duntelco1
مشاوره تحصيلي

نتايج انتخاب رشته دكتري وزارت بهداشت ۱۴۰۳

 

نتايج انتخاب رشته دكتري وزارت بهداشت ۱۴۰۳ در زمان معين از سايت سنجش پزشكي منتشر مي شود و داوطلبان پس از مشاهده آن مي توانند براي شركت در مراحل بعدي اين آزمون اقدام نمايند. در صورت عدم اطلاع از زمان و جزييات اعلام نتايج انتخاب رشته ممكن است در آمادگي مراحل بعدي با مشكل مواجه شويد. براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد اين مطلب را تا انتها مطالعه كرده و يا با مشاوران مجموعه دانتل كو تماس بگيريد.  

 

منبع:نتايج انتخاب رشته دكتري وزارت بهداشت ۱۴۰۳

 

 

نتايج انتخاب رشته دكتري وزارت بهداشت ۱۴۰۳

داوطلباني كه قصد ادامه تحصيل در مقطع دكترا رشته هاي پزشكي را دارند، بايد در آزمون دكترا وزارت بهداشت شركت كنند. مدتي پس از شركت در آزمون، نتايج اوليه اعلام مي شود و داوطلبان با توجه به رتبه كسب كرده خود مي توانند انتخاب رشته خود را انجام دهند. 

مدتي پس از انتخاب رشته نيز نتايج انتخاب رشته دكتري وزارت بهداشت اعلام مي شود و داوطلبان براي مصاحبه هر يك از رشته هاي انتخابي خود كه رتبه حد نصاب را در آن كسب كرده باشند، دعوت خواهند شد. براي شركت در مراحل بعدي آزمون دكتري، لازم است تا داوطلبان از جزييات نتايج انتخاب رشته دكترا وزارت بهداشت اطلاع دقيق داشته باشند تا بر اين اساس اقدامات مورد نياز را انجام دهند.  

 

زمان اعلام نتايج انتخاب رشته دكتري وزارت بهداشت 1403

داوطلباني كه پس از اعلام نتايج اوليه آزمون مجاز به انتخاب رشته شده اند، اين امكان را دارند تا در زمان تعيين شده به سايت سنجش پزشكي مراجعه كرده و فرم انتخاب رشته را با توجه به اولويت بندي خود تكميل نمايند. مدتي پس از انتخاب رشته نتايج آن منتشر شده و داوطلبان مي توانند در همين سامانه نتيجه را مشاهده نمايند. 

 

 

سال گذشته نتايج انتخاب رشته دكتري وزارت بهداشت در شهريور ماه اعلام شد. هنوز زمان دقيق اعلام نتايج انتخاب رشته دكترا وزارت بهداشت مشخص نشده است اما انتظار مي رود كه مانند سال گذشته در شهريور ماه باشد. در صورت اطلاع رساني در مورد زمان اعلام نتايج، اين مطلب بروزرساني شده و تاريخ دقيق در همين صفحه قرار خواهد گرفت. همچنين شما مي توانيد براي كسب اطلاع سريع از زمان اعلام نتايج در كانال تلگرامي دانتل كو عضو شويد.

جهت عضويت دركانال اطلاع رساني و آخرين اخبار در تلگرام بر روي تلگرام مشاوره تحصيلي كليك كنيد و يا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصيلي دانتل كو ” جست و جو و عضو شويد.

 

نحوه مشاهده نتايج انتخاب رشته دكتري وزارت بهداشت

روند انتخاب رشته و اعلام نتايج آزمون دكتري وزارت بهداشت به صورت كامل از سايت سنجش مجزا است. مجري برگزاري اين آزمون سنجش پزشكي مي باشد و تمامي مراحل آن از انتخاب رشته تا اعلام نتايج نيز در همين سايت با آدرس sanjeshp.ir انجام مي شود. براي مشاهده نتايج انتخاب رشته دكتري وزارت بهداشت مي توانيد طبق مراحل زير پيش برويد. 

1️⃣ با جستجو آدرس sanjeshp.ir وارد سايت سنجش پزشكي شويد. 

 

 

2️⃣ از منوي سمت راست بر روي گزينه دكتري تخصصي و سپس گزينه دكتري تخصصي ph.D كليك نماييد. 

 

 

3️⃣ گزينه مشاهده نتايج انتخاب رشته دكترا وزارت بهداشت را انتخاب نماييد. 

4️⃣ مجددا گزينه نتايج انتخاب رشته دكترا وزارت بهداشت را انتخاب كنيد. 

5️⃣ كد ملي و شماره تلفن خود را در كادر مربوطه درج كنيد. 

6️⃣ يكي از روش هاي جستجو را انتخاب كرده و با وارد كردن اطلاعات مورد نظر، نتيجه را مشاهده نماييد. 

پس از مشاهده نتايج انتخاب رشته دكتري وزارت بهداشت در صورتي كه رتبه حد نصاب رشته هاي مورد نظر خود را به دست آورده باشيد، خواهيد ديد كه براي مصاحبه آن دانشگاه دعوت شده ايد. در صورت دعوت به مصاحبه بايد در آن شركت كرده و آخرين مرحله آزمون دكترا را نيز طي نماييد. 

 

مصاحبه دكترا وزارت بهداشت 

پذيرش دكتري وزارت بهداشت در دو مرحله انجام مي شود و داوطلبان پس از اعلام نتايج انتخاب رشته دكتري وزارت بهداشت بايد در مصاحبه هر يك از رشته محل ها نيز شركت نمايند. مصاحبه دكترا وزارت بهداشت به اين صورت است كه داوطلبان بايد در ايستگاه هاي مختلف ارزيابي شوند و عملكرد خود در حوزه هاي مختلف مثل زبان انگليسي، تسلط به پايان نامه، جستجو رفرنس علمي و غيره را نشان دهند. 

براي شركت در مصاحبه بايد از جزييات هر يك از ايستگاه ها اطلاع داشته باشيد و آمادگي لازم براي عملكرد در اين جلسه را داشته باشيد. كسب آمادگي در اين زمينه بسيار حائز اهميت است پس براي كسب اطلاع بيشتر توصيه مي شود كه با مشاوران تحصيلي مجموعه دانتل كو مشورت نماييد. 

 

مشاوره انتخاب رشته دكترا

داوطلبي كه در آزمون دكترا وزارت بهداشت شركت كرده اند، بايد در زمان تعين شده انتخاب رشته خود را انجام داده و سپس با توجه به نتايج انتخاب رشته خود نسبت به انجام مراحل بعدي اقدام نمايند. مصاحبه دكترا مهم ترين مرحله اين آزمون مي باشد كه كسب اطلاع از جزييات آن براي داوطلبان الزامي است. 

چنانچه هرگونه سوال و يا ابهامي در زمينه نتايج انتخاب رشته دكتري وزارت بهداشت براي تان وجود دارد، مي توانيد با مشاوران تحصيلي صحبت كرده و پاسخ سوالات خود را دريافت نماييد. متخصصان مركز مشاوره مشاوره تحصيلي تلفني دانتل كو در خدمت شما هستند تا ياري تان كنند. 

 

براي دريافت مشاوره در زمينه دكترا وزارت بهداشت با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 02191005066 تماس بگيريد.

 

سوالات متداول

  1. نتايج انتخاب رشته دكتري وزارت بهداشت ۱۴۰۳ چه زماني اعلام مي شود؟

    انتظار مي رود كه نتايج مانند سال هاي گذشته در شهريور ماه منتشر شود. 

  2. براي دريافت نتايج انتخاب رشته دكتري وزارت بهداشت چه بايد كرد؟

    براي اين منظور لازم است كه داوطلبان به سايت سنجش پزشكي با آدرس sanjeshp.ir مراجعه كنند. 

  3. آيا داوطلبان در تمامي رشته هاي انتخابي خود دعوت به مصاحبه خواهند شد. 

    خير تنها در رشته هايي دعوت به مصاحبه مي شويد كه رتبه حد نصاب آن ها را كسب كرده باشيد. 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ ] [ ۱۲:۰۱:۴۳ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی