duntelco1
مشاوره تحصيلي

زمان اعلام نتايج نهايي كارداني فني و حرفه اي 99

همانطور كه تمامي داوطلبان اطلاع دارند، كنكور كارداني فني و حرفه اي براي متقاضيان رشته‌هاي با آزمون، به دليل شيوع ويروس منحوس كرونا، چندين بار به تعويق افتاد اما بالاخره در تاريخ چهاردهم مردادماه برگزار شد.

طبيعتا با تعويق زمان برگزاري، سازمان سنجش براي بررسي و تراز كردن نمره شركت كنندگان و همينطور رتبه بندي آنها در آزمون و ارزيابي معدل متقاضيان رشته‌هاي براساس سوابق تحصيلي، يك بازه زماني تقريبا يك ماهه را اختصاص مي‌دهد.

طبق دفترچه راهنماي ثبت نام و انتخاب رشته دوره‌هاي كارداني نظام جديد دانشگاه‌هاي فني و حرفه اي و موسسه‌هاي آموزش عالي غيرانتفاعي منتشر شده از سايت سنجش، نتايج نهايي كارداني فني و حرفه اي در دهه سوم مهرماه منتشر مي‌شود و داوطلبان مي‌توانند با مراجعه به سايت مربوطه نتايج خود را دريافت كنند.

پس از اعلام نتايج نهايي كارداني فني و حرفه اي، پذيرفته شدگان رشته‌هاي با آزمون و بدون آزمون براي اطلاع از ادامه روند پذيرش و ثبت نام بايد به سايت دانشگاه محل قبولي مراجعه كنند.

نكته قابل توجه اين است كه نتايج نهايي انتخاب رشته كارداني فني و حرفه اي دانشگاه آزاد، از سايت سنجش و پذيرش دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org اعلام خواهد شد.

نحوه دريافت اعلام نتايج نهايي كنكور كارداني فني و حرفه اي 99

همه داوطلباني كه در كنكور فني و حرفه اي ثبت نام نمودهاند خواه ثبت نام و انتخاب رشته با آزمون و خواه ثبت نام و انتخاب رشته بدون آزمون كنكور كارداني فني و حرفه اي را انجام داده اند، بايد درتاريخ دقيق مشخص شده از سوي سازمان سنجش در اواخر مهرماه، براي اطلاع از پذيرفته شدن و يا مردود شدن، طبق مراحل زير پيش بروند و نتايج نهايي خود را دريافت كنند.

گفتني است به دليل اينكه نتايج آزمون كارداني فني و حرفه اي 99،  تا به امروز  اعلام نشده است و لينك‌هاي مربوط به آن فعال نيستند، تصاوير قرار گرفته در مقاله مربوط به سال گذشته مي‌باشد و به محض اعلام نتايج، مطلب طبق سال جديد بروزرساني خواهد شد.

  • مرحله اول: به سايت سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني اينترنتي “sanjesh.org” مراجعه كنيد.
  • مرحله دوم: برروي گزينه ” كارداني فني و حرفه اي ” از منوي رنگي سمت راست سايت كليك كنيد.

 

  • مرحله سوم: در صفحه پيش رو بر روي گزينه ” اعلام نتايج نهايي آزمون كارداني فني و حرفه اي 99 ” كليك كنيد.

 

  • مرحله چهارم: در اين مرحله دو كادر پيش روي شماست كه در  كادر اول نياز به شماره پرونده و شماره شناسنامه و در كادر دوم نياز به شماره داوطلبي و شماره شناسنامه خواهيد داشت؛ يكي از كادرها را تكميل و پس از وارد كردن عبارت امنيتي بر روي گزينه تاييد كليك كرده و نتيجه خود را رويت نماييد.

 

تصوير يك نمونه نتيجه كارداني فني حرفه اي قرار داده شود.

اعتراض به نتايج نهايي آزمون كارداني فني و حرفه اي 99

پس از اعلام نتايج نهايي كارداني فني و حرفه اي 99، طبيعتا تعدادي از شركت كنندگان با عبارت مردود مواجه مي‌شوند و براي تعدادي نيز نتيجه بدست آمده، چندان رضايت بخش نيست و به اميد قبولي در الويت‌هاي بالاتري از فرم انتخاب رشته‌شان بوده اند.

سازمان سنجش با اختصاص زمان كافي براي اعلام نتايج، ميزان خطا را تا حدود بسيار زيادي كاهش داده است اما بازهم احتمال خطا وجود دارد، به همين دليل فرصتي را براي اعتراض قرار داده است تا داوطلباني كه گمان مي‌كنند در نتايج آنها اشكالي وجود دارد اعتراض خودشان را ثبت نمايند.

داوطلبان معترض براي ثبت اعتراض خود بايد به سيستم پاسخگويي سازمان سنجش مراجعه كنند و همينطور مي‌توانند براي دريافت اطلاعات بيشتر به مقاله “اعتراض به نتايج نهايي كارداني فني و حرفه اي” كه پيش تر از سايت دانتل منتشر شده است، مراجعه كنند. براي مشاوره تحصيلي تلفني با مشاوران مجموعه دانتل با شماره هاي زير تماس بگيريد.

براي دريافت مشاوره در زمينه اعلام نتايج نهايي كنكور كارداني فني و حرفه اي 99 مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 02126295595 تماس بگيريد.

 منبع: اعلام نتايج نهايي كنكور كارداني فني و حرفه اي 99 
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۳ مهر ۱۳۹۹ ] [ ۱۲:۳۹:۵۸ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی