duntelco1
مشاوره تحصيلي

آزمون عملي ارشد ارتباط تصويري چه زماني برگزار مي‌شود و شركت‌كردن در آن به چه آمادگي‌هايي نياز دارد؟ متقاضيان برخي از رشته‌هاي كنكور كارشناسي ارشد از جمله رشته ارتباط تصويري، بايستي كه علاوه بر آزمون‌ كتبي، در آزمون‌ عملي نيز شركت كنند. تمامي داوطلباني كه پس از شركت در كنكور كارشناسي ارشد، مجاز به انتخاب‌رشته در كدرشته محل‌هاي با آزمون عملي شده‌اند، مي‌توانند اقدام به درج آن‌ها در فرم انتخاب رشته نمايند. در مراحل بعدي زمان و نحوه حضور در آزمون عملي ارشد ارتباط تصويري اعلام مي‌شود و متقاضيان در جلسه آزمون شركت كنند. در ادامه اين مقاله از سايت دانتل همراه ما باشيد تا با موضوع و محل برگزاري آزمون ارشد ارتباط تصويري آشنا شويم.

 منبع: آزمون عملي ارشد ارتباط تصويري

آزمون عملي ارشد ارتباط تصويري

مطابق روال سال‌هاي گذشته، پذيرش در برخي از رشته‌هاي كنكور كارشناسي ارشد، در دانشگاه‌هاي دولتي و در دوره‌هاي روزانه و نوبت دوم، با آزمون عملي همراه است.

علاقه‎‌مندان به تحصيل در رشته‎‌هايي كه داراي آزمون عملي است، بايستي كه علاوه بر شركت در آزمون كتبي و كنكور كارشناسي ارشد كه توسط سازمان سنجش برگزار مي‌شود، در مرحله دوم يعني در آزمون عملي ارشد ارتباط تصويري نيز شركت كنند.

بنابراين اگر از علاقه‌مندان به ادامه‌ تحصيل در رشته‌ ارتباط‌ تصويري در مقطع‌ ارشد دانشگاه‌هاي دولتي هستيد، بايد خود را براي شركت در آزمون‌ عملي نيز آماده‌كنيد. 

پس از برگزاري كنكور كارشناسي ارشد و اعلام نتايج‌اوليه، داوطلباني كه مجاز به انتخاب‌رشته در رشته‌هاي داراي آزمون عملي ارشد ارتباط تصويري شده‌‌اند، مي‌توانند كدرشته محل‌هاي مرتبط با آن را در فرم انتخاب رشته خود درج‌كنند.

 

معرفي رشته ارتباط تصويري

ايجاد ارتباط از سال‌هاي اوليه پيدايش بشر، از الويت‌هاي او بوده است. اين ارتباط طي سال‌ها پيشرفت كرده‌است و امروزه به شكل‌هاي مختلفي وجود دارد. يكي از روش‌هاي برقراري ارتباط، ارتباط تصويري مي‌باشد.

شما وقتي در خيابان‌ها حركت مي‌كنيد، تابلوهاي زيادي را از جمله تابلوهاي راهنمايي و رانندگي، تابلوهاي رستوران‌ها، سوپرماركت‌ها و … را مشاهده مي‌كنيد كه هر يك با تصويري كه دارند، پيامي را منتقل مي‌كنند. در بسياري از موارد اين تصاوير هستند كه مي‌توانند به شيوه‌اي بهتر و سريع‌تر يك موضوع را منتقل كنند.

در رشته ارتباط تصويري هدف اين است كه با استفاده از ابزار و امكانات مختلف، پيام از طريق تصاوير به مخاطبان انتقال داده‌شود. به بياني ديگر تمامي طرح‌هايي كه به وسيله چاپ قابل انتشار هستند، طرح‌هاي گرافيكي مي‌باشند. يعني يك طرح گرافيكي آمادگي اين را دارد كه يك پيام را منتقل كند.

هدف رشته ارتباط تصويري آموزش هنر گرافيك به دانشجويان است تا همين موضوع منجر به ارتقاي توانايي‌هاي آنان در زمينه‎‌هاي مختلفي از جمله تبليغات فرهنگي و يا تجاري شود.

 

تكنيك‌هاي قابل استفاده آزمون ارشد ارتباط تصويري

در آزمون عملي ارشد ارتباط تصويري، داوطلبان مي‌توانند از تكنيك‌هاي قابل استفاده بر پايه آب، استفاده كنند. استفاده از تكنيك‌هاي آكريليك ، ماژيك، راندو، مداد رنگي، مركب و گواش به همراه شابلون و … در اين آزمون امكان‌پذير است.

موضوع آزمون عملي ارشد ارتباط تصويري

معمولا در آزمون ارتباط تصويري، از دانشجويان خواسته مي‌شود كه اقدام به طراحي يك همايش و يا يك رويداد در قالب يك پوستر نمايند.يا ممكن است از آن‌ها خواسته شود تا آرم، جلد كتاب، لگو و موارد مشابه را طراحي كنند.

زمان و محل برگزاري آزمون ارشد ارتباط تصويري

سازمان سنجش آموزش كشور مجري كنكور كارشناسي ارشد مي‌باشد. اين سازمان زمان‌ برگزاري آزمون‌عملي در تمامي رشته‌هاي داراي آزمون در مقطع ارشد را مشخص مي‌كند. بنابراين شما عزيزان بايد براي اطلاع از زمان و نحوه برگزاري آزمون عملي ارشد ارتباط تصويري به سايت سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني اينترنتي “sanjesh.org” مراجعه كنيد.

چنانچه داوطلبان رشته ارتباط تصويري در زمان‌هاي اعلام شده، جهت شركت در آزمون عملي رشته ارتباط تصويري اقدام نكنند و در جلسه آزمون حضور نداشته باشند، نمره “صفر” براي آن‌ها رد مي‌شود. براي اين دسته از داوطلبان فقط نمره آزمون كتبي كه در كنكور كارشناسي ارشد كسب كرده‌اند، اعمال مي‌گردد.

تاكنون زمان برگزاري آزمون عملي ارشد ارتباط تصويري 1402 از سوي سايت سنجش اعلام نشده است. اما احتمالا مشابه با سال‌هاي گذشته شاهد برگزاري اين آزمون در تيرماه باشيم.

تمامي آزمون‌هاي عملي مقطع كارشناسي ارشد، در تهران برگزار مي‌شود. داوطلبان چهار ساعت زمان در اختيار دارند تا به سوالات آزمون عملي ارتباط تصويري پاسخ دهند.

داوطلباني كه تصميم دارند در آزمون عملي ارتباط تصويري شركت كنند، بايد با اطلاع از زمان برگزاري آزمون، ابتدا كارت ورود به جلسه خود را از طريق سايت سنجش دريافت كنند. كارت ورود به جلسه شامل مندرجاتي مهمي از جمله زمان و محل برگزاري آزمون و … مي‌باشد. 

نحوه شركت در آزمون ارشد ارتباط تصويري

داوطلباني كه مطابق با اطلاعات درج‌شده در كارنامه اوليه‌شان، مجاز به انتخاب‌رشته در كدرشته‌هاي امتحاني داراي آزمون تشريحي، عملي و يا پروژه‌اي همانند رشته ارتباط تصويري هستند، پيش از درج كد رشته محل مرتبط با اين رشته‌ها در فرم انتخاب رشته، ابتدا بايد هزينه شركت در آزمون عملي كنكور كارشناسي ارشد را بپردازند.

بر اساس اطلاعيه‌هاي منتشرشده از سوي سايت سنجش، هزينه آزمون عملي، مبلغ 225,000 هزار تومان مي‌باشد. متقاضيان رشته ارتباط تصويري در مقطع ارشد، بايد ابتدا اين هزينه را از طريق سايت سنجش پرداخت كنند.

چند روز قبل از برگزاري آزمون عملي ارشد ارتباط تصويري، متقاضيان بايد اقدام به دريافت كارت ورود به جلسه از طريق سايت سنجش نمايند.

در اين بازه زماني، برگه راهنماي شركت در آزمون عملي رشته هاي كنكور كارشناسي ارشد نيز منتشر مي‌شود. اين برگه در بردارنده اطلاعاتي شامل نحوه برگزاري آزمون ارشد ارتباط تصويري، مدت پاسخگويي به سوالات، وسايل لازم و مجاز براي شركت در آزمون و … است.

متقاضيان براي اينكه بتوانند با آمادگي كامل در جلسه آزمون حضور داشته باشند، بهتر است اين برگه راهنما را به طور كامل مطالعه كنند.

 

مشاوره آزمون عملي ارشد ارتباط تصويري

علاقه‌مندان به رشته‌ ارتباط‌ تصويري به اين موضوع توجه داشته‌ باشند كه آزمون عملي ارشد ارتباط تصويري، فقط براي ورود به دوره‌هاي روزانه و نوبت دوم در دانشگاه هاي سراسري برگزار‌ مي‌گردد.

اين موضوع يعني اگر مي‌خواهيد در رشته‌ ارتباط‌ تصويري در دانشگاه‌هاي آزاد، پيام نور، غيرانتفاعي و … تحصيل كنيد، فقط بايد در آزمون كتبي و كنكور كارشناسي ارشد شركت نماييد و نيازي به شركت در آزمون عملي نخواهد بود.

موفقيت در آزمون‌ عملي كنكور كارشناسي ارشد رشته‌ ارتباط‌ تصويري كار چندان سختي نيست. در صورتي كه پيش از حاضر شدن در جلسه آزمون، آمادگي لازم را به دست آوريد، به راحتي مي‌توانيد امتياز لازم در اين مرحله را به كسب كنيد.

مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل مي‎‌توانند به شما كمك كنند تا بتوانيد خود را براي كسب قبولي در آزمون ارشد ارتباط تصويري آماده كنيد. براي ارتباط با كارشناسان مي توانيد از خدمات مشاوره تحصيلي تلفني مركز مشاوره دانتل استفاده كنيد و پاسخ سوالات خود را از مشاوران دانتل دريافت كنيد.

براي دريافت مشاوره در زمينه آزمون عملي ارشد ارتباط تصويري مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 02191005066 تماس بگيريد.

 

سوالات متداول

آيا متقاضيان تحصيل در رشته‌ ارتباط تصويري در مقطع كارشناسي ارشد بايد در آزمون عملي نيز حضور داشته‌باشند؟

بله، رشته‌ ارتباط تصويري در دوره‌هاي روزانه و نوبت دوم دانشگاه‌هاي سراسري همراه با آزمون‌ عملي است.

آيا دريافت كارت ورود به جلسه براي شركت در آزمون عملي ارشد ارتباط تصويري الزامي است؟

متقاضان بايد چند روز قبل از برگزاري آزمون ارشد ارتباط تصويري اقدام به دريافت كارت ورود به جلسه خود از طريق سايت سنجش نمايند.

آيا متقاضيان براي حضور در آزمون عملي ارشد ارتباط تصويري بايد هزينه‌اي را پرداخت كنند؟

بله، متقاضيان بايد براي حضور در آزمون ارشد ارتباط تصويري، هزينه تعيين‌شده را پرداخت‌ نمايند.

منبع: آزمون عملي ارشد ارتباط تصويري

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ ] [ ۰۲:۳۰:۵۷ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی