duntelco1
مشاوره تحصيلي

نتايج انتخاب رشته آزمون دكتري ۱۴۰۳ از مهم ترين مراحل در اين آزمون مي باشد. داوطلبان در اين مرحله متوجه ليست دعوت به مصاحبه خود خواهند شد و بايد براي شركت در مصاحبه و آمادگي براي آن اقدام نمايند. با توجه به اهميت بسيار زياد اقدامات پس از اعلام نتايج، لازم است داوطلبان از جزييات نتايج انتخاب رشته مطلع باشند تا با مشكلي در اين زمينه مواجه نشوند. براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد اين مطلب را تا انتها مطالعه كرده و يا با مشاوران مجموعه دانتل كو تماس بگيريد. 

 

منبع:  نتايج انتخاب رشته آزمون دكتري ۱۴۰۳

نتايج انتخاب رشته آزمون دكتري ۱۴۰۳

داوطلباني كه در آزمون دكترا شركت كرده و انتخاب رشته را نيز انجام داده اند، بايد در زمان تعيين شده از نتايج انتخاب رشته خود مطلع شوند. اعلام نتايج انتخاب رشته آزمون دكتري به معناي نتايج قبولي نيست و داوطلبان در اين مقطع بايد در مصاحبه نيز شركت نمايند. در واقع نتايج انتخاب رشته دكترا همان نتايج دعوت به مصاحبه است و داوطلبان مي توانند براي شركت در رشته هاي دعوت به مصاحبه شده ثبت نام نمايند. 

نتايج انتخاب رشته آزمون دكترا دانشگاه هاي سراسري از طريق سايت سنجش اعلام مي شود. داوطلبان بايستي در زمان تعيين شده به اين سامانه مراجعه كرده و با استفاده از اطلاعات ثبت نامي خود نتايج را مشاهده نمايند. 

 

زمان اعلام نتايج انتخاب رشته آزمون دكتري 1403

در حدود چند هفته پس از انتخاب رشته دكترا در سايت سنجش، نتايج انتخاب رشته و دعوت به مصاحبه در همين سايت منتشر مي شود و داوطلبان مي توانند نتيجه خود را مشاهده نمايند. هر ساله نتايج انتخاب رشته در اواخر ارديبهشت ماه اعلام خواهد شد. 

 

هنوز زمان دقيق انتشار نتايج انتخاب رشته آزمون دكتري ۱۴۰۳ مشخص نشده است و سازمان سنجش نيز اطلاعيه اي منتشر نكرده است. به محض اطلاع رساني هاي بيشتر اين مطلب بروزرساني شده و تاريخ دقيق آن در اين صفحه قرار خواهد گرفت. شما مي توانيد براي كسب اطلاع سريع تر در كانال تلگرامي دانتل كو عضو شويد. 

جهت عضويت دركانال اطلاع رساني و آخرين اخبار در تلگرام بر روي تلگرام مشاوره تحصيلي كليك كنيد و يا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصيلي دانتل كو ” جست و جو و عضو شويد.

 

نحوه مشاهده نتايج انتخاب رشته آزمون دكتري ۱۴۰۳

داوطلبان بايد در زمان تعيين شده براي مشاهده نتايج انتخاب رشته آزمون دكتري خود به سايت سنجش با آدرس sanjesh.org مراجعه نمايند. مراحل و نحوه مشاهده نتايج انتخاب رشته آزمون دكترا 1403 به صورت زير مي باشد. 

1️⃣ با جستجو آدرس sanjesh.org وارد سايت سازمان سنجش شويد. 

2️⃣ بر روي گزينه دكتري تخصصي كليك كنيد. 

 

 

3️⃣ از منوي سمت راست گزينه اعلام نتايج را انتخاب نماييد. 

 

 

4️⃣ گزينه كارنامه انتخاب رشته شركت كنندگان آزمون دكتري ۱۴۰۳ را انتخاب كنيد. 

5️⃣ مجددا گزينه كارنامه انتخاب رشته شركت كنندگان آزمون دكتري ۱۴۰۳ را انتخاب نماييد. 

6️⃣ يكي از روش هاي مشاهده نتيجه را انتخاب كرده و با درج اطلاعات مورد نياز نتايج انتخاب رشته خود را مشاهده نماييد. 

 

اعتراض به نتايج انتخاب رشته دكتري

چنانچه پس از اعلام نتايج انتخاب رشته دكتري متوجه اشتباه در نتايج خود شديد، مي توانيد نسبت به نتيجه اعتراض كنيد. البته كه اعتراض شما بايد با مدارك قابل قبول و مستندي همراه باشد تا مورد بررسي قرار گرفته و با آن موافقت شود. 

براي اين منظور بايد به سايت سنجش مراجعه كرده و از طريق گرينه سيستم پاسخگويي در اين سامانه اعتراض خود را ثبت نماييد. در صورتي كه قبلا در سيستم پاسخگويي ثبت نام نكرده باشيد، بايد ابتدا نام نويسي كرده و سپس اعتراض خود را ثبت نماييد. براي اطلاع بيشتر در مورد اعتراض به نتايج انتخاب رشته آزمون دكتري مي توانيد با مشاوران مجموعه دانتل كو صحبت كنيد. 

 

پس از اعلام نتايج انتخاب رشته دكترا چه بايد كرد؟

پس از اعلام نتايج انتخاب رشته آزمون دكتري داوطلبان متوجه مي شوند كه در كدام يك از رشته محل هاي انتخابي شان براي مصاحبه دعوت شده اند. در صورتي كه قصد شركت در هر يك از مصاحبه هاي دعوت شده را داريد، بايد در زمان تعيين شده به سايت سنجش مراجعه كرده و فرم صلاحيت عمومي آزمون دكترا را پس از پرداخت هزينه آن تكميل نماييد. 

براي شركت در هر مصاحبه نيز بايد به صورت مجزا نام نويسي كرده و هزينه آن را پرداخت كنيد. در روز مصاحبه بايد تمامي مدارك خود را به صورت فيزيكي همراه داشته باشيد و به اساتيد ارائه دهيد. توصيه مي شود كه براي آمادگي مصاحبه دكترا، با مشاوران تحصيلي مشورت نماييد تا تمامي اطلاعات لازم را در اختيارتان قرار دهند. 

 

مشاوره آزمون دكتري

داوطلبان آزمون دكترا پس از انتخاب رشته مي توانند از طريق سايت سنجش نتايج دعوت به مصاحبه خود را مشاهده كرده و با توجه به آن براي ثبت نام جلسات مصاحبه اقدام كنند. لازم به ذكر است كه نتايج انتخاب رشته آزمون دكتري دانشگاه آزاد به صورت مجزا از دانشگاه هاي سراسري و در سايت azmoon.org اعلام مي گردد. 

چنانچه هرگونه سوال و يا ابهامي در زمينه نتايج انتخاب رشته آزمون دكتري ۱۴۰۳ براي تان وجود دارد، مي توانيد با مشاوران تحصيلي صحبت كرده و پاسخ سوالات خود را دريافت نماييد. متخصصان مركز مشاوره تحصيلي تلفني دانتل كو در خدمت شما هستند تا در اين زمينه ياري تان كنند. 

 

براي دريافت مشاوره در زمينه انتخاب رشته دكتري با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 02191005066 تماس بگيريد.

 

سوالات متداول

  1. نتايج انتخاب رشته آزمون دكتري ۱۴۰۳ چه زماني منتشر مي شود؟

    اعلام نتايج انتخاب رشته احتمالا مانند هر سال در اريبهشت ماه مي باشد. 

  2. آيا نتايج انتخاب رشته دكترا دانشگاه هاي سراسري و آزاد به صورت يكپارچه اعلام مي شود؟

    خير داوطلبان دانشگاه هاي سراسري بايد به سايت سنجش و داوطلبان دانشگاه آزاد به سايت دانشگاه آزاد مراجعه نمايند. 

  3. پس از اعلام نتايج انتخاب رشته آزمون دكتري چه بايد كرد؟

    در صورت دعوت به مصاحبه بايد فرم صلاحيت عمومي را تكميل كرده و براي مصاحبه نام نويسي نماييد. 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ ] [ ۱۰:۱۳:۳۷ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی