي، خارج از اين بازه با ايجاد يك درخواست عمومي، مشكل خود را كاملا شرح دهند در ادامه اين مطلب به نحوه ايجاد يك درخواست عمومي مي‌پردازيم.

نحوه ثبت درخواست اعتراض به نتايج نهايي آزمون كارداني فني و حرفه اي 99

داوطلباني كه در رشته‌هاي با آزمون و بدون آزمون كارداني فني و حرفه اي ثبت نام كرده اند و پس از رويت نتيجه نهايي، تصميم به ثبت اعتراض در سايت سنجش گرفته اند، ادامه مطلب را براي يادگيري نحوه ثبت درخواست اعتراض مطالعه كنند.

مراجعه به سايت سازمان سنجش آموزش كشور

داوطلبان ابتدا بايد در مرورگر خود، سازمان سنجش آموزش كشور را جست و جو كنند و يا بصورت مستقيم به پايگاه اينترنتي اين سازمان به نشاني “sanjesh.org” مراجعه كنند چرا كه سازمان سنجش علاوه بر برگزاري آزمون كارداني فني و حرفه اي، تمامي موارد ديگري كه نيز مربوط به اين آزمون باشد را نيز پوشش مي‌دهد.

مراجعه به سيستم پاسخگويي

تمامي اعتراضات داوطلبان در آزمون‌هاي مختلف از طريق سيستم پاسخگويي سازمان سنجش قابل پيگيري است كه آزمون كارداني فني و حرفه اي نيز از آن مستثني نمي‌باشد؛ بنابراين داوطلبان براي ثبت اعتراض و ايجاد درخواست، بايد بر روي گزينه “ورود به سيستم پاسخگويي”  از منوي سمت چپ سايت كليك كنند.

 

 عضويت در سايت

داوطلبان براي ثبت هرگونه درخواستي اعم از درخواست اعتراض، بايد ابتدا در سايت سنجش عضو شوند، اگر قبلا در سايت عضو نشده‌ايد برروي گزينه “عضويت در سايت” كليك كنيد و با تكميل روند عضويت در سايت، عضو شويد.

 

 ورود به سيستم

در صورتي كه جزو داوطلباني هستيد كه قبلا در سايت سنجش اطلاعات خود را وارد كرده و داراي نام كاربري و رمز عبور هستيد، بر روي گزينه “ورود به سيستم” كليك نماييد.

 

نحوه عضويت در سايت

با كليك برروي گزينه عضويت در سايت، يك صفحه جديد شامل يك فرم برايتان ايجاد مي‌شود. در اين فرم به اطلاعاتي همچون نام و نام خانوادگي، نام پدر، تاريخ تولد، تابعيت، كدملي، شماره تلفن همراه، پست الكترونيكي و … نياز خواهيد داشت. پس از تكميل فرم و وارد كردن اطلاعات فردي، كدامنيتي را وارد كرده و سپس گزينه تاييد را انتخاب كنيد.

بسيار مهم است كه پست الكترونيكي كه وارد مي‌كنيد حتما معتبر و فعال باشد، چرا كه پس از تكميل فرم، سازمان نجش يك رمز عبور به آدرس ايميل وارد شده در فرم ارسال خواهد كرد.

 

 

به كمك رمز عبوري كه برايتان ارسال شده، وارد سيستم شويد و در جهت ثبت درخواست پيش برويد.

داوطلبان در صورتي كه مايل باشند و عضو سايت نيز نباشند، مشاوران مركز مشاوره دانتل مي‌توانند ضمن انجام مراحل عضويت آنها در سايت، درخواست‌شان را نيز مبني بر ثبت اعتراض به نتايج نهايي كارداني فني و حرفه اي 99، در سايت سنجش ثبت نمايند.

نحوه ثبت درخواست اعتراض به نتايج نهايي كارداني فني حرفه اي 99

داوطلبان پس از عضويت در سايت سنجش، بايد مجدا سعي كنند به كمك رمز ورود دريافتي از سازمان سنجش، وارد سيستم شوند بنابراين پس از كليك بر روي گزينه ورود به سيستم، بايد پست الكترونيكي و رمز عبوري كه درهنگام عضويت در سايت برايتان ارسال شده است را وارد نمايند.

 

ثبت درخواست جديد

درصفحه جديد براي ثبت اعتراض به نتايج نهايي كارداني فني حرفه اي، بايد يك درخواست جديد ثبت كنيد بنابراين بر روي گزينه ” درخواست جديد ” از منوي موجود در قسمت راست صفحه، كليك كنيد.

 

 تعيين آزمون مربوطه

در اين قسمت با تكميل كادرهاي پيش‌رو بدين صورت كه آزمون را “كارداني فني و حرفه اي” و سال را “99” وارد كنيد و سپس بر روي دكمه جستجو كليك كنيد تا درخواست‌هاي مجاز برايتان، نمايش داده شود.

تعيين نوع درخواست و تاييد نهايي

داوطلبان براي ثبت درخواست اعتراض به نتايج نهايي كارداني فني و حرفه اي 99، بايد ار بين درخواست‌هاي نمايش داده شده، بر روي گزينه “عمومي” كليك نمايند و در صفحه جديد نوع مشكل خود را انتخاب كنند و در بخش عنوان نيز، عنوان درخواست خود را مطرح كرده و سعي كنند در متن پيام خود شماره پرونده، شماره پيگيري ثبت نام و شماره ملي خود را نيز وارد كنند تا متن منسجم تري باشد و سريع تر پيگيري شود.

پس از تكميل كادر گفته شده در مرحله قبل، بر روي گزينه تاييد كليك كرده و درخواست خود را ثبت نمايند.

چه زماني به درخواست اعتراض به نتايج نهايي كارداني فني و حرفه اي 99 ، پاسخ داده مي شود؟

داوطلبان پس از ثبت اعتراضشان بايد 24 الي 72 ساعت منتظر بمانند تا كارشناسان مربوطه از تمامي جنبه ها اعتراضشان را بررسي كنند و پاسخ دهند. متقاضيان مي‌توانند پس از گذشت اين بازه زماني مجدد به سايت مربوطه و صفحه ثبت درخواست مراجعه كرده و پاسخ اعتراض خود را دريافت كنند.

لازم به ذكر است اگر داوطلبان از طريق اعتراض به نتيجه نيز، پاسخ نگرفتند و در هيچ كدرشته محل انتخابيشان پذيرفته نشدند مي‌توانند شانس قبولي خود را در تكميل ظرفيت آزمون كارداني به كارشناسي امنتحان كنند. براي مشاوره تحصيلي تلفني با مشاوران مجموعه دانتل با شماره هاي زير تماس بگيريد.

براي دريافت مشاوره در زمينه اعتراض به نتايج نهايي كارداني فني حرفه اي 99 مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 02126295595 تماس بگيريد.

منبع: اعتراض به نتايج نهايي كارداني فني حرفه اي 99

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۲ مهر ۱۳۹۹ ] [ ۰۱:۰۷:۴۱ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی