duntelco1
مشاوره تحصيلي

زمان ثبت نام كنكور كارداني‌ فني و حرفه اي

داوطلباني كه قصد شركت در آزمون كارداني فني و حرفه اي برگزار شده توسط سازمان سنجش را دارند؛ بايد توجه داشته باشند كه مهلت ثبت نام براي ورود به رشته‌هاي اين آزمون درسال 99، به پايان رسيده است.

زمان ثبت نام آزمون دوره‌هاي كارداني نظام جديد دانشگاه فني و حرفه اي و موسسات آموزش عالي غيردولتي و غيرانتفاعي99 در روز يكشنبه مورخ 99/03/11 شروع شد و تا روز يكشنبه مورخ 99/03/18 ادامه داشت و كساني كه در اين زمان توانستند بصورت اينترنتي ثبت نام كنند، حق شركت در جلسه آزمون را خواهند داشت.

لازم به ذكر است ثبت نام و انتخاب رشته آزمون كارداني فني حرفه اي بصورت همزمان انجام مي‌شود و داوطلبان بابد در همان زمان كدرشته محل‌هاي باآزمون خود را نيز در سايت مربوطه ثبت نمايند.داوطلبان براي دريافت اطلاعات بيشتر از انتخاب رشته اين آزمون مي توانند به مطلب ” انتخاب رشته كارداني فني و حرفه اي ” كه پيش تر از سايت دانتل منتشر شده مراجعه كنند.

زمان برگزاري كنكور كارداني فني و حرفه اي 99

سازمان سنجش در تاريخ پنجم شهريورماه سال 99 اطلاعيه‌اي با مضمون اعلام تاريخ برگزاري، نحوه پرينت كارت و محل رفع نقص كارت شركت در آزمون كارداني فني حرفه اي 99، منتشر كرده است. طبق متن اين اطلاعيه زمان برگزاري اين آزمون در صبح روز جمعه مورخ 99/06/14 خواهد بود.

تمامي داوطلبان بايد در تاريخ تعيين شده با در دست داشتن كارت ورود به جلسه در حوزه مشخص شده حضور داشته باشند و سعي كنند براي جلوگيري از شيوع ويروس كرونا تمامي پروتكل‌هاي بهداشتي را رعايت كنند.

متقاضيان رشته‌هاي بدون آزمون كارداني فني و حرفه اي در صورتي كه در زمان مقرر در انتخاب رشته اين آزمون ثبت نام كرده‌اند مي‌توانند براي ويرايش اطلاعات خود و همينطور بررسي كدرشته‌هاي انتخابي كه در زمان ثبت نام وارد كرده‌اند، در تاريخ 99/06/11 لغايت 99/06/14 به سايت سازمان سنجش به نشاني اينترنتي ” sanjesh.org ” مراجعه نمايند و البته ناگفته نماند اين تاريخ فرصتي براي ثبت نام جاماندگان پذيرش بر اساس سوابق تحصيلي نيز مي باشد.

دفترچه راهنما ثبت نام و انتخاب رشته كنكور كارداني فني و حرفه اي 99

هر ساله سازمان سنجش و آموزش كشور براي متقاضيان كنكور كارداني فني و حرفه اي، دفترچه راهنما ثبت نام و انتخاب رشته را منتشر مي‌كند تا داوطلبان از ليست رشته‌هاي باآزمون و رشته‌هاي صرفا براساس سوابق تحصيلي اين آزمون مطلع شوند و بتوانتد كدرشته محل‌هاي موردنظر خود را در فرم انتخاب رشته قرار دهند.

داوطلبان از طريق سايت سازمان سنجش و آموزش كشور، مي‌توانند به اين دفترچه دسترسي داشته و نسبت به دانلود آن اقدام نمايند اما در اين قسمت از متن براي راحتي داوطلبان در دريافت و دانلود دفترچه راهنما ثبت نام و انتخاب رشته آزمون كارداني فني و حرفه اي سال 99، لينك دانلود اين دفترچه را در اين قسمت از مطلب قرار داده ايم. با كليك بر روي لينك زير مي توانيد دفترچه را دانلود نماييد.

لينك دانلود دفترچه كارداني فني و حرفه اي 99

البته قابل ذكر است در تاريخ 99/06/11 اطلاعيه‌اي منتشر خواهدشد كه حاوي اطلاعاتي از كدرشته محل‌هاي جديد و اصلاحاتي در دفترچه راهنماي ثبت نام و انتخاب رشته كارداني فني حرفه اي خواهد بود و تمامي متقاضيان رشته‌هاي با آزمون و بدون آزمون و صرفا با سوابق تحصيلي آن را بطور كامل مطالعه نمايند و درصورت تمايل فرم انتخاب رشته خود را تا زماني كه مهلت دارند، ويرايش كنند.

شرايط شركت در كنكور كارداني فني و حرفه اي

داوطلباني مايل به ادامه تحصيل و شركت در آزمون كارداني فني و حرفه اي هستند، براي ثبت نام در آزمون مربوطه بايد داراي يكسري شرايط عمومي و اختصاصي باشند.

لازم به ذكر است داوطلبان علاوه بر اين شرايط بايد از شرايط و مقررات وظيفه عمومي، شرايط ثبت‌نام اتباع غيرايراني و توضيحات مربوط به سهميه درج شده در دفترچه ثبت نام نيز اطلاع باشند.

شرايط عمومي

شرايط عمومي شركت در آزمون كارداني به شرح موارد زير مي‌باشد :

  • داوطلبان بايد به دين مبين اسلام يا يكي از اديان شناخته شده در قانون اساسي معتقد باشند.
  • داوطلبان همينطور بايد به انتقلاب اسلامي و آرمان‌هاي آن و نظام جمهوري اسلامي ايران پايبند باشند.
  • از توانايي جسمي متناسب با رشته انتخابي برخوردار باشند.
  •  اعتيادي به مواد مخدر نداشته باشند.
  • عضويت و وابستگي به سازمان هاي خلاف جمهوري اسلامي ايران نداشته باشند.

شرايط اختصاصي

شرايط اختصاصي شركت در آزمون كارداني به شرح موارد زير مي‌باشد :

  • متقاضيان بايد داراي مدرك ديپلم نظام جديد در يكي از شاخه‌هاي رشته فني حرفه اي يا كاردانش باشند.
  • به جز داوطلبان با مدرك ديپلم نظام جديد هنرستان‌هاي فني و حرفه اي و كاردانش، متقاضيان با داشتن مدرك ديپلم رشته‌هاي نظري نيز مجاز به شركت در اين آزمون هستند، اما فقط مي‌توانند يكي از رشته‌هاي كارداني ناپيوسته انتخاب كنند.
  • داوطلباني كه در سال 98 در آزمون كارداني فني حرفه اي شركت كرده‌اند و در يكي از كدرشته محل‌هاي روزانه پذيرفته شده‌اند، در سال 99 نمي‌توانند كدرشته محل‌هاي دوره روزانه را انتخاب كنند.
  • متقاضياني كه در سال 98 در كدرشته محلي از دوره‌هاي نوبت دوم و غيرانتفاعي پذيرفته شده‌اند، در سال 99 مي‌توانند بدون انصراف از رشته  فعلي خود در اين آزمون، شركت كنند و در صورت قبولي مجدد از رشته قبلي خود انصراف دهند. 

براي دريافت مشاوره در زمينه كنكور كارداني فني و حرفه اي 99 مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 02126295595 تماس بگيريد.

منبع: كنكور كارداني فني و حرفه اي 99

 
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۲ مهر ۱۳۹۹ ] [ ۰۲:۰۳:۲۴ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی