duntelco1
مشاوره تحصيلي

زمان ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي 99

داوطلباني كه قصد شركت درآزمون كارداني به كارشناسي ناپيوسته 99، برگزار شده توسط سازمان سنجش و آموزش كشور را دارند، توجه داشته باشند كه زمان ثبت نام اين آزمون در روز چهارشنبه به تاريخ 17 ارديبهشت‌ ماه شروع تا روز شنبه به تاريخ 27 ارديبهشت‌ماه سال 99، ادامه داشت و براي جاماندگان نيز فرصتي در تاريخ  25 الي 31 خرداد ماه سال 99، فراهم شد.

تمامي داوطلباني كه در آزمون كارداني به كارشناسي ثبت نام كرده‌اند مي‌توانند در انتخاب رشته، كدرشته محل‌هاي باآزمون و بدون آزمون ثبت نام نمايند؛ اما اگر داوطلبي از ثبت نام آزمون كارداني به كارشناسي ناپيوسته 99 جا مانده است تنها در رشته‌هاي بدون كنكور كارداني به كارشناسي حق انتخاب دارد.

طبق اطلاعيه سازمان سنجش مبني بر فرصت مجدد (سري سوم) ثبت نام و انتخاب رشته براي شركت در رشته‌هاي پذيرش براساس سوابق تحصيلي يعني براساس معدل كل دوره كارداني، دوره‌هاي كارداني به كارشناسي ناپيوسته سال 1399، مي‌توانند براي جذب در اين رشته‌ها از روز سه‌شنبه مورخ 99/06/11 تا روز جمعه مورخ 99/06/14 به سايت سازمان سنجش مراجعه كنند و نسبت به ثبت نام اقدام نمايند.

داوطلبان اين رشته‌ها بايستي، دفترچه كارداني به كارشناسي و اسامي رشته‌هاي ارائه شده درآن و تمامي اطلاعيه‌هاي موجود در سايت سنجش به نشاني اينترنتي sanjesh.org را به دقت مطالعه و سپس اقدام به انتخاب رشته نمايند.

زمان برگزاري كنكور كارداني به كارشناسي 

طبق اطلاعيه سازمان سنجش و آموزش كشور مبني بر تاريخ، نحوه پرينت كارت و محل رفع نقص كارت شركت در كنكور كارداني به كارشناسي ناپيوسته سال 1399، زمان برگزاري اين آزمون در صبح روز جمعه مورخ 99/06/14 خواهد بود.

داوطلبان لازم است ضمن رعايت پروتكل‌هاي بهداشتي براي جلوگيري از شيوع ويروس كرونا، آمادگي قبلي و تهيه كارت ورود به جلسه از تاريخ يازدهم شهريور ماه، براي شركت در جلسه آزمون اقدام كنند.

نكات مهم ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي 99

نكته اول: تمامي شركت كنندگان دررشته‌­هاي باآزمون لازم است اگر نياز به ويرايش اطلاعات دارند؛ در زمان پرينت كارت شركت در آزمون كه از تاريخ 99/06/11 لغايت 99/06/14 قابل دسترسي است با مراجعه به سايت سازمان سنجش نسبت به ويرايش اطلاعات ثبت نامي مثل معدل كل مقطع كارداني و كدرشته محل‌هاي انتخابي خود اقدام نمايند.

نكته دوم: اگر داوطلبي شماره داوطلبي، شماره پرونده و يا كدپيگيري ثبت نام خود را فراموش كرده باشند، مي‌توانند با مراجعه به بخش سيستم پاسخگويي سايت سنجش نسبت به بازيابي اطلاعات خود اقدام نمايد.

دفترچه راهنماي ثبت نام و انتخاب رشته آزمون كارداني به كارشناسي ناپيوسته 99

داوطلبان با مدرك كارداني براي ادامه تحصيل در مقطع كارشناسي، بايد از شرايط ورود به دانشگاه و همينطور ليست رشته‌ها چه بصورت باآزمون و چه بصورت بدون آزمون مطلع باشند.

هرساله سازمان سنجش و آموزش كشور براي متقاضيان كنكور كارداني به كارشناسي، دفترچه ثبت نام را منتشر مي‌كند و داوطلبان از طريق سايت اين سازمان مي‌توانند به اين دفترچه دسترسي داشته و نسبت به دانلود آن اقدام نمايند.

براي تسهيل در روند دريافت و دانلود دفترچه راهنماي ثبت نام و انتخاب رشته دوره‌هاي كارداني به كارشناسي ناپيوسته سال 99، لينك دانلود اين دفترچه را در اين قسمت از مطلب قرار داده‌ايم. با كليك برروي لينك زير مي‌توانيد دفترچه را دانلود نماييد.

دانلود دفترچه ثبت نام بدون كنكور كاداني به كارشناسي

شرايط شركت در كنكور كارداني به كارشناسي

داوطلباني با مدرك كارداني كه مايل به ادامه تحصيل و شركت در آزمون كارداني به كارشناسي هستند، براي ثبت نام در آزمون مربوطه بايد داراي يكسري شرايط عمومي و اختصاصي باشند.

لازم به ذكر است داوطلبان علاوه بر اين شرايط بايد از مقررات وظيفه عمومي، مقررات مربوط به شرايط ثبت‌نام اتباع غيرايراني و توضيحات مربوط به سهميه درج شده در دفترچه ثبت نام نيز اطلاع باشند.

شرايط عمومي

شرايط عمومي شركت در آزمون كارداني به كارشناسي به شرح موارد زير مي‌باشد:

  • داوطلبان در وهله اول بايد به دين مبين اسلام و يا يكي از اديان شناخته شده در نظام جمهوري اسلاني ايران، معتقد باشند.
  • داوطلبان بايد به نظام جمهوري اسلامي ايران و ارزشهاي آن باور داشته و پايبند باشند.
  • از توانايي جسمي متناسب با رشته انتخابي برخوردار باشند.
  • هيچ گونه اعتيادي به مواد مخدر نداشته باشند.
  •  انجام كارهاي غيراخلاقي در كارنامه خود نداشته باشند.
  •  عضويت و وابستگي به گروه‌هاي مخالف جمهوري اسلامي ايران نداشته باشند.

شرايط اختصاصي

شرايط اختصاصي شركت در آزمون كارداني به كارشناسي به شرح موارد زير مي‌باشد:

  • متقاضيان آزمون كارداني به كارشناسي همانطور كه از نامش نيزمشخص است بايد داراي مدرك كارداني و وابسته به نوع رشته تحصيلي درج شده در مدركشان، مدركي مورد تاييد يكي از وزارت‌هاي بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و يا علوم تحقيقات و فناوري داشته باشد.
  • متقاضياني كه در آزمون كارداني به كارشناسي سال گذشته شركت كرده‌اند و دريكي از دوره‌ها به جز دوره روزانه پذيرفته شده و در حال تحصيل باشند، با صرف نظر از نظام وظيفه براي متقاضيان آقا، مي‌توانند در آزمون كارداني به كارشناسي سال جاري شركت كنند و درصورت قبولي در رشته‌اي، از رشته قبلي انصراف دهند.
  • داوطلباني كه در رشته‌هاي گروه آموزش پزشكي پذيرفته شوند، بايد توجه داشته باشند بعداز فارغ التحصيلي بايد به مدت يك برابر طول تحصيل به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي كشور تعهد خدمت بدهند.
  • داوطلبان كنكور كارداني به كارشناسي سال جاري، در صورتي كه در سال گذشته نيز دراين آزمون شركت كرده باشند و در دوره روزانه پذيرفته شده باشند، فقط مي‌توانند در دوره‌هاي نوبت دوم، غير انتفاعي و … انتخاب رشته كنند.

براي دريافت مشاوره در زمينه ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي 99 مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 02126295595 تماس بگيريد.

منبع: ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي 99 

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۲ مهر ۱۳۹۹ ] [ ۰۱:۵۰:۰۰ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی