duntelco1
مشاوره تحصيلي

زمان دريافت كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان ششم به هفتم

با تعيين شدن زمان دقيق برگزاري آزمون تيزهوشان ششم به هفتم، زمان دريافت كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان ششم به هفتم نيز مشخص خواهد شد. بدين ترتيب زمان دسترسي به كارت ورود به جلسه تيزهوشان به طور مستقيم وابسته به زمان برگزاري اين آزمون است. آزمون تيزهوشان ششم به هفتم طبق ساليان گذشته اواخر تيرماه برگزار مي‌شود. اما اين آزمون آخرين بار به دليل شيوع ويروس كرونا با تأخير و مرداد ماه برگزار شد.

متقاضيان آزمون تيزهوشان ششم به هفتم تقريباً از چهار تا پنج روز قبل از برگزاري آزمون مي‌توانند كارت ورود به جلسه را دريافت كنند. دريافت كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان ششم به هفتم همانند ثبت نام اين آزمون از سايت hoosh.medu.ir امكان پذير است.

زمان دريافت كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان نهم به دهم 1400 – 1401

آزمون تيزهوشان نهم به دهم يك بار در سال و حدوداً اواخر تيرماه برگزار مي‌شود. البته لازم به ذكر است كه آخرين نوبت از برگزاري اين آزمون نيز همانند ساير آزمون‌هاي سراسري با تأخير انجام شد. اين تأخير به دليل شيوع ويروس كرونا بود كه سرتاسر كشور را درگير كرده بود. كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان نهم به دهم با توجه به زمان برگزاري آزمون و از چند روز قبل قابل دريافت است.

متقاضياني كه در آزمون تيزهوشان نهم به دهم ثبت نام كرده‌اند، مي‌توانند كارت ورود به جلسه خود را از طريق سايت azmoon.medu.ir دريافت كنند. با توضيحاتي كه ارائه شد، بديهي است كه زمان دريافت كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان نهم به دهم را نمي‌توان به طور دقيق مشخص كرد. بدين ترتيب ضروري است  داوطلبان به موقع از زمان برگزاري آزمون مطلع شوند تا كارت ورود به جلسه خود را نيز به موقع دريافت كنند.

نحوه دريافت كارت ورود به جلسه تيزهوشان

همان‌طور كه گفته شد كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان به صورت اينترنتي انجام مي‌گيرد. نحوه دريافت كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان را مي‌توان در چند مرحله زير خلاصه كرد.

  1. مراجعه به سايت مرتبط: متقاضيان براي دريافت كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان مي‌توانند براي آزمون ششم به هفتم از سايت‌ hoosh.medu.ir و براي آزمون نهم به دهم از سامانه azmoon.medu.ir اين كارت را دريافت كنند. البته بديهي است كه دريافت كارت ورود به جلسه از اين سايت‌ها تنها در بازه زماني مشخصي امكان پذير خواهد بود.
  2. درج اطلاعات خواسته شده جهت ورود به سامانه: هر يك از دانش آموزان پايه ششم و نهم كه در آزمون تيزهوشان ثبت نام كرده‌اند، براي ورود به سامانه به كد ملي و رمز عبور همگام نياز خواهند داشت. با مراجعه به سايت‌هاي مدارس استعدادهاي درخشان معرفي شده و درج اين اطلاعات، شرايط ورود به سامانه فراهم خواهد شد.
  3. انتخاب نقش و نام سازمان: در اين مرحله دو گزينه پيش روي داوطلب قرار مي‌گيرد. داوطلب در اين دو گزينه مي‌بايست نقش خود و نام سازمان را تعيين كند تا بتواند با موفقيت وارد سامانه شود.
  4. دريافت پرينت كارت ورود به جلسه: پس از اينكه داوطلبان وارد پنل شخصي خود شدند، لينك دريافت كارت ورود به جلسه در دسترس آنان خواهد بود. با انتخاب لينك كارت ورود به جلسه، تصوير آن نمايش داده مي‌شود. داوطلب مي‌بايست از اين كارت پرينت تهيه كند و آن را نزد خود سرجلسه آزمون ببرد. لينك دريافت كارت ورود به جلسه آزمون مدارس تيزهوشان تنها در بازه زماني مجاز دريافت اين كارت فعال خواهد بود.

نحوه دريافت رمز عبور همگام

ممكن است براي برخي از داوطلبان سؤال باشد كه رمز عبور همگام چه رمزي است و از كجا بايد آن را تهيه كنند؟ رمز عبور همگام رمزي است كه مخصوصاً براي ورود به سايت مدارس استعدادهاي درخشان صادر مي‌شود. هر يك از دانش آموزان داراي يك رمز منحصر به فرد همگام هستند. اين رمز از طرف سازمان آموزش و پرورش در اختيار دانش آموزان قرار مي‌گيرد. افرادي كه به هر دليلي اين رمز را ندارند و يا آن را فراموش كرده‌اند، مي‌توانند به مديريت مدرسه‌اي كه در آن تحصيل مي‌كنند مراجعه كنند.

كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان | نكات تكميلي 

نكاتي وجود دارند كه توجه به آن‌ها و رعايت آن‌ها براي تمام متقاضيان آزمون تيزهوشان دوره اول و دوم متوسطه ضروري است. از طرفي كارت ورود به جلسه اهميتي اساسي براي داوطلبان دارد و نبايد نقطه مبهمي نسبت به آن وجود داشته باشد. در ادامه به دو مورد از نكات تكميلي در رابطه با كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان اشاره شده است.

  • كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان تنها براي ثبت نام كنندگان اين آزمون قابل دستيابي است. ثبت نام آزمون مدارس تيزهوشان در بازه زماني مشخصي انجام مي‌گيرد. ناگفته نماند كه هر يك از متقاضيان زماني ثبت نام خود را تكميل مي‌كنند كه هزينه آن را پرداخت كرده باشند. هزينه ثبت نام آزمون مدارس تيزهوشان نيز مي‌بايست به موقع پرداخت شده باشد.
  • افرادي كه خطايي در اطلاعات درج شده در كارت ورود به جلسه خود مشاهده مي‌كنند، مي‌بايست نسبت به اصلاح آن اقدام كنند. اصلاح خطاهاي اطلاعاتي كارت ورود به جلسه بايد قبل از برگزاري آزمون و به موقع انجام گرفته باشد. متقاضيان براي رفع نقص كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان مي‌توانند به سازمان آموزش و پرورش محل سكونت خود مراجعه كنند. براي مشاوره تحصيلي تلفني با مشاوران مجموعه دانتل با شماره هاي زير تماس بگيريد.

براي دريافت مشاوره در زمينه زمان دريافت كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان 1400 – 1401 مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 02126295595 تماس بگيريد.

منبع: زمان دريافت كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان 1400 – 1401

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۶ آذر ۱۳۹۹ ] [ ۰۳:۱۹:۴۸ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی