duntelco1
مشاوره تحصيلي

سايت سازمان نظام وظيفه با آدرس vazifeh.police.ir در اختيار مشمولان خدمت سربازي قرار گرفته است تا از طريق آن بتوانند تمامي اخبار و اطلاعيه هاي مورد نظر خود را مشاهده نمايند. اين سامانه امكانات و خدمات ديگري نيز دارد كه مشمولان مي‌توانند ازآن‌ها استفاده نمايند. در اين مطلب به بررسي كامل سايت سازمان نظام وظيفه | vazifeh.police.ir پرداخته شده است. براي كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانيد با مجموعه دانتل كو تماس بگيريد.  

منبع: سايت سازمان نظام وظيفه 

سايت سازمان نظام وظيفه | vazifeh.police.ir

مشمولان خدمت سربازي بايد اطلاعات مربوط به خدمت را از يك مرجع معتبر پيگيري نمايند. ساز‌مان وظيفه عمومي ناجا مسئول اطلاع رساني هاي مربوطه است و تمامي اخبار را در سايت سازمان نظام وظيفه با آدرس vazifeh.police.ir قرار مي‌دهد. 

مرجع اصلي مشمولان براي دريافت اخبار و اطلاعيه ها بايستي اين سايت باشد. برخي از قوانين و شرايط ممكن است تغيير كند كه همگي آن ها در اين سامانه قرار خواهد گرفت. لازم به ذكر است كه انتشار اخبار و اطلاعيه ها تنها يكي از خدمات اين سامانه است و مشمولان مي‌توانند از ساير امكانات اين سايت نيز بهره مند شوند كه در ادامه به آن ها اشاره خواهيم كرد. 

 

ورود به سايت سازمان نظام وظيفه | vazifeh.police.ir

افرادي كه قصد پيگيري اخبار و اطلاعيه هاي مربوط به خدمت سربازي را دارند، بايد وارد سامانه مربوطه شوند و اخبار را مشاهده نمايند. ورود به سايت سازمان نظام وظيفه با سهولت بسيار زيادي همراه است اما با اين حال به منظور آشنايي تمامي افراد راهنماي ورود به سامانه را به طور كامل توضيح خواهيم داد. 

1️⃣آدرس vazifeh.police.ir را در مرورگر خود جستجو كرده و اولين سايت جستجو شده را انتخاب كنيد. 

 

2️⃣وارد سايت شويد و در اين صفحه مي‌توانيد از تمامي خدمات آن استفاده نماييد. 

 

3️⃣در پايين صفحه اخبار و اطلاعيه هاي جديد سامانه قرار گرفته است و مي‌توانيد آن ها را مشاهده نماييد. با توجه به اهميت بسيار زياد اين اخبار بهتر است كه در فواصل زماني كوتاه اين بخش را مشاهده نماييد. 

4️⃣در سايت سازمان نظام وظيفه با آدرس vazifeh.police.ir تمامي اطلاعات مورد نظر مشمولان همچون اعزام به خدمت، خروج از كشور، معافيت تحصيلي، معافيت پزشكي، معافيت كفالت و… قرار گرفته است و با كليك بر روي آن ها مي‌توانيد اطلاعات مورد نظر خود را به دست آوريد. 

🔺همچنين در سايت نظام وظيفه داوطلبان مي‌توانند آخرين دفترچه اعزام به خدمت را نيز دريافت كنند و با مطالعه آن اطلاعات كامل در جزييات ثبت نام به دست آورند. 

 

خدمات سايت سازمان نظام وظيفه | vazifeh.police.ir

همانطور كه گفته شد سايت نظام وظيفه علاوه بر اطلاع رساني اخبار امكانات ديگري نيز دارد كه مشمولان مي‌توانند از آن ها استفاده نمايند. برخي از مهم ترين خدمات سايت سازمان نظام وظيفه | vazifeh.police.ir به شرح زير مي‌باشد. 

 

خدمات الكترونيك

سايت سازمان وظيفه درگاه الكترونيكي دارد كه نام آن درگاه سخا مي‌باشد. نام گذاري اين درگاه به اين دليل است كه مشمولان بايد كد سخا نظام وظيفه را دريافت كرده و سپس آن را در اين درگاه باگزاري نمايند. 

 

مشاوره غيرحضوري

در صورتي كه مشمولان نتوانند سوالات خود را در بخش هاي مختلف سايت سازمان نظام وظيفه بيابند، مي‌توانند گزينه مشاوره غيرحضوري را انتخاب كرده و پاسخ سوالات خود را به صورت مستقيم دريافت كنند. مشمولان در اين بخش سوال خود را درج كرده و يك كد رهگيري دريافت مي‌كنند. از طريق كد رهگيري مي‌تواند جواب سوال را دريافت نمود. 

 

سايت هاي نظام وظيفه استان

در سايت سازمان نظام وظيفه | vazifeh.police.ir مشمولان خدمت سربازي اين امكان را دارند كه وارد سايت نظام وظيفه ساير استان ها شوند و خدمات مورد نظر خود در اين سامانه ها را نيز دريافت كنند. 

 

قوانين

در اين سامانه مي‌توانيد آخرين قوانين و مقررات نظام وظيفه را به صورت بروزرساني شده مشاهده نماييد. توجه داشته باشيد كه اطلاع از قوانين مربوط به نظام وظيفه براي مشمولان بسيار حائز اهميت است و بايد اطلاع كاملي در اين زمينه داشته باشيد. 

 

آموزش

در بخش آموزشي سايت سازمان نظام وظيفه | vazifeh.police.ir مي‌تواني برخي از خدمات را با فيلم آموزشي مشاهده نماييد. در اين ويديو هاي آموزشي مراحل خدمت سربازي، اعزام به خدمت، ارسال مدارك و دفترچه و غيره به صورت گام به گام توضيح داده خواهد شد. شما مي‌توانيد براي كسب اطلاع بيشتر در زمينه سايت نظام وطيفه با مجموعه دانتل كو تماس بگيريد. 

 

مشاوره نظام وظيفه

مشمولان خدمت سربازي براي كسب اطلاع از اخبار و جزييات بايد وارد سايت نظام وظيفه با آدرس vazifeh.police.ir شوند و پيگيري هاي لازم را انجام دهند. در اين سامانه امكانات ديگري نيز قرار گرفته است كه مي‌توانيد از آن ها استفاده نماييد. 

چنانچه هرگونه ابهام و يا سوالي در زمينه سايت سازمان نظام وظيفه براي تان وجود دارد، مي‌توانيد با مشاوران تحصيلي صحبت كرده و پاسخ سوالات خود را دريافت نماييد. متخصصان مركز مشاوره تحصيلي تلفني دانتل كو در خدمت شما هستند تا در اين زمينه ياري‌تان كنند. 

 

براي دريافت مشاوره در زمينه نظام وظيفه مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 02191005066 تماس بگيريد.

 

سوالات متداول

  1. دريافت اخبار و اطلاعيه هاي نظام وظيفه از چه طريقي امكان پذير است؟

    مشمولان خدمت سربازي براي اين منظور بايد به سايت سازمان نظام وظيفه | vazifeh.police.ir مراجعه نمايند. 

  2. در صورت پيدا نكردن پاسخ سوالات در سايت نظام وظيفه چه بايد كرد؟

    در اين صورت مي‌توانيد از خدمات مشاوره غيرحضوري سايت سازمان‌نظام وظيفه استفاده نماييد. 

  3. چه اطلاعاتي براي ورود به سايت نظام وظيفه لازم است؟

    براي ورود به پورتال شخصي خود در سامانه بايد كد سخا را در اختيار داشته باشيد. 

    منبع: سايت سازمان نظام وظيفه

امتیاز:
بازدید:
[ ۷ دى ۱۴۰۲ ] [ ۱۲:۲۲:۱۸ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی