duntelco1
مشاوره تحصيلي

قوي ترين كرم هاي تاخيري قوي

زود انزالي يك اختلال در عملكرد جنسي محسوب مي شود كه زندگي فرد را با مشكلات زيادي روبه‌رو مي كند. در عصر حاضر به قدري اهميت و توجه به موضوع عملكرد و روابط جنسي زياد است كه يكي از بارزترين دلايل طلاق عملكرد نامناسب در روابط جنسي است. بنابراين افرادي زيادي هستند كه از اين موضوع واهمه دارند و به دنبال فانتزي هاي خود مي روند. فانتزي‌هايي برگرفته از فيلم هاي پورن كه با واقعيت زندگي و اكثريت زندگي آدم ها منافات دارد و اصلا تعريف درستي از انزال ندارند. خود اين دليل ضعف و نبود اعتماد به نفس كافي را براي شروع رابطه خوب از آنان سلب مي كند. در واقع به كسي مي تواند گفت دچار زود انزالي شده كه درست حدود 3 دقيقه يا كمتر بعد از دخول دچار انزال شده و كنترل آن براي فرد مشكل و در واقع خارج از كنترل وي مي باشد.

قوي‌ ترين كرم تاخيري | زودانزالي

زماني مي توانيم بگوييم فرد اختلالي را در عملكرد جنسي يا انزال خود دارد كه زمان زيادي حدود 2 ماه طول كشيده و فرد همين ويژگي ها را تجربه كند. آن وقت بايد به فكر درمان جدي تري بيفتد و با مراجعه به پزشك اورولوژيست و بعد از چكاپ هاي جسمي اگر مشكل جسمي مانند تورم غده پروستات نداشت، بايد به متخصص روانشناس در حوزه سكس تراپي مراجعه كرده و مشكل خود را با متخصص در ميان گذاشته تا براي درمان زودانزالي اقدامات لازم صورت بگيرد. قضاوت ها و مقايسه ها افراد مبتلا به مشكلات جنسي با ديگر زندگي ها و رسانه هاي جمعي و فيلم هاي پورن مي تواند به بدتر شدن شرابط بينجامد. اين مقايسه نه تنها افراد مبتلا به مشكل جنسي بلكه براي افرادي كه عملكرد جنسي نرمالي دارن نيز مي تواند آسيب زا باشد.

زيرا تصور مي كنند كه همه يك زندگي جنسي شاد و لذت بخشي دارند و فقط آنان هستند كه از اين نعمت بي بهره هستند. از اين رو به سراغ درمان مقطعي مي روند كه از حساسيت آلت تناسلي آنها كم كند و انزال را به تاخير اندازد مانند كرم‌ها و كاندوم تاخيري. اما بايد بدانيد كه اين كرم ها و اسپري ها يك روش مقطعي است و نبايد انتظار نداشته باشيد كه مشكل شما را فوري درمان كنند. براي اطلاع بيش تر در زمينه زود انزالي كليك كنيد.


نحوه استفاده از كرم تاخيري قوي

روش استفاده از قوي ترين كرم تاخيري به اين شكل است كه مقداري از كرم را 30 دقيقه قبل از نزديكي به آلت خود مي مالند. البته كرم مورد استفاده بايد به نحوي باشد كه مجراي ادرار را در برنگيرد. زمان 30 دقيقه يك زمان استاندارد است ولي ممكن است برحسب وضعيت بدني اين زمان كاهش يا افزايش يابد.به تدريج بعد ازمصرف، فرد مقدار مناسب كرم و زمان مناسب را براي بدن خود پيدا مي‌كند. زماني كه از كرم استفاده شود و آلت آن را به خود جذب كند، گيرنده‌هاي حسي ناحيه آلت تناسلي كند شده و اين عمل موجب تاخيري در انزال مي‌شود.

همچنين اين كرم عمل خون رساني به آلت را افزايش و باعث سفت شدن بيشتر آلت نيز مي ­شود. انجام اين عمل در كنار افزايش زمان انزال، باعث افزايش اعتماد به نفس و حس رضايتمندي از خود نيز مي‌شود. بنابراين كرم تاخيري يك محصول موثر براي طرفين رابطه است. همين تمايل دوطرفه حس خجالت و شرم احتمالي در يكي از طرفين را بابت استفاده از يك محصول كمك آميزشي از بين خواهد برد. نارضايتي از رابطه جنسي، استرس و اضطراب، مشكلات زناشويي، ترس از برقراري رابطه جنسي و بي ميلي جنسي جزو اختلالاتي است كه در صورت درمان نشدن منجر به زودانزالي مي شود. براي اطلاع از اختلالات اضطرابي و ترس از دخول كليك كنيد.

قوي ترين كرم هاي تاخيري

كرم هاي تاخيري اكثرا بر پايه مواد بي حس كننده مانند ليدوكائين و يا بنزوكائين درست مي شوند. البته مي ­توان گفت هرچه درصد مواد بي حس كننده كمتري در كرم تاخيري استفاده شده باشد، آن كرم كارايي مناسب تري را خواهد داشت. ميزان استاندارد ليدوكائين موجود در اكثر كرم ها حدود 2 درصد است. اين كم بودن ميزان ليدوكائين، باعث بي حس كمتري شده و در نتيجه عوارض بي حسي كمتري در خود حس مي‌كند و ميل و لذت جنسي را هم افزايش مي­ دهد. در مورد خريد ژل‌ها و كرم‌هاي تاخيري بايد از اين نكات غافل نشويد و اجازه مصرف هر نوع كرمي را به خود ندهيد.

اين نكات از آن جهت بااهميت هستند كه تنوع برندهاي مختلف در بازار كار، خريد و انتخاب محصول مناسب را براي افراد سخت كرده اند. در واقع باعث سردرگمي افراد براي خريد محصول مناسب شده اند. محصولات موجود در بازار معمولا بدون توجه به نوع پوست هاي مختلف توليد مي­ شوند كه باعث بروز مشكلات پوستي و حساسيت‌هاي مختلف مي­ گردند. به همين دليل توجه به مواد سازنده محصول و بررسي عوارض و نشانه ها بر اساس شرايط جسمي در افراد مختلف مي‌­تواند كمك كند تا محصول مناسبي خريداري شود.


مزيت هاي كرم تاخيري قوي

كرم هاي تاخيري قوي زيادي در بازار موجود هستند كه هر كدام از آن ها داراي ويژگي هاي خاص خود بوده اما كاربرد تمامي آن ها تقريبا يكي مي باشد. از مزيت هاي كرم‌هاي تاخيري قوي اين است كه ضمن افزايش زمان انزال، با عمل افزايش جريان خون رساني به ديگر بافت‌هاي آلت، باعث افزايش سفتي و سختي آلت شده و هچنين باعث افزايش طول آلت تناسلي در رابطه شده و لذت بيشتري را براي شريك جنسي خود نيز فراهم آورد. يكي ديگر از مزيت‌هاي كرم تاخيري قوي توجه به سلامت دستگاه تناسلي است و آن خاصيت آنتي باكتريال بودن آن مي‌باشد. با خاصيت آنتي باكتريالي كه دارد تمامي ميكروب هاي بيماري زاي موجود در دستگاه تناسلي را كشته و رابطه جنسي امني را فراهم مي كند و از انتشار عفونت جلوگيري مي كند.

كرم تاخيري قوي داراي مواد حجم دهنده نيز بوده و به صورت موقت در هنگام استفاده حجم آلت تناسلي را افزايش مي دهد. استفاده از كرم‌هاي تاخيري مي‌تواند لذت را دوباره به رابطه جنسي برگرداند. ممكن است مدتي روابط جنسي زوجين به دليل استرس ها و اضطراب هاي زندگي مقداري به مشكل برخورد باشند؛ با مصرف اين كرم‌‌ها مي‌توانند اين لذت را روابط خود بازگردانند. اين كرم‌ها با وجود مواد بي حس كننده ليدوكائين، با كاهش حس تحريك پذيري آلت، مشكل زود انزالي شخص را حل كرده و زوجين مي توانند لذت كافي را با هم ببرند.

 

قوي‌ ترين كرم تاخيري | عوارض استفاده از كرم تاخيري قوي

عملكرد مناسب در رابطه جنسي امروزي به قدري مهم شده كه هرگونه مشكل در آن باعث فروپاشي زندگي زناشويي خواهد شد و اين باعث شده كه مبتلايان به مشكلات جنسي با وجود مشكل جنسي خود، ترس از فرو پاشي زندگي شان را داشته باشند و بدون مراجعه به متخصصان، هرگونه درماني را امتحان مي كنند چون به دنبال راه فوري براي دمان خود هستند. فرض كنيد مردي در اثر تورم غده پروستات دچار مشكل زودانزالي شده و بايد مورد چكاپ قرار بگيرد، اما به جاي درمان به كرم تاخيري متوسل مي شود. با گذشت زمان تورم غده پروستات بيشتر شده و ناراحتي هاي طولاني مدت تر و بيشتري را براي فرد به وجود مي آورد و وضعيت جسمي فرد رو به وخامت مي رود. براي اطلاع از اختلالات جنسي كليك كنيد.

راه حل كاهش عوارض كرم تاخيري

اگر براي مدت محدودي ناچار به استفاده از محصولات دارويي و بهداشتي تاخيري هستيد، از كرم هاي كم عارضه كه حاوي ليدوكائين نيستند و يا درصد بسيار كمي دارند استفاده نماييد. اين نكته را هميشه در نظر داشته باشيد كه مردي كه از نظر جسمي، جنسي و رواني كاملا سالم مي باشد بدون استفاده از كرم هاي تاخيري مي تواند انزال خود را كنترل كرده و زمان آن را به تاخير بيندازد. اگر مردي نتواند در طولاني مدت انزال خود را كنترل نمايد بايد حتما به پزشك مراجعه نمايد و براي درمان به كرم هاي تاخيري متوسل نشود، چون استفاده طولاني مدت از كرم هاي تاخيري مشكل فرد را برطرف نمي كند.

مشكلات و اختلالات جنسي هم مانند ديگر مشكلات قابل حل و درمان هستند. زوج ها مي­ توانند با كمي مطالعه و پيگيري به دنبال رفع اين مشكلات بوده و رابطه خود را سالم و بي­ دردسر پيش ببرند. براي رفع مشكل زود انزالي راهكارهاي فراواني وجود دارند كه با توجه و پيگيري آن ها مي­ توان اين مشكل را حل كرد. استفاده از درمان هاي مختلف روانشناختي و مشاوره با زوجين در كنار درمان هاي دارويي براي حل مشكلات جانبي مي­ تواند براي رفع اين معضل كمك كند. براي كسب اطلاعات بيش تر در زمينه مشاوره جنسي كليك كنيد.

مزيت كرم تاخيري نسبت به اسپري تاخيري

اسپري هاي تاخيري حاوي ليدوكائين زيادي بوده (حدود ده درصد) و با بي حس كردن آلت موجب تاخير در انزال مي شوند. استفاده طولاني مدت از اسپري تاخيري اعصاب آلت را از كار انداخته و فرد به مرور زمان با كاهش لذت جنسي روبرو مي شود. برخي از كرم هاي تاخيري حساسيت هاي پوستي ايجاد مي نمايند، به همين سبب قبل از خريد كرم هاي تاخيري به اعتبار برند و استاندارد وزارت بهداشت توجه نماييد. براي كسب اطلاع بيش تر در زمينه اسپري تاخيري كليك كنيد.

قوي‌ ترين كرم تاخيري | سخن آخر

كرم هاي تاخيري يك روش براي حل مسئله زود انزالي است. اما نه به عنوان درمان قطعي اين روش يك درمان موقتي است كه شخص در زماني كه از كرم هاي تاخيري استفاده مي كند، انزال را يك مقدار نسبت به ديگر زمان هاي ديگر به تاخير مي اندازد. اگر مي خواهيد كه درمان انزال مطمئن تري داشته باشيد، بهتر است كه ريشه اي به اين قضيه نگاه كنيد و براي اين كار از متخصصان و روانشناسان سكس تراپي و جنسي كمك بگيريد. متخصصان و روانشناسان حامي هنر زندگي مي توانند در اين زمينه شما را ياري كنند. براي كسب اطلاعات بيش تر در زمينه مشاوره تلفني كليك كنيد.

 

منبع: قوي‌ ترين كرم تاخيري

براي دريافت مشاوره در زمينه قوي‌ ترين كرم تاخيري مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: قوي‌ ترين كرم تاخيري،
موضوع:
[ ۲۴ تير ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۴۷:۴۵ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی