duntelco1
مشاوره تحصيلي

اعتراض به نتايج نهايي ارشد

سازمان سنجش آموزش كشور، مسئول برگزاري آزمونهاي مختلفي از جمله آزمون ورودي مقطع كارشناسي ارشد دانشگاه هاي سراسري و آزاد مي‌باشد. سازمان سنجش، به واسطه سايت سازمان سنجش به نشاني اينترنتي ” sanjesh.org ” تمامي موارد مربوط به آزمون كارشناسي ارشد را پوشش مي‌دهد و البته اين امكان نيز براي شركت كنندگان در آزمون فراهم است كه در هر مرحله اي از آزمون كارشناسي ارشد كه اعتراض داشتند، بتوانند اعتراض خود را ثبت كنند.

مرحله آخر آزمون كارشناسي ارشد، اعلام نتايج نهايي و يا همان اعلام نتايج انتخاب رشته مي‌باشد، چنانچه داوطلبي در كدرشته محلي پذيرفته شده و انتظار قبولي در كدرشته محل‌هاي بالاتر را داشته و يا در كدرشته محلي پذيرفته نشده، مي‌تواند در سايت سازمان سنجش و از طريق سيستم پاسخگويي، اعتراض خود را ثبت كنند.

در صورتي كه اعتراض داوطلبان منطقي و درست باشد، از سوي كارشناسان سازمان سنجش آموزش كشور، پيگيري خواهد شد.

زمان ثبت اعتراض به نتايج نهايي كارشناسي ارشد 99

رئيس سازمان سنجش آموزش كشور، دكتر ابراهيم خدايي از اعلام نتايج كنكور كارشناسي ارشد 99، در پنجم آبان ماه خبر داده است، پس از اعلام نتايج اين آزمون، سازمان سنجش امكان ثبت اعتراض را براي اين آزمون فراهم مي‌كند.

عنوان اعتراض‌هاي سيستم پاسخگويي سازمان سنجش مواردي از پيش تعيين شده است كه هر كدام در زمان مربوطه فعال مي‌شود. به طوري كه پس از اعلام نتايج نهايي كارشناسي ارشد 99، لينك مربوط به اعتراض به نتيجه قبولي فعال شده و داوطلبان مي‌توانند با انتخاب آن اعتراض خود را مبني بر نتايج نهايي انتخاب رشته ثبت كنند.

نحوه اعتراض به نتايج نهايي كارشناسي ارشد 99

همانطوركه گفته شد، پس از اعلام نتايج نهايي انتخاب رشته كنكور كارشناسي ارشد 99، سازمان سنجش امكان ثبت اعتراض را براي داوطلباني كه به نتيجه آزمون خود اعتراض دارند، فراهم مي‌كند.

تمامي داوطلبان آزمون ورودي كارشناسي ارشد بايستي براي ثبت اعتراض به نتايج نهايي طبق مراحل زير پيش بروند.

  • مرحله اول: به سايت سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني اينترنتي ” sanjesh.org ” مراجعه كنيد و از منوي سمت چپ سايت برروي گزينه ” ورود به سيستم پاسخگويي ”  كليك كنيد.

 

  • مرحله دوم: اگر قبلا از طريق سيستم پاسخگويي با سازمان سنجش در ارتباط بوده ايد يعني در سايت عضو شده ايد اما اگر قبلا در سايت عضو نشده‌ايد برروي گزينه ” عضويت در سايت ” كليك كرده و سپس با طي مراحل در سايت عضو شويد.

 

  • مرحله سوم: در صورتي كه در قبلا در سايت عضو بوده ايد و يا اگر حال در سايت عضو شديد، بر روي گزينه “ ورود به سيستم ” كليك كنيد.

 

نحوه عضويت در سايت

همانطوركه گفته شد، لازمه ثبت درخواست در سايت سازمان سنجش آموزش كشور، عضويت در سايت اين سازمان مي‌باشد بنابرين لازم است در اين قسمت نحوه عضويت در سايت را ارائه دهيم.

براي عضويت در سايت سازمان سنجش، بر روي گزينه عضويت در سايت كليك كنيد تا يك فرم برايتان نمايش داده شود. در اين فرم همانطور كه در تصوير زير مي‌بينيد بايد برخي اطلاعات را وارد كنيد كه يكي از آنها پست الكترونيك مي‌باشد.

بايد از پست الكترونيكي كه وارد مي‌كنيد مطمئن باشيد و سعي كنيد ايميلي وارد كنيد كه معتبر باشد و به آن دسترسي داشته باشيد چراكه پس از اتمام عضويت در سايت به آدرس ايميلي كه وارد كرده ايد، نام كاربري و رمز عبور ارسال خواهد شد كه در ادامه به آنها نياز داريد.

پس از وارد كردن اطلاعات خواسته شده، كدامنيتي را را وارد كرده و سپس گزينه ” تاييد ” را انتخاب كنيد.

 

 

تمامي داوطلبان مي‌توانند در صورتي كه در روند آزمون با مشكلي مواجه شدند، با مشاوران با تجربه مركز مشاوره دانتل تماس حاصل بفرمايند و ضمن عضويت در سايت.،درخواست خود را مبني بر ثبت اعتراض به نتايج نهايي كنكور كارشناسي ارشد 99 نيز در سايت سنجش ثبت نمايند.

نحوه ثبت اعتراض

پس از عضويت در سايت، مي‌توانيد وارد سيستم شويد، به طوري كه بايد بر روي گزينه ورود به سيستم كليك كنيد.

  • مرحله چهارم: پس از كليك بر روي گزينه ورود به سيستم، كادري نمايش داده مي شود كه بايد در آن پست الكترونيك و رمز عبوري كه درهنگام عضويت در سايت برايتان ارسال شده است را وارد كنيد.

 

  • مرحله پنجم: براي اعتراض به نتايج نهايي كارشناسي ارشد، بايد بر روي گزينه ” درخواست جديد ” از منوي موجود در قسمت راست صفحه، كليك نماييد.

 

  • مرحله ششم: در اين قسمت با تكميل كادرهاي پيش‌رو بدين صورت كه آزمون را ” كارشناسي ارشد ” و سال را ” 99 ” وارد كنيد و سپس بر روي دكمه جستجو كليك كنيد تا درخواست‌هاي مجاز و از پيش تعيين شده براي اين آزمون ، نمايش داده شود.

 

  • مرحله هفتم: در بين درخواست‌هاي نمايش داده شده، بر روي گزينه ” اعتراض به نتيجه قبولي ” كليك كرده و درخواست خود را ثبت نماييد.

كارشناسان سازمان سنجش پس از 24 تا 72 ساعت پس از ثبت درخواست، در همين قسمت پاسخ شما را خواهند داد.

براي دريافت مشاوره در زمينه اعتراض به نتايج نهايي ارشد 99 مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 02126295595 تماس بگيريد.

منبع: اعتراض به نتايج نهايي ارشد 99

امتیاز:
بازدید:
[ ۳ آذر ۱۳۹۹ ] [ ۰۷:۰۰:۳۷ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی