duntelco1
مشاوره تحصيلي

زمان انتخاب رشته 

امسال بدليل شرايط كرونايي زمان آزمون ها جابجا شد. طبق آخرين اعلام سازمان سنجش زمان برگزاري آزمون دكتري 26 تيرماه 99 خواهد بود و زمان انتخاب رشته متعاقبا اعلام خواهد شد. داوطلبين بايد به اين نكته توجه كنند كه چنانچه در زمان مقرر اعلام شده توسط اطلاعيه هاي سازمان سنجش و آموزش كشور اقدام  نكنند، امكان شركت در مراحل مصاحبه و بررسي سوابق علمي و پژهشي براي آن ها ميسر نخواهد بود. به محض مطلع شدن از زمان دقيق انتخاب رشته از طريق سايت و يا كانال تلگرام دانتل آن را به اطلاع شما خواهيم رساند؛ ضمن اينكه مي توانيد از طريق تلفن نيز با دانتل در تماس باشيد.

نحوه انتخاب رشته 

ابتدا كليه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته بايستي به سايت سازمان سنجش و آموزش كشور به نشاني اينترنتي sanjesh.org مراجعه كرده و سپس دفترچه شماره 2 راهنماي انتخاب رشته هاي تحصيلي را دانلود كنند و بعد از مطالعه دقيق دفترچه نسبت به انتخاب 50 كد رشته محل اقدام كنند. داوطلبان شركت كننده در دوره دكتري دانشگاه سراسري مي توانند بدون دادن آزمون به تحصيل در دوره دكتري 99 بپردازند اما بايد شرايط ثبت نام را داشته باشند.

تمديد زمان انتخاب رشته دكتري 99

معمولا در هر سال فرصت براي آن دسته از داوطلبين كه به هر علتي نتوانستند در موعد مقرر اعلام شده توسط سازمان سنجش موفق به انتخاب رشته شوند به مدت چند روز تمديد مي شود. اما توصيه اكيد ما به داوطلبان اين است كه در زمان مقرر شده و در همان روزهاي آغازين اقدام كنند و آن را به تاخير و به روزهاي تمديد موكول نكنند. زمان انتخاب رشته دكتري سراسري 99 متعاقيا توسط تيم دانتل به اطلاع شما خواهد رسيد.

دفترچه راهنماي انتخاب رشته 

دفترچه راهنما همان طور كه قبلا توضيح داده شده در زمان اعلام شده توسط سازمان سنجش و آموزش كشور به نام “دفترچه شماره 2 راهنماي تنتخاب رشته هاي تحصيلي” بر روي  سايت سازمان سنجش به نشاني اينترنتي sanjesh.org قرار مي گيرد. به دواطلبان مجاز به انتخاب رشته اكيدا توصيه مي شود كه به تغييراتي كه در قالب اطلاعيه ها از طريق سايت سازمان سنجش اطلاع رساني مي شود توجه كرده و با توجه به آنها انتخابهاي خود را انجام دهند. دفترچه شامل اطلاعاتي درباره روش گزينش داوطلبان مجاز به انتخاب رشته دوره دكتري، شيوه هاي آموزشي در اين مقطع، سهميه هاي مربوط به رزمندگان و ايثارگران و مربيان، پذيرش اتباع خارجي، فرم اينترنتي و جداول كد رشته محل هاي تحصيلي بر اساس گروه آزمايشي داوطلبين است. ضمن اينكه مي توانيد با كارشناسان دانتل تماس بگيريد تا شما را هر چه بهتر راهنمايي كنند.

زمان انتخاب رشته دكتري دانشگاه آزاد 99

زمان انتخاب رشته دكتري دانشگاه آزاد 99 به احتمال زياد بر اساس سال هاي قبل به فاصله يك الي دو ماه بعد از برگزاري آزمون خواهد بود. آن دسته از داوطلبان شركت كننده در آزمون كه بعد از اعلام كارنامه نتايج اوليه  مجاز به انتخاب رشته شده اند، بايستي ابتدا با مطالعه دقيق دفترچه راهنما و بر اساس شرايط و ضوابط مندرج در آن، نسبت به انتخاب رشته خود اقدام كنند. لازم به توضيح نيست كه عدم مراجعه داوطلبان در زمان مقرر به سايت دانشگاه آزاد به معني انصراف از پذيرش در دوره دكتري دانشگاه آزاد 99 است. مي توانيد با كارشناسان دانتل تماس بگيريد تا شما را هر چه بهتر راهنمايي كنند.

نحوه انتخاب رشته دانشگاه آزاد

نحوه انتخاب رشته دانشگاه آزاد در دوره دكتري به اين صورت است كه ابتدا كليه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته بايستي به سايت مركز سنجش و پذيرش دانشگاه آزاد به نشاني اينترنتي  azmoon.org مراجعه كرده و سپس با وارد كردن اطلاعات شناسه ثبت نام، رمز ثبت نام و شناسه به قسمت انتخاب رشته دكتري 99 دانشگاه آزاد وارد شوند و با توجه به كارنامه نتايج اوليه خود كه از سوي سازمان سنجش آموزش كشور صادر شده دست به انتخاب 40 كد رشته محل اقدام كنند. همچنين داوطلبان شركت كننده در دوره دكتري مي توانند بدون دادن آزمون به تحصيل مشغول شوند اما بايد شرايط ثبت نام را داشته باشند.

تمديد زمان انتخاب رشته دكتري دانشگاه آزاد

معمولا در هر سال فرصت براي آن دسته از داوطلبان كه به هر علتي نتوانستند در موعد مقرر اعلام شده توسط سازمان سنجش موفق به انتخاب رشته شوند به مدت چند روز تمديد مي شود. اما توصيه اكيد ما به داوطلبين اين است كه در زمان مقرر شده و در همان روزهاي آغازين اقدام كنند و با تاخير و به روزهاي تمديد موكول نكنند، درست است كه طبق سنوات گذشته هر سال زمان انتخاب رشته تمديد شده اما شرط احتياط اين است كه داوطلب آن را به روزهاي تمديد شده نيندازد. زمان دقيق انتخاب رشته دكتري دانشگاه آزاد 99 را از طريق دانتل پيگير شويد.

دفترچه راهنماي انتخاب رشته دانشگاه آزاد

دفترچه راهنما همان طور كه قبلا توضيح داده شده در زمان اعلام شده توسط مركز سنجش و پذيرش دانشگاه آزاد بر روي  سايت به نشاني اينترنتي  azmoon.org قرار مي گيرد. به داوطلبان توصيه مي شود كه بعد از مشاهده و مطالعه دفترچه راهنماي دكتري دانشگاه آزاد اقدام به خريد كارت اعتباري و انتخاب رشته كنند. لازم به ذكر است كه دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد شامل اطلاعاتي درباره پذيرش دانشجو دوره دكتري 99، شرايط و نحوه ثبت نام دوره دكتري تخصصي بدون آزمون، شرايط پديرش در دوره تخصصي پژوهش محور، سهميه هاي مربوط به رزمندگان و ايثارگران و مربيان، پذيرش اتباع خارجي، شرايط خدمت وظيفه عمومي، فرم اينترنتي انتخاب رشته هاي تحصيلي و جداول كد رشته ها و واحدهاي دانشگاهي با آزمون و بدون آزمون است. ضمن اينكه مي توانيد با كارشناسان دانتل تماس بگيريد تا شما را هر چه بهتر راهنمايي كنند.

براي دريافت مشاوره در زمينه انتخاب رشته مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 02126295595 تماس بگيريد.

منبع: انتخاب رشته دكتري

امتیاز:
بازدید:
برچسب: انتخاب رشته دكتري،
موضوع:
[ ۵ شهريور ۱۳۹۹ ] [ ۰۴:۲۸:۴۶ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی