duntelco1
مشاوره تحصيلي

زمان اعلام نتايج نهايي كارداني به كارشناسي ناپيوسته 99

همانطور كه تمامي شركت كنندگان در آزمون كارداني به كارشناسي 99، اطلاع دارند؛ داوطلبان با مدرك كارداني، فرآيند ثبت نام و انتخاب رشته اين آزمون را به صورت همزمان انجام مي‌دهند و داوطلبان بايد پس از ثبت نام در همان صفحه ايجاد شده در سايت سنجش، فرآيند انتخاب رشته را نيز انجام دهند و كدرشته محل‌هاي استخراج شده از دفترچه راهنماي انتخاب رشته كارداني به كارشناسي ناپيوسته را ثبت نمايند.

طبق توضيح متن فوق، پس از برگزاري آزمون در تاريخ‌هاي تعيين شده، نتايج نهايي داوطلبان كه در واقع نتايج انتخاب رشته آنهاست منتشر مي‌شود و طبق اطلاعيه سازمان سنجش اين نتيجه در دهه سوم مهر در اختيار داوطلبان قرار مي‌گيرد.

تمامي پذيرفته شدگان در دوره‌هاي كارشناسي ناپيوسته با آزمون و بدون آزمون و پذيرش براساس سوابق تحصيلي بايد در تاريخ‌هاي اعلام شده براي ثبت نام در دانشگاه يا موسسه آموزش عالي غيرانتفاعي محل قبولي، مراجعه كنند.

نحوه دريافت اعلام نتايج نهايي كارداني به كارشناسي ناپيوسته 99

داوطلبان پس از اعلام نتايج نهايي آزمون كارداني به كارشناسي ناپيوسته 99، در صورتي كه لينك دريافت نتيجه نهايي در سازمان سنجش فعال شده باشد مي‌توانند با مراجعه به اين سايت نتايج خود را مشاهده كنند و از وضعيت قبولي خود آگاه شوند.

نكته اي كه لازم است ذكر شود اين است؛ به دليل اينكه نتايج نهايي آزمون كارداني به كارشناسي 99، هنوز منتشر نشده است؛ تصاوير با توجه به نتايج سال گذشته در سايت سنجش قرار داده شده است و به محض اعلام نتايج، مطلب نيز بروز رساني خواهد شد.

  • مرحله اول: به سايت سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني اينترنتي “sanjesh.org” مراجعه كنيد.
  • مرحله دوم: برروي گزينه ” كارداني به كارشناسي ” از منوي رنگي سمت راست سايت كليك كنيد.

 

  • مرحله سوم: در صفحه  پيش رو، گزينه ” اعلام نتايج نهايي آزمون كارداني به كارشناسي 99 ” را انتخاب نماييد.

 

  • مرحله چهارم: در اين مرحله دو كادر براي شما نمايش داده مي‌شود؛ شما در كادر اول نياز به شماره پرونده و شماره شناسنامه و در كادر دوم نياز به شماره داوطلبي و شماره شناسنامه خواهيد داشت؛ يكي از كادرها را تكميل كنيد و پس از وارد كردن عبارت امنيتي بر روي گزينه تاييد كليك كرده و نتيجه نهايي خود را دريافت نماييد.

 

تصاوير فوق مربوط به اعلام ننايج سال گذشته است و به محض اعلام نتايج سال 99 ، اين مطلب بروزرساني خواهد شد.

لازم به ذكر است كه پس از چند روز از انتشار نتايج نهايي آزمون كارداني به كارشناسي، كارنامه اين آزمون نيز بر روي سايت سنجش قرار گرفته و براي تمامي شركت كنندگان قابل دسترس خواهد بود.

داوطلباني كه شماره پرونده، شماره داوطلبي خود را فراموش كرده اند، مي توانند با مراجعه به سيستم پاسخگويي سازمان سنجش، نسبت به بازيابي آنها اقدام كنند.

اعتراض به نتايج آزمون كارداني به كارشناسي ناپيوسته 99

تمامي شركت كنندگان در آزمون كارداني به كارشناسي ناپيوسته سال 99، چنانچه از نتيجه حاصل رضايت كافي ندارند بطوري كه در هيچ از يك از رشته محل‌هاي انتخابيشان پذيرفته نشده اند و يا حتي گمان مي‌كردند در الويت هاي بالاتري از انتخاب رشته شان پذيرفته شوند اما نشده اند مي‌توانند در سايت سنجش نسبت به نتايج نهايي اين آزمون اعتراض كنند.

درست است كه سازمان سنجش آموزش كشور ميزان خطا را در محاسبه نتايج بسيار كم مي‌كند اما باز احتمال ناچيزي خطا وجود دارد به همين دليل به داوطلبان حق اعتراض داده شده است و ثبت آن فقط از طريق سيستم پاسخگويي سازمان سنجش امكان پذير خواهد بود.

جزئيات بيشتر اين اعتراض در مقاله “اعتراض به نتايج نهايي كارداني به كارشناسي” كه پيش تر از سايت دانتل منتشر شده، موجود مي‌باشد. براي مشاوره تحصيلي تلفني با مشاوران مجموعه دانتل با شماره هاي زير تماس بگيريد.

براي دريافت مشاوره در زمينه اعلام نتايج نهايي كارداني به كارشناسي 99 مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 02126295595 تماس بگيريد.

 منبع: اعلام نتايج نهايي كارداني به كارشناسي 99

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۳ مهر ۱۳۹۹ ] [ ۱۲:۴۲:۴۹ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی