duntelco1
مشاوره تحصيلي

دفترچه انتخاب رشته دانشگاه فرهنگيان ۱۴۰۳ در دي ماه منتشر مي شود و داوطلبان مي توانند با بر اساس اطلاعات مندرج در اين دفترچه نسبت به تكميل فرم انتخاب‌رشته خود اقدام نمايند. داوطلبان بايد دفترچه انتخاب رشته فرهنگيان را دانلود كرده و آن را به صورت كامل مطالعه نمايند. در دفترچه اطلاعات بسيار مهمي منتشر مي شود كه عدم اطلاع از آن ها ممكن است مشكلاتي را در فرايند انتخاب رشته داوطلبان به وجود آورد. در اين مطلب به بررسي كامل دفترچه انتخاب رشته دانشگاه فرهنگيان 1403 خواهيم پرداخت. براي كسب اطلاع بيشتر مي توانيد با مشاوران مجموعه دانتل كو تماس بگيريد. 

دفترچه انتخاب رشته دانشگاه فرهنگيان ۱۴۰۳

دانشگاه فرهنگيان يكي از دانشگاه هاي بسيار محبوب در بين دانشجويان است كه به صورت اختصاصي به تريبت معلم مي پردازد. در سال هاي گذشته پذيرش دانشگاه فرهنگيان از طريق كنكور سراسري بود. با توجه به تغييرات اعمالي انتخاب رشته دانشگاه فرهنگيان در دي ماه ۱۴۰۲ و پيش از برگزاري آزمون انجام خواهد شد. داوطلبان در بازه زماني با مراجعه به سايت سنجش بايد انتخاب‌رشته خود را انجام نمايند.

در سال جاري كنكور اختصاصي تربيت معلم برگزار مي شود و داوطلبان رشته هاي دبيري دانشگاه فرهنگيان بايد در اين آزمون شركت كنند. دفترچه انتخاب رشته دانشگاه فرهنگيان ۱۴۰۳ نيز به صورت اختصاصي منتشر مي شود و جزييات مربوط به آزمون و نحوه انتخاب‌رشته از اين طريق در اختيار متقاضيان قرار خواهد گرفت. 

 

 

دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه فرهنگيان ۱۴۰۳

دفترچه انتخاب رشته فرهنگيان براي هر يك از گروه هاي آزمايشي به صورت جداگانه منتشر مي شود. لينك دانلود دفترچه انتخاب رشته در زمان تعيين شده در سايت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت و داوطلبان مي توانند دفترچه مربوط به گروه آزمايشي خود در كنكور فرهنگيان را دانلود كرده و آن را مطالعه نمايند. 

لينك دانلود دفترچه انتخاب رشته فرهنگيان ۱۴۰۳
(منتشر نشده)

دفترچه انتخاب رشته دانشگاه فرهنگيان ۱۴۰۳ هنوز منتشر نشده است. به محض انتشار دفترچه در سايت سازمان سنجش، لينك دانلود مستقيم آن در اين صفحه قرار خواهد گرفت و مي‌توانيد آن را به صورت مستقيم دانلود نماييد. 

 

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته دانشگاه فرهنگيان 1403

انتخاب رشته دانشگاه فرهنگيان قبل از برگزاري آزمون انجام مي شود و داوطلبان بايد در دي ماه نسبت به فرايند انتخاب رشته خود اقدام نمايند. دفترچه انتخاب رشته دانشگاه فرهنگيان 1403 نيز در همين بازه زماني منتشر مي شود تا داوطلبان بتوانند از طريق اطلاعات مندرج در آن، فرم انتخاب رشته خود را در سايت سنجش تكميل نمايند.

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته دانشگاه فرهنگيان 1403 در اواخر دي ماه ۱۴۰۲ مي باشد.

هنوز زمان دقيق انتشار دفترچه در دي ماه مشخص نشده است. به محض اطلاع رساني اين مطلب بروزرساني شده و تاريخ دقيق در اين صفحه قرار خواهد گرفت. براي كسب اطلاع سريع مي توانيد در كانال تلگرامي دانتل كو عضو شويد. 

 

مندرجات دفترچه انتخاب رشته دانشگاه فرهنگيان 1403

داوطلبان كنكور تربيت معلم بايد در زمان تعيين شده كه در دي ماه مي باشد، نسبت به انتخاب رشته و تكميل فرم خود اقدام نمايند. توجه داشته باشيد كه نحوه تكميل فرم انتخاب رشته و اولويت بندي صحيح بسيار حائز اهميت است و به صورت مستقيم بر فرايند قبولي شما تاثير خواهد گذاشت. 

در فرم انتخاب‌رشته مي توانيد حداكثر ۱۵۰ كد رشته محل را كه از دفترچه انتخاب‌رشته دانشگاه فرهنگيان استخراج كرده ايد را به ترتيب مورد نظر خود اولويت بندي كرده و ثبت نماييد. با توجه به اينكه دفترچه انتخاب رشته دانشگاه فرهنگيان ۱۴۰۳ هنوز منتشر نشده است، نمي توان مندرجات دفترچه را به صورت دقيق توضيح داد. به محض انتشار دفترچه، اين مطلب بروزرساني خواهد شد. 

 

رشته هاي دفترچه انتخاب رشته فرهنگيان

هر ساله داوطلبان بسيار زيادي اقدام به انتخاب رشته هاي ارائه شده در دانشگاه فرهنگيان مي كنند و به تحصيل در اين دانشگاه مي پردازند. رشته هاي دانشگاه فرهنگيان هر ساله در دفترچه انتخاب‌رشته منتشر شده و نسبت به سال گذشته بروزرساني مي شود. 

دفترچه انتخاب رشته دانشگاه فرهنگيان ۱۴۰۳ هنوز منتشر نشده است اما با توجه به دفترچه راهنماي سال هاي گذشته، به منظور كسب اطلاع شما متقاضيان گرامي، ليست رشته هاي فرهنگيان سال گذشته را آورده ايم. 

آموزش شيمي آموزش فيزيك آموزش رياضي
آموزش زيست شناسي آموزش مطالعات اجتماعي  آموزش معارف اسلامي
آموزش جغرافيا  آموزش ادبيات فارسي آموزش تربيت بدني
آموزش ابتدايي  آموزش زبان عربي آموزش آموزش علوم تجربي
آموزش مشاوره و راهنمايي آموزش كودكان استثنايي آموزش زبان انگليسي

 

 

 

مشاوره دانشگاه فرهنگيان

كنكور اختصاصي دانشگاه فرهنگيان در سال جاري برگزار خواهد شد و داوطلبان مي توانند در زمان تعيين شده در اين آزمون ثبت نام نمايند. توجه داشته باشيد كه انتخاب رشته فرهنگيان قبل از برگزاري كنكور دانشگاه فرهنگيان و در ماه دي خواهد بود. انتخاب رشته در سايت سنجش انجام مي شود. فرايند انتخاب رشته يكي از مهم ترين مراحل كنكور است و توصيه مي شود كه براي كسب نتايج بهتر از مشاوران تحصيلي كمك بگيريد. 

چنانچه هرگونه سوال و يا ابهامي در زمينه دفترچه انتخاب رشته دانشگاه فرهنگيان 1403 براي تان وجود دارد، مي توانيد با مشاوران تحصيلي صحبت كرده و پاسخ سوالات خود را دريافت نماييد. متخصصان مركز مشاوره تحصيلي تلفني دانتل كو در خدمت شما هستند تا در اين زمينه ياري تان كنند. 

 

براي دريافت مشاوره در زمينه دفترچه انتخاب رشته دانشگاه فرهنگيان ۱۴۰۳ مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 02191005066 تماس بگيريد.

 

سوالات متداول

  1. دفترچه انتخاب رشته دانشگاه فرهنگيان ۱۴۰۳ چه تفاوتي با دفترچه انتخاب رشته كنكور سراسري دارد؟

    در سال هاي گذشته پذيرش دانشگاه فرهنگيان از طريق كنكور سراسري بود و در نتيجه دفترچه مشتركي نيز منتشر مي شد. اما در سال جاري كنكور فرهنگيان به صورت اختصاصي برگزاري مي شود و دفترچه جداگانه اي نيز براي آن منتشر خواهد شد. 

  2. دفترچه انتخاب رشته دانشگاه فرهنگيان چه زماني منتشر مي شود؟

    دفترچه راهنما همزمان با شروع فرايند انتخاب رشته در ماه دي منتشر خواهد شد. 

  3. چگونه مي توان دفترچه دانشگاه فرهنگيان را دانلود كرد؟

    اين دفترچه در سايت سازمان سنجش منتشر مي شود اما شما مي توانيد براي سهلوت بيشتر آن را به صورت مستقيم از اين صفحه دانلود نماييد. 

    منبع: دفترچه انتخاب رشته دانشگاه فرهنگيان

امتیاز:
بازدید:
[ ۸ دى ۱۴۰۲ ] [ ۱۰:۲۸:۳۰ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی