duntelco1 مشاوره تحصيلي
|
كارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتي 1400هر سال متقاضيان بسياري خواهان شركت در آزمون ورودي مدارس نمونه دولتي و ثبت نام در اين مدارس هستند. تمامي افرادي كه اقدام به ثبت نام در آزمون نمونه دولتي نهم به دهم 1400 – 1401 كرده اند، موظف هستند پيش از حاضر شدن درجلسه آزمون از طريق سايت هاي مربوطه كارت ورود به جلسه خود را دريافت كنند. لازمه دريافت كارت ورود به جلسه آزمون ورودي مدارس نمونه دولتي نهم به دهم 1400 – 1401 اطلاع از زمان برگزاري آزمون و در پي آن اطلاع از آن انتشار كارت ورود به جلسه اين آزمون ميباشد كه در ادامه بدان اشاره كرده ايم. زمان دريافت كارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتي 1400 – 1401با انتشار دفترچه راهنماي ثبت نام آزمون ورودي مدارس نمونه دولتي، تاريخ برگزاري آزمون ورودي اين مدارس براي سال 1400 – 1401 نيز مشخص ميشود. چنانچه اين آزمون طبق روال سالهاي گذشته اواخر تيرماه برگزار شود، داوطلبان ميتوانند يك هفته پيش از تاريخ برگزاري اين آزمون نسبت به دريافت كارت ورود به جلسه خود اقدام كنند. بنابراين لازم است تمامي متقاضيان پنج روز تا يك هفته پيش از تاريخ برگزاري آزمون نمونه دولتي نهم به دهم 1400 – 1401 به سايت ثبت نام نمونه دولتي نهم به دهم و يا سامانه همگام به نشاني اينترنتي” hamgam.medu.ir ” مراجعه كنند و كارت ورود به جلسه خود را دريافت كنند.
ثبت مهر بر روي كارت ورود به جلسهثبت مهر مدرسه بر روي كارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتي نهم به دهم 1400 – 1401 از ديگر اقداماتي است كه داوطلبان پيش از برگزاري آزمون بايستي انجام دهند. تمامي متقاضيان موظف هستند پس از دريافت كارت ورود به جلسه به مدرسه اي كه در آن در حال تحصيل هستند مراجعه كنند و نسبت به ثبت مهر بر روي اين كارت اقدام كنند. نحوه دريافت كارت ورود به جلسه نمونه دولتي 1400 – 1401كارت ورود به جلسه از ملزومات شركت در جلسه آزمون نمونه دولتي ميباشد. اين كارت شامل اطلاعات هويتي داوطلب و همينطور شامل اطلاعات مهم ديگري همچون شماره داوطلبي و حوزه محل برگزاري آزمون است. چنانچه داوطلبي اين كارت را به همراه نداشته باشند نميتواند در جلسه آزمون حضور داشته باشد. تمامي متقاضياني كه موفق به ثبت نام اينترنتي شده و هزينه مربوط به اين آزمون را نيز پرداخته اند، ميتوانند در تاريخ هاي اعلام شده به سايت آموزش و پرورش استان محل سكونت خود مراجعه كنند و پس از وارد كردن اطلاعات خواسته شده همچون كد ملي كارت ورود به جلسه خود را دريافت كنند. رفع نقص كارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتي 1400 – 1401نكته اي كه تمامي متقاضيان بايستي آن را درنظر داشته باشند اين است كه در كارت ورود به جلسه هر فرد، اطلاعات او درج شده است، داوطلبان بايد اين اطلاعات را كه شامل نام، نام خانوادگي، عكس دانش آموز و اطلاعات ديگري است را بررسي كند تا مطابق با اطلاعات شناسنامه داوطلب باشد. چنانچه داوطلبي در كارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتي خود مغايرتي مشاهده كرد، بايستي نهايتا تا يك روز قبل از برگزاري اين آزمون به واحد سنجش آموزش پرورش شهر و ناحيه محل سكونت خود مراجعه كند. و يك درخواست مبني بر تصحيح اطلاعات و ويرايش اطلاعات ثبت نام آزمون نمونه دولتي در اين واحد ثبت كند. پس از ثبت درخواست بايستي مجدد كارت ورود به جلسه خود را با اطلاعات درست دريافت كنند، چنانچه داوطلبي نسبت به رفع نواقص كارت ورود به جلسه خود اقدام نكند در مراحل بعدي از ورود او به مدارس نمونه دولتي ممانعت به عمل خواهد آمد. به منظور پيش بيني مشكلات احتمالي در كارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتي نهم به دهم 1400 – 1401 بهتر است داوطلبان در روزهاي ابتدايي تاريخ اعلام شده براي دريافت كارت ورود به جلسه خود اقدام كنند تا در صورت وجود مشكل نيز وقت كافي براي رفع آن وجود داشته باشد و از ايجاد استرس بكاهد. براي مشاوره تحصيلي تلفني با مشاوران مجموعه دانتل با شماره هاي زير تماس بگيريد. براي دريافت مشاوره در زمينه كارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتي 1400 – 1401 ميتوانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 02126295595 تماس بگيريد. منبع: كارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتي 1400 – 1401
امتیاز:
بازدید:
|
|
[قالب وبلاگ : سایت آریا] [Weblog Themes By : sitearia.ir] |