duntelco1
مشاوره تحصيلي

هزينه تحصيل در استراليا

دانتل ارسال ايميل

0 خواندن اين مطلب 5 دقيقه زمان ميبرد

سوالي داريد؟ با ما تماس بگيريد

تماس با برترين مشاوران در سراسر كشور از 8 صبح الي 12 شب حتي ايام تعطيل

شماره تماس :91005066-021

دانتل بهترين پاسخ براي مشكلات تحصيلي شما ...

 

منبع:هزينه تحصيل در استراليا

     

هزينه تحصيل در استراليا يكي از مهم ترين مواردي است كه دانشجويان قبل از اقدام براي مهاجرت تحصيلي بايد به آن توجه كنند. استراليا يك كشور تقريبا گران قيمت است و به همين دليل مهم است كه دانشجويان توانايي پرداخت هزينه ها را داشته باشند تا در حين تحصيل با مشكلات مالي مواجه نشوند. با توجه به اهميت هزينه تحصيل در استراليا در اين مطلب به بررسي كامل آن خواهيم پرداخت. براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد با مشاوران مجموعه دانتل كو تماس بگيريد. 

 

 

هزينه تحصيل در استراليا

در سال هاي اخير مهاجرت به كشورهاي خارجي از طريق تحصيل بسيار محبوب و پرطرفدار شده است. استراليا يكي از كشورهاي توسعه يافته است كه سيستم آموزشي بسيار قدرتمندي دارد و دانشجويان با تحصيل در اين سيستم آموزشي مي توانند به سطح بالايي از دانش و تجربه در حوزه تحصيلي و شغلي خود دست يابند. 

براي تحصيل در اروپا دانشجويان بايد هزينه هاي لازم را بپردازند. رشته ها و دانشگاه هاي مختلف شهريه متفاوتي دارند. مقطع تحصيلي نيز در ميزان هزينه تحصيل در استراليا تاثيرگذار است. با توجه به بالا بودن هزينه هاي تحصيل در استراليا، لازم است كه قبل از اقدام براي مهاجرت تحصيلي از ميزان هزينه ها اطلاع داشته باشيد و بر اين اساس تصميم گيري نماييد. 

 

 

هزينه تحصيل در مدارس استراليا

تحصيل در مدارس استراليا براي دانش آموزان بومي استراليا رايگان است اما دانش آموزان بين المللي براي تحصيل در مدارس بايد شهريه بپردازند. مدارس استراليا در انواع مدارس دولتي، خصوصي و شبانه روزي فعاليت مي كنند. هرچه مقطع تحصيلي دانش آموز بالاتر برود، ميزان شهريه نيز با توجه به نوع مدرسه افزايش مي بايد. 

به طور كلي هزينه تحصيل در استراليا در مدارس عمومي 8 تا 20 هزار دلار، مدارس خصوصي 10 تا 30 هزار دلار و مدارس شبانه روزي 35 تا 45 هزار دلار مي باشد. دانش آموزاني كه قصد ادامه تحصيل در استراليا بدون حضور والدين را دارند، بايد در مدارس شبانه روزي مشغول به تحصيل شوند. 

 

هزينه تحصيل در مقطع كارشناسي

اولين مقطع تحصيلي براي ادامه تحصيل در دانشگاه مقطع كارشناسي مي باشد و دانشجويان براي ورود به اين مقطع بايد مدرك ديپلم را داشته باشند. هزينه تحصيل در مقطع كارشناسي به رشته و دانشگاه محل تحصيل بستگي دارد. دانشجويان براي تحصيل دراين مقطع بايد سالانه در حدود 15 تا 45 هزار دلار پرداخت كنند. 

البته هزينه تحصيل در استراليا در برخي از رشته ها بسيار گران قيمت تر مي باشد كه از آن ها مي توان به رشته هاي گروه پزشكي اشاره كرد. دانشجويان براي ادامه تحصيل در اين رشته ها، با توجه به دانشگاه بايد سالانه تقريبا 60 تا 130 هزار دلار بپردازند. 

 

هزينه تحصيل در مقطع كارشناسي ارشد و دكتري

دانشجوياني كه قصد ادامه تحصيل در مقاطع ارشد و دكتري را دارند، بايد در در حدود 30 تا 45 هزار دلار براي مقطع ارشد و 20 تا 55 هزار دلار نيز به صورت سالانه براي مقطع دكترا پرداخت نمايند. لازم به ذكر است كه مبالغ گفته شده در هر مقطع تنها مربوط به شهريه دانشگاه مي باشد و كه مبلغ دقيق آن نيز با توجه به دانشگاه محل تحصيل متفاوت خواهد بود. دانشجويان علاوه بر اين هزينه تحصيل در استراليا بايد هزينه هاي فرعي مثل بيمه و وسايل كمك آموزشي را نيز پرداخت كنند. 

 

هزينه زندگي دانشجويي در استراليا

علاوه بر هزينه تحصيل، دانشجويان خارجي بايد هزينه هاي زندگي در استراليا را نيز در پرداخت كنند. اولين و مهم ترين هزينه زندگي مربوط به اجاره مسكن مي باشد. بهترين و مقرون به صرفه ترين راه براي اجاره مسكن در استراليا خوابگاه دانشجويي مي باشد كه هزينه آن نيز هر ماه بين 5 تا 15 هزار دلار خواهد بود. 

راه ديگر براي اجاره مسكن اجاره آپارتمان مي باشد. كمترين مبلغ براي اجاره آپارتمان دانشجويي 1000 تا 2000 دلار مي باشد. از سوي ديگر مي توان آپارتمان را به صورت اشتراكي با ساير دانشجويان اجاره كرد و مبلغ آن را تا ماهانه به صورت 500 تا 800 دلار پرداخت كرد. ساير هزينه هاي زندگي به جز هزينه تحصيل در استراليا به شرح موارد زير مي باشد. 

👈 1500 دلار براي هزينه خورد و خوراك

👈 350 دلار براي قبوض

‌👈 200 دلار براي حمل و نقل

👈 400 دلار براي لباس

👈 100 دلار براي تفريح و سرگرمي

 

هزينه تحصيل در استراليا | تحصيل رايگان

همانطور كه در طول مطلب گفته شد دانشجويان بين المللي براي ادامه تحصيل در مدارس و دانشگاه هاي اين كشور بايد شهريه پرداخت كنند. امكان تحصيل رايگان در استراليا وجود ندارد و تمامي دانشجويان موظف به پرداخت شهريه مي باشد. مگر در شرايطي كه دانشجو موفق به دريافت بورسيه تحصيلي شده باشد. بورسيه هاي تحصيلي نيز انواع مختلف دارند و همه آن ها هزينه هاي تحصيل دانشجو را رايگان نخواهند كرد. 

 

بورسيه تحصيل در استراليا

تنها راه براي كاهش هزينه تحصيل در استراليا دريافت بورسيه تحصيلي مي باشد. بورسيه هاي تحصيلي مختلفي در مقاطع مختلف به دانشجويان داده مي شود كه با دريافت آن با توجه به نوع بورسيه مي توان هزينه هاي تحصيل را كاهش داده و يا حتي به صورت رايگان تحصيل كرد. 

بيشترين بورسيه هاي تحصيلي به ترتيب به مقاطع دكترا و كارشناسي ارشد اختصاص دارد و احتمال دريافت بورسيه در مقطع كارشناسي بسيار پايين است. رقابت بر سر دريافت بورسيه هاي تحصيلي و مخصوصا بورسيه هاي فول فاند بسيار بالا مي باشد و براي دريافت آن ها لازم است كه رزومه علمي قوي داشته باشيد. 

مبلغ بورسيه هاي تحصيلي در حدود 15 تا 30 هزار دلار در سال مي باشد. به طور كلي براي دريافت بورسيه معدل دانشجو بايد بالاي 17 و نمره مدرك زبان نيز 7 يا 8 باشد. هر چه قدر نمره دانشجو بالاتر باشد، شانس او براي دريافت بورسيه تحصيلي نيز افزايش مي يابد. با توجه به رقابت بسيار بالا بر سر دريافت بورسيه تحصيلي بهتر است كه قبل از اقدام براي دريافت بورسيه با مشاوران و متخصصان اين حوزه مشورت نماييد. 

جهت عضويت دركانال اطلاع رساني و آخرين اخبار در تلگرام بر روي تلگرام مشاوره تحصيلي كليك كنيد و يا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصيلي دانتل كو ” جست و جو و عضو شويد.

 

هزينه زندگي در شهرهاي استراليا

يكي ديگر از عوامل تاثيرگذار در ميزان هزينه تحصيل در استراليا، مربوط به شهر محل زندگي مي باشد. دانشگاه هاي برتر كشور كه در شهرهاي بزرگ قرار دارند، شهريه بالاتري نيز نسبت به ساير دانشگاه ها خواهند داشت. از سوي ديگر هزينه اجاره بها و زندگي نيز با توجه به شهر كاهش يا افزايش مي يابد. 

بزرگترين و گران ترين شهر در استراليا سيدني است و پس از آن به ترتيب شهر هاي داروين، ملبورت و كانبرا قرار دارند. مسلم است كه با انتخاب اين شهرها به عنوان شهر محل تحصيل، بايد هزينه هاي بيشتري را پرداخت نماييد. براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد انتخاب شهر محل تحصيل مي توانيد با مشاوران و متخصصان مركز مشاوره دانتل كو مشورت نماييد. 

 

مشاوره مهاجرت تحصيلي

يكي از بهترين راه ها براي مهاجرت به كشور هاي خارجي از طريق تحصيل مي باشد. دانشجويان پس از تحصيل در كشور استراليا، مي توانند كاري براي خود پيدا كرده و ويزاي تحصيلي را به ويزاي كاري تغيير دهند و مدتي بعد اقامت دائم استراليا را دريافت نمايند.

چنانچه هرگونه سوال و يا ابهامي در زمينه هزينه تحصيل در استراليا براي تان وجود دارد، مي توانيد با مشاوران تحصيلي صحبت كرده و پاسخ سوالات خود را دريافت نماييد. متخصصان مركز مشاوره تحصيلي تلفني دانتل كو در خدمت شما هستند تا در اين زمينه ياري تان نمايند. 

 

براي دريافت مشاوره در زمينه هزينه تحصيل در استراليا با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 02191005066 تماس بگيريد.

 

سوالات متداول

  1. هزينه تحصيل در استراليا چقدر است؟

    هزينه تحصيل در استراليا به عوامل مختلفي بستگي دارد كه در متن مقاله به آن ها اشاره شده است. 

  2. آيا امكان تحصيل رايگان در استراليا وجود دارد؟

    خير دانشگاه هاي استراليا شهريه پرداز هستند و تنها در صورت دريافت بورسيه مي توان هزينه تحصيل را كاهش داد. 

  3. ارزان ترين دانشگاه استراليا براي تحصيل كدامند؟

    از ارزان تر دانشگاه ها براي ادامه تحصيل مي توان به ويكتوريا، سيدني غربي، سان شاين كوست و غيره اشاره كرد. 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ ] [ ۰۹:۱۴:۳۳ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی