duntelco1
مشاوره تحصيلي

سهميه شاهد و ايثارگر

دانشجويان براي اينكه بتوانند از امتياز شاهد و ايثارگران استفاده كنند، بايد بدانند چه كساني مي‌توانند از اين امتياز برخوردار شوند، در جدول زير افرادي كه در زيرگروه سهميه شاهد و سهميه ايثارگران و جانبازان هستند كه مي‌توانند براي گرفتن انتقالي و مهماني از اين سهميه استفاده كنند را آورده ايم.

لازم به ذكر است همانطور كه در جدول زير نيز به وضوح مشخص است، اولويت اول با دانشجويان داراي سهميه شاهد كه در ترتيب دانشجويان نيز، در آن مشخص است و سپس با سهميه ايثارگران و جانبازان خواهد بود.

نوع سهميه زيرگروه
سهميه شاهد
  1. فرزندان دختر و فرزندان پسر شهدا
  2. همسران شهدا
سهميه ايثارگران و جانبازان
  1. جانبازان 50 درصد و بالاتر و آزادگان
  2. همسران جانبازان 50 درصد و بالاتر و آزادگان
  3. فرزندان دختر و فرزندان پسر جانبازان 50 درصد و بالاتر و آزادگان
  4. جانبازان 25 درصد الي 49 درصد
  5. همسر جانباز 25 تا 49 درصد
  6. ، فرزندان دختر و فرزاندان پسر جانباز 25 تا 4o درصد

زمان ثبت نام سامانه نقل و انتقالات دانشجويان شاهد و ايثارگر

دانشجويان شاهد: دانشجوياني كه از امتياز شاهد برخوردار هستند، در صورتي كه بخواهند درخواست انتقالي و يا مهماني خود را ثبت كنند، بايستي در زمان مقرر به سامانه امور كل دانشجويان شاهد و ايثارگر مراجعه كنند.

لازم به ذكر است اين فرآيند معمولا هر ساله، از اواخر خرداد ماه آغاز و تا اواخرتيرماه ادامه دارد، در سال 99 اين فرايند از 20 خرداد ماه آغاز و تا 20 تيرماه ادامه داشت، بنابراين لازم است دانشجويان با سهميه شاهد در اين زمان به سايت مربوطه مراجعه كنند.

دانشجويان ايثارگر: دانشجوياني كه از امتياز ايثارگر و جانبازان از جمله جانبازان 25 درصد و پايين تر و همسر و فرزندان آنها، برخوردار هستند بايد براي ثبت درخواست و  ثبت نام انتقالي و مهماني به سايت وزارت علوم، تحقيقات و فناوري مراجعه كنند.

نحوه ثبت نام نقل و انتقالات دانشجويان شاهد و ايثارگر | راهنماي تصويري

دانشجويان شاهد و ايثارگر واجد شرايط براي ثبت درخواست انتقالي و مهماني خود، كافي است طبق مراحل زير پيش بروند.

دانشجوياني كه قصد ثبت درخواست انتقالي و مهماني دارند بايد بدانند كه آيا واجد شرايط ثبت نام هستند يا خير. براي اين منظور مي‌توانند مطلب “شرايط انتقالي دانشجويان شاهد و ايثارگر” كه از سايت دانتل منتشر شده است را مطالعه كنند.

  • مرحله اول:  همانطوركه گفته شد، نقل و انتقالات دانشجويان شاهد و ايثارگر از طريق سايت جداگانه اي از دانشجويان عادي انجام مي‌شود، بنابراين دانشجويان براي ثبت درخواست خود بايد وارد سايت اداره كل امور شاهد و ايثارگر به نشاني اينترنتي ” shahed.saorg.ir ” شوند.
  • مرحله دوم: پس از ورود به سايت مربوطه، بايد بر روي گزينه ” ورود به سامانه ميهماني و انتقال ” كليك كنند.

 

ورود به سامانه سجاد

  • مرحله سوم: در صفحه جديد ايجاد شده، به دليل اينكه ثبت نام انتقالي و مهماني دانشجويان شاهد و ايثارگر نيز از طريق سامانه سجاد انجام مي‌شود، وارد صفحه سامانه سجاد خواهيد شد كه تمامي دانشجويان براي استفاده از خدمات سامانه سجاد بايستي در ابتدا در اين سامانه ثبت نام كرده و يك حساب كاربري ايجاد كنند.

لازم به ذكر است اگر داوطلبان از ابتدا به سايت سامانه جامع امور دانشجويان، يعني سامانه سجاد به نشاني  اينترنتي ” portal.saorg.ir ” نيز مراجعه كنند، طبق همين روال مي‌توانند در اين سايت ثبت نام كنند.

 

  • مرحله چهارم: پس از وارد شدن در صفحه جديد بايد، بر روي گزينه ” ثبت نام ” كليك نماييد.

 

  • مرحله پنجم: سعي كنيد تمامي قوانين موجود مطابق تصوير زير را مطالعه كرده و تيك گزينه ” با قوانين گفته شده موافق هستم ” را بزنيد.

 

تكميل فرم

  • مرحله ششم: در اين قسمت يك فرم مطابق تصوير زير نمايش داده مي‌شود كه بايد گزينه‌هاي آن را كه شامل اطلاعات فردي شما مي باشد را تكميل نماييد.

نكته : از ايميلي استفاده كنيد كه معتبر بوده و به آن دسترسي داشته باشيد.

 

دريافت كد فعالسازي سامانه نقل و انتقالات دانشجويان شاهد و ايثارگر

  • مرحله هفتم: پس از تكميل فرم بالا، بر روي گزينه ” تماس ” و يا ” پيامك ” كليك كنيد.

چنانچه بر روي گزينه تماس كليك كرده باشيد، با شما تماس گرفته و كد فعالسازي خوانده خواهد شد و در صورتي كه بر روي پيامك، كليك كرده باشيد، كد فعال‌سازي برايتان، پيامك خواهد شد.

  • مرحله هشتم: در اين مرحله طبق تصوير زير حداكثر تا پنج دقيقه از زمان ارسال كد فعالسازي مهلت داريد تا كد فعال‌سازي را در فيلد مربوطه وارد كنيد و سپس در نهايت با وارد كردن كد امنيتي بر روي گزينه ” ارسال ” كليك نماييد.

 

  • مرحله نهم: در اين مرحله در صفحه پيش رو بر روي گزينه ورود كليك نماييد تا كادر جديدي برايتان باز شود كه در آن كادر بايد كدملي يا آدرس ايميل خود را به همراه رمز عبوري كه انتخاب كرده‌ايد، وارد كنيد و پس از فعال كردن تيك عبارت ” من ربات نيستم ” ، گزينه ” ورود ” را انتخاب كنيد.
  • مرحله دهم: در اين مرحله، صفحه اي برايتان ايجاد مي‌شود كه بايد با طي چهار مرحله تكميل فرآيند ثبت نام خود را تكميل كنيد.

نكات

نكته اول: طي كردن مراحل فوق و ثبت نام در سامانه سجاد و دريافت نام كاربري و رمز عبور، به معني ثبت درخواست دانشجويان شاهد و ايثارگر نيست.

نكته دوم: دانشجويان شاهد و ايثارگر بايد براي ثبت درخواست خود مبني بر انتقالي و مهماني، پس از عضويت در سايت و اتمام كليه مراحل ثبت نام و ورود به سامانه، از طريق منوي خدمات، وارد درخواست مهماني و انتقالي دانشجويان شاهد و ايثارگر شوند.

نكته سوم: دانشجويان بايد در هنگام وارد كردن اطلاعات خود، نهايت دقت را داشته باشند، چراكه ملاك پيگيري درخواست دانشجويان اطلاعات وارد شده مي‌باشد و درصورتيكه اطلاعات ثبت نام را ناقص وارد كنند ممكن است به خدمات مورد نظر خود دسترسي پيدا نكنند. براي مشاوره تحصيلي تلفني با مشاوران مجموعه دانتل با شماره هاي زير تماس بگيريد.

مدارك لازم سامانه نقل و انتقالات دانشجويان شاهد و ايثارگر

دانشجويان با امتياز شاهد و ايثارگر بايستي پيش از مراجعه به سايت و ثبت درخواست، مداركي را كه نياز است، آماده كنند. مدارك مورد نياز براي ثبت درخواست انتقالي و مهماني دانشجويان شاهد و ايثارگر به شرح زير است.

  • كپي شناسنامه و كارت ملي داوطلب، شهيد يا جانباز و … از مدارك مهم مي‌باشد.
  • يك قطعه عكس پرسنلي 4*3 دانشجو
  • كپي مدرك تحصيلي و كپي مدرك نظام وظيفه براي دانشجويان آقا نيز نياز است.
  • همسر و فرزندان دختر و پسر شهدا بايستي كارت يا معرفي نامه بنياد شهيد يا جانبازان صادر شده باشد را ارائه دهند.
  • آزادگان و همسر و فرزندان آنها و جانبازان 10 درصد بايد كارت و يا معرفي نامه اي كه از سوي اداره ايثارگران و جانبازان صادر شده است را ارائه دهند.
  • رزمندگان با سابقه شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه يا بيشتر بايد كارت و يا معرفي نامه اي كه از سوي يگان مربوطه صادر شده است را ارائه دهند.

براي دريافت مشاوره در زمينه سامانه نقل و انتقالات دانشجويان شاهد و ايثارگر مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 02126295595 تماس بگيريد.

منبع: سامانه نقل و انتقالات دانشجويان شاهد و ايثارگر

امتیاز:
بازدید:
[ ۵ آذر ۱۳۹۹ ] [ ۰۲:۲۸:۱۳ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی