duntelco1
مشاوره تحصيلي

كنكور كارداني به كارشناسي ناپيوسته

سازمان سنجش و آموزش كشور هرساله فرصتي را براي ادامه تحصيل فارغ التحصيلان مقطع كارداني فراهم مي‌نمايد، بدين ترتيب كه متقاضيان با دردست داشتن مدرك كارداني پيوسته و ناپيوسته مي‌توانند در رشته‌هاي با آزمون و بدون آزمون كارداني به كارشناسي ثبت نام و انتخاب رشته نمايند.

لازم به ذكر است داوطلبان همزمان با ثبت نام رشته‌هاي باآزمون بايد انتخاب رشته كنكور كارداني به كارشناسي را نيز انجام دهند و تمامي شركت كنندگان مجاز به انتخاب رشته، مي‌توانند تمام كدرشته محل‌هاي ارائه شده چه بصورت با آزمون و چه بصورت بدون آزمون را در فرم انتخاب رشته خود قراردهند.

زمان ثبت نام 

براي داوطلباني كه قصد شركت در آزمون كارداني به كارشناسي ناپيوسته 99 را دارند لازم است بگوييم، فرصت ثبت نام براي رشته‌هاي باآزمون به پايان رسيده است و زمان ثبت نام اين آزمون در روز چهارشنبه  تاريخ 99/02/17 بوده و تا تاريخ  99/02/27  ادامه داشته است و براي جاماندگان نيز فرصتي در 99/03/25 لغايت 99/04/04، فراهم شد.

تمامي داوطلباني كه در آزمون كارداني به كارشناسي ثبت نام كرده‌اند مي‌توانند در فرآيند انتخاب رشته، كدرشته محل‌هاي باآزمون و بدون آزمون را انتخاب نمايند؛ اما اگر داوطلبي از ثبت نام آزمون كارداني به كارشناسي ناپيوسته 99 جا مانده است تنها در رشته‌هاي بدون كنكور كارداني به كارشناسي حق انتخاب دارد.

ثبت نام رشته‌هاي بدون آزمون كارداني به كارشناسي 99

داوطلباني كه قصد شركت در رشته‌هاي بدون آزمون كارداني به كارشناسي را دارند توجه داشته باشند طبق اطلاعيه سازمان سنجش مبني بر فرصت مجدد(سري سوم) ثبت نام و انتخاب رشته براي شركت در رشته‌هاي پذيرش براساس سوابق تحصيلي يعني براساس معدل كل دوره كارداني، دوره‌هاي كارداني به كارشناسي ناپيوسته سال 1399، در تاريخ سوم شهريور، كليه داوطلبان مي‌توانند براي پذيرش در اين رشته‌ها از روز سه‌شنبه مورخ 99/06/11 تا روز جمعه مورخ 99/06/14 به سايت سازمان سنجش مراجعه كنند و نسبت به ثبت نام اقدام نمايند.

زمان برگزاري كنكور كارداني به كارشناسي ناپيوسته 99

پس از تعويق‌هاي مكرر اين آزمون به دليل شيوع ويروس كرونا، سازمان سنجش درمورد زمان برگزاري آزمون كارداني به كارشناسي در تاريخ پنجم شهريورماه، اطلاعيه‌اي با عنوان اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور درباره تاريخ، نحوه پرينت كارت و محل رفع نقص كارت شركت در آزمون كارداني به كارشناسي ناپيوسته سال 1399، از طريق سايت مربوطه منتشر كرده است.

طبق متن اين اطلاعيه زمان برگزاري اين آزمون در صبح روز جمعه مورخ 99/06/14 خواهد بود و داوطلباني كه در رشته‌هاي اين آزمون ثبت نام و انتخاب رشته نموده‌اند بايد در اين تاريخ در جلسه حضور يابند.

زمان دريافت كارت ورود به جلسه آزمون كارداني به كارشناسي ناپيوسته 99

طبق اطلاعيه توضيح داده شده در متن فوق، براي داوطلبان كليه رشته‌هاي باآزمون، كارت شركت و ورود به جلسه از روز سه‌شنبه 99/06/11 قابل دسترسي و پرينت خواهد بود.

داوطلبان مي‌توانند با در دست داشتن اطلاعات خود مثل شماره پرونده و كدرهگيري ثبت نام و كدملي نسبت به دريافت كارت خود اقدام كنند، چرا كه كارت ورود به جلسه يكي از الزامات ورود به جلسه مي‌باشد و داوطلبان بايد پرينت كارت شركت در آزمون و همچنين اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكس‌دار را همراه خود به جلسه ببرند.

اگر داوطلبي شماره داوطلبي، شماره پرونده و يا كدپيگيري ثبت نام خود را فراموش كرده باشند، مي‌توانند با مراجعه به بخش سيستم پاسخگويي سايت سنجش و آموزش كشور، نسبت به بازيابي اطلاعات خود اقدام نمايد.

نحوه دريافت كارت ورود به جلسه

داوطلبان كنكور كارداني به كارشناسي براي دريافت كارت ورود به جلسه خود كافي است مراحل زير را طي كنند.

  • مرحله اول: وارد سايت سازمان سنجش به نشاني sanjesh.org شويد.
  • مرحله دوم: برروي گزينه ” كارداني به كارشناسي ” از منوي رنگي سمت راست سايت كليك كنيد.
  • مرحله سوم: در صفحه پيش‌رو برروي گزينه ” كارت ورود به جلسه كنكور كارداني به كارشناسي ”  كليك كنيد.
  • مرحله چهارم: در اين مرحله در كادر پيش‌رو بايد اطلاعات فردي و همينطور شماره پرونده، شماره شناسنامه و كدپيگيري ثبت نام را وارد كنيد.
  • مرحله پنجم: در اين مرحله كارت ورود به جلسه به مشخصات داوطلب و آدرس حوزه امتحاني نمايش داده مي‌شود و بايد يك برگه پرينت از آن تهييه كنيد.

براي دريافت مشاوره در زمينه زمان كنكور كارداني به كارشناسي 99 مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 02126295595 تماس بگيريد.

منبع: زمان كنكور كارداني به كارشناسي 99

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۲ مهر ۱۳۹۹ ] [ ۰۱:۴۳:۰۱ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی