duntelco1
مشاوره تحصيلي

رشته گفتار درماني يكي از رشته‌هاي كنكور گروه علوم تجربي است. تحصيل در اين رشته كه آينده شغلي مناسبي دارد، جز علاقه‌مندي بسياري از داوطلبان كنكور است. با توجه به اين كه ظرفيت پذيرش دانشجو در رشته گفتار درماني در مقايسه با بسياري از رشته‌هاي علوم پزشكي ديگر محدود است، قبولي در اين رشته تنها براي افرادي امكان‌پذير خواهد بود كه رتبه و تراز مناسبي كسب كنند. طبيعي است كه دستيابي به رتبه مناسب در كنكور 99 نيازمند يك برنامه ريزي منسجم و دقيق است. يكي از راه‌هايي كه با به كارگيري آن مي‌توان شانس كسب قبولي در رشته گفتار درماني را افزايش داد، اطلاع از آخرين رتبه قبولي است. با توجه به اهميت و تاثير اين موضوع، در اين مقاله به معرفي آخرين رتبه قبولي گفتار درماني كنكور 99 پرداخته شده است. . براي مشاوره تحصيلي تلفني با مشاوران مجموعه دانتل با شماره هاي زير تماس بگيريد.

 

براي دريافت مشاوره در زمينه رشته گفتار درماني مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 02126295595 تماس بگيريد.

منبع: رتبه قبولي گفتار درماني كنكور 99

 

آخرين رتبه قبولي گفتار درماني كنكور 99 | روزانه

دوره‌هاي روزانه هميشه جز نخستين انتخاب‌هاي داوطلبان در انتخاب رشته است. متقاضيان رشته گفتار درماني نيز انتظار دارند تا رتبه‌اي را به دست آورند كه توسط آن شرايط تحصيل در دوره‌هاي روزانه را داشته باشند. در ادامه اطلاعات مربوط به آخرين رتبه قبولي گفتار درماني كنكور 99 دانشگاه روزانه براي سه سهميه منطقه 1، 2 و 3 ارائه شده است. لازم به ذكر است كه سهميه مناطق براي هر داوطلب با توجه به محل تحصيل دوران سه سال آخر دبيرستان وي تعيين مي‌شود.

بخوانيد: انتخاب رشته كنكور 1400

 

منطقه يك | رتبه قبولي گفتار درماني كنكور 99

دانشگاه رتبه در سهميه
دانشگاه علوم پزشكي تهران 4203
دانشگاه علوم پزشكي مشهد 2815
دانشگاه علوم بهزيستي و توانبخشي تهران 4423
دانشگاه علوم بهزيستي و توانبخشي تهران 4836
دانشگاه علوم پزشكي اراك 6789
دانشگاه علوم پزشكي همدان 7123
دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپور- اهواز 5202
دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپور- اهواز 5410

 

منطقه دو | رتبه قبولي گفتار درماني كنكور 99

دانشگاه رتبه در سهميه
دانشگاه علوم پزشكي همدان 8999
دانشگاه علوم پزشكي همدان 11379
دانشگاه علوم پزشكي بابل 7989
دانشگاه علوم پزشكي شيراز 8712
دانشگاه علوم پزشكي سمنان 9809
دانشگاه علوم پزشكي سمنان 9825
دانشگاه علوم پزشكي زاهدان 10608
دانشگاه علوم پزشكي زاهدان 11739

 

منطقه سه 

دانشگاه رتبه در سهميه
دانشگاه علوم پزشكي اراك 7234
دانشگاه علوم پزشكي زاهدان 7999
دانشگاه علوم پزشكي زاهدان 8016
دانشگاه علوم بهزيستي و توانبخشي تهران 4829
دانشگاه علوم پزشكي سمنان 7102
دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپور - اهواز 5898
دانشگاه علوم پزشكي بابل 6103
دانشگاه علوم پزشكي مشهد 64849
دانشگاه علوم پزشكي سمنان 7619
دانشگاه علوم پزشكي همدان 8604

بخوانيد: رتبه و تراز در انتخاب رشته كنكور 98-99

 

مشاوره انتخاب رشته گفتار درماني

گفتار درماني يكي از علموم پزشكي مهم و با ارزشي است كه حضور متخصصان اين علم در هر جامعه‌اي ضروري است. ويژگي‌هاي منحصر به فرد علم گفتار درماني موجب شده تا زمينه شغلي خوبي براي فارغ التحصيلان اين رشته فراهم شود. از طرفي ظرفيت محدود پذيرش در رشته گفتار درماني تنها در دانشگاه روزانه و پرديس، رقابت تنگاتنگي بين داوطلبان ايجاد كرده است.

دستيابي به رتبه قبولي گفتار درماني دانشگاه روزانه تنها به شرط عملكرد خوب داوطلب امكان‌پذير خواهد شد. عملكرد خوب هر داوطلبي نيزابتدا  نياز به پيش مطالعه مناسب و سپس انتخاب رشته با كيفيت دارد. بررسي آخرين رتبه‌هاي رشته گفتار درماني كنكور سال‌هاي گذشته مي‌توانند معيار و مبنايي براي راهنمايي داوطلبان باشند.

آخرين رتبه گفتار درماني كنكور سال‌هاي پيشين به داوطلب كمك مي‌كند تا شانس قبولي خود در اين رشته را بيازمايد. به طور معمول ابهامات و سوالات مكرري در رابطه با فرايند برنامه ريزي و انتخاب رشته و چكونگي بهره گرفتن از آخرين رتبه هاي قبولي بين داوطلبان ايجاد مي‌شود. يكي از توصيه‌هاي مهم به داوطلبان اين است كه براي داشتن عملكردي قابل قبول در تمام مراحل كنكور، از راهنمايي مشاوران و كارشناسان بهره بگيرند. در اين راستا، داوطلبان مي‌توانند راهنمايي‌هاي گروه مشاوره دانتل را در اختيار گرفته و مطابق با اين مشاوره به بهترين نتيجه ممكن دست يابند.

بخوانيد: مشاوره انتخاب رشته كنكور 1400

 

سوالات متداول

  1. آخرين رتبه‌هاي قبول شدگان گفتار درماني كنكور 99 براي دانشگاه‌هاي سراسري چند است؟

در حال حاضر امكان تحصيل در رشته گفتار درماني در دانشگاه روزانه و پرديس امكان‌پذير است. در متن مقاله آخرين رتبه‌هاي قبول شدگان بر اساس سهميه مناطق ارائه شده است.

  1. اطلاع از رتبه‌هاي قبول شدگان گفتار درماني كنكور 99 چه تاثيري در فرايند انتخاب رشته خواهد داشت؟

اطلاع از آخرين رتبه قبولي گفتار درماني به داوطلب كمك مي‌كند تا كد رشته‌هاي مربوط به گفتار درماني را به شكلي بچيند كه بيشترين شانس قبولي در آن را داشته باشد. اين رتبه‌ها به داوطلب نشان مي‌دهد كه آيا شانس قبولي در رشته گفتار درماني را دارد يا نه.

  1. سهميه مناطق چه تاثيري در رتبه كنكوري داوطلبان دارند؟

سهميه مناطق براي هر داوطلب با توجه به محل تحصيل او در سه سال آخر دبيرستان تعيين مي‌شوند. ارزيابي رتبه نهايي داوطلبان نيز بر اساس اين سهميه‌ها تعيين مي‌شود و مي‌تواند تا ميزان قابل توجهي در رتبه داوطلب تاثير داشته باشند.

 

براي دريافت مشاوره در زمينه آخرين رتبه و تراز قبولي رشته گفتار درماني كنكور 99 مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 02126295595 تماس بگيريد.

منبع: رتبه قبولي گفتار درماني كنكور 99

امتیاز:
بازدید:
[ ۸ فروردين ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۳۰:۵۸ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی