duntelco1
مشاوره تحصيلي

نتايج آزمون نمونه دولتي نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ به صورت اينترنتي و از طريق سايت پنجره خدمات آموزش و پرورش my.medu.ir منتشر مي شود. تمامي داوطلبان شركت كننده در آزمون، براي اطلاع از وضعيت قبولي و يا عدم قبولي خود، بايد در بازه هاي زماني اعلام شده به سايت مربوطه مراجعه كنند.ا توجه به تغيير نحوه اعلام نتايج ممكن است برخي از داوطلبان دچار سردرگمي شده باشند. ازين رو در ادامه به بررسي سايت نتايج نمونه دولتي 1402- 1403 خواهيم پرداخت. در صورت نياز مي توانيد با جهت دريافت نتايج با مركز مشاوره دانتل كو تماس بگيريد.

طبق اطلاعيه آموزش و پرورش نتايج آزمون نمونه دولتي ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ تاكنون (18 مرداد ماه) منتشر نشده است. به محض اعلام نتيجه اطلاع رساني خواهيم كرد.

 منبع: نتايج آزمون نمونه دولتي

نتايج آزمون نمونه دولتي ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

آزمون نهم به دهم براي ورود متقاضيان به پايه دهم مدارس نمونه‌دولتي برگزار مي شود. پس از برگزاري آزمون متقاضيان پس از يك بازه زماني دو هفته اي، مي توانند به سايت اعلام نتايج نمونه دولتي نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ استان محل زندگي خود مراجعه كنند و به صورت اينترنتي نتايج آزمونرا دريافت كنند. 

آزمون نمونه دولتي هر ساله در تاريخ مشخص به صورت هماهنگ برگزار مي‌شوند و داوطلبان بايستي در آن شركت نمايند. مدتي پس از آزمون نتايج اعلام مي‌شود. در سال‌ها گذشته اعلام نتايج آزمون نمونه دولتي نهم به دهم به صورت استاني بود و داوطلبان بايد به سايت مربوط به استان خود مراجعه كرده و نتيجه را مشاهده مي‌كردند. اما در سال جاري تغييراتي صورت گرفت و اعلام نتايج استاني حذف شد. از اين پس تمامي داوطلبان براي مشاهده نتايج بايستي به سايت my.medu.ir مراجعه نمايند.

 زمان اعلام نتايج نمونه دولتي 1402 – 1403

مدتي پس از برگزاري آزمون نتايج نمونه دولتي نيز منتشر مي‌شود. بازه زماني اعلام نتايج آزمون نمونه دولتي ۱۰ تا ۱۵ روز پس از برگزاري آز‌مون است. در سال‌ها گذشته كه اعلام نتايج به صورت استاني بود، نتايج هر استان در زمان متفاوتي اعلام مي‌شد اما از اين پس نتايج به صورت هماهنگ و يكپارچه منتشر مي‌شود. داوطلبان بايد در زمان مشخص وارد سايت my.medu.ir شده و نتيجه آزمون را مشاهده كنند.

تاكنون زمان اعلام نتايج آزمون نمونه دولتي 1402 – 1403 مشخص نشده است. به محض اعلام در اين بخش از مقاله اطلاع رساني خواهد شد.

پس از اعلام نتايج، دانش آموزان پذيرفته شده بايد به مدرسه مراجعه كرده و ثبت نام خود را انجام دهند. زمان اعلام نتايج نمونه دولتي ۱۴۰۲-۱۴۰۳ هنوز مشخص نشده است. به محض انتشار اين مطلب بروزرساني مي‌شود. همچنين شما مي‌توانيد براي كسب اطلاع سريع از زمان اعلام نتايج كانال دانتل كو را در تلگرام دنبال كنيد.

سايت جديد نتايج نمونه دولتي

نتايج آزمون نمونه دولتي 1402- 1403 از طريق سايت my.medu.ir منتشر مي‌شود. در سال‌هاي گذشته نتايج به صورت استاني منتشر مي‌شد و داوطلبان بايد به سايت مربوط به استان خود مراجعه مي‌كردند. اما در سال جديد سايت اعلام نتايج تغيير كرده و نتايح به صورت يكپارچه در سايت my.medu.ir اعلام مي‌شود.

نتايج آزمون نمونه دولتي ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ از طريق سايت my.medu.ir منتشر مي‌شود.

در سايت اعلام نتايج آزمون نمونه دولتي وضعيت قبولي به سه صورت نمايش داده مي‌شود. قبول شده، مردود شده و ذخيره كه به معناي قبولي در صورت انصراف قطعي پذيرفته شدگان مي‌باشد. در صورت قبولي دانش آموز در يكي از مدارس نمونه دولتي ديگر نمي‌توان مدرسه را تغيير داد. همچنين اگر دانش آموز قبول شده خواهر يا برادر دوقولو داشته باشد، در صورت اخذ ۸۰ درصد نمره قبولي امكان ثبت نام در مدرسه قل خود را خواهد داشت.

 

نحوه دريافت نتايج آزمون نمونه دولتي 1402 – 1403 

با توجه به اينكه در سال جديد نحوه اعلام نتايج تغيير كرده است، بسياري از دانش آموزان ممكن است در مور نحوه مشاهده نتايج نگران باشند. به همين منظور در اين بخش راهنماي مشاهده اعلام نتايج را آورده‌ايم.

  • ورود به سايت my.medu.ir
  • وارد كردن سريال شناسنامه و كد ملي
  • انتخاب گزينه آزمون نمونه دولتي
  • مشاهده نتايج نمونه دولتي ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

راهنماي تصويري

1️⃣ آدرس my.medu.ir را در مرورگر خود جستجو كنيد و وارد سايت شويد.

2️⃣ در صفحه ورود نقش دانش آموز را انتخاب كرده و كد ملي و سريال شناسنامه خود را وارد كنيد.

3️⃣ در اين مرحله مشاهده نتايج نمونه دولتي ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ در پايين صفحه گزينه آزمون نمونه دولتي را انتخاب كنيد.

4️⃣ گزينه اعلام نتايج آزمون نمونه دولتي را انتخاب كرده و نتيجه را مشاهده كنيد 

اسامي پذيرفته شدگان و رد شدگان 

در صورتي كه در آزمون نمونه‌دولتي نهم به دهم شركت كرده ايد، لازم است براي دريافت نتايج نمونه دولتي به نكات زير توجه داشته باشيد.

⛔براي تمامي دانش آموزاني كه در آزمون نمونه‌دولتي پذيرفته نشده‌اند، كارنامه اي منتشر مي شود كه در بر دارنده تعداد پاسخ هاي صحيح و غلط و همينطور نمره كسب شده در هر درس مي باشد. در كارنامه نمونه دولتي تراز داوطلب در كنار تراز آخرين فرد قبول شده نيز آورده شده است كه متقاضي مي تواند آن ها را با يكديگر مقايسه كند.

✅ داوطلباني كه در يك مدرسه پذيرفته مي شوند، مجاز هستند فقط در همان مدرسه ثبت نام كنند. ثبت نام در ديگر مدارس نمونه دولتي و يا درخواست براي انتقالي و جا به جايي پس از قبولي ممنوع است.

🔵 پس از اعلام ننتايج آزمون نمونه دولتي ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ اسامي برخي از داوطلبان به عنوان ذخيره اعلام مي گردد. در صورتي كه ظرفيت مدارس نمونه‌دولتي تكميل نشود، پر كردن ظرفيت هاي خالي با ثبت نام دانش آموزان ذخيره صورت مي گيرد. 

🔃 چنانچه يكي از دانش آموزان دو قلو يا چند قلو در نتايج نمونه دولتي پذيرفته شود، ديگري مي تواند با كسب 80 درصد نمره قبولي در مدرسه نمونه دولتي مورد نظر نام نويسي كند.

ثبت اعتراض به به جواب آزمون

براي داوطلباني كه موفق به كسب نتيجه قبولي نشده اند و يا در ليست ذخيره قرار گرفته اند، فرصتي براي اعتراض به نتايج آزمون نمونه دولتي نهم به دهم در نظر گرفته شده است تا از اين طريق دانش آموزاني كه به كارنامه خود اعتراض دارند، بتوانند درخواست خود را ثبت كنند.

مهلت اعتراض از شروع زمان اعلام نتايج نمونه دولتي آغاز مي‌شود و در اين مدت دانش آموزان با مراجعه به سايت my.medu.ir اعتراض خود را ثبت نمايند. پس از اتمام مهلت ثبت اعتراض، آموزش و پرورش درخواست‌ها را بررسي كرده و نتيجه را اعلام مي‌كند. نتايج اعتراض نيز معمولا ۲ تا ۳ هفته پس از پايان مهلت اعلام مي‌گردد. براي كسب اطلاع سريع از زمان اعلام نتايج اعتراض به آزمون مي‌توانيد در كانال تلگرامي دانتل كو عضو شويد.

مشاوره نتايج آزمون 

آزمون نمونه دولتي يكي از آزمون‌هاي مهم در دوران تحصيل است و دانش آموزان از اين طريق مي‌توانند در مدارس سطح بالا به تحصيل بپردازند. نتايج آزمون نمونه دولتي در سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳ از طريق سايت my.medu.ir مي‌باشد و ديگر مثل گذشته به صورت استاني نيست. در هر سال ممكن است ظرفيت پذيرش مدارس نمونه دولتي دستخوش تغييراتي شود و بيشتر و يا كمتر از سال گذشته دانش آموز پذيرش كند.

در صورتي كه پس از اعلام نتايج آزمون نمونه دولتي نهم به دهم 1402 – 1403 جزو اسامي پذيرفته شدگان هستيد، مي توانيد پس از دريافت نتايج با در دست داشتن مدارك لازم به مدرسه نمونه‌دولتي محل قبولي مراجعه كنيد و مراحل نام نويسي خود را در مدرسه جديد طي كنيد. فراموش نكنيد حداكثر بايد در يك بازه زماني ده روزه جهت ثبت نام اقدام كنيد در غيراينصورت عدم مراجعه داوطلب به معناي انصراف تلقي مي شود و ظرفيت متعلق به او به دانش آموزان ذخيره اختصاص داده مي شود.

براي قبولي در آزمون نمونه دولتي مهم است كه با برنامه ريزي و به صورت اصولي به مطالعه بپردازيد. چنانچه قصد شركت در آزمون نمونه دولتي را داريد، بهتر است با مشاوران تحصيلي مشورت نماييد. مشاوران و متخصصان مركز مشاوره تحصيلي تلفني دانتل كو در خدمت شما هستند تا در اين زمينه ياري‌تان كنند.

براي دريافت مشاوره در زمينه نتايج نمونه دولتي نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگيريد.

سوالات متداول

  1. نتايج نمونه دولتي دولتي نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ چه زماني منتشر مي شود؟

    نتايج معمولا ۲ تا ۳ هفته پس از برگزاري آزمون منتشر مي‌شود اما تاريخ دقيق آن تاكنون اعلام نشده است. به محض انتشار اين مطلب بروزرساني مي‌گردد.

  2. سايت نتايج آزمون نمونه دولتي نهم به دهم چيست؟

    در سال‌هاي گذشته نتايج به صورت استاني اعلام مي‌شد و داوطلبان بايد به سايت مربوط به استان خود مراجعه مي‌كردند اما در سال جاري نتايج نمونه دولتي به صورت يكپارچه در سايت my.medu.ir منتشر مي‌گردد.

  3. آيا در صورت عدم قبولي امكان اعتراض به نتايج وجود دارد؟

    بله براي اين منظور مي‌توانيد در زمان مشخص شده براي اعتراض از طريق سايت my.medu.ir درخواست خود را ثبت كنيد.

    منبع: نتايج آزمون نمونه دولتي

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ ] [ ۰۲:۴۶:۰۲ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی