duntelco1
مشاوره تحصيلي

هدف از پاسخ خيانت با خيانت چيست؟

هدف از تلافي خيانت به وسيله خيانت متقابل، تسويه حساب كردن با همسر خطاكار است. در اين مواقع انگيزه غالب زوج‌هاي خيانت ديده اين است كه با رفتارهاي خود احساس تلخ قرباني شدن را در همسرش به وجود بياورد و همان آسيبي را كه خودش تجربه كرده به او نيز متحمل كند. در واقع همسر قرباني قصد دارد تا احساسش را به فرد خيانت‌كار بفهماند و درسي فراموش نشدني به او بدهد.

فرزندان در مقابل خيانت‌هاي والدين خود بسيار آسيب مي‌بينند و اهميت خانواده در زندگي آن‌ها ناديده گرفته مي‌شود. براي اطلاع بيشتر در زمينه اهميت خانواده و نقش آن در زندگي فرزندان كليك كنيد.


نتيجه تلافي خيانت هسر و مقابل به مثل چيست؟

همچنين بسياري از افراد تلافي جو اميدوارند كه بعد از آموختن اين درس به همسرشان بتوانند رابطه قبلي‌شان را از سر بگيرند. اما آنچه بعد از انتقام اتفاق مي‌افتد، درست برعكس انتظاري است كه داشتند. با خيانت در برابر خيانت نمي‌توان به تسويه حساب با همسر اميدوار بود. چرا كه خيانت همسر قبلا اعتماد و احترام بين زوجين را خدشه دار كرده و پيوند عاطفي بين آن‌ها را كم رنگ نموده است.

به عبارت ديگر چيزي را كه قبلا از بين رفته و از هم گسيخته شده، نمي‌توان دوباره از بين برد و زوجي كه اول خيانت كرده نيز چيزي براي از دست دادن در رابطه عاطفي با شما ندارد. بنابراين خيانت متقابل هرگز تأثيري را كه زوج خيانت ديده انتظار دارد، در طرف مقابل ايجاد نخواهد كرد. اما آيا زماني كه اين مقاله را مي‌خوانيد از خيانت همسرتان مطمئن هستيد؟ براي اطلاع از نشانه هاي خيانت همسر كليك كنيد.

پاسخ خيانت با خيانت | چرا نبايد خيانت را با خيانت پاسخ داد؟

خيانت متقابل هرگز احساسات تلخي را كه در شما ايجاد كرده در همسرتان ايجاد نمي‌كند، چه برسد به اين كه او را به درك واقعي اين احساسات برساند. روابط فرازناشويي متقابل شما به جاي ايجاد احساس گناه در همسر خيانت كار، بهانه خوبي به او مي‌دهد تا احساساتتان را كاملا ناديده بگيرد و پيامدهاي رفتارهاي خودش را هم كوچك و ناچيز بنماياند. پيشنهاد مي‌كنيم براي درك بهتر اين موضوع به مقاله روابط فرازناشويي مراجعه كنيد.

خيانت متقابل بهانه خوبي براي همسر شماست كه به راحتي خود را قانع كند، كاري كه انجام داده است اشتباه نيست. براي پيشگيري از خيانت لازم است تا مشكلات و اختلافات ميان خود و همسرتان را حل كنيد. در اين زمينه مي‌توانيد از مشاوره خانواده استفاده كنيد.

در زمان مواجهه با خيانت همسر بايد چه كرد؟

زماني كه يكي از زوجين با خيانت همسر خود مواجه مي‌شود، قبل از هر چيزي بايد احساساتش را كنترل كند و هيچ تصميم عجولانه‌اي نگيرد. با اين كه يك سري راه حل و روش‌هاي كلي براي برخورد صحيح و مقابله با خيانت همسر وجود دارد، اما چون راه حل درست براي برخورد با خيانت همسر براي هر فردي بر اساس تفاوت‌هاي شخصيتي و شرايط گوناگون متفاوت است، توصيه مي‌كنيم از يك فرد متخصص در زمينه خانواده و مشاوره خيانت بهره‌مند شويد.

با كمك درمانگر علت و ريشه اصلي خيانت همسر را ريشه يابي كنيد و با مشاوره درمانگر مي‌توانيد تصميم درستي با توجه به شرايط مختص خودتان براي برخورد با خيانت همسرتان بگيريد. مركز مشاوره هنر زندگي مي تواند شما را در اين زمينه راهنمايي نمايد. براي اطلاع از نحوه برخورد با خيانت زنان و برخورد با خيانت مردان كليك كنيد.

تاثير خدمات روانشناسي بر خيانت همسر

فهميدن خيانت همسر يكي از تلخ ترين و شوك آور ترين مواردي است كه انسان مي تواند در زندگي خود با آن مواجه شود. در اين شرايط معمولا هر يك از زوجين كه با خيانت همسر مواجه شده، هيجانات تلخ و بسيار شديدي را در خود تجربه مي كند اما با وجود سختي بسيار زياد، بسيار مهم است كه فرد بتواند خشم و ناراحتي خود را كنترل كند چرا كه واكنش اشتباه تاثيرات و پيامدهاي منفي اين مساله را چندين برابر مي كند و در صورت داشتن فرزند، اثرات منفي و جبران ناپذيري به آنان نيز وارد مي كند.
معمولا صحبت با اطرافيان و نزديكان در اين موارد توصيه نمي‌شود چرا كه آنان نيز به دليل سوءگيري كه دارند دچار هيجان خشم و ناراحتي مي شوند و نمي توانند به درستي شما را راهنمايي كنند. از سوي ديگر اگر در آينده بتوانيد اين مساله را ميان خود برطرف سازيد، اطلاع اطرافيان تان از خيانت همسر مي تواند تاثير منفي بر روابط شما بگذارد. به همين منظور توصيه مي شود كه پس از فهميدن خيانت همسر در گام اول از يك روانشناس كمك بگيريد. روانشناس با علم و تخصص خود و همچنين نگاه بدون سوءگيري مي تواند به بهترين نحو شما را ياري كند تا كم ترين آسيب را متحمل شويد. متخصصان و روانشناسان حامي در خدمت شما هستند تا در اين زمينه ياري تان كنند.

پاسخ خيانت با خيانت | سؤالات متداول

چگونه خيانت را كشف كنيم؟

سپري كردن مدت زمان طولاني در محيط كار، عدم تمايل به برقراري رابطه زناشويي، تغيير عادت‌ها و توجه زياد به ظاهر مي‌تواند از نشانه‌هاي خيانت همسر باشد؛ البته هيچ‌كدام از اين‌ها نشانه قطعي براي خيانت نيستند ولازم است بررسي‌هاي بيشتري انجام دهيد.

اعتماد بعد از خيانت چگونه به دست مي‌آيد؟

اولين گام اظهار پشيماني از جانب فرد خيانت‌كار است. پس از آن لازم است تا نقاط ضعف رابطه و مشكلاتي كه به وجود آورنده خيانت بوده‌اند را شناسايي كرده و به حل منطقي آن‌ها بپردازيد.

 

منبع: پاسخ خيانت با خيانت

براي دريافت مشاوره در زمينه پاسخ خيانت با خيانت مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: پاسخ خيانت با خيانت،
موضوع:
[ ۳۱ تير ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۵۰:۲۹ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی