duntelco1
مشاوره تحصيلي

ويرايش ثبت نام آزمون تيزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ يك فرصتي است كه سازمان ملي پرورش استعداد درخشان و دانش پژوهان جوان در اختيار داوطلبان قرار مي دهد تا نسبت به اصلاح اطلاعات ثبت نامي خود اقدام كنند. اگر داوطلبان پس از درج اطلاعات خود در سايت ثبت نام آزمون تيزهوشان نهم به دهم متوجه شوند كه برخي اطلاعات خود را به غلط در سايت وارد كرده اند، مي توانند به كمك تصحيح اطلاعات، اشتباهات موجود در اطلاعات ثبت نامي خود را اصلاح كنند. در ادامه به زمان و نحوه ويرايش ثبت نام آزمون تيزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 اشاره كرده ايم.

منبع:‌ ويرايش ثبت نام آزمون تيزهوشان نهم به دهم

 

ويرايش ثبت نام تيزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

هرساله سازمان ملي پرورش استعداد درخشان و دانش پژوهان جوان، آزمون تيزهوشان را در مقاطع تحصيلي ششم به هفتم و نهم به دهم برگزار مي كند. تمامي دانش آموزان مي توانند با دريافت دفترچه راهنماي ثبت نام و اطلاع از شرايط شركت در اين آزمون در صورتي كه واجد الشرايط باشند، نسبت به نام نويسي اقدامات لازم را انجام دهند و در صورت نياز ويرايش اطلاعات ثبت نامي آزمون تيزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 را انجام دهد.

اگر داوطلبي به دلايل مختلف اطلاعات خود را به غلط در سامانه وارد كند، مي تواند تا قبل از اتمام مهلت نام نويسي و در مهلت اعلام شده جهت ويرايش اطلاعات ثبت نامي آزمون تيزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 اطلاعات خود را تغيير دهد.

داوطلباني كه اطلاعات خود را درست وارد نكرده باشند و نسبت به اصلاح آن نيز اقدام نكنند، نمي توانند در جلسه آزمون تيزهوشان شركت كنند. دليل ممانعت از حضور داوطلبان در جلسه آزمون نيز اين است كه براي اين دسته از متقاضيان كارت ورود به جلسه آزمون با اطلاعات غلط صادر نمي شود. در همين راستا توصيه مي شوند تمامي داوطلبان در زمان ثبت نام در آزمون تيزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 اطلاعات خود را با دقت و به درستي وارد نمايند.

زمان ويرايش ثبت نام آزمون تيزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلباني كه در حين وارد كردن اطلاعات ثبت نامي خود دچار اشتباه شده اند، مي توانند در مهلت هاي اعلام شده از سوي سازمان ملي پرورش استعداد درخشان و دانش پژوهان جوان اطلاعات خود را ويرايش كنند. امكان ويرايش اطلاعات ثبت نام آزمون تيزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 در سه بازه زماني به شرح موارد زير امكان پذير است :

بازه زماني ويرايش تاريخ
در زمان ثبت نام آزمون تيزهوشان نهم به دهم اعلام نشده است
در زمان تمديد مهلت ثبت نام تيزهوشان نهم به دهم اعلام نشده است
در زمان دريافت كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان نهم به دهم اعلام نشده است

نحوه ويرايش اطلاعات ثبت نام آزمون تيزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

براي اصلاح اطلاعات ثبت نام آزمون تيزهوشان 1401 – 1402 مي توانيد مطابق مراحل زير اقدام نماييد.

1️⃣ داوطلبان آزمون تيزهوشان ورود به مدارس تيزهوشان دوره متوسطه دوم، بايستي جهت ويرايش ثبت نام آزمون تيزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 به سايت ورود به درگاه آزمون هاي وزارت آموزش و پرورش به نشاني اينترنتي ”  azmoon.medu.ir “مراجعه كنند و بر روي سمپاد پايه دهم كليك كنيد.

2️⃣ در كادرهاي مربوطه ” كد ملي ” و ” رمز عبورهمگام ” خود را وارد كنند.

3️⃣ در اين مرحله صفحه اي براي داوطلب به نمايش درمي‌آيد كه بايستي نقش خود ( دانش آموز) و نام سازمان ( نام مدرسه) را در قسمت‌هاي مربوطه مشخص و وارد كند و سپس بر روي گزينه ” تاييد ” كليك نمايد.

4️⃣ در اين مرحله بايستي بر روي گزينه ” مديريت ” از سمت راست و بالاي سايت  كليك كرده و نسبت به ويرايش اطلاعات خود اقدام كنند.

5️⃣ در آخر سعي كنيد اطلاعاتي كه اصلاح كرده ايد را مجدد بررسي كرده و سپس  بر روي گزينه ” تاييد ” كليك كنيد.

تاكنون لينك ويرايش ثبت نام آزمون تيزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 فعال نشده است، به محض شروع راهنماي تصويري را بروزرساني خواهيم كرد.

مشاوره آزمون تيزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

دسته اي از داوطلبان كه مراحل ثبت نام خود را در سايت تكميل كرده اند و هزينه ثبت نام در اين آزمون را نيز پرداخت نموده اند، مي توانند نسبت به اصلاح اطلاعات خود شامل استان، شهر مقصد و اولويت‌ هاي انتخابي خود اقدام كنند.

توصيه مشاوران مركز مشاوره تحصيلي تلفني دانتل به دانش آموزان اين است كه در زمان ثبت نام در آزمون تيزهوشان نهم به دهم، حتما شناسنامه و مداك تحصيليشان را نزد خود داشته باشند و مطابق آن ها اطلاعات خود را وارد كنند. با اينكار مي توانند درصد بروز خطا و اشتباه را كاهش دهند تا نيازي به ويرايش ثبت نام آزمون تيزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402  نداشته باشند

در صورتي كه در مورد ويرايش ثبت نام آزمون تيزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 سوالي داريد و يا مي خواهيد ثبت نام خود را به افراد مجربي بسپاريد، مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل تماس حاصل بفرماييد.

بخوانيد: نحوه ثبت نام آزمون تيزهوشان نهم به دهم

براي دريافت مشاوره در زمينه ثبت نام تيزهوشان مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگيريد.

سوالات متداول

ويرايش ثبت نام تيزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ از طريق كدام سايت انجام مي شود؟

ويرايش اطلاعات ثبت نام آزمون از طريق سايت ورود به درگاه آزمون هاي وزارت آموزش و پرورش ” azmoon.medu.ir ” انجام مي گردد.

در ويرايش ثبت نام تيز هوشان داوطلبان مجاز به اصلاح چه مواردي هستند؟

داوطلبان مجاز به ويرايش اطلاعات خود شامل استان، شهر مقصد و اولويت‌ هاي انتخابي خود مي باشند.

تغيير ثبت نام آزمون تيز هوشان 1401 – 1402 در چه تاريخي انجام مي شود؟

تاكنون مهلت ويرايش ثبت نام تيز هوشان اعلام نشده است، اما به محض اعلام شدن در اين قسمت اطلاع رساني خواهيم كرد.

سوالي داريد؟ با ما تماس بگيريد

تماس با برترين مشاوران در سراسر كشور از 8 صبح الي 12 شب حتي ايام تعطيل

شماره تماس :91005066-021

منبع:‌ ويرايش ثبت نام آزمون تيزهوشان نهم به دهم

 

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۰۳:۲۷ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی