duntelco1
مشاوره تحصيلي

تراز قبولي دانشگاه آزاد

همانطوركه گفته شد دانشگاه آزاد به دو صورت با آزمون و بدون آزمون، دانشجو مي‌پذيرد. داوطلباني كه مايل به ادامه تحصيل در دانشگاه آزاد بصورت بدون كنكور هستند نيازي به شركت در كنكور سراسري ندارند اما داوطلبان رشته هاي با آزمون دانشگاه آزاد در وهله اول بايد در كنكور سراسري شركت كنند. براي مشاهده و دريافت دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 كليك كنيد.

داوطلبان براي اطلاع از رشته هاي با آزمون دانشگاه آزاد در سال جاري مي‌توانند به مطلب “ليست رشته هاي با كنكور دانشگاه آزاد 99” كه پيش تر از سايت دانتل منتشر شده است مراجعه كنند. براي مطالعه ويرايش انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 كليك كنيد.

دانشگاه آزاد در تمامي زيرگروه ها رشته هايي را به صورت با كنكور ارائه مي‌دهد اما نكته اي كه بايد بدان توجه شود اين است كه در كنكور زيرگروه هاي رياضي، انساني، هنر و زبان هاي خارجي بيش از 98  درصد رشته محل ها به صورت بدون كنكور ارائه مي‌شود اما دانشگاه هاي آزاد معتبر كه امكانات آموزشي بالا و با كيفيتي ارائه مي دهند، در رشته محل هاي ارائه شده به صورت با كنكور، دانشجو مي‌پذيرند.

لازم به ذكر است بيشتر داوطلبان، متقاضي ورود به رشته هاي گروه پزشكي و پيراپزشكي كه در كنكور علوم تجربي به صورت با كنكور در دانشگاه آزاد ارائه مي‌شود هستند؛ به همين منظور در ادامه اين مطلب به تراز قبولي در رشته هاي پرطرفدار كنكور تجربي مي پردازيم.

تراز قبولي رشته هاي تجربي دانشگاه آزاد 99

تراز قبولي دانشگاه آزاد 99، براي داوطلباني كه قصد انتخاب رشته هاي با آزمون و پرطرفدار كنكور تجربي را دارند مي‌تواند بسيار موثر باشد به طوري كه اطلاع از تراز قبولي دانشگاه آزاد در سال‌هاي گذشته باعث مي‌شود كه داوطلباني در مرحله انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 هستند، بتوانند انتخاب رشته آگاهانه و اصولي انجام دهند و شانس قبولي خود را افزايش دهند.

دانشگاه آزاد تا سال 96، در زمان اعلام نتايج نهايي انتخاب رشته، اطلاعات قبولي داوطلبان را همچون رتبه و تراز را نيز منتشر مي‌كرد. از سال 97 به بعد دانشگاه آزاد تنها در نتايج نهايي به قبولي و يا عدم قبولي داوطلبان اشاره مي كرد و اطلاعات قبولي آن ها را منتشر نكرد. براي مطالعه مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 كليك كنيد.

بنابراين دانشگاه آزاد در سال 97 در اعلام نتايج نهايي، فقط محل قبولي داوطلبان را اعلام كرد و در سال 98 نيز نوع پذيرش دانشگاه آزاد كه كشوري بود تغيير كرده بر اساس سهميه مناطق دانشجو پذيرفت و بازهم رتبه قبولي داوطلبان را اعلام نكرد.

طبق توضيحات بالا اينطور مي توانيم نتيجه بگيريم كه با بررسي تراز داوطلبان پذيرفته شده در رشته هاي با كنكور دانشگاه آزاد در سال 96 مي توان به تراز قبولي دانشگاه آزاد در كنكور تجربي رسيد؛ اما بايد توجه داشت كه داوطلباني كه قصد تخمين شانس قبولي خود را دارند بايستي  9 الي 15 درصد به تراز هايي كه در ادامه به آن ها اشاره مي كنيم؛ اضافه كنند.

بخوانيد: انتخاب رشته پزشكي دانشگاه آزاد 99

تراز قبولي رشته پزشكي دانشگاه آزاد

داوطلباني كه قصد انتخاب رشته پزشكي در دانشگاه آزاد 99، را دارند مي‌توانند از جدول زير كه شامل تراز قبولي رشته پزشكي در سال 96 است استفاده كنند و با تراز اكتسابي خود مقايسه كرده و شانس قبولي خود را در دانشگاه آزاد، تخمين بزنند.

دانشگاه محل قبولي  رشته  تراز قبولي
 دانشگاه آزاد واحد پزشكي تهران پزشكي 9957
دانشگاه آزاد واحد تبريز پزشكي 9934
دانشگاه آزاد واحد مشهد پزشكي 9824
دانشگاه آزاد واحد كازرون پزشكي 9852
دانشگاه آزاد واحد ساري پزشكي 9862
دانشگاه آزاد واحد اردبيل پزشكي 9782
دانشگاه آزاد واحد قم پزشكي 9764
دانشگاه آزاد واحد تنكابن پزشكي 9742
دانشگاه آزاد واحد نجف آباد پزشكي 9720
دانشگاه آزاد واحد يزد پزشكي 9527
دانشگاه آزاد  واحد شاهرود پزشكي 9624
دانشگاه آزاد واحد كرمان پزشكي 9602

تراز قبولي رشته دندانپزشكي دانشگاه آزاد

داوطلباني كه قصد انتخاب رشته دندانپزشكي در دانشگاه آزاد 99، را دارند مي‌توانند از جدول زير كه شامل تراز قبولي رشته دندانپزشكي در سال 96 است استفاده كنند و با تراز اكتسابي خود مقايسه كرده و شانس قبولي خود را در دانشگاه آزاد، تخمين بزنند.

دانشگاه محل قبولي رشته  تراز قبولي
  دانشگاه آزاد واحد دندانپزشكي تهران دندانپزشكي 9982
دانشگاه آزاد واحد تبريز دندانپزشكي 9824
دانشگاه آزاد واحد شيراز دندانپزشكي 9810
دانشگاه آزاد واحد اصفهان _ خوراسگان دندانپزشكي 9863
دانشگاه آزاد واحد بروجرد دندانپزشكي 9740

تراز هاي آورده شده در اين متن مربوط به رشته هاي زير گروه تجربي در ظرفيت عادي مي‌باشد، چنانچه داوطلبان مايل به دريافت تراز قبولي دانشگاه آزاد در ظرفيت مازاد هستند مي‌توانند با مشاوران مجرب مركز مشاوره دانتل تماس حاصل بفرمايند.

تراز قبولي رشته داروسازي دانشگاه آزاد 99

داوطلباني كه قصد انتخاب رشته داروسازي در دانشگاه آزاد 99، را دارند مي‌توانند از جدول زير كه شامل تراز قبولي رشته داروسازي در سال 96 است استفاده كنند و با تراز اكتسابي خود مقايسه كرده و شانس قبولي خود را در دانشگاه آزاد، تخمين بزنند.

بخوانيد: كد دسترسي انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99

دانشگاه محل قبولي رشته  تراز قبولي
 دانشگاه آزاد واحد علوم دارويي داروسازي 9483
دانشگاه آزاد واحد آيت الله آملي داروسازي 9358
دانشگاه آزاد واحد دامغان داروسازي 9306

براي دريافت مشاوره در زمينه تراز قبولي دانشگاه آزاد 99 مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 02126295595 تماس بگيريد.

منبع: تراز قبولي دانشگاه آزاد 99 

امتیاز:
بازدید:
[ ۵ آبان ۱۳۹۹ ] [ ۱۲:۱۰:۳۱ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی