duntelco1
مشاوره تحصيلي

ثبت و ارسال درخواست در سايت سازمان سنجش

تمامي داوطلبان آزمون‌هاي مختلف در صورت داشتن هرگونه درخواست مي‌توانند طبق مراحل زير پيش بروند و درخواست خود را در سايت سازمان سنجش ثبت كنند.

مراجعه به سايت سازمان سنجش آموزش كشور

متقاضيان در مرحله اول بايد سازمان سنجش آموزش كشور را در مرورگر خود جستجو كنند و يا بصورت مستقيم آدرس سايت سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني اينترنتي “sanjesh.org” را وارد كرده و به سايت سازمان سنجش دسترسي داشته باشند.

سازمان سنجش آموزش كشور تمامي اطلاعات مربوط به آزمون‌هاي مختلف را پوشش مي‌دهد، بنابراين براي ثبت هرگونه درخواست بايد به سايت مربوط به آن مراجعه كرد.

ارسال درخواست

پس از ورود به سايت سازمان سنجش، داوطلبلن در مرحله دوم بايد برروي گزينه “ورود به سيستم پاسخگويي”  از منوي سمت چپ سايت كليك كنند.

 

عضويت در سايت

در مرحله سوم داوطلبان اگر قبلا در سايت عضو نشده اند و نيستند، بايد برروي گزينه “عضويت در سايت” كليك كرده و با تكميل مراحل آن، نسبت به عضويت در سايت اقدام كنند.

 

و در مرحله چهارم از ارسال و ثبت درخواست داوطلبان در صورتي كه قبلا در سايت عضو شده اند، بر روي گزينه “ورود به سيستم” كليك نمايند.

 

نحوه عضويت در سايت

همانطوركه در مطلب فوق نيز اشاره كرديم داوطلبان پيش از ثبت درخواست بايد در سايت سنجش آموزش كشور عضو شوند تا بتوانند درخواست خود را ثبت نمايند.

داوطلبان براي عضويت در سايت بايد بر روي گزينه عضويت در سايت، كليك نمايند. با كليك بر روي اين گزينه صفحه جديدي با يك فرم ايجاد خواهد شد. در اين فرم به اطلاعاتي همچون نام و نام خانوادگي، نام پدر، تاريخ تولد، تابعيت، كدملي، شماره تلفن همراه، پست الكترونيكي، نياز است. پس از وارد كردن اطلاعات فوق، كدامنيتي را را وارد و سپس گزينه تاييد را انتخاب كنيد.

لازم به ذكر است داوطلبان بايد از ايميلي استفاده كنند كه معتبر و فعال باشد چرا كه سازمان سنجش به نشاني آن پست الكترونيكي، رمز عبوري ارسال خواهد كرد.

 

 

در ادامه روند عضويت در سايت، به نشاني پست الكترونيكي كه متقاضان وارد كرده اند، يك رمز عبور ارسال خواهد شد كه براي ورود به سامانه الزامي مي‌باشد.

نكته بسيار مهم: ملاك پيگيري و پاسخ به درخواست، اطلاعات فردي وارد شده مي‌باشد و از آنجا كه پس از عضويت امكان ويرايش وجود ندارد بنابراين داوطلبان بايد سعي كنند اطلاعات خود را به درستي در سايت وارد نمايند.

داوطلبان در صورتي كه در روند عضويت در سايت و ورود به سيستم پاسخگويي با مشكلي مواجه شوند، مشاورين مجرب مركز مشاوره دانتل مي‌توانند درخواست آنها، در سايت سنجش ثبت نمايند.

نحوه ثبت و ارسال درخواست در سايت سازمان سنجش

همانطوركه گفته شد؛ پيش زمينه ارسال درخواست، عضويت در سايت سازمان سنجش آموزش كشور مي‌باشد. بنابراين داوطلباني كه قبلا عضو سايت بوده اند و متقاضياني كه مراحل ورود به سايت را با موفقيت پشت سر گذاشته اند، حال بايد با در دست داشتن رمز عبور ارسالي از سوي سازمان سنجش، مجدد وارد سايت سنجش شده و مراحل قبل را تكرار كنند و اينبار ورود به سيستم را انتخاب نمايند.

در مرحله پنجم از ارسال درخواست، با كليك بر روي گزينه ورود به سيستم، كادري پيش روي داوطلبان قرار مي‌گيرد كه بايد با وارد كردن پست الكترونيكي و رمز عبور اين كادر را تكميل نمايند.

 

ايجاد درخواست جديد

در مرحله ششم از ارسال درخواست، داوطلبان پس از تكميل كادر گفته شده، درصفحه جديد براي ارسال هر نوع درخواستي مربوط به هر آزموني، بايد يك درخواست جديد ثبت كنند بنابراين بايد بر روي گزينه “درخواست جديد” از منوي موجود در قسمت راست صفحه، كليك نمايند.

 

در مرحله هفتم ارسال درخواست، داوطلبان يك پنل كاربري را مشاهده مي‌كنند كه بايد نوع آزموني كه در ارتباط با آن سوال دارند و همينطور در ادامه با مشخص كردن سال برگزاري آزمون، بر روي گزينه جست و جو كليك نمايند.

 

در مرحله هشتم از ارسال درخواست، داوطلبان با تكميل كادر فوق و انتخاب گزينه جست و جو، با ليستي از درخواست‌هاي از پيش تعيين شده مرتبط با آزمون انتخابي روبه رو مي‌شوند كه بايد با توجه به نوع درخواست خود، يكي را انتخاب كنند.

براي مثال در تصوير زير، در بخش آزمون گزينه سراسري و در بخش سال 1399، انتخاب شده است. در بازه زماني كه ما وارد سايت سنجش شده ايم امكان اعتراض و ثبت درخواست به كليد سوالات آزمون، دريافت شماره پرونده و كدرهگيري ثبت نام، دريافت شماره پرونده و شماره داوطلب و عمومي وجود داشته است.

 

در مرحله نهم از ثبت و ارسال درخواست، داوطلبان وقتي يكي از گزينه‌هاي نمايش داده شده مرتبط با آزموني كه انتخاب كرده اند، را برگزيند، در صورتي كه عمومي را انتخاب كنند وارد صفحه جديدي خواهند شد كه بايد ضمن بيان نوع و عنوان مشكل، يك پيام نيز يادداشت كنند و پس از وارد كردن عبارت امنيتي بر روي گزينه تاييد كليك نمايند.

 

داوطلبان سعي كنند در اين مرحله و در بخش پيام، شماره داوطلبي و شماره پرونده خود را نيز وارد كنند تا پيام منجسم تري باشد و سريعتر پيگيري شود.

پاسخگويي به درخواست ثبت شده

داوطلبان براي دريافت پاسخ درخواست خود بايد طي 24 ال 72 ساعت، پس از ثبت درخواست مجدد به سايت سازمان سنجش و سيستم پاسخگويي مراجعه كنند و از وضعيت پيام خود آگاه شوند.

پس از ثبت درخواست، درخواست‌ها ممكن است به رنگ آبي كه به معناي در صـف بررسي بودن پيام است، باشد و يا به رنگ زرد كه به معناي اين است كه پيام توسط كارشناسان دريافت شده، اما پاسخي بدان داده نشده است و يا در آخر ممكن است به رنگ سبز باشد كه يعني كارشناسان به درخواست داوطلب پاسخ داده اند و ه متقاضي مي‌تواند با كليك بر روي عنوان درخواست خود، جواب درخواست خود را مشاهده كند. براي مشاوره تحصيلي تلفني با مشاوران مجموعه دانتل با شماره هاي زير تماس بگيريد.

براي دريافت مشاوره در زمينه ثبت درخواست در سايت سازمان سنجش مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 02126295595 تماس بگيريد.

منبع: ثبت درخواست در سايت سازمان سنجش

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۳ مهر ۱۳۹۹ ] [ ۱۲:۴۲:۱۴ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی