duntelco1
مشاوره تحصيلي

 

آزمون تيزهوشان 1400 – 1401

مدارس تيزهوشان به دليل ارائه امكانات ويژه و برخورداري از اساتيد برجسته و با تجربه و ساير امكانات برجسته مثل آزمايشگاه طرفداران زيادي در بين دانش آموزان در مقاطع مختلف دارد. سازمان ملي پرورش استعداد درخشان يا همان سمپاد نيز براي جذب دانش آموزان با استعداد از بين تمامي دانش آموزان در حال تحصيل در مدارس مختلف، اقدام به برگزاري آزمون ورودي مدارس تيزهوشان مي‌نمايد.

تمام دانش آموزان مي‌توانند دوبار در طول تحصيل خود در آزمون تيزهوشان شركت كنند؛ چراكه اين آزمون يكبار در مقطع ششم و براي ورود به مقطع هفتم و يكبار در مقطع نهم براي ورود به مقطع دهم، شركت كنند.

دانش آموزاني كه قصد شركت در آزمون تيزهوشان در هر دو مقطع دارند بايستي ثبت نام خود را در سايت مركز ملي پرورش استعدادهاي درخشان و سامانه همگام مدارس نهايي كرده و هزينه مربوط به آن را پرداخت كنند و سپس با اطلاع از زمان برگزاري آزمون تيزهوشان، در جلسه نيز حضور داشته باشند.

زمان برگزاري آزمون تيزهوشان پايه ششم به هفتم 1400 – 1401 

تما‌مي متقاضياني كه از طريق درگاه ورود به آزمون هاي وزارت آموزش و پرورش و سمپاد پايه هفتم ثبت نام خود را تكميل كرده اند بايستي در تاريخ هاي اعلام شده از سوي سازمان ملي پرورش استعداد درخشان در جلسه آزمون حضور داشته باشند.

لازمه ورود و شركت در جلسه آزمون تيزهوشان پايه ششم به هفتم، كارت ورود به جلسه مي‌باشد، به طوري كه اگر داوطلبان كارت ورود به جلسه خود را دراختيار نداشته باشند نمي‌توانند در جلسه آزمون شركت كنند و از ورود آنها ممانعت به عمل خواهد آمد.

چند روز پيش از برگزاري آزمون تيزهوشان ششم به هفتم، تمامي شركت كنندگان مي‌توانند به سامانه و درگاه ورودي آزمون هاي ورودي وزارت آموزش و پرورش به نشاني اينترنتي “ azmoon.medue.ir ” مراجعه كرده و از طريق سمپاد هفتم كارت ورود به جلسه خود را تهييه كنند.

طي سالهاي گذشته آزمون تيزهوشان ششم به هفتم اوايل ارديبهشت ماه برگزار شد. پيش بيني مي‌شود سال آينده نيز، آزمون تيزهوشان در اين بازه زماني برگزار شود اما بايد توجه نيز داشت به دليل شيوع وبروس كرونا، بايستي منتظر اعلام زمان قطعي برگزاري اين آزمون باشيم.

داوطلبان بايستي توجه داشته باشند، تاكنون اطلاعات دقيقي از زمان برگزاري آزمون تيزهوشان ششم به هفتم 1400 – 1401 منتشر نگرديده است، اما به محض دريافت اخبار جديد، مطالب اين مقاله نيز بروزرساني خواهد شد.

زمان برگزاري آزمون تيزهوشان پايه نهم به دهم 1400 – 1401

متقاضيان شركت در آزمون تيزهوشان نهم به دهم نيز همانند داوطلبان آموزن تيزهوشان هفتم ابتدا بايستي به درگاه ورود به آزمون هاي وزارت آموزش و پرورش و سمپاد پايه دهم، مراجعه كنند و ثبت نام خود را در آزمون تيزهوشان ششم به هفتم 1400 – 1401  نهايي كنند.

تمامي اين شركت كنندگان بايستي در تاريخ هاي اعلام شده از سوي سازمان ملي پرورش استعداد درخشان نيز در جلسه آزمون حضور داشته باشند و البته پيش از حاضر شدن در جلسه كارت ورود به جلسه خود را نيز همراه كنند.

داوطلبان بايستي توجه داشته باشند، تاكنون اطلاعات دقيقي از زمان برگزاري آزمون تيزهوشان نهم به دهم 1400 – 1401 منتشر نگرديده است، اما به محض دريافت اخبار جديد، مطالب اين مقاله نيز بروزرساني خواهد شد.

كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان 1400 – 1401

همانطوركه گفته شد، داوطلبان بايستي براي ورود به جلسه آزمون تيزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم، كارت ورود به جلسه را همراه خود داشته باشد، چراكه نداشتن كارت ورود به جلسه به معناي نداشتن مجوز براي شركت در آزمون مي‌باشد و مراقبان از اين كارت جهت شناسايي داوطلبان استفاده مي‌كنند.

البته لازم است اشاره كنيم داوطلباني كه در مرحله اول، فرم ثبت نام خود را تكميل كرده اند و پس از آن نيز هزينه مربوط به آزمون تيزهوشان پايه ثبت نامي خود را پرداخت كرده اند، مي‌توانند بدون هيچ مشكلي كارت ورود به جلسه خود را براي شركت در آزمون تيزهوشان 1400 – 1401 دريافت كنند.

زمان و نحوه دريافت كارت ورود به جلسه | ششم به هفتم

همانطوركه گفته شد كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان طبق روال سالهاي گذشته يك هفته قبل از برگزاري آزمون تيزهوشان قابل دريافت مي‌باشد. داوطلبان مي‌توانند با اطلاع از زمان برگزاري آزمون تيزهوشان، نسبت به دريافت كارت ورود به جلسه خود نيز اقدام كنند و كافي است طبق مراحل زير پيش بروند.

  • مرحله اول: تمامي شركت كنندگان براي دريافت كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان خود بايستي به سامانه و درگاه ورودي آزمون‌هاي وزارت آموزش و پرورش به نشاني اينترنتي  ” azmoon.edue.ir ” مراجعه نمايند.
  • مرحله دوم: داوطلباني كه در آزمون ششم به هفتم ثبت نام كرده اند بايستي بر روي گزينه ” سمپاد هفتم ” و داوطلباني كه در آزمون نهم به دهم ثبت نام كرده اند بايستي بر روي گزينه ” سمپاد دهم ” كليك كنند.
  • مرحله سوم: در اين مرحله بايستي در كادرهاي مربوطه ” كد ملي ” و ” رمز ورود همگام ” خود را وارد كنند.
  • مرحله چهارم: در صفحه ايجاد شده، كافي است بر روي لينك فعال ” دريافت كارت ورود به جلسه ” كليك كنيد.

تاكنون لينك مربوط به دريافت كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان مقاطع هفتم و دهم، فعال نشده است اما به محض دريافت اخبار جديد و فعال شدن لينك دريافت كارت ورود به جلسه در ايام نزديك به برگزاري آزمون تيزهوشان، راهنماي تصويري را نيز به مطالب فوق اضافه خواهيم كرد.

نكته

  • چنانچه داوطلبان كارت ورود به جلسه خود را دريافت كردند بايستي تمامي مشخصات و مندرجات آن را به دقت بررسي كنند تا با اطلاعات شناسنامه اي و ثبت نامي آنها هيچگونه تفاوتي نداشته باشد و مطابق با مشخصات هر داوطلب باشد.
  • چنانچه داوطلبان در كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان خود، متوجه مغايرتي با مشخصات خود شدند بايستي نسبت به رفع نقص موجود در كارت ورود به جلسه خود اقدام كنند.
  • داوطلبان با توجه به مندرجات كارت ورود به جلسه خود مي‌توانند آدرس حوزه اي كه بايستي در آن حضور داشته باشند را دريافت كنند و از آدرس مكان برگزاري آزمون تيزهوشان مطلع شوند. براي مشاوره تحصيلي تلفني با مشاوران مجموعه دانتل با شماره هاي زير تماس بگيريد.

براي دريافت مشاوره در زمينه زمان برگزاري آزمون تيزهوشان 1400 – 1401 مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 02126295595 تماس بگيريد.

منبع: زمان برگزاري آزمون تيزهوشان 1400 – 1401

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۸ آذر ۱۳۹۹ ] [ ۰۸:۲۷:۱۳ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی