duntelco1
مشاوره تحصيلي

رشته مهندسي مواد و متالورژي از رشته هاي پرطرف دار گروه علوم رياضي است بسياري از افرادي كه در كنكور گروه رياضي شركت مي كنند علاقمند به ادامه تحصيل در رشته مهندسي مواد و متالورژي هستند. داوطلبان براي قبولي در رشته مهندسي مواد و متالورژي در دانشگاه هاي سراسري نيازمند برنامه ريزي حرفه اي و منسجم هستند. افراد با استفاده از ترازهاي پذيرفته شدگان در سالهاي گذشته قادر خواهند بود در رقابت كنكور سراسري  رتبه قبولي مورد نظر را در اين رشته بدست آورند. در اين مقاله قصد داريم به آخرين رتبه و تراز قبولي در رشته مهندسي مواد و متالورژي كنكور 99 بپردازيم. براي مشاوره تحصيلي تلفني با مشاوران مجموعه دانتل با شماره هاي درج شده تماس بگيريد.

منبع: رتبه قبولي مهندسي مواد و متالورژي 99

 

معرفي مهندسي مواد و متالورژي 

مهندسي مواد و متالورژي يكي از رشته هايي است كه در زير مجموعه كنكور رياضي قرار دارد و داوطلبان كنكور رياضي مي توانند در فرايند انتخاب رشته رياضي اين رشته را در دانشگاههاي سراسري، آزاد و پرديس هاي بين الملل انتخاب نمايند. بسياري از داوطلبان هر ساله به رقابت با يكديگر مي پردازند، تا بتوانند در اين رشته ادامه تحصيل دهند. رتبه‌ها و تراز پذيرفته شدگان مهندسي مواد و متالورژي در دانشگاههاي مختلف متفاوت است و هر فرد مي تواند بر اساس هدف خود براي قبول شدن در يكي از اين كد رشته محل ها تخمين رتبه‌ها قبولي مهندسي مواد و متالورژي را انجام دهد.

بخوانيد: نحوه انتخاب رشته كنكور 1400

اگر فردي  به شغل هاي مهندسي علاقه دارد و از بحث هاي شيمي و فيزيك لذت مي برد بايسته است بداند كه ، شغل مهندسي مواد مي تواند شغلي ايده آل براي وي باشد. مهندس مواد در زمينه ي استخراج، عمل آوري و امتحان موادي است كه در توليدفراورده هاي گوناگون مانند چيپ هاي كامپيوتري و صفحات تلوزيون، فلز بكار رفته در خودروها نقش دارد.شخصي كه مهندس مواد ميخواند با فلزات، سراميك ها، مواد پلاستيكي، نيمه هادي ها و غيره سر و كار دارد كه بتواند موادي با خصوصيات خاص مكانيكي، الكتريكي و شيميائي باشند كار مي كند.

بخوانيد: رتبه قبولي در انتخاب رشته

از وظايف مهندس مواد انتخاب مواد و وسايل براي كاربردهاي جديد و نوين است. در اين رشته بايد با ساختار مواد و خواصشان آشنا شد و ارتباط بين اين ساختار و خواص در جهت افزايش زمينه‌هاي كاربردي و طراحي مواد نو و تركيبات جديد را بدانند. براي اطلاع از رتبه و تراز قبولي كنكور رياضي ساير رشته هاي گروه رياضي كليك كنيد.

مهندسي مواد داراي شاخه هاي متعددي است كه اگر خصوص در زمينه فلزات باشد مهندسي متالورژي در زمينه سراميك باشد آن را مهندس سراميك مي گويند. از گرايش هاي رشته مهندسي مواد مهندسي مواد و متالورژي در سالهاي گذشته را در قالب جدول گردآوري كرده ايم. براي مشاهده راهنما انتخاب رشته رياضي كليك كنيد.

 

رتبه قبولي مهندسي مواد و متالورژي كنكور 99 | دانشگاه سراسري

همواره در كنكور سراسري اولويت اول داوطلبان براي قبول شدن در دانشگاههاي سراسري مي باشند كه رقابت براي پذيرش در اين كد رشته محل ها بسيار بالاتر از ساير سهميه هاي دانشگاهي است. در جدول زير مي توانيد رتبه‌ها و تراز پذيرفته شدگان مهندسي مواد و متالورژي دانشگاههاي دولتي را مشاهده كنيد و سپس بر اساس اين رتبه‌هاي پذيرفته شدگان مهندسي مواد و متالورژي تخمين رشته مناسبي را با توجه به رتبه خود در كنكور سراسري انجام دهيد.

بخوانيد: مشاوره انتخاب رشته كنكور 1400

مهندسي مواد و متالورژي رشته اي است كه در آن به شناخت خواص و توزيع و نحوه استخراج و تكريب مواد گوناگون در صنايع و … مي پردازد. اطلاع از درصدها و رتبه‌هاي پذيرفته شدگان هاي كنكور سال گذشته رشته ي مواد و متالورژي باعث مي شود شما ديد واقع بينانه تري نسبت به كنكور داشته باشيد.به طور كلي مي توان گفت با ميانگين درصد 30 براي دروس اختصاصي و 60 براي دروس عمومي مي توان اميدوار بود كه در دانشگاه هاي دولتي تهران پذيرفته شد.

دانشگاه رتبه در منطقه 1 رتبه در منطقه 2 رتبه در منطقه 3
دانشگاه صنعتي شريف 1538 1226 589
دانشگاه صنعتي اميركبير 2104 1564 844
دانشگاه تهران 1822 1477 753
دانشگاه صنعتي اصفهان 4022 3637 2202
دانشگاه فردوسي مشهد 5554 4005 4134
دانشگاه امام خميني قزوين 6475 4096 2539
دانشگاه صنعتي شيراز 6163 4854 3412

 

[box type="shadow"]

بخوانيد: رتبه قبولي مهندسي مواد و متالورژي 98

بخوانيد: رتبه قبولي مهندسي مواد و متالورژي پرديس 98

بخوانيد: رتبه قبولي مهندسي مواد و متالورژي پرديس 99

[/box]

 

براي دريافت مشاوره در زمينه آخرين رتبه و تراز قبولي رشته مهندسي مواد و متالورژي 99 مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگيريد.

منبع: رتبه قبولي مهندسي مواد و متالورژي 99

 

امتیاز:
بازدید:
[ ۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ ] [ ۱۲:۲۳:۰۲ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی