duntelco1
مشاوره تحصيلي

وابسته كردن مرد به خود | آيا زيبايي كافي است؟

حتما بارها ديده ايد كه بسياري از دختراني كه ظاهر چندان جذابي ندارند، همسرشان را شيفته خود كرده‌اند. راز وابسته كردن مردان به خود، در زيبايي ظاهري نيست. مسلم است كه آراستگي نقش بسيار زيادي در رابطه عاشقانه دارد اما همه چيز نيست. زيبايي پس از مدتي براي افراد تبديل به يك امر عادي مي‌شود و آن چيزي كه باقي مي‌ماند نگرش و باور افراد نسبت به يكديگر است. مردي كه باور داشته باشد همسرش فردي ارزشمند و بي نظير است، همواره عاشق و وابسته او خواهد ماند. اين را بدانيد كه اين نگرش را خود شما مي‌توانيد به وجود آوريد. داشتن مهارت دلبري از چيزهايي است كه ويژگي زنانه محسوب مي‌شود. براي اطلاع بيشتر درباره مهارت دلبري كليك كنيد.

اينفوگرافيك وابسته كردن مرد به خود


وابسته كردن مرد به خود | راهكارهاي كاربردي

بهتر است از ابتداي زندگي نكات لازم براي جذب شوهران را بلد باشيم. وابسته كردن مردان به خود اصول و قوانيني دارد كه از لحاظ علمي، موثر بودن آن‌ها ثابت شده است كه در ادامه به توضيح برخي از آن‌ها مي‌پردازيم. براي شناخت بيشتر درباره نكات لازم براي جذب شوهر كليك كنيد.

1. لبخند زدن فراموش نشود

اولين چيزي كه توجه آقايان را به خود جلب مي‌كند، لبخندي است كه يك زن بر لب دارد. همه افراد به صورت ناخودآگاه توقع دارند كه يك زن متين و موقر باشد. توصيه مي‌شود كه زنان خنده‌هاي بلند و آزادانه خود را در جمع فراموش كنند و تنها به يك لبخند مليح اكتفا كنند. همچنين زنان عبوس و اخمو نيز براي مردان جذابيتي ندارند و از آن‌ها فراري هستند.

2. تماس چشمي داشته باشيد

وابسته كردن مرد به خود از طريق تماس چشمي گزينه بسيار خوبي است. در واقع تحقيقات نشان داده است كه بين تماس چشمي و رابطه عاطفي، ارتباط مستقيم وجود دارد. چشم‌ها دريچه روح هستند و احساسات را بهتر منتقل مي‌كنند. همچنين حساسيت چشم‌ها بيشتر از ساير اعضاي بدن است و به همين دليل ارتباط عاشقانه از طريق تماس چشمي بهتر شكل مي‌گيرد.

3. مرد را واقعاً بشناسيد

مسلم است كه راه وابسته كردن هر مردي با ديگري متفاوت است. انتظارات و اولويت‌هاي هر فرد مختص به خود او است. يك زن با شناخت و آگاهي كامل از اين اولويت‌ها مي‌تواند مرد مورد علاقه‌اش را به خود وابسته كند. مرد خود را بشناسيد و از طريق ويژگي‌هاي منحصر بفردش به او نزديك شويد. براي آگاهي بيشتر درباره شناخت مردان كليك كنيد.

4. نمايشي رفتار نكردن

ممكن است اين سوال برايتان پيش آمده باشد كه چرا مرداني كه من دوسشان دارم از من خوششان نمياد؟ دليل اين اتفاق اين است كه معمولا انسان ها سعي مي‌كنند در برابر كسي كه دوستش دارند، ايده‌آل‌ترين و بهترين انسان ممكن باشند. نشان دادن جنبه‌هاي خوب خود، كار درستي است اما اين كار نبايد به قدري افراطي شود كه جنبه‌ نمايشي پيدا كند. تظاهر كردن هم خود زن را خسته مي‌كند و هم دل مرد را مي‌زند.

5.ساده بودن براي وابسته كردن مرد به خود

شايد به نظر برسد كه مردان از زنان آرايش كرده خوششان بيايد اما حقيقت اين است كه آنها زيبايي كه در عين سادگي باشد را بيشتر دوست دارند. آرايش‌هاي روزمره خود را ساده انتخاب كنيد به طوري كه فقط آراسته و مرتب به نظر بياييد. آرايش‌هاي ويژه خود را براي روزهاي خاص بگذاريد تا همسرتان را با زيبايي خود غافلگير كنيد. مي‌توانيد يك عطر خوشبو براي خود انتخاب كنيد و از اين طريق مرد مورد علاقه‌تان را به خود جذب كنيد. وابسته كردن مرد به خود با آرايش‌هاي غليط مدتي جوابگو خواهد بود پس ساده بودن را نيز تمرين كنيد.

6.قوي بودن

مردان از زنان ضعيف خوششان نمي‌آيد. زني كه تمام مدت گريه مي‌كند و يا با كوچكترين مشكلي از هم مي‌پاشد، زن مورد علاقه مردها نيست. زنان جسور و قوي ايده‌آل‌ترين انتخاب مردان هستند. شايد ضعيف بودن مدتي برايشان جالب باشد، چرا كه مردان دوست دارند قدرت خود را به رخ بكشند و حمايتگر باشند. اما در صورتي كه زن به صورت اغراق‌آميزي ضعيف باشد باعث ايجاد حس ترحم در مرد مي‌شود و به تدريج علاقه از بين مي‌رود. در واقع شناخت اين تفاوت‌هاي موجود ميان زنان و مردان به زوجين كمك مي‌كند  تا بتوانند حس وابستگي بيشتري ميان خود به وجود آورند.براي شناخت بيشتر با تفاوت هاي ميان زن و مرد كليك كنيد.

7.سهل الوصول نبودن

اصلي وجود دارد كه طبق آن، چيزي كه سخت به دست مي‌آيد ارزشمندتر مي‌شود. اگر در ابتداي آشنايي هستيد، طوري برخورد كنيد كه كنجكاوي را در مرد خود به وجود آوريد و كاري كنيد كه او براي دست آوردن قلب شما، تلاش كند. البته دقت داشته باشيد كه آنقدر در اين كار زياده روي نكنيد كه خجالتي يا فوق‌العاده سرد و مغرور به نظر بياييد. اگر مدتي از ازدواجتان مي‌گذرد، به روزهاي اول آشنايي خود فكر كنيد. بعضي وقت‌ها اندكي دور شويد و بگذاريد كه همسرتان به شما نزديك شود. البته نه آن قدر جدي و زياد كه رابطه صميمانه‌تان از بين برود.

وابسته كردن مرد به خود | حفظ اصول اخلاقي

اين را به ياد داشته باشيد كه هيچ مردي ارزش اين را ندارد كه اصول اخلاقي خود را زير پا بگذاريد. پايبند بودن به اصول اخلاقي باعث اعتماد به نفس مي‌شود و به اين صورت فرد خودش را دوست مي‌دارد. زني كه خودش را دوست دارد و براي خود ارزش قائل است، توجه مردان را نيز به خود جلب مي‌كند. مثلا اگر فكر مي‌كنيد لازم است برخلاف خواسته و اصول خود رابطه جنسي برقرار كنيد يا حتي مواد مصرف كنيد، به ياد داشته باشيد كه با اين كار نگرش شما راجع به خودتان خراب مي‌شود و مرد شما نيز تصور غلطي از شما پيدا خواهد كرد. به دنبال كسي باشيد كه شما را آنطور كه هستيد دوست داشته باشد. براي آگاهي بيشتر درباره رابطه جنسي كليك كنيد. 

نقش روانشناس در بهبود روابط ميان افراد

روانشناس به شما كمك خواهد كرد تا بتوانيد با شناخت كامل طرف مقابل خود و نقطه ضعف‌ها و قوت‌هاي او به گونه اي رفتار كنيد تا بتوانيد مرد زندگي خود را وابسته كنيد و از انجام رفتارهاي اشتباه بپرهيزيد. مشاور همچنين به شما كمك مي‌كند تا اين وابستگي در طولاني مدت تداوم داشته باشيد و از يكديگر به زودي خسته نشويد. همه اين تلاش‌ها در واقع براي تداوم زندگي بهتر و افزايش بهداشت جسمي و رواني ميان زوجين است تا بتوانند بهترين تجربيات را در زندگي به دست آورند. در اين راستا مركز مشاوره حامي هنر زندگي با داشتن مشاوراني برجسته و آگاه آماده هرگونه خدمت رساني به صورت تلفني و حضوري به شما عزيزان مي‌باشد. 

براي اطلاع بيشتر درباره روند دريافت مشاوره حضوري كليك كنيد.

 

مركز مشاوره حامي هنر زندگي

با توجه به افزايش فشارهاي رواني و استرس هاي روزمره، امروزه بسياري از افراد نياز دارند از خدمات روانشناسي استفاده كنند. ازدواج و مسائل عاطفي نيز از اين مسائل بسيار مهمي هستند كه بايد به آن ها توجه ويژه اي شود. اما با توجه به به مشكلاتي هم چون كمبود وقت و يا مسائل اقتصادي ممكن است برخي از افراد چشم بر روي اين نياز خود ببندند و از دريافت مشاوره پشيمان شوند . مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي با گردآوري كادري مجرب و متخصص اين امكان را مهيا كرده تا به صورت تلفني با متخصصان تماس بگيريد.
در مشاوره تلفني هزينه كم تري پرداخت مي شود و مسائلي هم چون رفت و آمد و معطلي نيز حذف مي شود. در مشاوره تلفني كيفيت جلسات مشاوره به هيچ عنوان پايين نمي آيد و مي توانيد كل فرايند درمان را به صورت تلفني پيش ببريد. متخصصان حامي هنر زندگي در خدمت شما هستند تا در زمينه حل مسائل و مشكلات ياري تان كنند. براي كسب اطلاعات بيش تر در زمينه مشاوره تلفني كليك كنيد.

سوالات متداول

بهترين راهكارهاي وابسته كردن مرد به خود چيست؟

سعي كنيد در طول زندگي ساده باشيد و مرد زندگي خود را به خوبي بشناسيد. همچنين از لبخند زدن و تماس چشمي غافل نشويد و در زندگي همواره قوي باشيد.

آيا برقراري رابطه جنسي مي تواند باعث وابسته كردن مرد به خود شود؟

رابطه جنسي يكي از بخش هاي مهم رابطه عاطفي است اما نبايد به صورتي باشد كه زن تنها براي وابسته كردن مرد به خود اقدام به برقراري رابطه جنسي كند چرا كه در اين صورت شبيه فردي سهل الوصول به نظر مي رسد و اثري كاملا عكس خواهد داشت.

 

منبع: وابسته كردن مرد به خود

براي دريافت مشاوره در زمينه وابسته كردن مرد به خود مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: وابسته كردن مرد به خود،
موضوع:
[ ۲۲ تير ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۳۴:۵۰ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی