duntelco1
مشاوره تحصيلي

كاندوم چيست؟

كاندوم يكي از مهم ترين وسايل جنسي و بهداشتي است كه به منظور جلوگيري از بارداري و بروز بيماري هاي عفوني و مقاربتي از آن استفاده مي كنند. كاندوم وسيله اي پلاستيكي است كه با توجه به اين كه اجازه نمي دهد آلات تناسلي طرفين با يكديگر ارتباط مستقيم بر قرار كنند، بر روي آلت تناسلي مرد ها پوشيده شده و از همين طريق باعث مي شود آلات تناسلي با يكديگر از ارتباط مستقيم نداشته نباشند. بسياري از كاندوم ها وجود دارند كه همراه خود مواد روان كننده اي هم استفاده مي كنند تا ميزان لذت در رابطه ي جنسي را افزايش دهد. براي اطلاع از روابط جنسي كليك كنيد.

در مواد روان كننده ي قابل استفاده در كاندوم ها كه به منظور تسهيل رابطه ي جنسي و دخول وجود دارد، از موادي شبيه آب كه چرب نيستند استفاده مي شود. زيرا مواد روان كننده روغني مي توانند به لاتكس كاندوم آسيب وارد كنند و كاندوم را پاره كنند. از طرفي در برخي كاندوم ها موادي با عنوان اسپرم كش استفاده مي شود كه در آن اسپرم هاي موجود را از بين برده و احتمال وجود بارداري را به حداقل مي رسانند. به منظور استفاده از كاندوم بايد اين نكته را بدانيد كه تنها زماني بايد كاندوم را از بسته موجود بيرون آوريد كه خواستار استفاده از آن و دخول هستيد تا از وجود ميكروب بر روي آن و احتمال بروز بيماري هاي عفوني واژن جلوگيري كند.


كاندوم زنانه

يكي از ويژگي هايي كه كاندوم ها دارا مي باشند اين است كه هم مردانه و هم زنانه دارند و به منظور جلوگيري از بيماري هاي مقاربتي و مهم تر آن كه به منظور جلوگيري از بارداري تحت استفاده قرار مي گيرند. كاندوم هاي زنانه به اين شكل عمل مي كنند كه زنان بايد قبل از رابطه جنسي دهانه واژن خود را باز كرده و كاندوم را به درستي و به گونه اي كه چرخ نخورد وارد واژن كنند. سپس با انگشت اشاره خود كاندوم را تا جايي كه مي توانند به درون واژن فرو كنند و مراقب باشند كه كاندوم به درستي قرار گرفته باشد زيرا در صورت اشتباه بودن كاندوم درون واژن، احتمالا باعث ايجاد درد و اذيت شدن خانم ها در هنگام رابطه جنسي مي شود‌.

از همين رو بايد مراقب باشيد تا بتوانيد كاندوم را به درستي داخل واژن فرو كنيد. سپس بعد از اتمام رابطه جنسي و در هنگامي كه هنوز خوابيده هستند بايد به آرامي و با آرامش كاندوم را از داخل واژن در آورند. بايد اين نكته را متذكر شويم كه به هيچ عنوان نبايد در حالت ايستاده تلاش براي در آوردن كاندوم از داخل واژن كنيد زيرا ممكن است كاندوم در اين حالت پاره شود و يا اينكه مشكلاتي را براي دهانه واژن ايجاد كند. غالبا قيمت كاندوم هاي زنانه گران تر از كاندوم هاي مردانه است. براي اطلاع بيش تر از روش هاي پيشگيري از بارداري كليك كنيد.


كاندوم فضايي | انواع كاندوم

كاندوم ها انواع متفاوتي دارند كه هر نوع يك نحوه ي استفاده جدا دارند و به همين منظور مي توان گفت هر كاندوم نحوه ي مصرف منحصر به فرد دارد و افراد با توجه به نياز هاي مربوط به مسائل جنسي شان از انواع مختلف كاندوم استفاده مي كنند.

1. كاندوم خار دار

غالبا به كاندوم هايي لقب كاندوم خاردار را مي دهند كه در قسمت هايي از آن ها شيار هاي متفاوت وجود دارد و به منظور افزايش لذت جنسي از آن ها استفاده مي شود. اين نوع كاندوم ها با توجه به تصور عام كه فكر مي كنند كاندوم هاي خار دار صرفا براي افزايش لذت در زنان است، مي توان اين گونه كامل كرد اين تعريف را كه در برخي از اين كاندوم هاي خاردار كه خود انواع مختلفي را دارا مي باشند، وجود شيار در هر دو سمت كاندوم است و از همين رو براي افزايش لذت در هر دو جنس مورد استفاده قرار مي گيرند. براي اطلاع از افزايش ميل جنسي زنان كليك كنيد.

2. كاندوم هاي تاخيري

با توجه به اين كه امروزه بسياري از مردان با مشكل زود انزالي دست و پنجه نرم مي كنند و اين زود انزالي بسيار در روابط جنسي افراد تاثير دارد و سطح كيفيت روابط جنسي افراد را تحت تاثير خود قرار داده است، به همين منظور استفاده از كاندوم هاي تاخيري مي تواند شيوه بسيار موثري در درمان اين مشكل جنسي براي مردان به حساب آيد. البته با توجه به اين كه اسپري هاي تاخيري و همچنين ژل ها و كرم هاي تاخيري هم در اين زمينه مي‌توانند كمك كننده باشند، استفاده از كاندوم هاي تاخيري به اين خاطر محبوبيت بيشتري دارد كه هم مي توانند مشكل زود انزالي افراد را بر طرف كنند و هم توانايي اين را دارند كه از بروز بارداري و يا بيماري هاي مقاربتي جلوگيري نمايند. براي اطلاع از اسپري تاخيري كليك كنيد.

3. كاندوم هاي طعم دار

يكي ديگر از ويژگي هاي انواع كاندوم وجود كاندوم هايي با عنوان كاندوم طعم دار است. اين كاندوم ها در انواع طعم هاي مختلف قابل خريداري و استفاده خواهند بود و بيشتر به اين دليل از آن ها استفاده مي شود كه براي روابط دهاني، افرادي خواستار اين هستند كه به نحوي طعم خوش و رايحه اي خوش داشته باشد. وجود طعم و بو در اين نوع كاندوم ها به خاطر اين امر است كه مواد روان كننده درون آن ها مي تواند از طعم و بوي متفاوتي بهره‌مند باشد.

از آن جايي كه گفته شد كاندوم هاي طعم دار بيشتر به منظور روابط دهاني مورد استفاده قرار مي گيرند از همين رو اگر افراد خواستار سكس و دخول با كاندوم هاي طعم دار هستند بايد به اين نكته توجه كنند كه كاندوم طعم دار از مواد قندي و شكر برخوردار نباشد. زيرا شكر باعث ايجاد بيماري هاي قارچي در واژن مي شود.

4. كاندوم فضايي | كاندوم هاي اسپرم كش

مهم ترين هدف براي استفاده از كاندوم جلوگيري از بارداري خواهد بود. كاندوم هاي اسپرم كش انواعي از كاندوم هستند كه مواد شيميايي درون آن ها موجود دارد كه مي توانند باعث از بين رفتن اسپرم شوند و در جلوگيري از بارداري نقش بسيار پر اهميتي خواهند داشت. اين كاندوم ها مي توانند در برخي مواقع باعث سوزش، خارش، التهاب و قرمزي در آلت تناسلي مردان شوند كه البته پس از از بين رفتن تاثيرشان اين حالات آلرژيك از بين خواهد رفت. وجود آلرژي در اين نوع كاندوم ها به دليل همان مواد شيميايي موجود در آن ها خواهد بود كه باعث از بين رفتن اسپرم مي شوند.

5. كاندوم هاي روان كننده

اين نوع از كاندوم ها مي توانند به اين منظور مورد استفاده قرار گيرند كه باعث افزايش لذت در افراد مي شوند. اين نوع از كاندوم ها با وجود مواد روان كننده اي كه دارند باعث مي شوند كه لذت رابطه جنسي در افراد افزايش يابد. كاندوم هاي روان كننده از اين نظر جالب توجه هستند كه در استفاده از آن ها نيازي به استفاده از روان كننده هاي ديگر وجود ندارد و در نيتجه خطر پاره شدن كاندوم در استفاده از روان كننده هاي ديگر كه باعث پاره شدن آن مي شوند، كاهش مي يابد. اين كاندوم هادر افزايش لذت رابطه جنسي در بين افراد تاثير خواهند داشت. كاندوم هاي فضايي هم انواع ديگر از كاندوم ها به حساب مي آيند كه در ادامه و به طور مفصل در مورد آن ها صحبت خواهد شد.


مزاياي استفاده از كاندوم

از جمله مزاياي استفاده از كاندوم علاوه بر جلوگيري از بارداري و بيماري هاي مقاربتي مي تواند اين باشد كه بروز بيماري ايدز را با احتمال ۹۰ درصد كاهش مي دهد. استفاده از كاندوم ها به جز كاندوم هاي اسپرم كش كه كمي باعث ايجاد علائم آلرژيك مي شوند، مي توان گفت كه عارضه اي ندارند و از ساير محصولات ضدبارداري سالم تر بوده و عوارض جانبي به همراه ندارند. استفاده از كاندوم ها مي تواند ايمني رابطه جنسي را به حداكثر رسانده و باعث از بين رفتن اضطراب و استرس در بين طرفين رابطه جنسي باشد‌. اكثر افراد از آن جايي كه تصور مي كنند با ايجاد رابطه جنسي احتمال بارداري ناخواسته در آن ها افزايش مي يابد، از همين رو دچار اضطراب و استرس در انجام رابطه ي جنسي مي شوند كه اين به خودي خود مي تواند از كيفيت رابطه ي جنسي كم كند.

وجود كاندوم مي تواند با ايجاد تقليل در احتمال بارداري ناخواسته اين استرس و اضطراب را كاهش داده و به همين منظور باعث بر قراري رابطه جنسي با لذت براي طرفين رابطه ي جنسي شود. با توجه به اين كه مواد قابل استفاده براي جلوگيري از بارداري و همچنين مواد تاخيري و روان كننده ها مي توانند باعث به وجود آمدن مشكلاتي از قبيل اشكال در انزال و همچنين اشكال در نعوظ براي مردان شوند، استفاده از كاندوم اين خطرات را به همراه ندارد و همچنين قواي جنسي افراد را كاهش نمي دهد. دسترسي آسان به كاندوم يكي ديگر از موارد مزيت در كاندوم ها محسوب مي شود.


كاندوم فضايي | معايب استفاده از كاندوم

عموما كاندوم ها معايب زيادي با خود حمل نمي كنند زيرا اين محصولات بهداشتي تا حدودي بي خطر و يا كم خطر خواهند بود. از جمله معايبي كه استفاده از كاندوم ها به همراه دارد اين است كه با توجه به افزايش مدت زمان رابطه جنسي و همچنين وجود كاندوم بر روي آلت تناسلي مي تواند باعث به وجود آمدن احساس خستگي و يا نارضايتي از رابطه جنسي براي زنان شود. در برخي افراد با توجه به داشتن حساسيت در پوستشان، استفاده از كاندوم مي تواند برايشان باعث از بين رفتن لذت و يا كاهش لذت در برقراري رابطه جنسي شود و همين امر مي تواند موجب سرد شدن افراد از ايجاد رابطه جنسي با يكديگر شود.

معايب استفاده از كاندوم
كاندوم هاي طعم دار با توجه به مواد قندي و وجود شكر مي تواند موجب به وجود آمدن بيماري هاي قارچي براي واژن شوند از همين رو مي توان گفت كه استفاده از كاندوم هاي طعم دار تا حدودي از لذت رابطه جنسي و همچنين تمايل افراد براي بر قراري رابطه جنسي مي كاهد. استفاده از كاندوم با توجه به اين كه باعث مي شود رابطه به صورت غير مستقيم انجام شود، به همين منظور باعث كاهش تحريك پذيري در افراد خواهد شد كه مي تواند از معايب استفاده از كاندوم در روابط جنسي به حساب آيد.

همچنين در بسياري از مواقع مردان با وجود كاندوم در آلت تناسلي خود احساس خارش يا سوزش مي كنند كه همين امر از معايب عمده استفاده مكرر از كاندوم به حساب مي آيد. همچنين ناتواني جنسي در مردان مي تواند باعث به وجود آمدن و كاهش تمايل جنسي در افراد شود كه همين امر از معايب استفاده از كاندوم مجسوب مي شود. عموما كاندوم ها معايب زيادي ندارند و اين ها عوامل پراكنده در استفاده از كاندوم ها بودند كه احتمال وجود آن ها مي تواند در اكثر افراد بسيار كم باشد. براي كسب اطلاع در زمينه كاهش ميل جنسي كليك كنيد


كاندوم فضايي

استفاده از كاندوم هاي فضايي تنها به اين منظور خواهد بود كه باعث افزايش لذت جنسي در زنان مي شود. كاندوم هاي فضايي شيارهاي منحصر به فردي دارند كه در استفاده از آن ها زنان احساس لذت خاصي را دارا مي باشند و در بسياري از موارد گفته شده كه استفاده از كاندوم هاي فضايي حتي مي تواند از رابطه جنسي بدون كاندوم هم لذت بخش تر باشد. از همين رو خانم ها بسيار راغب هستند كه در برقراري رابطه جنسي از كاندوم هاي فضايي استفاده كنند. البته كاندوم هاي فضايي از انواع كاندوم هاي مردانه به حساب مي آيند و روي آلت تناسلي مردان كشيده مي شوند ولي هدف استفاده از آن ها براي افزايش لذت جنسي در خانم ها خواهد بود.

به همين منظور امروزه استفاده از كاندوم هاي فضايي فزوني يافته و افراد بسياري در سراسر جهان مشتاق بر قراري رابطه جنسي با كاندوم هاي فضايي هستند و مخصوصا ميزان رضايت زنان از اين كاندوم ها به حدي است كه ترجيح مي دهند حتي بدون استفاده از كاندوم هاي فضايي به بر قراري رابطه جنسي با شريك جنسي خود نپردازند. استفاده از كاندوم هاي فضايي مي تواند بسيار مفيد باشد زيرا از طرفي هم مي تواند از بارداري ناخواسته و مشكلات و بيماري هاي مقاربتي جلوگيري كند و هم مي تواند موجب افزايش لذت و افزايش تحريك جنسي در زنان شود. كاندوم هاي فضايي نيز انواعي دارند كه به شرح زير مي باشند:

_كاندوم فضايي طوقي

_كاندوم فضايي اره ماهي

_كاندوم فضايي شمشيري

_كاندوم فضايي چرخشي

_كاندوم فضايي دكمه دار

سخن آخر

در انتها بايد گفت استفاده از كاندوم مي تواند در بسياري از مواقع بسيار ثمر بخش باشد و از آن جايي كه كاندوم ها مي توانند پر از مزاياي بسيار مهم در بررسي موارد بهداشت جنسي محسوب شوند، از همين طريق استفاده از آن ها از اهميت بسياري برخوردار خواهد بود. با وجود معايبي كه در استفاده از كاندوم هست اما بايد اين نكته را بگوييم كه استفاده از كاندوم مي تواند با جلوگيري از بارداري و همچنين بيماري هاي مقاربتي بسيار ثمربخش باشد و همين مي تواند به تنهايي دليلي قانع كننده بر آن باشد كه افراد از كاندوم در روابط جنسي خود استفاده كنند. براي اطلاع بيش تر از راه هاي جلوگيري از بارداري مي توانيد از متخصصان حامي هنر زندگي كمك بگيريد. براي كسب اطلاع در زمينه مشاوره تلفني كليك كنيد.

 

منبع: كاندوم فضايي

براي دريافت مشاوره در زمينه كاندوم فضايي مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: كاندوم فضايي،
موضوع:
[ ۲۳ تير ۱۴۰۰ ] [ ۱۲:۱۳:۱۵ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی