duntelco1
مشاوره تحصيلي

روش‌هاي داشتن رابطه بدون دخول

براي تجربه اين نوع رابطه جنسي مي‌توانيد از روش‌هاي گوناگوني استفاده كنيد. در ادامه به آن‌ها اشاره خواهيم كرد.

1- رابطه جنسي با تماس خارجي

در اين سبك از ارتباط، سكس خارج از واژن و فقط با تماس بين اندام تناسلي زن و مرد اتفاق مي‌افتد. در اين حالت هم امكان رسيدن به ارگاسم براي مرد وجود دارد و هم با تحريك كليتوريس ارگاسم براي زن نيز مقدور است. در اين روش احتمال بارداري بسيار كم‌تر است و همچنين صميمت بين زوجين نيز حفظ مي‌شود. براي آگاهي بيشتر در زمينه آموزش نحوه‌ صحيح رابطه‌ جنسي كليك كنيد.

2- داشتن بوسه‌هاي طولاني از روش‌هاي داشتن رابطه بدون دخول

بسياري از زوجين اهميت و قدرت بوسه را در رابطه جنسي دست كم مي‌گيرند. در حالي كه بوسه‌ها نه تنها مي‌توانند آمادگي شما را براي داشتن يك رابطه رضايت بخش افزايش دهند بلكه صميمت و كيفيت رابطه جنسي بين شما و همسرتان را نيز افزايش خواهند داد. گاهي رابطه جنسي مي‌تواند تنها با بوسه‌هاي طولاني همراه با لمس نقاط حساس بدن يكديگر انجام شود. برخي تحقيقات نشان مي‌دهند كه بوسه‌ها در سلامت جسماني و رواني طرفين نيز مؤثرند و موجب سلامت قلب و بهبود خلق و خو نيز خواهند شد.

3- رابطه جنسي مجازي

رابطه جنسي مجازي از طريق تماس‌هاي تصويري و گفتن كلمات محبت آميز و جنسي به يكديگر، مي‌تواند جايگزين مناسبي براي زوجيني كه در فاصله مكاني دوري از هم قرار گرفته‌اند باشد. با اين حال استفاده از اين ابزار براي بسياري از افراد منجر به آسيب‌هاي زيادي نيز مي‌شود. برخي افراد به برقراري تماس با افراد مختلف درگير مي‌شوند و با تماشاي تصاوير تحريك آميز دائماً به خود ارضايي دست مي‌زند. اين مسئله مي‌تواند اعتياد به خود ارضايي را ايجاد كند و باعث شود كه افراد در روابط واقعي نتوانند لذت جنسي را تجربه كنند. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه خودارضايي كليك كنيد.

4- لمس سينه‌ها از جمله روش‌هاي داشتن رابطه بدون دخول

سينه و نوك پستان يكي از حساس‌ترين نقاط بدن افراد به خصوص در زنان است. بسياري از زنان تنها با تحريك نوك سينه مي‌توانند به ارگاسم برسند و رابطه لذت بخشي را تجربه كنند.

5- رابطه جنسي تانتريك

رابطه جنسي تانتريك نوعي رابطه است كه در آن طرفين تلاش مي‌كنند تا لحظات صميمانه را در بين خود افزايش دهند. در اين رابطه زن و مرد تمرين‌هاي خاصي را انجام مي‌دهند. براي مثال با هم نفس مي‌كشند. با هم مديتيشن مي‌كنند و عميقاً بر روي احساسات خود تمركز مي‌كنند. اين تمرين‌ها باعث مي‌شود كه بتوانيد رابطه صميمانه‌تر و لذت‌بخش‌تري را احساس كنيد. البته بهتر است كه تحت نظر يك مشاور جنسي نيز باشيد و به خود و شريكتان براي افزايش رضايت و صميمت زمان بدهيد.

6- وسايل جنسي

ابزارها و وسايل متعددي وجود دارند كه با استفاده از آن ها زوجين مي توانند به ارضاي جنسي يكديگر بپردازند و لذت زيادي را تجربه نمايند. ويبراتورها از محبوب ترين و شايع ترين ابزار ها در اين زمينه مي باشند. در هنگام استفاده از وسايل جنسي حتما مسائل بهداشتي را رعايت نماييد چرا كه در غير اين صورت ممكن است احتمال ابتلا به بيماري هاي عفوني افزايش يابد.

7. رابطه جنسي دهاني

در اين رابطه جنسي هيچ دخولي صورت نمي گيرد اما زوجين از طريق دهان و زبان به تحريك آلت تناسلي يكديگر مي پردازند. در اين روش تحريك بسيار زيادي براي هر دوي زوجين به به وجود مي آيد. در اين روش برقراري رابطه جنسي رعايت مسائل بهداشتي از اهميت بسيار بالايي برخوردار است. براي كسب اطلاعات بيش تر در زمينه روابط جنسي كليك كنيد.



فوايد رابطه جنسي بدون دخول

رابطه جنسي بدون دخول فوايد زيادي دارد گه برخي از مهم ترين آن ها به شرح زير هستند:

_افزايش صميميت زناشويي

_عدم آمادگي يكي از زوجين براي برقراري رابطه كامل

_رابطه جنسي و دخول دردناك (ّبراي كسب اطلاعات بيش تر در زمينه دخول دردناك كليك كنيد.)

_عدم دسترسي به ابزار و وسايل پيشگيري از بارداري (ّبراي كسب اطلاعات بيش تر در زمينه پيشگيري از بارداري كليك كنيد.)

_داشتن رابطه جنسي با همسر در دوران قاعدگي

_كاهش احتمال باروري

_آشنايي بيش تر زن و شوهر با نقاط حساس بدن

_يادگيري معاشقه و انجام آن در روابط جنسي كامل

آيا رابطه بدون دخول مي تواند باعث بارداري و عفونت شود؟

احتمال بارداري در اين نوع رابطه تا حد بسيار زيادي كاهش پيدا مي كند اما نمي توان گفتن كه اين امكان وجود ندارد. اسپرم بسيار فعال و پيش رونده است؛ در نتيجه اگر مايع مني حتي در حد بسيار كم با واژن تماس برقرار كند، اين امكان وجود دارد كه اسپرم ها حركت كرده و خود را به رحم برسانند و تخمك را بارور كنند. بيماري هاي مقاربتي نيز امكان انتقال شان در رابطه بدون دخول وجود دارد و از طريق تماس كوچك آلت هاي تناسلي و مايع مني و مايع واژينال مي تواند منتقل شود. پس در حين رابطه بدون دخول نيز سعي كنيد روش هاي پيشگيري از بارداري و روش هاي محافظتي را رعايت نماييد. براي كسب اطلاعات بيش تر در زمينه بارداري و بيماري هاي مقاربتي كليك كنيد.

سؤالات متداول درباره رابطه بدون دخول

- آيا رابطه جنسي بدون دخول مي‌تواند براي مردان همان ميزان لذت را داشته باشد؟

اين نوع رابطه زماني بيشترين لذت را براي مردان به همراه مي‌آورد كه با ماساژ آلت تناسلي همراه باشد. البته بسياري از مردان گزارش مي‌دهند كه نوازش آلت تناسلي توسط زن براي آن‌ها همان لذتي كه نوازش حين خودارضايي به آن‌ها مي‌دهد را ندارد. به همين خاطر بهتر است حين اين رابطه مرد به زن بگويد دقيقه با چه نوع تحريكي به لذت بيشتري دست مي‌يابد. البته بسياري از افراد براي گفتن چنين مسائلي احساس شرم و خجالت مي‌كنند. با اين حال غلبه بر اين شرم و گفتن اين مسائل به يكديگر باعث مي‌شود كه بتوانيد رابطه صميمانه‌تري داشته باشيد و عميق‌ترين نوازش‌ها را دريافت كنيد.

- آيا رابطه جنسي بدون دخول براي زنان نيز لذت بخش است؟

تحقيقات نشان مي‌دهد كه بيش از نيمي از زنان براي رسيدن به ارگاسم بيش از دخول به تحريك كليتوريس نياز دارند. اين امر بيانگر آن است كه رابطه جنسي خارج از واژن نيز مي‌تواند براي آن‌ها لذت كافي را به همراه بياورد. تحريك كليتوريس توسط مرد و تحريك نوك پستان به زن كمك مي‌كند كه بدون دخول هم بتواند لذت كافي را از رابطه جنسي ببرد.

- آيا رابطه بدون دخول مي‌تواند جايگزيني دائمي در رابطه جنسي باشد؟

رابطه بدون دخول يكي از روش‌هاي ايجاد تنوع و صميميت در رابطه زناشويي است و نبايد به عنوان جايگزيني دائمي تلقي شود. بسياري از كساني كه به دنبال رابطه بدون دخول هستند از مشكلات جنسي رنج مي‌برند كه باعث مي‌شود عدم تجربه دخول را ترجيح دهند.

براي آگاهي بيشتر در زمينه مشكلات جنسي كليك كنيد.

از جمله اين مشكلات مي‌توان به اختلال واژينيسموس يا همان ترس از دخول و احساس درد در حين آن اشاره كرد. در اين شرايط به جاي جايگزيني رابطه بدون دخول تلاش كنيد تا در جهت رفع مشكل اصلي گام برداريد. امروزه روش‌هاي بسياري براي درمان انواع اختلالات جنسي وجود دارد كه براي دريافت آن‌ها بايد به يك روانشناس متخصص در حوزه سكس تراپي مراجعه كنيد.

 

منبع: رابطه بدون دخول

براي دريافت مشاوره در زمينه رابطه بدون دخول مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: رابطه بدون دخول،
موضوع:
[ ۲۴ تير ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۱۵:۳۵ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی