duntelco1
مشاوره تحصيلي

كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ چند روز قبل از برگزاري آزمون منتشر مي شود. يكي از مهمترين ضوابط شركت در آزمون مدارس تيزهوشان به همراه داشتن كارت آزمون تيزهوشان است. همانطور كه آزمون براي دو پايه تحصيلي ششم به هفتم و نهم به دهم برگزار مي‌شود، كارت آزمون تيزهوشان براي هر حضور در هر دو آزمون مورد نياز خواهد بود. با توجه به اهميت كارت ورود به جلسه، در اين مقاله زمان و نحوه دريافت كارت ورود به جلسه آزمون مدارس تيزهوشان 1400 – 1401 مورد بحث و بررسي قرار گرفته است. 

منبع: كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان

 

كارت ورود به جلسه تيزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبان براي شركت در آزمون تيزهوشان بايد كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان 1401 – 1402 خود را از سايت تيز هوشان azmoon.medu.ir يا سايت همگام دريافت كنند. در اين كارت زمان و حوزه برگزاري آزمون دانش آموزان و شماره داوطلبي آن ها درج شده است. در صورت نداشتن اين كارت از ورود داوطلب به جلسه آزمون ممانعت به عمل خواهد آمد.

زمان دريافت كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان 1401 – 1402

 زمان دريافت كارت ورود به جلسه تيزهوشان 1401 – 1402 وابسته به زمان آزمون تيزهوشان 1401 است. به طور كلي كارت آزمون تيزهوشان از يك هفته مانده به برگزاري آزمون در دسترس خواهد بود. از آنجايي كه آزمون ورودي تيزهوشان دوره اول متوسطه و دوره دوم متوسطه در زمان‌هاي جداگانه‌اي برگزار مي‌شوند، زمان دريافت كارت ورود به جلسه تيزهوشان براي هر يك از اين آزمون‌ها متفاوت خواهد بود.

پايه تحصيلي سال زمان انتشار كارت ورود به جلسه زمان برگزاري آزمون
آزمون ششم به هفتم 1400 دوشنبه 10 خرداد ماه 1400 پنجشنبه 20 خرداد ماه 1400
1401 چند روز قبل از برگزاري آزمون اعلام نشده است
آزمون نهم به دهم 1400 دوشنبه 10 خرداد ماه 1400 جمعه 21 خرداد ماه 1400
1401 چند روز قبل از برگزاري آزمون اعلام نشده است

بخوانيد: راهنما كامل ثبت نام تيزهوشان 1401 -1402

نحوه دريافت كارت ورود به جلسه آزمون مدارس تيزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

متقاضيان ورود به مدارس تيز هوشان مي‌توانند كارت آزمون تيزهوشان 1401 1402 خود را به صورت اينترنتي و از سايت مرتبط دريافت كنند. در ادامه مراحل و نحوه دريافت كارت ورود به جلسه تيزهوشان 1401 1402 به ترتيب تشريح شده است.

دريافت كارت آزمون ششم به هفتم

1️⃣ متقاضيان آزمون ششم به هفتم مي‌بايست به سايت hoosh.medu.ir مراجعه كنند.

2️⃣ در اين مرحله متقاضيان با درج اطلاعات خواسته شده مي‌توانند وارد سامانه شوند. براي ورود به سامانه كد ملي و رمز عبور همگام داوطلب مورد نياز است. با كليك بر روي گزينه ” ورود ” داوطلب مي‌تواند از اين مرحله عبور كند.

3️⃣ در گام سوم متقاضي موظف است نقش خود (دانش آموز) و عنوان سازمان (نام مدرسه) را مشخص كرده و بر روي گزينه ” ورود ” كليك كند.

4️⃣ در اين گام با انتخاب گزينه “ چاپ كارت ” كارت ورود به جلسه آزمون مدارس تيزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ ۱۴۰۲ نمايش داده خواهد شود. در نهايت متقاضيان قادر خواهند بود تا از اين كارت پرينت تهيه كنند.

دريافت كارت آزمون نهم به دهم

1️⃣ در ابتدا لازم است داوطلبان به سايت مرتبط با مدارس تيزهوشان نهم به دهم مراجعه كنند. براي دريافت كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان نهم به دهم 1401 1402 مي‌بايست به سايت azmoon.medu.ir مراجعه كرد.

2️⃣ با ورود به سايت مربوطه داوطلب با سه گزينه رو به رو خواهد بود. در اين گام مي‌بايست گزينه ” سمپاد پايه دهم ” انتخاب شود.

3️⃣ پس از مراجعه به سايت مرتبط و پس از درج كد ملي و رمز عبور همگام در محل درخواستي، ورود به مرحله بعد امكان پذير خواهد بود.

4️⃣ در اين گام داوطلب بايد نام سازمان و نقش خود را انتخاب كند تا بتواند وارد پنل شخصي خود شود. پس از انتخاب اين گزينه‌ها، بايد بر روي گزينه ” ورود ” كليك كرد.

5️⃣ در گام نهايي اگر داوطلب اطلاعات خود را به درستي انتخاب كرده باشد، با موفقيت وارد سامانه مي‌شود. در صفحه پيش روي داوطلب لينك دريافت كارت در دسترس خواهد بود. متقاضي مي‌تواند اين لينك را انتخاب كرده و از كارت خود پرينت تهيه كند.

ويرايش كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان 1401 – 1402

هنگام دريافت كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ممكن است ابهاماتي براي داوطلب ايجاد شود. از آنجايي كه اين كازت نقش مهمي ايفا مي‌كند، بهتر است از هر نوع نقصي دور باشد. از همين رو ذكر نكاتي در رابطه با آن ضروري به نظر مي‌رسد.

⛔ چنانچه اطلاعت شناسنامه و شخصي داوطلب با اطلاعات درج شده بر روي كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان مغايرتي داشته باشد با مراجعه به آموزش و پرووش نسبت به ويرايش اين اطلاعات اقدام كنيد.

⛔ در صورت مغايرت عكس داوطلبي با تصوير دانش آموز بايد به آموزش و پرورش ناحيه تحصيل خود مراجعه و نسبت به اصلاح آن اقدام كنيد.

✅ رمز عبور همگام رمزي منحصر به فرد براي هر يك از داوطلبان است كه از طرف آموزش و پرورش در اختيار آنان قرار مي‌گيرد. اين رمز مخصوصاً براي ورود به سامانه مدارس استعدادهاي درخشان توليد و صادر مي‌شود. داوطلبان در صورت فراموشي مي توانند از طريق سايت ثبت نام رمز عبور همگام را بازيابي كنند.

⚠ در صورتي كه هر گونه مغايرتي در اطلاعات كارت آزمون تيزهوشان 1401 1402 با اطلاعات حقيقي وجود داشته باشد، بهتر است براي رفع آن اقدام كرد. براي اين كار متقاضيان مي‌بايست به سازمان سنجش آموزش و پرورش محل سكونت خود مراجعه كنند. 

توصيه هايي به دانش آموزان براي موفقيت در آزمون تيزهوشان 1401 – 1402

عملكرد شما در روز آزمون، جدا از اينكه چه مقدار مطالعه كرديد، تاثير زيادي روي نتيجه آزمون تيزهوشان دارد. يكي از بزرگ ترين مسائلي كه داوطلبان آزمون تيزهوشان هميشه در آن به مشكل مي خورند، مسئله كمبود وقت است. بسياري از دانش آموزان در انتهاي آزمون با انبوهي از سوالات حل نشده مواجه مي شوند. سوالاتي كه مي توانستند حل كنند ولي اتمام زمان آزمون به آنان اين اجازه را نداده است.

راه حل پيشنهادي ما براي حل اين مشكل، مديريت زمان آزمون با استفاده از دسته بندي و اولويت بندي سوالات است. به اين صورت كه در ابتدا به حل تمامي سوالات راحت مي پردازيم و پس از حل اين سوالات، به سراغ سوالات سخت و وقت گير مي رويم. يكي از مهم ترين دلايل عدم حل سوالات سخت، وقت گير بودن آنهاست اما با استفاده از اين روش، خيالتان راحت است كه به سوال هايي كه بلد بوده ايد پاسخ داديد و وقت كافي براي سوال هاي دشوار آزمون داشتيد. اميدواريم با اين روش پيشنهادي بتوانيد به تمامي سوالات آزمون تيزهوشان پاسخ دهيد و نمره خوبي كسب كنيد.

مشاوره آزمون تيزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

✅ در كارت ورود به جلسه آزمون مدارس تيزهوشان 1401 – 1402 حوزه امتحاني و زمان برگزاري مشخص شده و داوطلبان در تاريخ مقرر بايد در حوزه امتحاني حضور يابند. توصيه مي شود داوطلبان حداقل يك ساعت قبل از برگزاري آزمون در حوزه آزمون حضور داشته باشند.

🔵 داوطلبان در زمان پاسخ گويي به سوالات بايد آرامش خود را حفظ كنند و بهتر است مواد قندي نظير شكلات و آب آشاميدني همراه خود داشته باشند.

✅ كارت آزمون تيزهوشان ۱۴۰۱ ۱۴۰۲ تنها براي افرادي قابل دسترس خواهد بود كه هزينه ثبت نام تيزهوشان را پرداخت كرده باشند. اين هزينه در هنگام ثبت نام و يا تا يك هفته قبل از دريافت كارت مي‌بايست پرداخت شود.

داوطلباني كه موفق به پرداخت هزينه ثبت نام در زمان مقرر نشده اند، در هنگام دريافت كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان مي توانيد اين هزينه را پرداخت و مراحل ثبت نام خود را تكميل كنيد.

به همراه داشتن كارت ورود به جلسه تيزهوشان 1401 1402، روز شركت در امتحان ضروري است. داوطلبان بهتر است به توصيه‌هايي كه در انتهاي برگه ورود به جلسه ذكر مي‌شوند، توجه كنند. حضور در محل ازمون حدود نيم ساعت قبل از آغاز امتحان ضروري است. براي دريافت مشاوره تحصيلي تلفني با مشاوران مجموعه دانتل با شماره هاي زير تماس بگيريد.

براي دريافت مشاوره در زمينه زمان برگزاري آزمون تيزهوشان 1401 – 1402 مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگيريد.

سوالات متداول

زمان دريافت كارت آزمون مدارس تيز هوشان 1401 – 1402 چه تاريخي مي باشد؟

زمان دريافت كارت چند روز قبل از برگزاري آزمون مي باشد. در متن به تاريخ دقيق اشاره شده است.

از كدام سايت مي توان كارت ورود به جلسه را دريافت كرد؟

داوطلبان مي توانند از سايت آزمون تيزهوشان به آدرس azmoon.medu.ir يا سايت همگام كارت آزمون را دريافت كنند.

سوالي داريد؟ با ما تماس بگيريد

تماس با برترين مشاوران در سراسر كشور از 8 صبح الي 12 شب حتي ايام تعطيل

شماره تماس :91005066-021

منبع: كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان

 

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۰۸:۴۲ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی