duntelco1
مشاوره تحصيلي

دريافت كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به صورت اينترنتي و از طريق سايت azmoon.medu.ir امكان پذير است. تمامي متقاضياني كه در فروردين ماه اقدام به نام نويسي در آزمون تيزهوشان نهم به دهم كرده اند، براي اينكه بتوانند در جلسه آزمون حضور داشته باشند بايد چند روز قبل از تاريخ برگزاري اين آزمون كارت ورود به جلسه خود را دريافت كنند. به همراه داشتن كارت آزمون تيزهوشان نهم به دهم به دليل استفاده از آن به عنوان شناسايي هويت دانش آموز، در روز برگزاري آزمون الزامي است. در ادامه اين مقاله اطلاعات كاملي از زمان انتشار و نحوه دريافت كارت ورود به جلسه تيزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 ارائه كرده ايم.

منبع: دريافت كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

دانش آموزاني كه علاقه مند هستند از پايه تحصيلي دهم دوره متوسطه دوم، وارد مدارس تيزهوشان شوند؛ بايد در آزمون ورودي اين مدرسه ثبت نام و شركت كنند. ثبت نام آزمون مدارس تيزهوشان نهم به دهم معمولا مطابق هر سال اوايل فصل بهار صورت مي گيرد. متقاضيان بايد در تاريخ هاي اعلام شده به صورت اينترنتي فرم تقاضانامه نام نويسي در اين آزمون را تكميل كنند تا مجاز به شركت در آزمون ورودي شوند.

پايه تحصيلي زمان انتشار كارت ورود به جلسه زمان برگزاري آزمون
آزمون ششم به هفتم 23 خرداد ماه 1401 26 خرداد ماه 1401
آزمون نهم به دهم 23 خرداد ماه 1401 27 خرداد ماه 1401

شركت كنندگان براي ورود به جلسه ابتدا بايد كارت ورود به جلسه خود را دريافت كنند تا با ارائه آن به مراقبان بتوانند وارد جلسه آزمون شوند. در واقع كاربرد كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 اين است كه با توجه به اطلاعاتي كه بر روي آن درج مي شود؛ به عنوان مدركي براي شناسايي متقاضي كاربرد دارد. همينطور آدرس حوزه امتحاني و شماره صندلي متقاضي نيز بر روي اين كارت درج گرديده است و متقاضي جهت نشستن در صندلي خود به اطلاعات آن نياز دارد.

❌لازم است به اين نكته اشاره كنيم كه امكان دريافت كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ براي دسته اي از داوطلبان وجود دارد كه ابتدا هزينه ثبت نام را پرداخت كرده باشند.❌

زمان دريافت كارت ورود به جلسه تيزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402

معمولا رويه انتشار كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به اين صورت است كه حدود 5 الي 10 روز قبل از زمان آزمون تيزهوشان نهم به دهم به صورت اينترنتي منتشر مي شود. متقاضيان بايد براي دريافت كارت ورود به جلسه خود طي بازه زماني تعيين شده به سامانه استعدادهاي درخشان مراجعه كنند.

زمان دريافت كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان پايه نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲​ همزمان با انتشار دفترچه راهنماي ثبت نام آزمون مشخص مي شود. 

 

زمان انتشار كارت ورود به جلسه تيزهوشان پايه نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲​ در تاريخ 23 خرداد ماه مي باشد.

 

نحوه دريافت كارت آزمون تيزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲​

در جهت راهنمايي متقاضيان آزمون تيزهوشان، در ادامه راهنماي گام به گام دريافت كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان پايه نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ​را ارائه كرده ايم.

1️⃣ به درگاه ورود به آزمون هاي وزارت آموزش و پرورش به نشاني اينترنتي ” azmoon.medu.ir ” مراجعه كنيد و سپس بر روي گزينه ” سمپاد پايه دهم ” كليك نماييد.

 2️⃣ در اين مرحله در قسمت راست سايت در كادرهاي تعيين شده ” كد ملي ” و ” رمز ورود همگام ” خود را وارد نماييد. (در صورتي كه رمز عبور همگام خود را فراموش كرده ايد، به مدير مدرسه محل تحصيل خود مراجعه نماييد) 

3️⃣ در اين مرحله ” نقش ” خود و ” عنوان سازمان ” را به ترتيب دانش آموز و نام مدرسه اي كه در آن در حال تحصيل مي باشيد را وارد كنيد. 

4️⃣ در اين مرحله وارد پرتال دانش آموزي مي شويد كه مي توانيد با انتخاب گزينه ” ماژول ” از قسمت راست صفحه، كارت آزمون تيزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 خود را دريافت نماييد و يك برگه پرينت از آن تهيه كنيد تا همراه خود به جلسه آزمون ببريد.

 

در صورتي كه لينك مربوط به كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲​ در سايت ” azmoon.medu.ir ” فعال شود؛ راهنماي تصويري را نيز به مطالب فوق اضافه خواهيم كرد.

 

رفع نقص كارت ورود به جلسه تيزهوشان 1401 – 1402

متقاضياني كه پرينت كارت ورود​ به جلسه آزمون تيزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ خود را دريافت مي كنند بايد ابتدا تمامي مواردي كه بر روي آن درج شده است را بررسي كنند تا اشتباهي رخ نداده باشد. 

در صورتي كه داوطلبي متوجه شود در اطلاعات كارت ورود به جلسه او شامل اطلاعات فردي، اطلاعات تحصيلي، عكس و … اشتباهي رخ داده است؛ بايد سريعا با مراجعه به آموزش و پرورش محل سكونت خود نسبت به رفع نواقص موجود اقدام كند. لازم به ذكر است به همراه داشتن شناسنامه و عكس در مراجعه حضوري به آموزش و پرورش جهت رفع نقص كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان نهم به دهم الزامي است. 

در صورتي كه كارت ورود به جلسه داوطلب بدون عكس باشد و يا عكس اشتباه در آن درج شده باشد؛ نمي تواند وارد جلسه آزمون شود. بنابراين توصيه مي شود كارت ورود به جلسه خود را در روزهاي ابتدايي مهلت دريافت كارت ورود به جلسه تيزهوشان نهم به دهم دريافت كنيد تا در صورت وجود نواقص زمان كافي جهت رفع آن ها وجود داشته باشد. 

مشاوره آزمون مدارس ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

آزمون تيزهوشان نهم به دهم شامل دو دسته سوالات استعداد تحصيلي از كتاب هاي درسي و استعداد تحليلي خارج از كتاب هاي درسي هشتم و نهم مي باشد. متقاضياني موفق به كسب قبولي مي شوند كه با يك برنامه ريزي صحيح، منابع مطالعاتي درست را مطالعه كنند. 

در روز برگزاري آزمون داوطلبان نيم ساعت قبل از شروع آزمون در حوزه تعيين شده حضور داشته باشيد. داوطلبان از كارت ورود به جلسه تيزهوشان 1401 – 1402 خود پرينت گرفته و كارت ملي يا شناسنامه خود را همراه داشته باشند تا اجازه به ورود به حوزه امتحاني را داشته باشند. 

شما دانش آموزان نهمي مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل از طريق خدمات مشاوره تحصيلي تلفني در ارتباط باشيد و برنامه ريزي مطالعاتي جهت قبولي در آزمون تيزهوشان نهم به دهم مخصوص خود را دريافت كنيد. 

 

 

براي دريافت مشاوره در زمينه دريافت كارت آزمون تيزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگيريد.

 

سوالات متداول

دريافت كارت آزمون تيزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ از طريق كدام سايت امكان پذير است؟

كارت ورود به جلسه از طريق سايت azmoon.medu.ir يا سايت هنگام منتشر مي شود.

تاريخ انتشار كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ چه زماني مي باشد؟

تاريخ انتشار كارت آزمون تيزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ تاكنون اعلام نشده است اما احتمالا همانند سال هاي گذشته در اواسط خرداد ماه منتشر شود. 

متقاضيان جهت دريافت كارت ورود به جلسه به چه اطلاعاتي نياز دارند؟

متقاضيان براي دريافت كارت آزمون بايد كد ملي و رمز عبور همگام خود را وارد كنند.

منبع: دريافت كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۱۲:۲۱:۱۸ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی