duntelco1
مشاوره تحصيلي

سوالات آزمون ليسانس به پزشكي از مهم ترين مواردي است كه داوطلبان اين آزمون بايد با آن ها آشنايي داشته باشند. اكثر داوطلبان اين آزمون از رشته هاي غير مرتبط فارغ التحصيل شده اند و در نتيجه آشنايي زيادي با محتواي مطالب درسي و سوالات آزمون ندارند. مطالعه سوالات سال هاي گذشته به داوطلبان كمك مي كند تا آگاهي نسبي در اين زمينه به دست آورند. در اين مطلب به بررسي كامل سوالات آزمون ليسانس به پزشكي مي پردازيم. براي كسب اطلاع بيشتر مي توانيد با مجموعه دانتل كو تماس بگيريد.

 منبع: سوالات آزمون ليسانس به پزشكي

سوالات آزمون ليسانس به پزشكي

آزمون ليسانس به پزشكي دو مرحله كتبي و مصاحبه دارد. اين آزمون ظرفيت پذيرش بسيار محدودي دارد و در نتيجه تنها افراد برتر موفق به كسب قبولي خواهند شد. با توجه به اهميت بسيار زياد مرحله آزمون كتبي، داوطلبان بايد با سوالات آزمون ليسانس به پزشكي آشنا باشند تا بتوانند به اين سوالات در جلسه آزمون پاسخ بدهند. به همين دليل در ادامه به توضيح كامل سوالات آزمون ليسانس به پزشكي خواهيم پرداخت.

داوطلبان رشته پزشكي در آزمون ليسانس به پزشكي اكثرا تحصيل كرده ها و فارغ التحصيلان رشته هاي غيرمرتبط با پزشكي هستند كه با وجود علاقه بسيار زياد به رشته پزشكي و حتي مهارت و استعداد در اين زمينه اما با اين حال اطلاعات كافي در مورد مطالب درسي را ندارند.

از سوي ديگر مطالعه دروس به صورت كنكوري نيز تفاوت فاحشي با اطلاعات عمومي دارد. به همين دليل داوطلبان بايد در مرحله اول با سوالات آزمون ليسانس به پزشكي آشنا شوند تا بتوانند بر اين اساس شروع به مطالعه دروس نمايند.

 

 

پاسخنامه آزمون ليسانس به پزشكي

مورد بسيار مهم ديگر در زمينه آمادگي آزمون ليسانس به پزشكي اين است كه داوطلبان پس از مطالعه دفترچه سوالات آزمون ليسانس به پزشكي به مطالعه پاسخنامه نيز بپردازند تا با جواب هر سال آشنا شوند. پس از برگزاري آزمون ليسانس به پزشكي، دانشگاه علوم پزشكي تهران پاسخنامه كليدي را منتشر مي كند تا شركت كنندگان بتوانند پاسخ هاي خود را مطابقت داده و از وضعيت خود در آزمون اطلاع نسبي به دست آورند.

از سوي ديگر داوطلباني كه قصد شركت در آزمون سال آينده را دارند نيز مي توانند استفاده بسيار موثري از پاسخنامه سوالات آزمون ليسانس به پزشكي داشته باشند و از طريق مطالعه اين دو در كنار يكديگر آمادگي خود براي شركت در آزمون را افزايش دهند. پاسخنامه در سايت علوم پزشكي دانشگاه تهران قرار مي گيرد.

 

نكات مهم نمونه سوالات ليسانس به پزشكي

درنهايت بايد توجه داشته باشيد كه سوالات آزمون ليسانس به پزشكي سال هاي گذشته تنها كمكي براي شما هستند كه مي تواند آگاهي تان در زمينه سوالات آزمون پيش رو را بالا ببرند اما به هيچ عنوان كافي نيستند و تنها با مطالعه سوالات سال هاي گذشته و پاسخنامه آن ها نتيجه مورد نظر را كسب نخواهيد كرد.

در اين مسير بايد منابع اصلي امتحاني در سال جديد را شناسايي كرده و سپس كتاب هاي كمك آموزشي مناسبي نيز تهيه كرده و به مطالعه دقيق آن ها بپردازيد. كتاب هاي كمك آموزشي را انتخاب كنيد كه تا حد امكان جامع باشند تا در بين منابع و كتاب هاي متعدد دچار سردرگمي و كلافگي نشويد.

همچنين در هنگام مطالعه دروس به ضريب هر درس و تعداد سوالات نيز توجه داشته باشيد تا بتوانيد تمركز بيشتري بر دروس ضريب بالا اختصاص دهيد. براي كسب اطلاع كامل در اين زمينه مي توانيد با مشاوران تحصيلي صحبت كنيد تا در جهت آمادگي براي آزمون ليسانس به پزشكي شما را ياري كنند.

 

مشاوره آزمون ليسانس به پزشكي

داوطلباني كه قصد شركت در آزمون ليسانس به پزشكي را دارند بايد حتما مدرك زبان داشته و آن را به عنوان مدارك ثبت نام ارائه دهند. با توجه به عدم آشنايي اكثر داوطلبان با محتواي آزمون ليسانس به پزشكي، توصيه مي شود كه در مورد تكنيك هاي مطالعه اطلاع كامل به دست آوريد تا در كمترين زمان بيشترين بازدهي را داشته باشيد.

چنانچه هرگونه سوال و يا ابهامي در زمينه سوالات آزمون ليسانس به پزشكي براي تان وجود دارد و يا در مورد تكنيك هاي مطالعاتي و آمادگي آزمون نياز به راهنمايي داريد، مي توانيد با مشاوران تحصيلي صحبت كرده و پاسخ سوالات خود را دريافت نماييد. متخصصان مركز مشاوره تحصيلي تلفني دانتل كو در خدمت شما هستند تا در اين زمينه ياري تان كنند.

 

 

براي دريافت مشاوره در زمينه سوالات آزمون ليسانس به پزشكي مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 02191005066 تماس بگيريد.

 

سوالات متداول

  1. براي دريافت سوالات آزمون ليسانس به پزشكي چه بايد كرد؟

    دفترچه سوالات سال هاي گذشته در سايت علوم پزشكي دانشگاه تهران قرار مي گيرد اما شما مي توانيد به صورت مستقيم آن ها را از اين صفحه سايت دانتل كو دانلود نماييد.

  2. آيا قبولي در آزمون كتبي ليسانس به پزشكي پايان مسير است؟

    خير داوطلبان پذيرفته شده وارد مرحله بعد يعني مصاحبه خواهند شد و در صورت قبولي در آن به صورت قطعي قبول مي شوند.

  3. ضريب دروس آزمون ليسانس به پزشكي يكسان است؟

    خير هر درس ضريب متفاوتي دارد و به طور كلي داوطلبان بايد توجه بيشتري به سوالات با ضريب بالا (ضريب 3) مثل فيزيولوژي، ميكروب شناسي، ويروس شناسي و… اختصاص دهند.

    منبع: سوالات آزمون ليسانس به پزشكي

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۸ آبان ۱۴۰۲ ] [ ۰۹:۰۲:۴۷ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی