duntelco1
مشاوره تحصيلي

ثبت نام انتقالي و مهماني دانشگاه علوم پزشكي

دانشگاه‌هاي علوم پزشكي كشور، دوبار در سال امكان ثبت درخواست انتقالي و مهماني را براي دانشجويان اين دانشگاه ها، يك بار براي نيمسال تحصيلي اول و يكبار براي نيمسال تحصيلي دوم فراهم مي‌كند.

ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشگاه هاي علوم پزشكي بايد در تاريخ‌هاي اعلام شده در جدول زمانبندي مربوطه انجام شود، چرا كه خارج از اين بازه درخواست دانشجويان پيگيري نخواهد شد. با شروع سال تحصيلي جديد، مهلت ثبت درخواست براي انتقالي و مهماني در نيمسال اول به پايان رسيده است اما متقاضيان مي‌توانند در خواست خود را مبني بر انتقالي و مهماني براي نيمسال تحصيلي دوم يعني بهمن ماه را از اواخر آبان ماه 99 تا اوايل آذر ماه 99،  در سايت مربوطه ثبت كنند.

دانشجويان رشته هاي گروه پزشكي كه در حال تحصيل در دانشگاه هاي علوم پزشكي در سراسر كشور مي‌باشند و قصد ثبت نام  انتقالي دانشگاه هاي علوم پزشكي را دارند بايد به سايت مربوط به انتقالي دانشجويان رشته هاي گروه پزشكي به نشاني اينترنتي ” transmission.behdasht.gov.ir ” و براي ثبت درخواست مهماني به سايتguest.behdasht.gov.ir ”  ” مراجعه كنند.

بخوانيد: زمان انتقالي و مهماني علوم پزشكي 99

نحوه ثبت نام انتقالي و مهماني دانشگاه علوم پزشكي

دانشجويان پيش از هراقدامي براي انجام نقل و انتقالات دانشجويي بايد به سايت سازمان سنجش و آموزش پزشكي به نشاني اينترنتي ” sanjeshp.ir ” مراجعه كنند و تمامي اطلاعات مربوط به نقل و انتقالات دانشجويي دانشگاه هاي علوم پزشكي را مطالعه كنند و سپس در صورتي كه واجد شرايط نقل و انتقالات دانشگاه هاي علوم پزشكي بودند، طبق مراحل زير اقدامات لازم را انجام دهند.

مراجعه به سايت مربوطه 

  • مرحله اول: داوطلبان براي ثبت درخواست انتقالي در دانشگاه‌هاي علوم پزشكي بايد به سايت “transmission.behdasht.gov.ir” و براي  ثبت درخواست ميهماني در دانشگاه هاي علوم پزشكي بايد به سايت “guest.behdasht.gov.ir” مراجعه كنند. 
  • مرحله دوم: پس از وارد شدن به سايت مربوطه، صفحه اي براي دانشجو نمايش داده مي‌شود كه بايستي پس از مطالعه آن، شماره دانشجويي و كدملي خود را وارد كند و سپس بر روي گزينه “ثبت درخواست انتقالي جديد و يا پيگيري درخواست ثبت شده” كليك نمايند.

تكميل فرم و ارسال مدارك

  • مرحله سوم: در اين مرحله، فرمي براي دانشجو نمايش داده مي‌شود كه بايستي تمامي كادرهاي موجود در آن را با اطلاعات شناسايي مانند شماره شناسنامه و رشته تحصيلي و … تكميل نمايند.
  • مرحله چهارم: در اين مرحله بايستي دانشگاه هاي مقصد را كه قصد گرفتن انتقالي به آن را داريد را به ترتيب الويت بندي كرده و وارد كنيد.
  • مرحله پنجم: در اين صفحه نيز، مجدد فرمي نمايش داده مي‌شود كه بايد در كادرهاي مربوطه اطلاعات محل سكونت خود را وارد نماييد.

ارسال مدارك

  • مرحله ششم: در اين مرحله، متقاضيان بايستي مدارك خود را از جمله اسكن تمام صفحات شناسنامه، اسكن فرم تقاضاي موافقت شده از دانشگاه مبدا را ارسال كرده و سپس بر روي گزينه ” ارسال فايل ” كليك كنند.

پس از ارسال فايل، درخواست دانشجويان مبني بر انتقالي و يا مهماني ثبت مي‌شود كه بايد پس از اتمام زمان ارسال درخواست انتقالي و يا مهماني دانشگاه هاي علوم پزشكي، مجدد وارد سايت شده و درخواست خود را پيگيري كنند.

درصورتي كه با درخواست موافقت شده باشد، پس از ورود به سايت، پيغامي مبني بر موافقت با درخواست دانشجو رويت مي‌شود.

در حال حاضر در دوره زماني نقل و انتقالات دانشگاه علوم پزشكي به سر نمي بريم، به محض شروع زمان نقل و انتقالات اين مقاله بصورت تصويري بروزرساني خواهد شد.

انتقالي و مهماني دانشگاه علوم پزشكي | شرايط نقل و انتقالات

داوطلبان در صورتي مي‌توانند درخواست خود را مبني بر انتقالي و يا مهماني دانشگاه علوم پزشكي ثبت كنند كه واجد شرايط نقل و انتقالات دانشجويي دانشگاه علوم پزشكي باشند كه در ادامه هركدام را به صورت موردي شرح داده ايم.

شرايط انتقالي دانشگاه علوم پزشكي

  • دانشجوياني كه قصد گرفتن انتقالي در دانشگاه هاي علوم پزشكي دارند بايد داراي حداقل معدل 12 باشد.
  • متقاضيان انتقالي بايستي داراي نمره آزمون ورودي برابر و يا بيشتري از آخرين فرد پذيرفته شده در دانشگاه مقصد باشند.
  • دانشجويان مقطع كارشناسي در صورتي مجاز به گرفتن انتقالي هستند كه حداقل يك نيمسال تحصيلي و در مقطع دكتري پزشكي، داروسازي و دندانپزشكي حداقل دو نيمسال تحصيلي را گذرانده باشند.
  • دانشجوياني كه به دليل فوت، بيماري و يا معلول شدن سرپرست خانواده، كفيل مي شوند و يا به تشخيص پزشك به بيماري هاي صعب العلاج مبتلا مي‌شوند، مجاز و در اولويت دريافت انتقالي هستند.
  • دانشجويان خانم چنانچه در طول تحصيل خود ازدواج كنند و محل كار همسرشان در شهر ديگري باشد، مي‌توانند براي گرفتن انتقالي درخواست دهند.
  • فرزندان اعضاي هيئت علمي دانشگاه ها نيز مجاز به گرفتن انتقالي هستند.
  • دانشجويان مي‌توانند از دانشگاه هاي دولتي و روزانه به غيردولتي انتقالي بگيرند اما از دانشگاه هاي غيردولتي به دولتي و روزانه مجاز نيستند.
  • دانشجويان در مقطع كارشناسي ارشد و دكتري تخصصي نمي‌توانند براي گرفتن انتقالي اقدام كنند.
  • دانشجويان در هر مقطع فقط مي‌توانند يك بار براي گرفتن انتقالي اقدام كنند.

شرايط مهماني دانشگاه علوم پزشكي

  • دانشجوياني كه قصد گرفتن مهماني دارند بايستي توجه داشته باشند كه براي اين كار هم دانشگاه مبدأ و هم دانشگاه مقصد بايد موافقت كنند.
  • لازمه گرفتن انتقالي گذراندن حداقل يك نيمسال تحصيلي در دانشگاه مبدا مي‌باشد.
  • هر دانشجو مجاز به گذراندن 40 واحد درسي به عنوان مهمان مي‌باشد.
  • پس از اتمام زمان مهماني، دانشجو مجدد بايد درخواست خود را به شيوه گفته شده، ارسال كند.

انتقالي و مهماني دانشگاه علوم پزشكي | هزينه انتقالي و مهماني

دانشجويان دانشگاه علوم پزشكي كه موفق به گرفتن انتقالي و يا مهماني در دانشگاه هاي علوم پزشكي مي‌شوند، چنانچه واحد شرايط انتقالي را داشته باشند و انتقالي بگيرند، ملزم به پرداخت شهريه نيستند اما در صورت گرفتن مهماني بايد با توجه به واحدهايي كه انتخاب مي‌كنند، شهريه ثابت و متغير دانشگاه مقصد، در دوره‌هاي مازاد و پرديس خودگردان آن دانشگاه، شهريه بپردازند.

ميزان شهريه در رشته ها و دانشگاه‌هاي مختلف، ميزان متفاوتي دارد و با توجه به عوامل مختلفي براي دوره‌هاي پرديس خودگردان تعيين مي‌شود.

براي دريافت مشاوره در زمينه نحوه ثبت نام انتقالي و مهماني دانشگاه علوم پزشكي مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 02126295595 تماس بگيريد.

منبع: نحوه ثبت نام انتقالي و مهماني دانشگاه علوم پزشكي

امتیاز:
بازدید:
[ ۲ آذر ۱۳۹۹ ] [ ۰۱:۴۱:۳۴ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی