duntelco1
مشاوره تحصيلي

ثبت نام آزمون مدارس تيزهوشان مشهد 1400 – 1401

دانش آموزان ساكن مشهد كه علاقه مند به تحصيل در مدارس برتر تيزهوشان هستند، بايد ضمن دارا بودن شرايط و معدل لازم، در آزمون ورودي اين مدارس شركت نمايند. همه مدارس تيزهوشان مشهد همگي از طريق آزمون ورودي، دانش آموز پذيرش مي كنند. براي مشاهده ثبت نام نمونه دولتي 1400 كليك كنيد.

نكته: آزمون ورودي مدارس تيزهوشان براي پايه هاي ششم به هفتم و نهم به دهم برگزار مي شود و تنها دانش آموزان ممتاز كه نمرات خيلي خوب دارند، مجاز به شركت در اين آزمون مي باشند.

بخوانيد: ثبت نام تيزهوشان 1400

ثبت نام تيزهوشان ششم به هفتم مشهد 1400

مجري برگزاري و ثبت نام آزمون تيزهوشان ششم به هفتم، سازمان ملي پرورش استعداد هاي درخشان است و دانش آموزان پايه ششم كه از نظر درسي در سطح مناسبي قرار دارند، مي توانند در اين آزمون شركت كنند. آزمون تيزهوشان ششم به هفتم در چند سال اخير دستخوش تغييراتي بوده است، پيش از سال 96 سوالات آزمون تيزهوشان ششم به هفتم بر اساس كتاب هاي درسي پايه پنجم و ششم ابتدايي طراحي مي شد اما در چند سال گذشته، محتواي آزمون كاملا بر اساس هوش و استعداد تحليلي دانش آموزان است و به همين دليل است كه نام آزمون، به آزمون سنجش هوش تغيير كرده است. براي مشاهده مقالات ثبت نام مدارس شاهد 1400 كليك كنيد.

بنابراين دانش آموزاني كه علاقه منديد در آزمون سنجش هوش ششم به هفتم ثبت نام و شركت كنيد، حتما اين موضوع را در نظر داشته باشيد كه آزمون به صورت تست هوش است و كتاب هاي درسي مبناي طراحي سوالات نيستند.

بخوانيد: ثبت نام تيزهوشان ششم به هفتم 1400

ثبت نام تيزهوشان نهم به دهم مشهد 1400

آزمون تيزهوشان نهم به دهم نيز توسط مركز ملي پرورش استعداد هاي درخشان برگزار مي شود و تنها دانش آموزان شاغل به تحصيل در پايه نهم، مي توانند در اين آزمون شركت نمايند. در سال هاي گذشته، آزمون مدارس تيزهوشان و نمونه دولتي در پايه نهم به دهم مشترك بود و در نتيجه دانش آموزان مي توانستند با شركت در يك آزمون مشترك، شانس خود را براي قبولي در دو مدرسه امتحان كنند. اما در سال 99، اين دو آزمون به صورت مجزا برگزار شدند و شما با ثبت نام آزمون تيزهوشان نهم به دهم، تنها مي توانيد براي قبولي در مدرسه تيزهوشان اقدام كنيد و مدرسه نمونه دولتي، آزمون جداگانه اي دارد كه به صورت استاني است.

بخوانيد: ثبت نام آزمون تيزهوشان نهم به دهم 1400

زمان ثبت نام آزمون مدارس تيزهوشان مشهد 1400 – 1401

زمان ثبت نام آزمون مدارس تيزهوشان در هر دو پايه تحصيلي ششم به هفتم و نهم به دهم از اواخر بهمن ماه آغاز مي شود و معمولا به دانش آموزان حدود يك هفته الي 10 روز فرصت داده مي شود كه با مراجعه به سامانه هاي hoosh.medu.ir و azmoon.medu.ir ثبت نام خود را انجام دهند. براي اطلاع از تمديد مهلت ثبت نام آزمون تيزهوشان 1400 كليك كنيد.

در سال گذشته زمان ثبت نام آزمون مدارس تيزهوشان از تاريخ 26 بهمن ماه الي 3 اسفند ماه بوده است و براي سال آينده نيز پيش بيني مي شود كه هفته آخر بهمن ماه، لينك ثبت نام در سايت هاي مذكور فعال شود. به شما دانش آموزان عزيز توصيه مي شود كه در همان روزهاي ابتدايي كه سامانه براي ثبت نام فعال مي شود، هر چه سريع تر ثبت نام خود را انجام دهيد زيرا ممكن است در روزهاي پاياني سايت به دليل ازدحام جمعيت شلوغ شود و فرصت ثبت نام خود را از دست دهيد.

بخوانيد: زمان ثبت نام آزمون تيزهوشان 1400

دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تيزهوشان 1400 – 1401

براي ثبت نام آزمون مدارس تيزهوشان مشهد ، يك دفترچه راهنماي ثبت نام منتشر مي شود تا دانش آموزان با مطالعه اين دفترچه از شرايط، مدارك و نحوه ثبت نام مطلع شوند. دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تيزهوشان براي تمام استان ها مشترك است و از طريق سايت هاي hoosh.medu.ir و azmoon.medu.ir براي هر يك از پايه هاي ششم به هفتم و نهم به دهم به صورت جداگانه منتشر مي شود. براي مطالعه بخشنامه آزمون تيزهوشان 1400 كليك كنيد.

بخوانيد: دفترچه ثبت نام آزمون تيزهوشان 1400

شرايط ثبت نام آزمون مدارس تيزهوشان 1400 – 1401

شرايط ثبت نام آزمون مدارس تيزهوشان مشهد براي هر يك از آزمون هاي پايه ششم به هفتم و نهم به دهم متفاوت و به شرح زير مي باشد:

شرايط ثبت نام تيزهوشان ششم به هفتم 

  • كسب مقياس خيلي خوب در تمام دروس پايه پنجم و ششم ابتدايي
  • دانش آموزاني كه فقط در يك درس از دروس پايه پنجم و ششم نمره خوب دارند و نمرات باقي دروس خيلي خوب است نيز مجاز به ثبت نام آزمون سنجش هوش ششم به هفتم هستند.

شرايط ثبت نام تيزهوشان نهم به دهم 

  •  اشتغال به تحصيل در پايه نهم
  • كسب حداقل معدل 19 در پايه هشتم
  •  دانش آموزان مشغول به تحصيل در پايه نهم مدارس تيزهوشان براي قبولي در پايه دهم همين مدارس، لازم نيست كه در آزمون ورودي شركت كنند ولي بايد حداقل معدل كل 16 درامتحانات خرداد ماه پايه نهم را به دست آورند.

بخوانيد: شرايط ثبت نام آزمون تيزهوشان 1400

مدارك لازم ثبت نام تيزهوشان 1400 – 1401

با توجه به اينكه ثبت نام ازمون مدارس تيزهوشان مشهد به صورت اينترنتي انجام مي گيرد، دانش آموزان متقاضي شركت در اين آزمون بايد اطلاعات و مدارك خود را در سامانه هايي كه پيش تر معرفي شد، بارگذاري نمايند تا اطلاعات آنها به عنوان شركت كننده آزمون در سايت ثبت شود.

مدارك و اطلاعات لازم براي ثبت نام اينترنتي آزمون تيزهوشان مشهد ، به شرح زير مي باشند :

  • تكميل فرم ثبت نام با اطلاعات دانش آموزي و شناسنامه اي
  • بارگذاري فايل عكس داوطلب (داراي ابعاد استاندارد، فرمت jpg، زمينه سفيد و عكس دانش آموز جديد كه در يك سال اخير گرفته شده باشد)
  • ريز نمرات سال گذشته دانش آموز (كارنامه)
  • خريد كارت اعتباري ثبت نام و واريز هزينه

بخوانيد: مدارك لازم براي ثبت نام آزمون تيزهوشان 1400

سامانه ثبت نام تيزهوشان 1400 – 1401

سامانه ثبت نام آزمون مدارس تيزهوشان ششم به هفتم به نشاني hoosh.medu.ir و سامانه ثبت نام آزمون مدارس تيزهوشان نهم به دهم نيز به نشاني azmoon.medu.ir مي باشد.

كليه اخبار مربوط به ثبت نام و برگزاري آزمون تيزهوشان از جمله زمان ثبت نام، زمان برگزاري، انتشار دفترچه راهنماي ثبت نام، انتشار دفترچه سوالات آزمون، دريافت كارت ورود به جلسه و … همگي از طريق سايت هاي معرفي شده به داوطلبان اطلاع رساني مي شود و دانش آموزان مشهد نيز براي اطلاع از هر يك از موارد فوق، بايد به همين سايت ها مراجعه نمايند.

بخوانيد: سامانه ثبت نام آزمون تيزهوشان 1400

هزينه ثبت نام تيزهوشان 1400 – 1401

دانش آموزاني كه ثبت نام آزمون تيزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم را انجام مي دهند، بايد براي تاييد اطلاعات خود در سايت ثبت نام هزينه اي را واريز نمايند. پرداخت هزينه ثبت نام آزمون تيزهوشان به صورت اينترنتي انجام مي گيرد و سامانه هاي واريز هزينه نيز به آدرس hoosh.medu.ir و azmoon.medu.ir مي باشند.

در سال گذشته ميزان هزينه ثبت نام آزمون مدارس تيزهوشان مشهد در هر دو پايه تحصيلي ششم به هفتم و نهم به دهم به مبلغ 25 هزار تومان بوده است كه براي سال جاري مقداري بر اين مبلغ افزوده خواهد شد. زمان پرداخت هزينه نيز حدود دو هفته قبل از برگزاري آزمون و دريافت كارت ورود به جلسه است.

بخوانيد: هزينه ثبت نام آزمون تيزهوشان 1400

نحوه ثبت نام تيزهوشان

همانطور كه از ابتداي مطلب چند بار اشاره شده است، ثبت نام آزمون مدارس تيزهوشان مشهد به صورت اينترنتي انجام مي گيرد و متقاضيان بايد با مراجعه به سامانه اي كه توسط مركز ملي سنجش استعداد هاي درخشان اعلام مي شود، ثبت نام خود را انجام دهند.

سايت ثبت نام ازمون سنجش هوش ششم به هفتم به نشاني hoosh.medu.ir و سايت ثبت نام آزمون تيزهوشان نهم به دهم نيز به نشاني azmoon.medu.ir مي باشد. داوطلبان براي ورود به صفحه ثبت نام سامانه هاي مذكور بايد از كد ملي خود و همچنين رمز عبور همگامي كه از مدير مدرسه دريافت كرده اند، استفاده كنند و بدون رمز همگام، امكان ورود به سامانه را نخواهيد داشت.

پس از وارد كردن اطلاعات فوق و دريافت فرم تقاضانامه ثبت نام، در قدم اول بايد عكس دانش آموز را با مشخصات خواسته شده بارگذاري نماييد و سپس فرم را با اطلاعاتي مثل كد ملي دانش آموز، كد ملي والدين و … تكميل نماييد.

در زمان تكميل فرم حتما بايد حداكثر 3 مدرسه مورد تقاضاي خود را نيز تعيين نماييد و دانش آموزان پايه نهم مي بايست با توجه به رشته تحصيلي مورد تقاضايشان، مدارس را اولويت بندي كنند.

پس از پايان مراحل تكميل فرم ثبت نام، حتما از كد پيگيري كه توسط سامانه ارائه مي شود پرينت تهيه كنيد و يا آن را يادداشت كنيد. اگر كد پيگيري به شما ارائه نشود، در واقع ثبت نامتان ناقص است و بايد مراحل را از ابتدا تكرار كنيد. براي اطلاع از نحوه كد پيگيري ثبت نام تيزهوشان 1400 كليك كنيد.

لازم به ذكر است كه شما در زمان ثبت نام نيازي نيست كه هزينه پرداخت نماييد و براي واريز هزينه بايد در زمان دريافت كارت ورود به جلسه اقدام كنيد.

بخوانيد: نحوه ثبت نام آزمون تيزهوشان 1400

ويرايش ثبت نام آزمون مدارس تيزهوشان مشهد 1400 – 1401

در نهايت لازم است به اين موضوع نيز اشاره كنيم كه دانش آموزاني كه قصد تغيير فرم ثبت نام خود را دارند، مي توانند در زماني كه تعيين مي شود به سامانه ثبت نام مراجعه و فرم را ويرايش نمايند. تمام دانش آموزاني كه در سايت ثبت نام كرده اند، امكان ويرايش اطلاعات خود را دارند و زمان در نظر گرفته شده براي ويرايش اطلاعات ثبت نام تيزهوشان 1400 نيز، در تاريخ هاي زير است :

  • دانش آموزان تا اخرين روز در نظر گرفته شده براي ثبت نام مي توانند به سايت مراجعه و فرم ثبت نام خود را ويرايش نمايند.
  • در مهلت مجددي كه براي داوطلبان جا مانده از ثبت نام در نظر گرفته مي شود، دانش آموزاني كه قبلا ثبت نام كرده اند نيز مي توانند در صورت لزوم فرم ثبت نام خود را ويرايش كنند.
  • در زمان دريافت كارت ورود به جلسه اگر مغايرتي در كارت خود مشاهده كرديد، بايد از طريق سايت اين اطلاعات اشتباه را ويرايش كنيد.

بخوانيد: ويرايش ثبت نام آزمون تيزهوشان 1400

پاسخ به سوالات پر تكرار

  • زمان ثبت نام آزمون تيزهوشان مدارس مشهد در چه تاريخي است ؟

ثبت نام آزمون مدارس تيزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم از اواخر بهمن ماه آغاز مي شود و تا هفته اول اسفند ماه ادامه دارد.

  • براي ثبت نام آزمون مدارس تيزهوشان مشهد بايد به كدام سايت مراجعه كنيم ؟

سايت hoosh.medu.ir براي ثبت نام ازمون تيزهوشان ششم به هفتم و سايت azmoon.medu.ir براي ثبت نام آزمون تيزهوشان نهم به دهم اختصاص دارد.

  • آيا آزمون تيزهوشان ششم به هفتم مدارس مشهد حذف شده است ؟

آزمون تيزهوشان ششم به هفتم حذف نشده است و تنها شيوه برگزاري و نحوه طراحي سوالات آن تغيير يافته است. در واقع ماهيت آزمون به صورت سنجش و تست هوش مي باشد.

  • دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تيزهوشان مشهد در چه تاريخي منتشر مي شود ؟

دفترچه راهنماي ثبت نام ازمون مدارس تيزهوشان در همان اولين روز ثبت نام يعني اواخر بهمن ماه منتشر خواهد شد.

براي دريافت مشاوره در زمينه ثبت نام آزمون مدارس تيزهوشان مشهد 1400 – 1401 مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 02126295595 تماس بگيريد.

منبع: ثبت نام آزمون مدارس تيزهوشان مشهد 1400 – 1401

امتیاز:
بازدید:
[ ۲ بهمن ۱۳۹۹ ] [ ۰۳:۴۰:۱۰ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی