duntelco1
مشاوره تحصيلي

سازمان سنجش آموزش كشور هر ساله كنكور سراسري را در تمامي زير گروه ها براي داوطلبان برگزار مي كند. متقاضيان شركت در كنكور سراسري 1400 بايستي پيش از برگزاري آزمون، در تاريخ هاي اعلام شده توسط اين سازمان، كارت ورود به جلسه خود را دريافت نمايند. داوطلباني كه اقدام به تهيه كارت ورود به جلسه خود مي كنند، بايستي به دقت مندرجات آن را بررسي كنند تا هيچ گونه مشكلي وجود نداشته باشد. در صورت وجود مشكلي يكي از راه هاي رفع نقص كارت ورود به جلسه كنكور سراسري 1400 ، مراجعه داوطلب به باجه هاي رفع نقص سازمان سنجش مي باشد كه در ادامه مطالبي را پيرامون آن ارائه داده ايم. 

منبع: باجه رفع نقص سازمان سنجش

 

باجه هاي رفع نقص سازمان سنجش كنكور سراسري 1400

كارت ورود به جلسه كنكور سراسري از ملزوماتي است كه داوطلبان بايد در روز برگزاري كنكور سراسري به همراه داشته باشند، بنابراين بايستي در روزهاي پاياني و نزديك به روز برگزاري كنكور سراسري 1400، كه تاريخ آن از سوي سازمان سنجش اعلام مي شود، داوطلبان بايد كارت ورود به جلسه خود را دريافت كنند.

حال در اين ميان هستند داوطلباني كه پس از دريافت كارت ورود به جلسه كنكور سراسري خود متوجه وجود برخي اشتباهات در اطلاعات ثبت نامي و شناسنامه اي مندرج در آن مي شوند كه بايستي هر چه سريعتي نسبت به رفع آن ها اقدام كنند.

سازمان سنجش براي اين دسته از داوطلبان شرايطي را فراهم كرده است كه بتوانند اطلاعات خود را اصلاح كرده و كارت ورود به جلسه خود را با اطلاعات درست دريافت كنند. يكي از اين راه ها ويرايش اطلاعات از طريق لينك موجود در سايت سنجش است كه در واقع تمامي اطلاعات را نمي توان از اين طريق ويرايش كرد بنابراين داوطلبان بايستي به سراغ راه دوم كه باجه‌هاي رفع نقص سازمان سنجش است، مراجعه كنند.

 

بخوانيد: ويرايش كارت ورود به جلسه كنكور سراسري 1400

 

 

زمان مراجعه به باجه رفع نقص سازمان سنجش كنكور سراسري 1400

از زمان انتشار كارت ورود به جلسه كنكور تا حداكثر يك روز قبل از برگزاري آزمون سراسري گروه آزمايشي مربوطه، فرصت مراجعه به باجه‌هاي رفع نقص وجود دارد. اما توصيه مي‌شود كه همان روز اول كه كارت خود را دريافت كرديد، در صورت وجود هر گونه اشتباهي در آن سريعا به باجه رفع نقص استان و شهر خود مراجعه كنيد زيرا ممكن است اصلاح اشتباهات موجود تا چند روز زمان ببرد. مخصوصا اشتباه در اعمال سهميه هاي رزمندگان و ايثارگري كه بايد ارگان مربوطه نيز شرايط استفاده از سهميه را براي شما تاييد كند.

زمان مراجعه به باجه رفع نقص سازمان سنجش كنكور سراسري 1400
گروه هاي آزمايشي زمان مراجعه به باجه رفع نقص
هنر سه‌شنبه 8 تيرماه
علوم انساني سه‌شنبه 8 تير و چهارشنبه 9 تير ماه 
علوم رياضي و فني
علوم تجربي چهار‌شنبه 9 تير و پنجشنبه 10 تير
زبان هاي خارجي پنجشنبه 10 تير و جمعه 11 تير ماه

 

 

بخوانيد: زمان دريافت كارت ورود به جلسه 1400

 

 

موارد رفع نقص كارت ورود به جلسه كنكور سراسري

حال سوالي كه ممكن است براي داوطلبان به وجود آيد، اين است كه چه اطلاعاتي از كارت ورود به جلسه كنكور سراسري 1400 را مي توان ويرايش كرد. لازم است مجدد تاكيد كنيم كه برخي نواقص موجود در كارت ورود به جلسه كنكور سراسري از طريق لينك ويرايش اطلاعات موجود در سايت سازمان سنجش، قابل ويرايش است. اما به منظور ويرايش برخي اطلاعات داوطلبان بايستي به باجه هاي رفع نواقص كارت ورود به جلسه مراجعه كنند. از جمله اطلاعاتي كه داوطلبان مي توانند از طريق باجه هاي رفع نقص كنكور سراسري 1400 نسبت به ويرايش اطلاعات خود اقدام كنند، شامل موارد زير مي باشد:

دين زبان خارجي امتحاني معلوليت و بهيار اطلاعات مربوط به جنسيت
مشكلات مربوط به عكس  اشكلات شماره داوطلب مندرج بر روي كارت ورود به جلسه

داوطلباني كه به دلايل مختلفي از ثبت نام كنكور سراسري 1400 جا مانده اند، مي توانند به باجه هاي رفع نقص كنكور سراسري 1400 مراجعه كنند و دلايل خود را مطرح كنند و نسبت به ثبت نام خود در اين آزمون اقدام نمايند.

 

عدم اعمال سهميه رزمندگان و ايثارگري

داوطلباني كه مشمول استفاده از سهميه رزمندگان و ايثارگري 5 درصد و 25 درصدي هستند اما در زمان ثبت نام آزمون سراسري اين سهميه را اعمال نكرده اند، اين فرصت را دارند كه در زمان انتشار كارت ورود به جلسه كنكور، به مراكز رفع نقص سازمان سنجش مراجعه و پيگيري هاي لازم را براي بهره مندي از سهميه خود انجام دهند.

داوطلباني كه سهميه ايثارگري آن ها در كارت ورود به جلسه اعمال نشده تا تاريخ 12 تير ماه 1400 فرصت دارند در سايت سازمان اطلاعات خود را ويرايش كنند تا سهميه آن ها اعمال شود. چنانچه داوطلبي در تاريخ مشخص شده نسبت به تصحيح سهميه خود اقدام نكند، فقط سهميه مناطق برايش لحاط خواهد شد.

 

مشكلات عكس

داوطلباني كه در كارت ورود به جلسه خود مشكلاتي همچون فاقد عكس بودن، واضح نبودن و كيفيت پايين عكس، نداشتن مهر بر روي عكس، درج عكسي غير از عكس داوطلب و … وجود دارد، مي‌بايست ضمن همراه داشتن مدارك شناسايي معتبر، 2 قطعه عكس 4*3 خود را نيز تهيه و به باجه رفعع نقص مراجعه كنند. لازم به ذكر است كه در صورت عدم اعمال اصلاحات در عكس اشتباه كارت ورود به جلسه، از حضور داوطلب در حوزه امتحاني ممانعت مي‌شود. همچنين عكس بايد مربوط به سال جاري داوطلب باشد.

 

اشتباه در نظام آموزشي

داوطلباني كه نظام قديمي هستند اما در كارت ورود به جلسه براي آنها نظام جديد درج شده است و همچنين داوطلبان نظام جديدي كه در كارت ورود به جلسه نظام قديمي محسوب شده اند، لازم است با مراجعه به باجه هاي رفع نقص و ارائه مدارك مورد نياز، اين مشكل را حل نمايند.

 

عدم اعمال معلوليت

داوطلباني كه بنا بر توضيحات دفترچه راهنماي ثبت نام كنكور، دچار معلوليت هستند اما در فرم ثبت نام كنكور اين بند را مشخص نكرده اند، مي‌توانند با مراجعه به باجه هاي رفع نقص اقدامات لازم را انجام دهند تا در صورت نياز در جلسه كنكور تمهيدات و شرايط لازم براي آنها فراهم شود.

 

اشتباه در جنس، دين، زبان خارجي امتحاني 

تنها راه حل رفع اين سه ايراد در كارت ورود به جلسه كنكور نيز مراجعه حضوري به باجه هاي رفع نقص مستقر در مراكز استان هاست.

 

بخوانيد: نحوه دريافت كارت ورود به جلسه كنكور 1400

 

 

آدرس باجه هاي رفع نقص سازمان سنجش كنكور سراسري 1400

مشخصات مندرج در كارت ورود به جلسه كنكور سراسري شامل اطلاعاتي همچون نام و نام خانوادگي، نام پدر، جنسيت، زبان خارجي مورد نظر، كد و نام رشته امتحاني، عكس و …. مي‌باشد كه امكان ايجاد اشتباه در هر يك از موارد ذكر شده وجود دارد.

 

آدرس باجه رفع نقص كارت شركت در آزمون سراسري 1400

 

براي اصلاح برخي از اشتباهات موجود در كارت ورود به جلسه نيازي نيست كه به باجه هاي رفع نقص مراجعه كنيد و مي‌توانيد از طريق سايت sanjesh.org اشتباهات موجود را رفع كنيد. از جمله اين اشتباهات مي‌توان به اشتباه در نام، نام خانوادگي، شماره ملي  و … اشاره كرد.

اما داوطلبان در صورتي كه پس از دريافت كارت ورود به جلسه در اطلاعات جنسيت، دين، زبان خارجي امتحاني، معلوليت و سهميه بهيار شاهد مغايرتي بودند، لازم است كه با در دست داشتن مدارك لازم به باجه هاي رفع نقص سازمان سنجش مستقر در مراكز استان ها مراجعه كنند. براي مشاوره تحصيلي تلفني با مشاوران مجموعه دانتل با شماره هاي زير تماس بگيريد.

 

براي دريافت مشاوره در زمينه برگزاري كنكور سراسري 1400 مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگيريد.

 

 

سوالات متداول

داوطلبان كنكور سراسري 1400 براي ويرايش چه اطلاعاتي بايد به باجه‌هاي رفع نقص كارت ورود به جلسه كنكور سراسري مراجعه كنند؟

داوطلبان مي توانند براي ويرايش اطلاعات مندرج در كارت ورود به جلسه كه در متن مقاله به آن ها اشاره مردين به باجه‌هاي رفع نقص سازمان سنجش مراجعه كنند.

داوطلبان در زمان مراجعه به باجه‌هاي رفع نقص كنكور سراسري، چه مداركي را بايد همراه داشته باشند؟

مداركي همچون كارت ملي يا شناسنامه عكس دار را همراه خود داشته باشند.

داوطلبان كنكور سراسري چگونه مي توانند به آدرس به باجه‌]اي رفع نقص كارت ورورد به جلسه دسترسي داشته باشند؟

سازمان سنجش هر سزاله ليست آدرس باجه‌]اي رفع نقص را منتشر مي كند كه در داخل مقاله مقاله مي توانيد اين ليست را دانلود و مشاهده نماييد.

منبع: باجه رفع نقص سازمان سنجش



:: بازديد از اين مطلب : 0

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۰ تير ۱۴۰۰ ] [ ۰۶:۴۵:۱۱ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی