duntelco1
مشاوره تحصيلي

ثبت نام آزمون تيزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ چه زماني آغاز مي شود؟ همواره هستند دانش آموزان بااستعدادي كه براي شكوفايي هر چه بيشتر استعداد هايشان قصد شركت در آزمون تيزهوشان و ادامه تحصيل در اين مدارس را دارند به همين منظور سازمان ملي پرورش استعدادهاي درخشان كه با نام اختصاري سمپاد در بين خانواده ها و دانش آموزان شناخته مي‌شود، هر ساله آزموني را براي ورود به اين مدارس برگزار مي‌كند كه تمامي دانش آموزان مي‌توانند با اطلاع از تمامي موارد مربوط به اين آزمون، نسبت به ثبت نام آزمون مدارس 1401 – 1402 اقدام كنند. در اين مقاله به بررسي كامل اين موضوع مي پردازيم پس با ما همراه باشيد.

منبع:

ثبت نام تيزهوشان

ثبت نام آزمون تيزهوشان

ثبت نام آزمون مدارس تيزهوشان

ثبت نام تيزهوشان ۱۴۰۱

ثبت نام آزمون تيزهوشان ۱۴۰۱ ۱۴۰۲

ثبت نام آزمون تيزهوشان ۱۴۰۱

ثبت نام تيزهوشان 1401

ثبت نام تيزهوشان 1401 1402

 

ثبت نام تيزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

بسياري از دانش آموزان در هر مقطعي كه در حال تحصيل هستند به دلايل امكانات و كيفيت آموزشي مدارس تيزهوشان، به دنبال راه يابي به اين مدارس مي‌باشند اما نكته اي كه بايد بدان توجه داشته باشند اين است كه اين آزمون تنها در دو مقطع برگزار مي‌شود و داوطلبان مي‌توانند در دو مقطع از تحصيل خود شانس خود را براي ورود به اين مدارس امتحان كنند. براي مشاهده و مطالعه بخشنامه آزمون تيزهوشان كليك كنيد.

 

زمان ثبت نام آزمون تيزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

مهمترين موردي كه دانش آموزان متقاضي ثبت‌نام در آزمون تيزهوشان بايد بدان توجه داشته باشند اين است كه از زمان ثبت نام تيزهوشان ۱۴۰۱ مطلع باشند و در تاريخ هاي اعلام شده، ثبت‌نام خود را قطعي كنند. در سال گذشته زمان ثبت‌نام از تاريخ 1 تا 25 فروردين 1400 بود.

 

تا كنون زمان ثبت نام آزمون تيز هوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ اعلام نشده است.

 

داوطلبان بايستي در اين تاريخ به پروفايل شخصي خود مراجعه كنند و ضمن تكميل فرآيند ثبت‌نام مبلغ تعيين شده را هم بابت هزينه شركت در آزمون پرداخت كنند. براي اطلاع از زمان و دانلود دفترچه ثبت نام تيزهوشان كليك كنيد.

پرداخت هزينه ثبت نام تيزهوشان براي دريافت كارت ورود به جلسه الزامي است و چنانچه داوطلبي هزينه مربوط به ثبت‌نام مدارس تيز هوشان را پرداخت نكند، امكان شركت در اين آزمون را نخواهد داشت.

لازم به ذكر است، هر دو آزمون ششم به هفتم و نهم به دهم در يك بازه زماني انجام مي‌شود و تمامي متقاضيان هر دو آزمون بايستي در زمانهاي مقرر و تعيين شده، نسبت به ثبت نام در اين آزمون اقدام كنند اما توجه داشته باشند تاكنون اطلاعيه هاي دقيقي از زمان ثبت نام در اختيار نداريم اما به محض دريافت اخبار جديد، اين مقاله نيز بروزرساني خواهد شد.

سايت ثبت نام آزمون تيزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

ثبت نام براي مقاطع ششم و نهم در يك بازه زماني اما از طريق دو سايت مجزا انجام مي‌شود؛ به طوري كه دانش آموزان پايه ششم ابتدايي بايستي براي تكميل مراحل به سايت سنجش و پذيرش پايه هفتم دبيرستان هاي استعداد درخشان به نشاني اينترنتي ” hoosh.medu.ir ” و دانش آموزان پايه نهم نيز بايد به سايت مربوطه به نشاني اينترنتي ” azmoon.medu.ir ” مراجعه كنند. براي اطلاع از زمان و نحوه ويرايش ثبت نام تيزهوشان كليك كنيد.

تمامي دانش آموزان توجه داشته باشند كه با مراجعه به سايت ثبت نام تيزهوشان مي‌توانند علاوه بر پرداخت هزينه ثبت‌نام آزمون و تكميل فرآيند ثبت‌نام، كارت ورود به جلسه خود را نيز دريافت كنند و همينطور پس از اتمام برگزاري آزمون، نتايج خود را نيز از طريق همين سايت ها دريافت كنند.

 

بخوانيد: نحوه ثبت نام تيزهوشان

 

 

نحوه ثبت نام تيزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

تمامي دانش آموزان براي ثبت نام در آزمون تيز هوشان مقطع ششم و نهم 1401 – 1402 بايستي يك نام كاربري كه همان كد ملي داوطلب است و يك رمز عبور با عنوان رمز ورود همگام داشته باشند كه اين رمز ورود همگام به عنوان رمز اوليه ثبت نام مي باشد و پس از ثبت نام توسط داوطلب قابل تغيير است.

1️⃣ وارد سامانه همگام به نشاني اينترنتي ” hamgam.medu.ir ” شويد. در كادر هاي نمايش داده شده، ” كد ملي ” و ” رمز ورود ” خود را وارد نماييد و سپس بر روي گزينه ” ورود ” كليك كنيد. ( دانش آموزان بايستي رمز عبور ورود به سامانه همگام را از مدير مدرسه خود دريافت كنند. )

 

2️⃣ در اين مرحله بايد در مقابل نقش خود ” دانش آموز ” و نام سازمان ” نام مدرسه ” خود را ثبت كنيد و سپس بر روي گزينه ” تاييد ” كليك نماييد.

 

3️⃣ در اين صفحه امكانات مختلف سامانه همگام نمايش داده مي شود، كه براي ثبت نام در آزمون تيزهوشان كافي است بر روي گزينه ” استعدادهاي درخشان ” كليك نماييد و مراحل ثبت نام خود را طي كنيد.

 

4️⃣ در اين قسمت فرم را پر كرده و اطلاعات خود را ذخير نماييد.

 

5️⃣ سپس در جدولي مطابق تصوير زير اطلاعات پرداختي شما نمايش داده مي شود كه با كليك بر روي تاييد نهايي و پرداخت مي توانيد هزينه را واريز نماييد. در نهايت با به پايان رسيدن ثبت نام ريسد ثبت نام خود را دريافت و از آن پرينت بگيريد. توصيه مي كنيم به هيچ عنوان رسيد ثبت نام خود را گم نكنيد تا در مراحلي بعدي آزمون تيزهوشان با مشكل روبرو نشويد. 

 

 

نحوه ثبت نام تيزهوشام نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

ابتدا بايد واريد سايت azmoon.medu.ir شويد و كد ملي و رمز عبور خود را وارد نماييد.

 

در مرحله بعد بر روي گزينه ثبت نام كليك كنيد تا وارد فرم ثبت نام شويد. 

 

4️⃣ در اين قسمت فرم را پر كرده و اطلاعات خود را ذخير نماييد.

 

5️⃣ سپس در جدولي مطابق تصوير زير اطلاعات پرداختي شما نمايش داده مي شود كه با كليك بر روي تاييد نهايي و پرداخت مي توانيد هزينه را واريز نماييد. در نهايت با به پايان رسيدن ثبت نام رسيد ثبت نام خود كه كد پيگيري ثبت نام در آن قرار دارد را دريافت و از آن پرينت بگيريد. توصيه مي كنيم به هيچ عنوان رسيد ثبت نام خود را گم نكنيد تا در مراحلي بعدي آزمون تيزهوشان با مشكل روبرو نشويد. 

 

دريافت رمز همگام ثبت نام تيزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلباني كه مايل به دريافت رمز ورود همگام خود هستند بايستي به مدرسه محل تحصيل خود و يا به بخش فناوري اطلاعات سازمان آموزش و پرورش منطقه خود به صورت حضوري مراجعه كنند. 

داوطلبان به صورت اينترنتي نيز مي توانند رمز همگام خود را بازيابي كنند و ديگر نيازي به مراجعه حضوري به مدرسه يا آموزش و پرورش نمي باشد.

راهنماي تصويري دريافت رمز همگام براي ثبت نام تيزهوشان ششم به هفتم

1️⃣ به آدرس اينترنتي ثبت نام تيزهوشان ششم به هفتم برويد. پس اينكه واريد سامانه ثبت نام شديد روي گزينه مشخص شده در تصوير كليك كنيد.

 

2️⃣ در نهايت اطلاعات خواسته شده را وارد نماييد تا رمز عبور جديد براي شما به صورت پيامك ارسال گردد. 

 

راهنماي تصويري دريافت رمز همگام براي ثبت نام تيزهوشان نهم به دهم

1️⃣ به آدرس اينترنتي ثبت نام تيزهوشان ششم به هفتم برويد. پس اينكه واريد سامانه ثبت نام شديد روي گزينه مشخص شده در تصوير كليك كنيد.

 

2️⃣ در نهايت اطلاعات خواسته شده را وارد نماييد تا رمز عبور جديد براي شما به صورت پيامك ارسال گردد. 

 

 

شرايط ثبت نام آزمون تيزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

شركت در آزمون تيزهوشان نيز همانند ديگر آزمونها مستلزم داشتن شرايط ثبت نام تيزهوشان مي‌باشند. داوطلبان براي ورود به اين مدارس بايد داراي شرايط عمومي و اختصاصي باشند. چنانچه داوطلبي شرايط و قوانين الزامي را دارا نباشد امكان پذيرش و ورود به مدارس تيزهوشان را نخواهد داشت.

در ادامه ابتدا به بررسي شرايط عمومي ثبت نام آزمون تيزهوشان مي پردازيم كه براي داوطلبان هر دو مقطع يكسان مي باشد. پس از آن شرايط اختصاصي كه در آزمون پايه ششم به هفتم و آزمون نهم به دهم متفاوت مي باشد را شرح داده ايم

شرايط عمومي

دانش آموزان بايد تابيعت ايراني داشته باشند و داراي شناسنامه و كارت ملي اياني باشند.

آن دسته از داوطلبان اتباع خارجي با توجه به شرايط خاص مي توانند پذيرفته شوند.

شرايط اختصاصي ششم به هفتم

اشتغال به تحصيل در پايه ششم ابتدايي

كسب مقياس خيلي خوب در تمامي دروس پايه پنجم و ششم ابتدايي

كسب مقياس خوب در يك درس و در باقي دروس پايه ششم كسب نمره خيلي خوب نيز ممكن است.

اولويت بندي پذيرش دانش آموز بر اساس محل سكونت آن ها مي باشد و داوطلبان توجه كنند مدارس نزديك به محل سكونت خود را انتخاب نمايند.

چنانچه در يك محدوده چندين مدرسه تيزهوشان وجود داشته باشد، دانش آموزان حداكثر مي توانند 3 مدرسه را انتخاب نمايند.

در صورت قبولي دانش آموز در يك منطقه تحصيلي امكان جابه جايي به مدارس ديگر مناطق وجود ندارد.

شرايط اختصاصي نهم به دهم

اشتغال به تحصيل دانش آموز در پايه نهم

دارا بودن معدل كل سالانه 19 در پايه هشتم

 

زمان برگزاري آزمون تيزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

پس از اتمام مهلت ثبت نام، بايستي يك هفته قبل از زمان برگزاري آزمون تيزهوشان داوطلبان به سايت هاي مربوطه مراجعه كنند و نسبت به دريافت كارت ورود به جلسه تيزهوشان خود اقدام كنند.

تا كنون اطلاعيه اي از زمان دقيق اعلام نتايج مدارس تيزهوشان منتشر نشده است اما به محض دريافت اخبار جديد، اين مطلب نيز بروزرساني خواهد شد. نتايج آزمون ورودي مدارس تيزهوشان يك ماه پس از برگزاري آزمون از طريق سايت هاي نامبرده منتشر مي‌شود. براي مشاوره تحصيلي تلفني با مشاوران مجموعه دانتل با شماره هاي زير تماس بگيريد.

بخوانيد: كد پيگيري ثبت نام تيزهوشان

 

منابع آزمون تيزهوشان نهم به دهم ۱‍۴۰۱ – ۱۴۰۲

آزمون تيزهوشان نهم به دهم مطابق سال هاي گذشته براي دانش آموزان پايه نهم و واجد الشرايط برگزار مي گردد. آزمون تيزهوشان براي ورود مقطع دهم شامل دو دسته سوال است. بخش اول سوالات، سوالات استعداد تحليلي مي باشد كه متقاضيان 50 دقيقه زمان براي پاسخگويي به 50 سوال از آن را دارند كه نمره اين سوالات ميزان هوش و استعداد دانش آموز را مشخص مي كند.

بخش دوم آزمون سوالات استعداد تحصيلي است كه مربوط به كتاب هاي درسي پايه هاي هشتم و نهم دوره اول متوسطه است. داوطلبان در اين بخش نيز 70 دقيقه فرصت دارند تا به 50 سوال پاسخ دهند.

نكته اي كه لازم است بدان اشاره كنيم اين است كه هر كدام از كتاب هاي درستي براي رشته هاي مختلف، داراي ضرايب متفاوتي است. هرچه ضريب يك درس در يك رشته بيشتر باشد، بدين معني است كه آن درس داراي اهميت بيشتري نيز مي باشد و داوطلب بايد براي مطالعه آن زمان بيشتري را اختصاص دهد. در ادامه ضرايب سرفصل هاي امتحاني بخش استعداد تحصيلي آزمون تيزهوشان نهم به دهم 1401 _ 1402 را در جدول زير ارائه كرده ايم.

نام درس تعداد سؤال ضريب رياضي ضريب تجربي ضريب انساني ضريب سمپاد مهارتي
رياضيات 10 4 2 2 3
علوم تجربي 10 2 4 2 3
قران و معارف انساني 10 1 1 1 1
مطالعات اجتماعي 10 1 1 1 1
زبان و ادبيات فارسي 10 2 2 4 2

 

بخوانيد: منابع تيزهوشان

 

 

مشاوره ثبت نام تيزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

آزمون تيزهوشان براي دانش آموزان و خانواده هايي كه تصميم قبولي حتمي در آزمون تيزهوشان 1401-1402 را دارند، از اهميت بالايي برخوردار است. از همين رو در صورتي كه جزو اين دسته از افراد هستيد بايد برنامه ريزي دقيق و منظمي براي خود داشته باشيد. 

اطلاع از منابع صحيح و درست تيزهوشان از جمله موارد مهمي است كه به دانش آموزان در يادگيري بهتر مطالب و نكات آزمون كمك مي كند. همچنين بايد داوطلبان شركت كننده در آزمون تيزهوشان از زمان دقيق ثبت نام و شرايط آن اطلاع داشته باشند تا بتوانند برنامه ريزي صحيحي بر اساس تاريخ برگذاري آزمون براي خود درنظر بگيرند. 

پس اعلام نتايج آزمون مدارس تيزهوشان ۱۴۰۱ -۱۴۰۲ هر ساله شاهد داوطلابني هستيم كه از نمره و رتبه دريافتي خود راضي نبوده اند و انتظار تراز بالاتري را باتوجه به پاسخ هاي خود دارند. اين افراد مي توانند به سايت ثبت نام مدارس سمپاد مراجعه كنند و اعتراض به نتايج آزمون تيزهوشان خود را وارد نماييند. 

 

آخرين اخبار آزمون تيزهوشان

براي اطلاع از آخرين اخبار تحصيلي در مورد آزمون تيزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ مي توانيد عضو كانال تلگرام مدارس تيزهوشان دانتل شويد. همچين شما مي توانيد پاسخ تمامي سوالات خود را در هر جايي كه هستيد از طريق تماس با مركز مشاوره تحصيلي دانتل جويا شويد. 

 

براي دريافت مشاوره در زمينه آزمون تيزهوشان 1401 – 1402 مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 02146291403 تماس بگيريد.

سوالي داريد؟ با ما تماس بگيريد

تماس با برترين مشاوران در سراسر كشور از 8 صبح الي 12 شب حتي ايام تعطيل

شماره تماس :91005066-021

منبع:

ثبت نام تيزهوشان

ثبت نام آزمون تيزهوشان

ثبت نام آزمون مدارس تيزهوشان

ثبت نام تيزهوشان ۱۴۰۱

ثبت نام آزمون تيزهوشان ۱۴۰۱ ۱۴۰۲

ثبت نام آزمون تيزهوشان ۱۴۰۱

ثبت نام تيزهوشان 1401

ثبت نام تيزهوشان 1401 1402

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ثبت نام تيزهوشان،
موضوع:
[ ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۱۲:۵۶:۲۲ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی