duntelco1
مشاوره تحصيلي

مهاجرت به اسپانيا براي افرادي كه قصد مهاجرت به كشور هاي خارجي را دارند گزينه‌اي عالي محسوب مي‌شود. اين كشور وضعيت اقتصادي خوبي دارد و از امكانات رفاهي سطح بالا نيز برخوردار است. افراد پس از مهاجرت با داشتن شرايط لازم مي‌توانند اقامت دائم اين كشور را نيز دريافت كنند. مهاجرت به اسپانيا روش‌هاي متعددي دارد و هر فرد با توجه به شرايط خود مي‌تواند از هريك از آن‌ها استفاده نمايد. با توجه به تنوع راه‌هاي مهاجرتي و اهميت انتخاب روش صحيح، متقاضيان بايد از اين روش‌ها اطلاع كافي داشته باشند. براي كسب اطلاع مي‌توانيد اين مقاله را تا انتها مطالعه كرده و يا از طريق شماره‌هاي درج شده در پايين صفحه با مجموعه دانتل كو تماس بگيريد.

 منبع: مهاجرت به اسپانيا

مهاجرت به اسپانيا

كشور اسپانيا يكي از بهترين مقاصد مهاجرتي محسوب مي‌شود. اسپانيا از اقتصاد كارآمد و موقعيت‌هاي شغلي بسيار خوبي برخوردار است. قوانين مالياتي مناسب، سيستم آموزشي سطح بالا، كيفيت خدمات درماني و… منجر به اين شده است كه بسياري از افراد در سرتاسر جهان اين كشور را به عنوان مقصد مهاجرتي خود انتخاب كنند.

علاوه بر اين موارد اسپانيا كشوري زيبا با چشم اندازهاي رويايي است و زندگي در اين كشور مي‌تواند بسيار لذت بخش باشد.

مزايا مهاجرت به اسپانيا

اسپانيا يكي از قطب‌هاي مهاجرتي است و افراد بسيار زيادي به عنوان مهاجر مشغول زندگي در آن هستند. آمار بالاي مهاجرت به اسپانيا نشان دهنده مزاياي بسيار زياد آن است. برخي از اين مزايا به شرح زير هستند.

  • پايين بودن هزينه هاي زندگي
  • امكانات رفاهي بسيار زياد و با كيفيت
  • سيستم آموزشي عالي
  • كشوري چند فرهنگي و مهاجر پذير
  • آب و هواي مناسب و نسبتا گرم
  • كشوري عالي براي سرمايه گذاري
  • اقتصاد كارآمد و كسب درآمد به يورو

 شرايط مهاجرت به اسپانيا

براي مهاجرت به اسپانيا روش‌هاي متعددي وجود دارد و با توجه به هر روش شرايط مهاجرت نيز تغيير مي‌كند. برخي از روش‌ها به مدرك تحصيلي و برخي به سرمايه و مهارت نياز دارند. اما شرايط كلي مهاجرت به اسپانيا به صورت زير مي‌باشد.

  • پاسپورت معتبر
  • داشتن ويزا
  • نداشتن سو سابقه
  • آماده كردن مسكن در اسپانيا و اثبات آن
  • مدارك براي اثبات توانايي مالي براي زندگي در اسپانيا
  • فيش واريز هزينه صدور ويزا
  • داشتن مدرك زبان اسپانيايي يا انگليسي

مهاجرت به اسپانيا با ويزاي كاري

براي مهاجرت و دريافت ويزاي كاري اسپانيا بايد يك كار در كشور اسپانيا پيدا كنيد و يك دعوت نامه از كارفرمايي اسپانيايي دريافت نماييد كه جاب آفر ناميده مي‌شود. داشتن مجوز كار در اسپانيا نيز براي دريافت ويزاي كاري الزامي است كه اين مورد بايد توسط كارفرما انجام شود.

مجوز كار اسپانيا يك سال اعتبار دارد و پس از پايان اين دوره در صورت واجد شرايط بودن و اثبات توانايي خود مي‌توانيد مجوز خود را تمديد نماييد. پس از مهاجرت به اسپانيا با 5 سال حضور در اين كشور و كار كردن امكان دريافت اقامت دائم را به دست مي‌آوريد.

مهاجرت به اسپانيا با ويزاي تحصيلي

مهاجرت تحصيلي به اسپانيا در واقع راحت ترين روش براي مهاجرت محسوب مي‌شود. در اين روش فرد متقاضي بايد براي دانشگاه‌هاي اسپانيا درخواست بفرستد تا از حداقل يكي از آن‌ها نامه پذيرش دريافت كند. دانشگاه‌هاي اسپانيا ار رنكينگ بالايي برخوردارند هزينه تحصيل در اين كشور نيز بسيار ارزان است. ب

راي تحصيل در مقطع كارشناسي اسپانيا بايد حتما مدرك زبان اسپانيايي داشته باشيد چراكه دروس در مقطع كارشناسي به زبان انگليسي ارائه نمي‌شوند. اما در مقاطع بالاتر امكان تحصيل به زبان انگليسي نيز وجود دارد.

در حين تحصيل در اسپانيا نيز دانشجويان اجاره 20 ساعت كاره پاره وقت در هفته را دارند. پس از پايان تحصيل و فارغ التحصيلي اعتبار ويزا تمام مي‌شود و بايد سريعا به كشور خود بازگرديد.

اما در صورتي كه قصد مهاجرت به اسپانيا براي هميشه را داريد، مي‌توانيد براي مدت 12 ماه به دنبال كار بگرديد و ويزاي خود را به ويزاي كاري تغيير دهيد. قبل از پايان مهلت اعتبار ويزاي تحصيلي براي دريافت مجوز 12 ماهه اقدام كنيد تا پس از فارغ التحصيلي با مشكل مواجه نشويد.

در صورت يافتن شغل و كار كردن براي مدت 5 سال در اسپانيا مي‌توانيد نسبت به دريافت اقامت دائم نيز اقدام نماييد.

 

مهاجرت به اسپانيا با سرمايه گذاري

سرمايه گذاري يكي ديگر از روش‌هاي مهاجرت به اسپانيا است. افراد مي‌توانند پول خود را در بخش‌هاي مختلف سرمايه گذاري كنند و از اين طريق اقامت دائم اسپانيا را به دست آورند. ثبت شركت، خريد اوراق قرضه، خريد سهام و خريد خانه جز روش‌هاي سرمايه گذاري هستند. دريافت گلدن ويزا اسپانيا نيز از روش‌هاي مهاجرت است كه در صورت سرمايه گذاري بيش تر از 500 هزار يورو مي‌توانيد آن را دريافت نماييد.

 

گلدن ويزا آمريكا

گلدن ويزا مخصوص افراد خارج از اتحاديه اروپا است و با سرمايه گذاري در اين كشور دريافت مي‌شود و جز روش‌هاي مهاجرت به اسپانيا است. با دريافت اين ويزا افراد مي‌توانند تنها يكبار در سال به اسپانيا بروند و نيازي به حضور دائم آن‌ها در كشور نيست. گلدن ويزا با انجام سرمايه گذاري‌هايي همچون خريد ملك و سهام و يا سرمايه گذاري در بانك قابل دريافت است.

البته ملبغ سرمايه گذاري بايستي حداقل 500 هزار يورو باشد. اين ويزا 2 سال اقامت به فرد متقاضي مي‌دهد و پس از آن نيز قابل تمديد است. در نهايت فرد با 5 سال حضور مداوم، مي‌تواند براي اقامت دائم درخواست دهد.

 

براي عضويت در كانال اطلاع رساني مي توانيد بر روي متن كانال تلگرام مشاوره تحصيلي كليك كنيد و يا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصيلي دانتل كو ” بنويسيد و عضو شويد. 

 

 

خريد ملك در اسپانيا

يكي از راحت ترين روش‌ها براي مهاجرت به اسپانيا خريد ملك است. ملكي كه در اسپانيا مي‌خريد بايستي 500 هزار يورو ارزش داشته باشد و براي تعداد افراد خانواده‌ مناسب باشد. بدين صورت كه براي زندگي يك خانواده چهار نفره ملك حداقل دو اتاق خواب داشته باشد و به طور كل براي زندگي مناسب باشد.

پس از خريد ملك ويزايي با يك سال اعتبار دريافت خواهيد كرد و پس از پايان اين مهلت نيز مي‌توانيد اعتبار ويزاي خود را تمديد نماييد. پس از 5 سال حضور در كشور اسپانيا امكان دريافت اقامت دائم و پاسپورت كانادا را نيز به دست مي‌آوريد. در صورتي كه قصد مهاجرت به اسپانيا با روش خريد ملك را داريد، بهتر است ابتدا با مشاوران مجموعه دانتل كو مشورت نماييد تا از ضررهاي مالي جلوگيري كنيد.

 

ويزاي خود حمايتي

در روش خود حمايتي يا تمكن مالي بايد اثبات كنيد كه حداقل 30 هزار يورو سرمايه داريد و  از وضعيت مالي خوبي برخوردار هستيد. علاوه بر اين مبلغ، براي همسر و فرزندان خود نيز بايد 6500 يورو براي هريك در نظر بگيريد. داشتن درآمد ماهيانه و املاك نيز از ديگر شروط روش خود حمايتي است.

فرد متقاضي و خانواده او بايد براي مدت 6 ماه به صورت دائم در اسپانيا حضور داشته باشند. در ابتدا ويزا به صورت يك ساله صادر مي‌شود اما امكان تمديد اعتبار وجود دارد. با 5 سال حضور در اسپانيا اقامت دائم را به دست خواهيد آورد و پس از 10 سال نيز تابعيت اسپانيا به شما تعلق خواهد گرفت.

 

ويزاي خود اشتغالي

در روش خود اشتغالي افراد متقاضي مهاجرت به اسپانيا مي‌توانند كسب و كاري براي خود راه اندازي كرده و آن را با صلاح ديد خود اداره كنند. هزينه اداره بيزينس‌هاي خود اشتغالي كمتر از شركت‌‌هاي معتبر است. بهترين حوزه‌ها براي فعاليت خود اشتغالي كشاورزي، ساخت و ساز و خدمات مي‌باشد.

براي راه اندازي كسب و كار در اسپانيا بايستي حتما به قوانين هر استان توجه كنيد چراكه قوانين تامين اجتماعي و پرداخت ماليات در استان‌هاي مختلف فرق مي‌كند.

راه اندازي بيزينس و فريلنسري نيز از نظر پرداخت ماليات، سرمايه اوليه و… با يكديگر متفاوت هستند. در اين روش مهاجرتي نيز ابتدا ويزاي 1 ساله براي‌تان صادر مي‌شود اما هر سال تمديد شده و پس از 5 سال نيز اقامت دائم به شما تعلق خواهد گرفت.

از شرايط لازم براي دريافت ويزاي خود اشتغالي مي‌توان به شهروندي خارج از اتحاديه اروپا، سن حداقل 18، داشتن اقامت قانوني در صورت حضور در اسپانيا، سابقه كار در حوزه خود اشتغالي، تمكن مالي و عدم سو سابقه اشاره كرد.

 

مهاجرت از طريق ازدواج

يكي ديگر از روش‌هاي مهاجرت به اسپانيا ازدواج است. در صورتي كه فردي خارجي با يك فرد داراي تابعيت اسپانيا ازدواج كند، اقامت اين كشور را به دست خواهد آورد. فرد اسپانيايي بايد از تمكن مالي و درآمد پايه برخوردار باشد. پس از ازدواج ويزايي با اعتبار يك سال براي فرد صادر مي‌شود. در اين مدت وضعيت ازدواج مورد بررسي قرار مي‌گيرد.

در صورتي كه زن و شوهر به صورت واقعي باهم ازدواج كرده باشند و براي يك سال بايكديگر زندگي كنند، تابعيت اسپانيا به فرد خارجي داده مي‌شود. توجه داشته باشيد كه در صورت صوري بودن ازدواج و اثبات آن به اداره مهاجرت هر دو فرد جريمه خواهند شد و ويزاي شهروند خارجي نيز ريجكت مي‌شود.

 

مهاجرت از طريق تولد فرزند

در تمامي كشور هاي جهان اقامت فرزندان تازه متولد شده به يكي از دو روش اصل خون و سيستم خاك تعيين مي‌شود. در برخي كشورها در صورتي كه فرزندي در خاك آن كشور به دنيا بيايد، صرف نظر از مليت والدين تابعيت آن كشور را دريافت خواهد كرد. اما در كشور اسپانيا سيستم خود تعيين كننده است و تنها در صورتي تابعيت داده مي‌شود كه آن فرزند از والدين اسپانيايي متولد شده باشد. پس مهاجرت به اسپانيا با تولد فرزند امكان پذير نيست.

 

مهاجرت با پناهندگي

پناهندگي نيز يكي ديگر از روش‌هاي مهاجرت است. طبق تعريف سازمان ملل فردي كه به دليل عقايل مذهبي، سياسي، جنسيت و… در كشور خود با مشكلات مالي و جاني مواجه شده است، مي‌تواند به كشورهاي ديگر رفته و با اعلام خطر مرگ خود پناهدگي آن كشور را دريافت كند.

اين روش بسيار حطرناك است و فرد براي ورود به كشور اسپانيا بايد به صورت غيرقانوني سفر كند كه خطرات بسيار زيادي دارد. پس از ورود به اسپانيا فرد بايد ادعاي خود را ثابت كند و در غير اين صورت به كشور خود ديپورت خواهد شد. اين روش مهاجرت به اسپانيا غيرقانوني و خطناك است و توسط مجموعه دانتل كو توصيه نمي‌شود.

 

دريافت ويزاي اسپانيا

ويزا اسپانيا در دو نوع مهاجرتي و توريستي صادر مي‌شود. ويزاي توريستي براي گردش در اين كشور است كه 90 روز اعتبار دارد. ويزاي مهاجرتي نيز انواع مختلف دارد كه در بالا تمامي آن‌ها را بررسي كرديم. افراد با توجه به نوع روش مهاجرتي خود بايد مدارك و شرايط لازم را دارا باشند تا ويزاي مهاجرتي به آن‌ها تعلق گيرد.

مبلغ ويزا با توجه به روش مهاجرتي متفاوت خواهد بود و از 100 تا 1000 يورو هزينه خواهد داشت. ويزاهاي مهاجرت به اسپانيا معمولا در ابتدا به صورت موقت صادر مي‌شوند و اعتبار آن ها يك تا دو سال است. پس از پايان مهلت در صورت واجد شرايط بودن اعتبار ويزا تمديد مي‌شود و در صورت حضور 5 ساله نيز اقامت دائم به فرد داده مي‌شود.

 

هزينه مهاجرت به اسپانيا

هزينه مهاجرت يكي از مهم‌ترين دغدغه‌هاي افراد است. از ابتداي شروع دريافت ويزا شما بايد هزينه‌‌هايي را پرداخت كنيد كه از آ‌ها مي‌توان به هزينه صدور ويزا، هزينه مصاحبه و.. اشاره كرد. علاوه بر اين هر فرد با توجه به روش مهاجرتي خود نيز هزينه‌هايي را دارد. افراد مهاجر با ويزاي سرمايه گذاري بايد حداقل سرمايه مورد نياز را داشته باشند و افراد مهاجر با ويزاي تحصيلي نيز بايد شهريه دانشگاه را پرداخت نمايند.

پس از دريافت ويزا و مهاجرت به اسپانيا نيز بخش بزرگي از هزينه‌ها شروع مي‌شود كه هزينه زندگي در اين كشور است. بيش ترين سهم هزينه زندگي به اجاره مسكن تعلق دارد. به طور ميانگين اجاره يك آپارتمان 860 دلار در ماه هزينه دارد. خوابگاه‌هاي دانشجويي ارزان قيمت تر هستند و در حدود 600 دلار مي‌باشند.

اما به طور كل مي‌توان گفت كه هزينه زندگي در اسپانيا نسبت به ساير كشورهايي اروپايي ارزان تر است و افراد مهاجر از عهده مخارج زندگي در اين كشور برمي‌آيند. به طور كلي هزينه زندگي يك فرد در كشور اسپانيا (بدون هزينه اجاره) 600 يورو در ماه مي باشد. هزينه هاي زندگي در اسپانيا به شرح زير هستند.

  • خريد موارد غذايي 70 تا 200 يورو
  • حمل و نقل 20 تا 50 يورو
  • خدمات بهداشتي و درماني 30 يورو

 

مهاجرت به اسپانيا | هزينه زندگي در در شهر مادريد

هزينه‌هاي زندگي در شهر هاي مختلف اسپانيا متفاوت است. مادريد پايتخت اسپانيا جز گران ترين شهرها براي زندگي است. يك خانواده چهار نفره بايد براي زندگي در اين شهر ماهانه 2390 يورو هزينه كنند. اين مبلغ بدون در نظر گرفتن اجاره آپارتمان مي‌باشد.

 

هزينه زندگي در شهر والنسيا

شهر والنسيا جز شهرهاي ارزان قيمت اسپانيا محسوب مي‌شود. به طور كلي يك خانواده چهار نفره بايد ماهانه 2000 يورو براي هزينه هايي همچون خورد و خوراك و حمل و نقل پرداخت نمايند. اجاره مسكن نيز در اين شهر نسبت به مادريد ارزان تر است.

 

بهترين شهرهاي اسپانيا براي زندگي

قبل از مهاجرت به اسپانيا بايد حتما در مورد شهرهاي مختلف اين كشور تحقيق كنيد و بهترين شهر را با توجه به شرايط خود انتخاب نماييد. انتخاب شهر در كيفيت زندگي پس از مهاجرت بسيار تاثيرگذار است. برخي از بهترين شهرهاي اسپانيا براي مهاجرت و زندگي به شرح زير هستند.

 

بارسلونا

بارسولونا يك شهر ساحلي در كشور اسپانيا است كه آب و هواي آن نيز گرم مي‌باشد. اين شهر براي افرادي كه به هواي گرم علاقه زيادي دارند بسيار مناسب است. همچنين توجه داشته باشيد كه بارسلونا جز شهرهاي گران قيمت اسپانيا است و به افرادي توصيه مي‌شود كه توانايي مالي پرداخت هزينه‌هاي بالا را داشته باشند. اين شهر بسيار آرام است و زندگي در آن بسيار لذت بخش خواهد بود.

 

مهاجرت به اسپانيا | مادريد

همانطور كه مي‌دانيد پايتخت اسپانيا شهر مادريد است. در اين شهر موقعيت‌هاي شغلي بهتر و بيش‌تري مهيا است و افراد مهاجر كه نياز به پيدا كردن كار دارند، شانس بيش تري در اين شهر خواهند داشت. البته با وجود موقعيت‌هاي شغلي خوب هزينه‌هاي زندگي نيز در اين شهر بالاست.

 

مالاگا

مالاگا نيز از ديگر شهرهاي محبوب اسپانيا است كه شرايط خوبي براي كار و زندگي دارد. اين شهر بسيار آرام است و اكثر افرادي كه بازنشسته مي‌شوند براي ادامه زندگي به اين شهر نقل مكان مي‌كنند. از ساير شهرهاي مناسب براي زندگي در اسپانيا مي‌توان به آليكانته، مورسيا، سن سباستين و والنسيا اشاره كرد.

 

بهترين راه مهاجرت به اسپانيا

متقاضيان مهاجرت همگي به دنبال بهترين روش مهاجرت هستند كه هزينه كمتري داشته باش و با سهولت بيش‌تري نيز انجام شود. به طور كلي مهاجرت به اسپانيا نسبت به ساير كشورهاي اروپايي راحت تر است اما بهترين روش را شرايط هر فرد تعيين مي‌كند.

ممكن است يك روش نسبتا سخت تر با توجه به شرايط شما بهترين و سريع‌ترين نتيجه را داشته باشد. براي اين منظور توصيه مي‌شود با افراد متخصص مشورت نماييد تا شرايط‌تان را بررسي كرده و بهترين روش مهاجرتي را به شما معرفي نمايند. مشاوران مجموعه دانتل كو مي‌توانند در اين زمينه شما را ياري كنند.

 

مشاوره مهاجرت به اسپانيا

كشور اسپانيا به دليل اقتصاد خوب و امكانات رفاهي عالي مقصدي پرطرفدار براي مهاجرت است. براي مهاجرت به اسپانيا روش‌هاي متعددي وجود دارد كه از آن‌ها مي‌توان به مهاجرت كاري، تحصيلي، سرمايه گذاري و مهاجرت با ازدواج اشاره كرد. 5 سال پس از اقامت قانوني در كشور اسپانيا مي‌توانيد اقامت دائم دريافت نماييد.

انتخاب روش مهاجرتي مناسب تاثير بسيار زيادي بر روند صدور ويزا و سهولت دريافت آن مي‌گذارد. به همين دليل توصيه مي‌شود كه قبل از هر اقدامي با مشاوران اين حوزه مشورتت نماييد. عدم كمك گرفتن از افراد متخصص ممكن است ضررهاي مالي و زماني نيز با خود به دنبال داشته باشد. متخصصان مركز مشاوره تحصيلي تلفني دانتل كو در خدمت شما هستند تا در اين زمينه ياري‌تان كنند.

 

براي دريافت مشاوره در زمينه مهاجرت به اسپانيا مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 02191005066 تماس بگيريد.

 

سوالات متداول

  1. آيا از طريق ازدواج يا تولد فرزند مي‌توان به اسپانيا مهاجرت كرد؟

    ازدواج با يك فرد داراي تابعيت اسپانيا يكي از راه‌هاي مهاجرت است كه البته ازدواج بايد واقعي باشد. اما ازدواج از طريق تولد فرزند امكان پذير نيست چرا كه اسپانيا تنها به فرزنداني كه از والدين اسپانيايي متولد شده‌اند، تابعيت مي‌دهد.

  2. آيا براي مهاجرت به اسپانيا مي‌توان از روش خريد ملك اقدام كرد؟

    بله با خريد ملك مي‌توانيد ويزاي اين كشور را دريافت نماييد. ملك خريداري شده بايد ارزشي حداقل 5000 يورو داشته و مناسب با نيازهاي خانواده باشد.

  3. هزينه زندگي در اسپانيا چقدر است؟

    به طور كل اسپانيا نسبت به ساير كشورهاي اروپايي كشور ارزان قيمتي است. هزينه زندگي در هر شهر متفاوت است اما در مجموع مي‌توان هزينه ماهانه 600 تا 1000 يورو را برآورد كرد.

    منبع: مهاجرت به اسپانيا

امتیاز:
بازدید:
برچسب: مهاجرت به اسپانيا،
موضوع:
[ ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ ] [ ۰۴:۱۵:۰۵ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی