duntelco1
مشاوره تحصيلي

اعتراض به نتايج آزمون دكتري 99

با توجه به اينكه سازمان سنجش، در اعلام نتايج درصد خطا را بسيار كاهش داده و احتمال بروز خطا در نتايج سازمان سنجش براي آزمون ورودي مقطع دكتري تقريبا نزديك به صفر است؛ اما بازهم فرصت اعتراض را براي داوطلبان اين آزمون قرار داده است و تمامي معترضان مي‌توانند براي ثبت اعتراض خود به سيستم پاسخگويي سايت سازمان سنجش و آموزش كشور مراجعه كنند.

اعتراض به نتايج اوليه آزمون دكتري 99 | دانشگاه‌هاي سراسري

نتايج اوليه داوطلبان در اول شهريور، در قالب كارنامه حاوي اطلاعات آزمون داوطلب منتشر شده است. كساني كه نسبت به اطلاعات درج شده در اين كارنامه اعتراض دارند بايد در زمان مقرر و تعيين شده از سوي سازمان سنجش اعتراض خود را ثبت نمايند.

اعتراض به نتايج انتخاب رشته آزمون دكتري 99 | دانشگاه‌هاي سراسري

داوطلبان پس از رويت كارنامه خود اقدام به انتخاب رشته مي‌نمايند و كدرشته محل‌هاي مرتبط با رشته‌شان را در فرم انتخاب رشته قرار مي‌دهند. پس از گذشت يك بازه زماني، نتايج انتخاب رشته منتشر مي‌شود و داوطلبان در صورت كسب حدنصاب نمره قبولي دعوت به مصاحبه مي‌شوند.

تمامي پذيرفته شدگان و حتي تمامي كساني كه مردود شده‌اند، مي‌توانند در اين بازه در سايت سنجش اعتراض خود را ثبت نمايند. داوطلبان توجه داشته باشند كه در اين مرحله تنها يكبار امكان اعتراض وجود دارد و پس از ارسال امكان حذف و يا ويرايش وجود ندارد.

اعتراض به اعلام نتايج نهايي آزمون دكتري 99 | دانشگاه‌هاي سراسري

پس از انجام مصاحبه، در صورت تاييد صلاحيت علمي داوطلبان از سوي كارشناسان منتخب دانشگاه مربوطه، در نتايج نهايي مشخص خواهد شد و پذيرش و عدم پذيرش داوطلبان روشن مي‌شود. داوطلبان در صورت داشتن هرگونه اعتراض مي‌توانند به سايت سنجش مراجعه و اعتراض خود را براي اين مرحله ثبت كنند.

سازمان سنجش تاكنون اطلاعيه‌اي مبني بر زمان اعلام نتايج انتخاب رشته و اعلام نتايج نهايي آزمون دكتري 99، منتشر نكرده است بنابراين زمان اعتراض‌ها به درستي مشخص نيست. پس از انتشار اخبار جديد از سوي اين سازمان مطلب فوق نيز بروزرساني خواهد شد.

لازم به ذكر است داوطلبان در هرمرحله‌اي كه اعتراض دارند، بايد اعتراض خود را در همان بازه زماني و تعيين شده ثبت نمايند؛ چراكه خارج از اين بازه درخواست‌ها بررسي نخواهد شد.

نحوه ثبت اعتراض به نتايج آزمون دكتري 99 | دانشگاه‌هاي سراسري

داوطلبان آزمون ورودي مقطع دكتري براي ثبت اعتراض به اعلام نتايج كافي است مراحل زير را طي كنيد.

مرحله اول: به سايت سازمان سنجش به نشاني ” sanjesh.org ” مراجعه نماييد.

مرحله دوم: بر روي گزينه ” ارسال درخواست ” از منوي سمت چپ و بخش سيستم پاسخگويي سايت كليك كنيد.

مرحله سوم: در صفحه جديد پيش رو، بر روي گزينه ي ” عضويت در سايت ” كليك كنيد.

مرحله چهارم: صفحه جديدي براي عضويت شما در سايت باز مي‌شود كه بايد اطلاعات خواسته شده در آن را تكميل و سپس بر روي گزينه ” تاييد ” كليك نماييد.

مرحله پنجم: اگر اين مرحله را به پايان برسانيد، سازمان سنجش به آدرس ايميلي كه وارد كرده‌ايد، رمزعبوري ارسال خواهد كرد. شما بايد مجدد وارد سايت سنجش شده و برروي گزينه ارسال درخواست كليك كنيد و سپس گزينه ” ورود به سيستم ” را انتخاب كنيد.

مرحله ششم: به كمك نام كاربري و رمز عبوري كه سازمان سنجش برايتان ارسال كرده وارد صفحه جديد شويد.

مرحله هفتم: در اين بخش گزينه ” درخواست جديد ” را از منوي سمت راست انتخاب كنيد.

مرحله هشتم: در كادر پيشرو در مقابل عنوان آزمون كلمه ” دكتري ” و در قسمت سال ” 99 ” را وارد كنيد.

نوع اعتراض

با توجه به اينكه به چه مرحله‌اي از اعلام نتايج اعتراض داريد مراحل زير را انجام دهيد.

در مرحله هشتم در جدول پيش رو در بخش عنوان، اگر به اعلام نتايج اوليه يعني كارنامه اوليه اعتراض داريد گزينه ” تقاضاي بررسي نمره مجدد “، اگر به اعلام نتايج انتخاب رشته اعتراض داريد گزينه ” اعتراض به نتيجه معرفي به مصاحبه ” و اگر به اعلام نتايج نهايي انتخاب رشته اعتراض داريد گزينه ” اعتراض به نتايج قبولي صرفا بررسي نتيجه دانشگاه هاي وزارت علوم ” را انتخاب نماييد.

مرحله نهم: در آخر شماره داوطلبي و شماره پرونده خود را وارد و اعتراض را ثبت نماييد.

نحوه مشاهده پاسخ اعتراض

در صورتي كه داوطلبان اعتراض خود را ثبت كرده باشند، كارشناسان سازمان سنجش طي 24 ساعت به آن رسيدگي مي‌كنند. پس از اين بازه زماني به كمك نام كاربري و رمز عبوري ارسال شده توسط سازمان سنجش در همان قسمتي كه اعتراض ثبت شده، مي‌توان پاسخ اعتراض را در قسمت پايين متن اعتراض داوطلب مشاهده كرد.

داوطلبان در صورت تمايل مي‌توانند براي ثبت اعتراض با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل تماس حاصل بفرمايند. مشاوران مجرب و باتجربه ما تمامي مراحل اعتراض براي دانشگاه هاي سراسري و آزاد را انجام خواهند داد.

اعتراض به نتايج آزمون دكتري 99 | دانشگاه آزاد

با توجه به ادغام آزمون ورودي مقطع دكتري دانشگاه‌هاي آزاد و سراسري، نتايج اوليه هردو در قالب يك كارنامه و از سوي سازمان سنجش منتشر مي‌شود و چنانچه داوطلبان اعتراضي به اعلام نتايج اوليه داشته باشند مي‌توانند از طريق سيستم پاسخگويي سايت سنجش ثبت نمايند.

همانطور كه داوطلبان اطلاع دارند، انتخاب رشته دانشگاه آزاد در سايت سنجش و پذيرش دانشگاه آزاد انجام مي‌شود و چنانچه داوطلبان اعتراضي داشته باشند بايد به سايت مربوطه به نشاني اينترنتي  ” azmoon.org ” مراجعه نمايند و در بخش پاسخگويي به سوالات وارد بخش پرسش و پاسخ شوند و اطلاعات خود وارد و اعتراض خود را ثبت نمايند.

براي دريافت مشاوره در زمينه اعتراض به نتايج دكتري 99 مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 02126295595 تماس بگيريد.

منبع: اعتراض به نتايج دكتري 99

امتیاز:
بازدید:
برچسب: اعتراض به نتايج دكتري 99،
موضوع:
[ ۱۱ مهر ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۵۵:۱۰ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی