duntelco1 مشاوره تحصيلي
|
هر ساله در يك بازه زماني حدودا يك هفته اي قبل از برگزاري آزمون ورودي مدارس نمونه دولتي، براي تمامي داوطلباني كه در اين آزمون نام نويسي كرده اند، كارت ورود به جلسه صادر مي شود. تمامي متقاضيان آزمون نمونه دولتي موظف هستند در تاريخ هاي اعلام شده براي دريافت كارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتي خود به سايت هاي استاني مربوط به ثبت نام اين آزمون مراجعه كنند. همراه داشتن كارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتي در روز آزمون ضروري است و از آن در جهت شناسايي داوطلب استفاده ميشود و چنانچه فردي كارت ورود به جلسه خود را به همراه نداشته باشند، حق ورود به جلسه آزمون را نخواهد داشت. در ادامه اطلاعاتي پيرامون زمان و نحوه دريافت كارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتي 1400 – 1401 ارائه كرده ايم. منبع: كارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتي 1400
زمان دريافت كارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتي 1400 – 1401براي تمامي داوطلبان آزمون ورودي مدارس نمونه دولتي كه با موفقيت اطلاعات خود را در سايت ثبت نام نمونه دولتي استان خود ثبت كرده اند، چند روز قبل از برگزاري آزمون كارت شركت به جلسه صادر مي شود. كارت آزمون مدارس نمونه دولتي نهم به دهم شامل اطلاعات مهمي همچون شماره داوطلبي و حوزه محل برگزاري آزمون مي باشد، همينطور در شناسايي داوطلب در حوزه امتحاني نيز كاربرد دارد. تاريخ برگزاري آزمون نمونه دولتي نهم به دهم 1400 – 1401 روز جمعه 18 تيرماه 1400 برگزار خواهد شد. طبق اطلاعيه وزارت آموزش و پرورش تمامي متقاضيان آزمون نمونه دولتي نهم به دهم 1400 – 1401 مي توانند از تاريخ 14 تير ماه 1400 الي 17 تير ماه 1400، يعني تقريبا يك هفته پيش از نسبت به دريافت كارت شركت در جلسه خود اقدام كنند.
داوطلبان از تاريخ 14 الي 17 تير ماه 1400 مي توانند كارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتي را دريافت كنند.
ثبت مهر بر روي كارت آزمون نمونهثبت مهر مدرسه بر روي كارت جلسه آزمون نمونه دولتي نهم به دهم 1400 – 1401 از ديگر اقداماتي است كه داوطلبان پيش از زمان برگزاري آزمون نمونه دولتي بايستي انجام دهند. تمامي متقاضيان موظف هستند پس از دريافت كارت آزمون به مدرسه اي كه در آن در حال تحصيل هستند مراجعه كنند و نسبت به ثبت مهر بر روي اين كارت اقدام كنند.
سايت و نحوه دريافت كارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتي 1400كارت ورود جلسه از ملزومات شركت در جلسه آزمون نمونه دولتي ميباشد. اين كارت شامل اطلاعات هويتي داوطلب و همينطور شامل اطلاعات مهم ديگري همچون شماره داوطلبي و حوزه محل برگزاري آزمون است. چنانچه داوطلبي اين كارت را همراه نداشته باشند نميتواند در جلسه آزمون حضور داشته باشد.
براي مشاهده سايت نمونه دولتي هر استان كليك كنيد. تمامي متقاضياني كه موفق به ثبت نام اينترنتي شده و هزينه مربوط به اين آزمون را نيز پرداخته اند، ميتوانند در تاريخ هاي اعلام شده به سايت آموزش و پرورش استان محل سكونت خود مراجعه كنند و پس از وارد كردن اطلاعات خواسته شده همچون كد ملي كارت آزمون خود را دريافت كنند و يك برگه پرينت از آن تهيه نمايند.
بخوانيد: نحوه دريافت كارت ورود به جلسه نمونه دولتي 1400
رفع نقص كارت ورود به جلسهنكته اي كه تمامي متقاضيان بايستي آن را درنظر داشته باشند اين است كه در كارت آزمون هر فرد، اطلاعات او درج شده است، داوطلبان بايد اين اطلاعات را كه شامل نام، نام خانوادگي، عكس دانش آموز و … است را بررسي كند تا مطابق با اطلاعات شناسنامه داوطلب باشد.
توصيه مي شود داوطلبان در روزهاي ابتدايي اعلام شده براي دريافت كارت ورود به جلسه خود اقدام كنند تا در صورت وجود مشكل نيز وقت كافي براي رفع آن وجود داشته باشند.
چنانچه داوطلبي در كارت آزمون نمونه دولتي خود مغايرتي مشاهده كرد، بايستي نهايتا تا يك روز قبل از برگزاري اين آزمون به واحد سنجش آموزش پرورش شهر و ناحيه محل سكونت خود مراجعه كند. و يك درخواست مبني بر تصحيح اطلاعات و ويرايش اطلاعات ثبت نام آزمون نمونه دولتي در اين واحد ثبت كند. پس از ثبت درخواست بايستي مجددا كارت خود را با اطلاعات درست دريافت كنند، چنانچه داوطلبي نسبت به رفع نواقص كارت خود اقدام نكند در مراحل بعدي از پذيرش دانش آموز به مدارس نمونه دولتي ممانعت به عمل خواهد آمد.
مشاوره آزمون مدارس نمونه دولتيلازم است اشاره كنيم كه در تاريخ 29 خرداد ماه لغايت 2 تيرماه 1400 امكان ويرايش اطلاعات ثبت نامي در سايت ثبت نام مدارس نمونه دولتي استان تهران وجود دارد كه در اين تاريخ علاوه بر اينكه ثبت نام كنندگان مي توانند اگر اشتباهي در فرم ثبت نامي خود دارند را برطرف كنند، مهلت مجددي براي جاماندگان از ثبت نام در استان تهران نيز مي باشد. تصحيح نواقص موجود در كارت امتحان نمونه دولتي نهم به دهم خيلي مهم است، اگر داوطلبي اين مسئله را بي اهميت بشمارد و با اطلاعاتي كه با اطلاعات شناسنامه اي و ثبت نامي او مغايرت دارد در جلسه آزمون حاضر شود، حتي اگر در آزمون نمونه دولتي نهم به دهم نيز پذيرفته شود، از ثبت نام او در مدرسه محل قبولي ممانعت به عمل خواهد آمد. چنانچه سوالي پيرامون آزمون نمونه دولتي 1400 _ 1401 سوالي داريد، مشاوران مركز مشاوره تحصيلي تلفني دانتل آماده پاسخگويي به سوالات شما عزيزان مي باشند تا بتوانيد بدون مشكل در جلسه آزمون حضور داشته باشيد.
براي دريافت مشاوره در زمينه آزمون نمونه دولتي 1400 – 1401، ميتوانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگيريد.
سوالات متداولزمان دريافت كارت ورود به جلسه نمونه دولتي چه تاريخي است؟ داوطلبان از 14 تير الي 17 تير ماه 1400 مي توانند كارت ورود به جلسه خود را از سايت استاني دريافت كنند. آيا ثبت مهر بر روي كارت ورود به جلسه الزامي است؟ بله، داوطلبان با مراجعه به مدرسهاي كه در آن تحصيل مي كنند كارت آزمون خود را مهر كنند. در صورت وجود اشكال در كارت امتحان نمونه دولتي، چه اقداماتي بايد انجام داد؟ داوطلبان براي رفع نواقص به واحد سنجش آموزش و پرورش شهر و ناحيه محل سكونت خود مراجعه كنند. منبع: كارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتي 1400
امتیاز:
بازدید:
|
|
[قالب وبلاگ : سایت آریا] [Weblog Themes By : sitearia.ir] |