duntelco1
مشاوره تحصيلي

ثبت نام مدارس نمونه دولتي ششم به هفتم

در سالهاي گذشته آزمون‌هايي با عنوان آزمون نمونه دولتي ششم به هفتم و آزمون نمونه دولتي نهم به دهم براي ورود دانش آموزان به مدارس نمونه دولتي در دوره متوسطه اول و متوسطه دوم برگزار مي‌گرديد، اما طي سال هاي اخير آزمون نمونه دولتي ششم به هفتم با تدابير وزارت بهداشت حذف گرديده است و تنها آزمون ورود به مدارس نمونه دولتي در مقطع دهم برگزار مي‌شود.

بخوانيد: دفترچه ثبت نام مدارس نمونه دولتي ششم به هفتم 1400

با حذف اين آزمون مدارس نمونه دولتي كه در مقطع هفتم دانش آموز جذب مي‌كردند به مدارس هيات امنايي تغيير پيدا كردند كه بر اساس سوابق تحصيلي دانش آموز جذب مي‌كنند. تما‌مي متقاضيان كه قصد تحصيل در اين مدارس را دارند بايستي به صورت حضوري و به همراه يكي از والدين خود به مدرسه موردنظر مراجعه كنند و جهت ثبت نام و ارائه بخوانيد خود براي سال تحصيلي 1400 – 1401 اقدام نمايند.

بخوانيد: زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتي ششم به هفتم 1400

شرايط ثبت نام مدارس نمونه دولتي ششم به هفتم 1400 – 1401

همانطوركه چندين بار اشاره كرديم براي ورود دانش آموزان به مدارس نمونه دولتي ششم به هفتم نيازي به شركت در آزمون نخواهد بود و ملاك پذيرش آنها محل سكونتشان مي‌باشد كه در رابطه با اين موضوع مديركل دفتر آموزش متوسطه اول وزارت بهداشت تقسيم بندي مدارس را انجام داده و شرايط پذيرش اين مدارس را كه در ادامه شرح داده ايم فرموده اند.

  • دسته اي از مدارس نمونه دولتي در مناطق شهري و از سال 1390 به بعد تاسيس شده اند ، به مدارس با مديريت هيات امنايي تبديل شده اند و در واقع پذيرش داوطلبان در اين مدارس و در مقطع هفتم همانند مدارس عادي و با توجه به محل سكونت آنها صورت مي‌پذيرد.
  • دسته اي از مدارس نموته دولتي در مناطق محروم كه قبل از سال 1390 تاسيس شده اند، به مدارس دولتي تغيير پيدا كرده اند اما هدف در اين مدارس جذب دانش آموزان براساس سوابق تحصيلي و به صورت بدون آزمون خواهد بود، به طوري كه دانش آموزان با معدل بالا و همينطور داراي رتبه برتر مسابقات فرهنگي و هنري در الويت ثبت نام در اين مدارس و در مقطع هفتم خواهند بود.

بخوانيد: مدارك لازم براي ثبت نام مدارس نمونه دولتي ششم به هفتم 1400

شرايط ثبت نام مدارس نمونه دولتي ششم به هفتم | توجه

بنابراين با توجه به اينكه ثبت نام در مدارس نمونه دولتي در پايه هفتم همچون مدارس عادي و براساس سوابق تحصيلي دانش آموزان خواهد بود، در كل دوره اول متوسطه پيش رو مقاطع هشتم و نهم نيز از مدارس نمونه دولتي خارج مي‌شوند و كلا مدارس نمونه دولتي دوره اول متوسطه به مدارس دولتي تغيير خواهند كرد. براي مشاوره تحصيلي تلفني با مشاوران مجموعه دانتل با شماره هاي زير تماس بگيريد.

براي دريافت مشاوره در زمينه شرايط ثبت نام مدارس نمونه دولتي ششم به هفتم 1400 – 1401 مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 02126295595 تماس بگيريد.

منبع: شرايط ثبت نام مدارس نمونه دولتي ششم به هفتم 1400 – 1401

امتیاز:
بازدید:
[ ۲ دى ۱۳۹۹ ] [ ۰۱:۳۵:۲۶ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی