duntelco1
مشاوره تحصيلي

كدام استايل خانم ها مردان را جذب مي كند | جذابيت

جذابيت مي تواند روشي باشد براي جلب توجه مثبت از طرف ديگران. جذابيت در روابط امروزي از اهميت خاص و منحصر به فردي برخوردار است به نحوي كه امروزه در سراسر جهان افراد براي جذاب تر به نظر رسيدن بر روي خود كار كرده و سعي بر آن دارند كه بتوانند خود را جذاب نشان بدهند. اصولا كساني كه از طرف انسان هاي ديگر جذاب به نظر مي آيند، كمي بيشتر از بقيه بر شخصيت، تفكرات، نوع نگاه، نوع صحبت كردن، لباس پوشيدن، راه رفتن، خنديدن و … كار كرده اند و همين امر موجب شده تا در مقابل بقيه افراد در يك گروه خاص از جامعه جذاب تر به نظر رسند. عموما افراد جذاب مي توانند به ديگران انرژي مثبت دهند و با وجود اين انرژي افراد را همانند يك آهن ربا به خود جذب كنند. براي كسب اطلاع از شخصيت كاريزما كليك كنيد.

اين افراد با ظاهري فتوژنيك و زيبا و نه آنقدر زيبا كه زننده باشد، در سادگي هرچه تمام تر خود را طوري نشان مي دهند كه جذب كننده به نظر آيند و از همين رو مي توان گفت كه اين افراد با خود كوله باري از جذابيت را حمل مي كنند. بر خلاف تصور عام كه جذابيت تنها در ظاهر افراد نشان دهنده خواهد بود، بايد بگوييم جذابيت در زيبايي تفكرات و نوع نگاه مثبت افراد به مراتب قابل توجه تر خواهد بود. افرادي كه به ظاهرشان اهميت مي دهند تنها در زيبايي خود سهيم خواهند بود و از جذابيت بالايي نسبت به كساني كه در گفتار و شخصيت و نوع تفكراتشان بر خورداري از زيبايي موج مي زند، بر خوردار نخواهند بود.

امروزه افرادي كه از جذابيت بالا برخوردار هستند غالبا در روابط اجتماعي موفق تر از كساني خواهند بود كه از جذابيت كمتري بهره مند هستند. جذابيت به زيبايي ظاهري مربوط نمي شود به طوري كه ما كساني را در زندگي خود مي بينيم كه از زيبايي نه چندان زيادي بهره برده اند اما جذابيت بالايي با خود حمل مي كنند چرا كه ياد گرفته اند ميزان جذابيت در گفتار و كلام و تفكر و نگاه زيبا است نه در ظاهر زيبا. پس بايد بدانيم براي جذاب تر به نظر آمدن تنها يك عامل موثر نيست بلكه عوامل زيادي در اين باره موثر خواهند بود. براي اطلاع بيشتر از عوامل جذابيت كليك كنيد.

كدام استايل خانم ها مردان را جذب مي كند | انواع جذابيت

همان طور كه گفته شد، جذابيت انواع گوناگوني دارد و اين انواع گوناگون جذابيت مي توانند با هماهنگي با يكديگر و به وجود آوردن يك كل واحد به صورتي عمل كنند كه افراد به طور كلي در نگاه بقيه اطرافيان خود انساني جذاب به نظر برسند. در اين قسمت به بررسي انواع جذابيت خواهيم پرداخت.

1.جذابيت در تفكر

جذابيت در تفكر مهم ترين نوع جذابيت خواهد بود. تفكر انسان ها مي تواند موجب شود نگاه آن ها به همه ي جهان به شكلي مثبت و زيبا باشد. از طرفي تفكر زيبا مي تواند به خودي خود در گفتار افراد ظاهر شود و زماني كه از تفكرات خود با افراد ديگر صحبت به عمل مي آوريم از ديد آن ها ما فردي هستيم كه جهان را با زاويه ديد زيبايي خواهيم ديد. از همين رو جذابيت در تفكر مي تواند مهم ترين نوع جذابيت باشد.

با وجود زيبايي در تفكر مي توانيد باعث شويد افراد ديگري نيز به تفكر زيبا ترغيب شوند. تفكر هميشه مهم ترين عامل در انسان ها بوده است تا به وسيله آن بتوانند در مورد جهان پيرامون خود با يكديگر گفت وگو كنند و حتي از جهان دروني خود نيز صحبت كنند. افرادي كه تفكر زيبا دارند غالبا جهان دروني زيبايي هم خواهند داشت و از همين رو است كه مي توانند از جذابيت بالاتري در هنگام مواجه شدن با افراد ديگر برخوردار باشند. براي اطلاع از جذابيت رفتاري كليك كنيد.

2.جذابيت در صحبت كردن

زيبا صحبت كردن مي تواند تاثير بسيار زيادي در ميزان جذابيت در برابر بقيه داشته باشد. با توجه به گستردگي ميزان ارتباطات در جهان امروز، بايد بگوييم موثر ترين روش براي به وجود آمدن انساني داراي قابليت روابط عمومي بالا مي تواند باعث شود افراد جذاب تر به نظر برسند. اگر بتوانيد در هنگام صحبت كردن با ديگران از قدرت بيان بسيار خوب و همچنين لحن زيبا در هنگام صحبت كردن استفاده كنيد و همچنين بتوانيد از واژه هاي بسيار زيبايي در هنگام گفت و گو با ديگران استفاده كنيد، مي توانيد جذابيت بالايي را نبراي خود ايجاد كنيد.

زيبا صحبت كردن مي تواند به طور مثبت زندگي اجتماعي ما را تحت تاثير خورد قرار دهد و از همين رو است كه افرادي كه سخنوران خوبي هستند حتي اگر از نظر بار علمي نتوانند از سطح بالايي برخوردار باشند، اما مطمئنا مي توانند به نحوي توجه ديگران به خود را جلب كنند. پس بايد بگوييم از جمله انواع جذابيت، جذابيت در گفتار خواهد بود كه مي تواند بسيار حائز اهميت باشد. براي اطلاع از مهارت هاي غير كلامي كليك كنيد.

3.كدام استايل خانم ها مردان را جذب مي كند | جذابيت در ظاهر

نوع ديگر جذابيت، جذابيت در ظاهر مي باشد. جذابيت مي تواند در ظاهر به وجود آيد و بايد بگوييم عوامل متعددي خواهند بود كه در جذابيت ظاهري موثر هستند از جمله خوش لباسي؛ يعني اينكه بدانيد چه نوع لباس هايي بپوشيد كه با رنگ صورتتان بيايد. اينكه چگونه استايلي براي خود به وجود آوريد و چگونه راه برويد هم مي تواند در ميزان جذابيت شما بسيار موثر باشد. ما در اين مقاله بايد به اين بپردازيم كه چه استايلي از خانم ها مي تواند مردان را جذب كند. براي اين كه به اين موضوع بپردازيم ابتدا بايد بگوييم اين موضوع مي تواند در حيطه جذابيت ظاهري باشد و از همين رو بايد بگوييم يكي از موارد جذب كننده از طرف خانم ها براي آقايان همين مسئله پوشش و استايل خانم ها خواهد بود.

تصورات غلط و نا درستي عموما بين خانم ها رايج شده كه ما در اين مقاله به آن ها مي پردازيم تا بگوييم بيشتر مردان از چه نوع پوششي خوششان مي آيد و در واقع جذب آن پوشش مي شوند. قبل از اينكه به اين موضوع بپردازيم بايد بگوييم رايحه خوش بو نيز مي تواند در جذابيت هم خانم ها و هم آقايان نقش مهمي ايفا كند. در هنگام مواجه شدن با نه تنها جنس مخالف بلكه در كل انسان هاي ديگر براي افزايش ميزان جذابيت مي توانيد با استفاده از يك عطر خوش بو، جذابيت خود را افزايش دهيد.


چگونه مي توان در نگاه مردان جذاب بود؟

در نگاه مردان، خانم هايي كه عموما دامن مي پوشند بسيار جذاب تر به نظر مي آيند زيرا دامن مي تواند موجب شود مردان احساس كنند ميزان زنانگي طرف مقابلشان بالاست.خانم ها بايد بدانند پوشيدن لباس هايي شبيه لباس مردانه كمي از جذابيت آن ها را در نظر مردان كم مي كند زيرا باعث مي شود مردان به اين نتيجه برسند كه زنانگي طرف مقابلشان قدري كم است و از همين رو ميزان جذابيت زنانه آن ها در نگاه مردان كاهش مي يابد. البته بايد به اين نكته اشاره كرد كه پوشيدن دامن بسيار كوتاه هم مي تواند قدري از جذابيت را كاهش دهد زيرا بايد بدانيد رابطه در چه وضعيتي است و سپس بخواهيد با استفاده از پوشيدن دامن كوتاه دلبري خود را به مرد مورد علاقه تان اثبات كنيد.

و نكته ديگر اينكه دامن هاي چاك داري كه از سمت طرفين داراي چاك كوتاه هستند مي توانند جذابيت بيشتري به استايل زنانه شما بدهند. پوشيدن كفش پاشنه بلند مي تواند باعث افزايش جذابيت ظاهري شما شود پس بيشتر از كفش هايي استفاده كنيد كه پاشنه بلند بوده و اندامتان را زيبا تر جلوه مي دهد. اگر قد كوتاهي داريد يا نسبتا جزء زنان كوتاه قد محسوب مي شويد بايد بدانيد بهترين روش براي افزايش ميزان جذابيت شما استفاده از كفش هاي پاشنه بلند است.

نكات مهم در جذب مردان

البته بايد به اين نكته اشاره كنيم كه كفش هاي پاشنه بلند را بايد با لباس هاي عموما مجلسي ست كنيد از همين رو اگر لباس اسپرت پوشيده ايد نبايد از كفش هاي پاشنه بلند استفاده كنيد. در صورت داشتن تيپ اسپرت، بهترين نوع كفش مي تواند كفش هاي كتاني و اسپرت باشد كه مي تواند در روند جذابيت شما اهميت داشته باشد. كفش هاي كتاني و تخت مي توانند شما را از آراستگي بسيار زيادي برخوردار كرده و از اين رو باعث شود به نظر مردان جذابيت بيشتري داشته باشيد.

استفاده از شلوار هاي تنگ براي خانم هايي كه پاهاي لاغر دارند مي تواند باعث شود از جذابيت بسيار بالايي بر خوردار باشند. شلوار هاي تنگ جين از آن جايي كه با اكثر پيراهن ها و مانتو هاي ديگر و در رنگ هاي متنوع ست مي شوند، مي تواند باعث شود كه در نظر ديگران از جذابيت بالايي بر خوردار باشند. در استفاده از شلوارهاي تنگ از شلوار فاق بلند استفاده كنيد كه نخواهيد هر چند گاهي بين پاهايتان را بپوشانيد زيرا اين رفتار در نگاه مردان اين گونه خواهد بود كه شما به آن ها اعتماد كافي در قرار نداريد و از همين رو بين پاهايتان را به اين منظور كه مردان امنيت شما را بهم زده اند، مي پوشانيد. بايد با استفاده از شلوار فاق بلند احساس راحتي بيشتري كنيد و از همين رو مردان نيز احساس كنند شما در كنار آن ها امنيتتان حفظ خواهد شد.


چه رنگ هايي جذابيت خانم ها را افزايش مي دهد؟

زنان بايد بدانند بيشتر استفاده از چه رنگ لباس هايي مي تواند باعث افزايش جذابيت خانم ها شود. اكثر مردان از رنگ هاي ملايم خوششان مي آيد و رنگ هاي ملايم مي تواند مردان را به خود جذب كند. اكثر خانم ها اين نگرش را دارند كه رنگ هاي تند همانند قرمز بسيار تند و يا رنگ هاي تيره و به اصطلاح سير مي تواند آن ها جذاب نشان دهد. اما بايد به اين نكته اشاره كرد كه در نگاه مردان، زناني كه از رنگ هاي ملايم در لباس پوشيدنشان استفاده مي كنند، در نگاه آن ها بسيار جذاب تر هستند. نكته ديگر اين است كه مردان عمدتا از طرح هاي ساده بيشتر خوششان مي آيد تا طرح هاي شلوغ. البته پوشيدن لباس هاي گلدار براي زنان مي تواند جذابيتشان را در مقابل نگاه مردان افزايش دهد.

از همين رو اگر خواهان پوشيدن لباس هاي طرح دار هستيد از لباس هاي با طرح گل و لباس هاي گلدار استفاده كنيد زيرا با اين لباس ها ميزان جذابيت شما بسيار افزايش خواهد يافت. همچنين از رنگ هاي شاد در ست هاي لباستان استفاده كنيد. زيرا مردان از رنگ هاي شاد خوششان مي آيد و شما در نگاه مردان با استفاده از رنگ هاي شاد مي توانيد از شخصيتي مثبت بهره مند باشيد. البته اين مواردي كه گفته شد براي عموم افراد استفاده مي شود.

بايد بدانيد كه مرد مورد علاقه شما كه خواستار اين هستيد به شما جذب شود از چه نوع رنگ و طرح لباسي بيشتر خوشش مي آيد و چگونه و جذب چه نوع رنگ لباسي مي شود. به اين ترتيب با توجه به شناختي كه از علاقه مندي هاي طرف مقابلتان دارا هستيد، مي توانيد باعث شويد كه او بيشتر به سمت شما جذب شود و از اين طريق او را به خود جذب كرده و به نگاه او بسيار جذاب به نظر برسيد.


استفاده از زيور آلات

اگر خانم ها قصد دارند كه با استفاده از زيور آلات بخواهند جذابيت خود را افزايش دهند بايد از زيور آلاتي استفاده كنند كه ظرافت كافي را داشته باشد. زياد از زيور آلات استفاده نكنيد و تعداد آن ها را محدود نگه داريد. در نگاه مردان استفاده از زيور آلات بسيار مي تواند باعث كاهش جذابيت شما شود از همين رو با استفاده از زيور آلات كم و در بخش هايي از بدن خود مثل گردن و مچ دست و گوش ها و همچنين استفاده از اين زيور آلات در مچ پا مي تواند جذابيت شما را افزايش دهد.

بايد بدانيد كه مردان به جنس زيور آلاتي كه شما استفاده مي كنيد به هيچ عنوان دقت نمي كنند اما زيبايي آن چيزي كه شما به گردن يا به گوش خود آويزان كرده ايد و همچنين ظرافت آن مي تواند مردان را به خود جذب كند. پس سعي كنيد در استفاده از زيور آلات دقت بسياري به خرج دهيد و تعداد آن ها را محدود كنيد تا از جذابيت بالايي بر خوردار باشيد.


كدام استايل خانم ها مردان را جذب مي كند | سخن آخر

در انتها بايد بگوييم كه زنان مي توانند با استفاده از پوشش مناسب خود مردان را به خود جذب كنند زيرا بيشترين ناحيه بدن مردان براي جذب شدن به زنان منطقه ديداري و چشم ها و با استفاده از مشاهده همراه خواهد بود. از اين رو مي توانيد باعث شويد كه با رنگ هاي ملايم و همچنين با استفاده از لباس هايي كه با اندام شما متناسب هستند و همچنين با استفاده از رايحه اي خوش بو براي مردان احساس جذابيت را بالا ببريد.

البته بايد دقت كنيد كه چه نوع پوششي براي اندام شما مناسب خواهد بود. بايد به اندام خود دقت كنيد و نوع پوششتان را با توجه به قد و وزن و در كل اندام خود انتخاب كنيد تا در چشم مردان از جذابيت بالايي بر خوردار شويد. متخصصان حامي مي توانند در اين زمينه شما را بيش تر ياري كنند. براي كسب اطلاعات و دريافت مشاوره تلفني كليك كنيد.

 

منبع: كدام استايل خانم ها مردان را جذب مي كند

براي دريافت مشاوره در زمينه كدام استايل خانم ها مردان را جذب مي كند مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۴ تير ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۳۲:۴۹ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی