duntelco1
مشاوره تحصيلي

نحوه ثبت نام آزمون تيزهوشان ششم به هفتم 1400 – 1401

برخلاف آزمون نمونه دولتي ششم به هفتم كه چند سالي است حذف شده است و پذيرش دانش آموز در اين مدرسه بدون برگزاري آزمون و با بررسي سوابق تحصيلي متقاضيان انجام مي‌گيرد، آزمون تيزهوشان ششم به هفتم همچنان به قوت خود باقيست. با توجه به متقاضيان بسياري زيادي كه دارد، به احتمال قوي در سال‌هاي آينده نيز برگزار شود و تنها ملاك جذب دانش آموز در پايه هفتم مدرسه تيزهوشان باشد. اما سازمان ملي پرورش استعداد هاي درخشان در چند سال اخير تغييرات زيادي را در آزمون سنجش هوش ششم ابتدايي اعمال كرده است بدين صورت كه سوالات اين آزمون از كتاب هاي درسي مطرح نمي‌شود و سوالات به صورت تست هوش و با هدف ارزيابي هوش و استعداد تحليلي دانش آموز طراحي مي‌شوند. براي مطالعه ثبت نام تيزهوشان 1400 كليك كنيد.

توضيحات فوق را از اين جهت ارائه نموديم كه پيش از ثبت نام بدانيد كه محتواي آزمون سنجش هوش ششم به چه صورت است و با آگاهي كامل نسبت به ثبت نام اقدام نماييد. ثبت نام اين آزمون به صورت الكترونيكي و در سايت hoosh.medu.ir انجام مي‌گيرد. ثبت نام آزمون تيزهوشان ششم به هفتم با پرداخت هزينه همراه است و دانش آموزان بايد پس از تكميل فرم و بارگذاري مدارك لازم در سايت، هزينه را نيز پرداخت كنند تا فرايند ثبت نام به اتمام برسد.

بخوانيد: دفترچه ثبت نام آزمون تيزهوشان ششم به هفتم 1400

مراحل ثبت نام آزمون سنجش هوش ششم ابتدايي

  • وارد سامانه ثبت نام سنجش و پذيرش پايه هفتم دبيرستان هاي استعدادهاي درخشان (دوره اول) به نشاني hoosh.medu.ir شويد و سپس كد ملي و رمز ورود همگام دانش آموز را درج و بر روي گزينه ورود كليك كنيد.

 

ثبت نام سنجش و پذيرش پايه هفتم دبيرستان

رمز ورود همگام را بايد از مدير مدرسه دريافت كنيد و در صورت فراموشي نيز به مدير مدرسه مراجعه نماييد.

پس از درج نقش دانش آموز و تعيين محل تحصيل كنوني، وارد پنل كاربري خواهيد شد و لازم است مراحل زير جهت ثبت نام طي شود :

  • در بخش مديريت صفحه اول پورتال، فرم مشخصات دانش آموز نمايش داده مي‌شود كه شامل اطلاعاتي همچون نام، نام خانوادگي، كد ملي و ساير مشخصات است. تمام اطلاعات فرم را كنترل و تاييد نماييد.
  • پس از تاييد فرم مشخصات، بايد بخش هاي خواسته شده در فرم را با اطلاعات لازم تكميل كنيد. اطلاعات مورد نياز براي تكميل فرم ثبت نام آزمون تيزهوشان ششم به هفتم به شرح زير مي‌باشند:
  1. نام استان مورد تقاضا
  2. نام شهرستان مورد تقاضا
  3. نام مدارس مورد تقاضا (3 اولويت)

پس از تعيين استان، شهرستان و مدرسه مورد تقاضا، بايد عكس دانش آموز با مشخصات زير در محل تعيين شده بارگذاري شود:

  1. فرمت jpg
  2. حداكثر حجم 70 كيلوبايت
  3. حداقل عرض و ارتفاع 300*200 و حداكثر عرض و ارتفاع 400*300
  4. عكس رنگي و داراي زمينه سفيد
  5. مربوط به سال جاري دانش آموز
  6. بدون اثر مهر، تاخوردگي و لك

پس از بارگذاري عكس گزينه ذخيره را بزنيد تا به صفحه پرداخت هزينه آزمون هدايت شويد.

بخوانيد: مدارك ثبت نام آزمون تيزهوشان ششم به هفتم 1400

پرداخت هزينه ثبت نام آزمون تيزهوشان ششم به هفتم

بر روي گزينه “ ثبت نام نهايي و پرداخت ” كليك كنيد تا به درگاه پرداخت منتقل شويد. براي پرداخت هزينه ثبت نام تيزهوشان 1400 لازم است اطلاعات كارت بانكي خود را كه شامل شماره كارت، رمز دوم اينترنتي و ساير اطلاعات بانكي مي‌باشد را درج نماييد. پس از اتمام فرايند پرداخت، ثبت نام شما با موفقيت به پايان مي‌رسد و مي‌توانيد رسيد ثبت نام را به همراه كد پيگيري دريافت نماييد.

توصيه مي شود كه از رسيد ثبت نام پرينت تهيه كنيد و تا زمان پذيرش در مدرسه‌‌‌، در حفظ و نگهداري آن كوشا باشيد. لازم به ذكر است كه بدون شماره پيگيري ارائه شده توسط سامانه، زمان دريافت كارت ورود به جلسه موفق به دريافت كارت آزمون نخواهيد بود پس حتما اين كد را نزد خود حفظ كنيد. براي مشاوره تحصيلي تلفني با مشاوران مجموعه دانتل با شماره هاي زير تماس بگيريد.

براي دريافت مشاوره در زمينه نحوه ثبت نام آزمون تيزهوشان ششم به هفتم 1400 – 1401 مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 02126295595 تماس بگيريد.

منبع: نحوه ثبت نام آزمون تيزهوشان ششم به هفتم 1400 – 1401

امتیاز:
بازدید:
[ ۵ دى ۱۳۹۹ ] [ ۰۲:۵۴:۳۵ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی