duntelco1
مشاوره تحصيلي

زمان ثبت نام كارشناسي ارشد بدون كنكور غير انتفاعي 99

دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي غيرانتفاعي، هر ساله اقدام به پذيرش دانشجو به صورت بدون كنكور و با امتياز استعداد درخشان مي‌كرد اما در سال جديد، براي اولين بار، رشته هايي را به صورت بدون آزمون نيز ارائه خواهد داد و داوطلبان مي‌توانند براساس سوابق تحصيلي آنها را انتخاب كنند.

در ادامه زمان ثبت نام ارشد بدون كنكور غيرانتفاعي براساس سوابق تحصيلي و استعداد درخشان را ارائه داده ايم.

زمان ثبت نام كارشناسي ارشد بدون كنكور غير انتفاعي | سوابق تحصيلي

با توجه به تصميم ستاد مديريت مبارزه با ويروس منحوس كرونا، در سال جاري دانشگاه هاي غير انتفاعي بصورت مجزا از رشته هاي با آزمون و پذيرش براساس سوابق تحصيلي، اقدام به جذب دانشجو به صورت بدون كنكور و براساس سوابق تحصيلي مي‌نمايد.

داوطلباني كه مايل به ثبت نام در رشته‌هاي ارشد بدون كنكور و براساس سوابق تحصيلي دانشگاه‌هاي غيرانتفاعي هستند بايد منتظر اطلاعيه سازمان سنجش در خصوص اين موضوع و دانلود دفترچه راهنماي ثبت نام  بعد از اعلام نتايج كنكور سراسري كارشناسي ارشد باشند.

تاكنون اطلاعيه اي مبني بر پذيرش بدون كنكور و براساس سوابق تحصيلي كارشناسي ارشد دانشگاه‌هاي غيرانتفاعي، از سوي سازمان سنجش منتشر نگرديده است، اما به محض دريافت اخبار جديد اين مقاله نيز بروزرساني خواهد شد.

زمان ثبت نام كارشناسي ارشد بدون كنكور غير انتفاعي | استعداد درخشان

دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي غيرانتفاعي، علاوه بر جذب دانشجو به صورت بدون كنكور و براساس سوابق تحصيلي، به صورت مجزا و هر ساله اقدام به جذب دانشجو با سهميه استعداد درخشان نيز مي‌نمايد.

داوطلباني كه براي ورود به دانشگاه‌هاي غيرانتفاعي در مقطع كارشناسي ارشد، مايل به استفاده از سهميه استعداد درخشان هستند ابتدا بايستي بدانند چه كساني جزو استعداد درخشان محسوب مي‌شوند.

دانشجوياني كه در مقطع كارشناسي موفق شده اند پس از گذشت شش نيمسال تحصيلي جزو پانزده درصد دانشجويان برتر هم رشته و هم ورودي خود شوند و در هشت نيمسال تحصيلي مدرك خود را دريافت كنند جزو استعدادهاي درخشان هستند و مي‌توانند از اين امتياز بهره ببرند.

لازم به ذكر است فرصت پذيرش در مقطع كارشناسي ارشد و در دانشگاه هاي غير انتفاعي با استفاده از امتياز استعداد درخشان بلافاصله پس از فارغ التحصيلي در مقطع كارشناسي و فقط يك بار فراهم است.

داوطلبان براي اينكه بتوانند از اين موقعيتي كه فقط يكبار در اختيارشان قرار مي‌گيرد به درستي استفاده كنند بايد از تاريخ دقيق ثبت نام بدون كنكور كارشناسي ارشد استعداد درخشان غيرانتفاعي 99 مطلع شوند تا اقدامات لازم را انجام دهند.

هر دانشگاه براي پذيرش بدون كنكور مقطع كارشناسي ارشد استعداد درخشان خود، در سايت مربوط به دانشگاه، جزئيات و چگونگي ثبت نام و تعداد ظرفيت پذيرش در هر رشته را در قالب اطلاعيه منتشر مي‌كند اما برحسب تجربه هر ساله زمان انتشار اطلاعيه هاي استعداد درخشان ارشد پيش از شروع ترم تحصيلي جديد مي‌باشد.

دفترچه ثبت نام كارشناسي ارشد بدون كنكور غير انتفاعي 99

داوطلباني كه طبق توضيحات فوق، قصد ثبت نام ارشد بدون كنكور غيرانتفاعي را دارند، بايستي براي اطلاع از جزئيات و شرايط اين پذيرش و همينطور اطلاع از كدرشته محل هاي ارائه شده دفترچه راهنما ثبت نام هر دو پذيرش بدون كنكور استعداد درخشان و سوابق تحصيلي را دريافت و به دقت مطالعه كنند.

لازم به ذكر است دفترچه‌هاي راهنماي پذيرش بدون كنكور و براساس سوابق تحصيلي و پذيرش بدون كنكور و با امتياز استعداد درخشان به صورت مجزا از يكديگر متتشر شده و در اختيار داوطلبان قرار مي‌گيرد.

دفترچه ثبت نام كارشناسي ارشد بدون كنكور غيرانتفاعي | سوابق تحصيلي 99

پس از اعلام نتايج آزمون كارشناسي ارشد توسط سازمان سنجش آموزش كشور، اطلاعيه هاي مربوط به زمان ثبت نام ارشد بدون كنكور و براساس سوابق تحصيلي غيرانتفاعي منتشر مي‌شود. به محض انتشار اين مقاله بروز رساني خواهد شد.

داوطلباني كه از آزمون كارشناسي ارشد نتيجه نگرفته اند و يا قصد ادامه تحصيل به صورت بدون آزمون در مقطع فوق ليسانس را دارند، پس از تعيين زمان ثبت نام، مي‌توانند براي دريافت دفترچه راهنما ثبت نام كارشناسي ارشد بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصيلي، به اين سايت مراجعه كرده و نسبت به دانلود دفترچه اقدام كنند و با مطالعه كامل آن از شرايط و ضوابطي كه داوطلبان بايد داشته باشند و همينطور  نحوه ثبت نام، ظرفيت هر كدرشته محل مطلع شوند.

تا كنون اطلاعيه اي مبني بر انتشار لينك دريافت دفترچه بدون كنكور كارشناسي ارشد و بر اساس سوابق تحصيلي دانشگاه هاي غير انتفاعي منتشر نگرديده است اما به محض فعال شدن لينك دانلود اين دفترچه، اين مقاله نيز بروزرساني خواهد شد.

دفترچه ثبت نام كارشناسي ارشد بدون كنكور غيرانتفاعي | استعداد درخشان 99

اطلاعيه‌هاي مربوط به پذيرش بدون كنكور ارشد استعداد درخشان در هر دانشگاهي به صورت مجزا منتشر مي‌شود و داوطلبان براي اطلاع از شرايط و نحوه پذيرش رشته مدنظرشان بايد به سايت دانشگاه غير انتفاعي مربوطه مراجعه كنند.

لازم به ذكر است 10 تا 15 درصد از ظرفيت هر رشته اي در مقطع كارشناسي ارشد و در هر دانشگاهي به دانشجويان استعداد درخشان تعلق دارد و در واقع داوطلبان براي اطداع از كدرشته محل هاي ارائه شده بايد به دفترچه انتخاب رشته كارشناسي ارشد مراجعه كنند و ليست رشته هاي دانشگاه غير انتفاعي را بررسي كنند.

براي دريافت مشاوره در زمينه كارشناسي ارشد بدون كنكور غير انتفاعي 99 مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 02126295595 تماس بگيريد.

منبع: كارشناسي ارشد بدون كنكور غير انتفاعي 99 

امتیاز:
بازدید:
[ ۵ آذر ۱۳۹۹ ] [ ۰۲:۴۴:۵۲ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی