duntelco1
مشاوره تحصيلي

اشتباه زدن معدل در ثبت نام كنكور سراسري ۱۴۰۲ چه مشكلي را ايجاد مي كند. چگونه مي توان نسبت به ويرايش آن اقدام نمود؟ يكي از حساسيت‌هاي سازمان سنجش در زمان ثبت نام كنكور، درج صحيح اطلاعات لازم از جمله معدل مي باشد. از همين رو متقاضيان بايد تلاش كنند در زمان ثبت نام كنكور سراسري، معدل خود را به درستي وارد كنند. داوطلبان در صورت مغايرت اطلاعات ورودي در سايت با اطلاعات اصلي شوند. نسبت به ويرايش آن‌ها اقدام نمايند. تا در مراحل بعدي از كنكور سراسري با مشكلي مواجه نشوند. در ادامه اين مقاله قصد داريم، به عواقب اشتباه زدن معدل در ثبت نام كنكور سراسري 1402 و نحوه تصحيح آن اشاره كنيم.

منبع: اشتباه زدن معدل در ثبت نام كنكور

اشتباه زدن معدل در ثبت نام كنكور سراسري ۱۴۰۲

بسياري از علاقه مندان به ثبت نام كنكور، در زمان تكميل فرم اطلاعات خود را به درستي وارد نمي كنند. به گونه اي كه اطلاعاتي كه سازمان سنجش دريافت مي كند با اطلاعات اصلي داوطلب مغايرت دارد. يكي از اشتباهاتي كه داوطلبان آن را مرتكب مي شوند. معدل خود را در فرم ثبت نام اشتباه وارد كنند. باعث مشكلاتي را براي آن‌ها در ديگر مراحل كنكور از جمله انتخاب رشته و يا پذيرش در دانشگاه محل قبولي ايجاد مي‌نمايد. 

اشتباه زدن معدل در ثبت نام كنكور سراسري ۱۴۰۲ نيز مي تواند براي متقاضيان دردسر ساز شود. در صورت اشتباه در معدل خود مي‌تواند از انتخاب رشته داوطلبان ممانعت به عمل آيد. توصيه مي شود متقاضيان در زمان ثبت نام كنكور، نهايت دقت را داشته و اطلاعات را به صورت صحيح در فرم وارد كنند. براي اطلاع از نحوه انتخاب رشته كنكور كليك كنيد.

زمان ويرايش معدل كنكور سراسري 1402 

وجود اشتباه در ثبت نام كنكور سراسري مي تواند نگراني هايي را براي داوطلبان اين آزمون ايجاد كند.  خوشبختانه مي‌توان در زمان‌هاي مشخصي اقدام به اصلاح اشتباه زدن معدل در ثبت نام كنكور سراسري ۱۴۰۲ نمود.

به منظور اصلاح اشتباهات و ويرايش اطلاعات ثبت نامي، متقاضيان مي توانند در بازه زماني جداگانه‌اي اقدام به اصلاح معدل اشتباه خود نمايند. در ادامه به زمان هاي ويرايش و اصلاح اشتباه زدن معدل در ثبت نام كنكور سراسري اشاره كرده ايم:

🟢 قبل از اتمام مهلت ثبت نام: متقاضيان پس از نام نويسي در فرم ثبت نام كنكور متوجه درج اشتباه اطلاعات خود از جمله معدل شوند. مي‌توانند تا قبل از اتمام مهلت نام نويسي در اين آزمون اقدام به ويرايش اطلاعات ثبت نامي خود نمايند.

🔵 زمان تمديد مهلت ثبت نام و فرصت مجدد ثبت نام كنكور سراسري: معمولا هر ساله زمان ثبت نام در كنكور سراسري براي چند روزي تمديد مي شود؛ متقاضيان در زمان تمديد مهلت ثبت نام نيز مجاز به ويرايش اطلاعات خود از جمله معدل خواهند بود. 

🔴 زمان دريافت كارت ورود به جلسه آزمون: پيش از برگزاري كنكور سراسري، متقاضيان بايد اقدام به دريافت كارت ورود به جلسه خود نمايند. در صورتي كه داوطلبان در اين بازه زماني نيز متوجه اشتباه در اطلاعات ثبت نامي شوند، مجاز به ويرايش اطلاعات خود خواهند بود. 

نحوه ويرايش معدل آزمون سراسري ۱۴۰۲

تمامي متقاضياني كه در ثبت نام كنكور سراسري خود دچار اشتباه شده‌اند، مي‌توانند در زمان‌هايي كه پيش تر به آن ها اشاره كرده‌ايم، اقدام به ويرايش اطلاعات ثبت نامي خود كنند. 

مراحل اقدام براي رفع اشتباه زدن معدل در ثبت نام كنكور سراسري 1402 از طريق سايت سازمان سنجش آموزش كشور قابل انجام است. نيازي نيست متقاضيان براي اينكار هزينه اي را پرداخت كنند. مراحل ويرايش معدل ثبت نام كنكور سراسري را در ادامه به طور گام به گام آورده‌ايم:

1️⃣ به سايت سازمان سنجش و آموزش كشور به نشاني اينترنتي ” sanjesh.org ” مراجعه كنيد.

2️⃣ از طريق منوي رنگي سمت راست سايت وارد بخش “سراسري” شويد.

3️⃣ در اين مرحله لازم است وارد سامانه ثبت نام كنكور سراسري شويد. لينك ثبت نام در كنكور سراسري و همينطور ويرايش اطلاعات ثبت نامي فقط در بازه هاي زماني كه به آن ها اشاره كرديم در سايت سنجش فعال خواهد بود.

4️⃣ در اين مرحله لازم است براي ورود به سيستم و ويرايش معدل خود شامل معدل كتبي و معدل كل ديپلم و در صورت نياز ديگر موارد، اطلاعات ثبت نامي خود را وارد كنيد. 

5️⃣ بر روي گزينه “ويرايش ثبت نام” كليك كنيد و با دريافت فرم ثبت نام اطلاعاتي كه نياز است را ويرايش كنيد.

 

 

مشاوره اشتباه زدن معدل در ثبت نام كنكور سراسري ۱۴۰۲

يكي از دلايلي كه منجر به بروز اشتباه در ثبت نام متقاضيان مي شود، اين است كه داوطلبان مراحل ثبت نام خود را به فرد ديگري مي سپارند و خود نظارتي بر روي آن ندارند. از طرفي ممكن است خود داوطلبان مراحل ثبت نام در سايت سنجش را تكميل كنند اما دقت كافي را نداشته باشند و برخي اطلاعات خود را به اشتباه در سامانه وارد كنند.

به هر حال لازم است پس از تكميل اطلاعات حتما چندين بار آن ها را بررسي نماييد و در صورتي كه هيچ مشكلي نداشت، اقدام به تائيد نهايي كنيد.  

هر اشتباهي در فرم ثبت نام و مغايرت اطلاعات درج شده. با اطلاعات اصلي داوطلب مي تواند در ديگر مراحل كنكور سراسري شامل انتخاب رشته، پذيرش در دانشگاه محل قبولي و … مشكل ساز شود. بنابراين توصيه مي شود درج اطلاعات در فرم ثبت نام را با حساسيت و دقت بالايي انجام دهيد.

در صورتي كه شما عزيزان مايل باشيد مي توانيد در زمينه اشتباه زدن معدل در ثبت نام كنكور سراسري ۱۴۰۲ از كارشناسان تحصيلي مركز مشاوره تحصيلي تلفني دانتل راهنمايي دريافت كنيد و يا براي اطمينان از وارد كردن اطلاعات صحيح در سامانه، ويرايش اطلاعات خود را به آن ها بسپاريد.

 

بخوانيد: راهنما كامل انتخاب رشته كنكور سراسري

 

براي دريافت مشاوره در زمينه اشتباه زدن معدل در انتخاب رشته كنكور سراسري 1402 مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگيريد.

 

سوالات متداول

عواقب اشتباه زدن معدل در ثبت نام كنكور سراسري چيست؟

ممكن است با اشتباه زدن معدل در فرم ثبت نام كنكور سراسري، متقاضيان از ديگر مراحل از جمله انتخاب رشته و يا پذيرش در دانشگاه محل قبولي جا بمانند. 

چه زماني متقاضيان مي توانند اقدام به تصحيح معدل در فرم ثبت نام كنكور سراسري نمايند؟

متقاضيان مي توانند در سه بازه زماني شامل قبل از اتمام مهلت ثبت نام در كنكور سراسري، در زمان تمديد مهلت ثبت نام در كنكور سراسري و در زمان دريافت كارت ورود به جلسه اقدام به تصحيح اطلاعات خود نمايند.

نحوه رفع اشتباه در معدل در ثبت نام كنكور سراسري چگونه است؟

در متن مقاله فوق به نحوه رفع اشتباه در معدل در ثبت نام كنكور سراسري را از طريق سايت سازمان سنجش آموزش كشور را به طور كامل اشاره كرده ايم.

منبع: اشتباه زدن معدل در ثبت نام كنكور

امتیاز:
بازدید:
[ ۹ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۱۱:۲۶:۵۶ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی