duntelco1
مشاوره تحصيلي

ثبت نام دندانپزشكي بدون كنكور ۱۴۰۲ يكي از سوالات پرتكرار داوطلبان كنكور سراسري تجربي است. دندانپزشكي يكي از رشته هاي پرمتقاضي است و قبولي در آن تنها با كسب رتبه هاي عالي امكان پذير است. دانشگاه آزاد نيز اين رشته را به صورت باآزمون ارائه مي دهد. ثبت نام بدون كنكور در رشته هاي پزشكي شرايط خاص خود را دارد كه داوطلبان بايد از آن ها اگاه باشند. براي كسب اطلاع مي توانيد اين مقاله را تا انتها مطالعه كرده و يا از طريق شماره‌هاي درج شده در پايين صفحه با مجموعه دانتل كو تماس بگيريد. 

 منبع: ثبت نام دندانپزشكي بدون كنكور

ثبت نام دندانپزشكي بدون كنكور ۱۴۰۲ 

همانطور كه گفته شد رشته دندان پزشكي در بين داوطلبان كنكور تجربي بسيار محبوب و پرطرفدار است به طوري كه مي توان گفت تقريبا تمامي داوطلبان اين رشته را در فرم انتخاب رشته خود جز اولويت هاي اول انتخاب مي كنند.

همين رقابت گسترده باعث مي شود كه بسياري از داوطلبان علاقه مند به اين رشته موفق به قبولي در دانشگاه هاي سراسري نشوند. در نتيجه داوطلبان به دنبال راهي براي پذيرش بدون كنكور هستند. اما متاسفانه به دليل تكميل ظرفيت رشته هاي پزشكي در ثبت نام با آزمون، ظرفيتي براي پذيرش بدون آزمون باقي نمي ماند و امكان ثبت نام دندانپزشكي بدون كنكور ۱۴۰۲ در دانشگاه هاي كشور وجود ندارد.

پذيرش و ثبت نام دندانپزشكي بدون كنكور به هيچ عنوان وجود ندارد و فقط از طريق قبولي در كنكور سراسري داوطبان مي توانند در اين رشته تحصيل نمايند.

تحصيل در رشته دندان پزشكي شش سال به طول مي انجامد. در دو سال اول دروس علوم پايه و ابتدايي و در چهار سال بعد دروس تخصصي آموزش داده مي شود. دندانپزشكي داراي طرح اجباري است و فارغ التحصيلان بايد ۱۸ ماه طرح خود را بگذرانند. دندانپزكشي بازار كار خوبي دارد و درآمد آن نيز بسيار بالاست.

ثبت نام دندانپزشكي بدون كنكور در خارج از كشور

تحصيل در خارج از كشور يكي از راه هاي مورد علاقه بسياري از دانشجويان ايراني است. تحصيل دندان پزشكي در خارج از كشور يكي از راه هاي پيش روي علاقه مندان به اين رشته است كه قصد شركت در كنكور سراسري را ندارند و يا رتبه آن ها بسيار پايين تر از حد نصاب شده است. 

براي ثبت نام دندانپزشكي بدون كنكور در خارج از كشور بايد شهريه پرداخت كرده و هزينه هاي زندگي در ان كشور را نيز مدنظر قرار دهيد. ميزان هزينه تحصيل با توجه به كشور و دانشگاه متفاوت است. همچنين با توجه به نوسان هاي بازار ارز شهريه تحصيل دندانپزشكي تغيير مي‌كند و نمي توان به طور قطعي آن را مشخص كرد. 

براي ثبت نام دندانپزشكي بدون كنكور در خارج از كشور بايد به زبان انگليسي مسلط باشيد. همچنين براي تحصيل در برخي كشورها بايد زبان بومي آن كشور را نيز بلد باشيد تا اجازه تحصيل به شما داده شود. تحصيل در خارج كشور شرايط بسيار زيادي دارد به همين دليل توصيه مي شود كه با مشاوران تحصيلي مشورت كرده و از تمامي اين موارد به طور كامل آگاه شويد. متخصصان مجموعه دانتل كو مي توانند در اين زمينه ياري تان كنند. 

زيرشاخه هاي رشته دندانپزشكي

علاوه بر رشته دندانپزشكي، رشته هاي ديگري نيز در دفترچه كنكور سراسري ارائه مي شوند كه مشابه با اين رشته بوده و در واقع از زيرشاخه هاي دندانپزشكي هستند. در صورتي كه به اين رشته ها علاقه‌منديد، مي توانيد آن ها را در فرم انتخاب رشته خود وارد كنيد. قبولي در رشته‌هاي زير شاخه بسيار راحت تر از دندانپزشكي است و داوطلبان با رتبه هاي بالاتر شانس قبولي در آن را دارند. 

البته بايد توجه داشته باشيد كه با تحصيل در رشته هايي همچون تكنسين پروتزهاي دنداني، كارداني تكنولوژي راديولوژي دهان، فك و صورت و كارداني تكنسين سلامت دهان امكان تاسيس كلينيك دندانپزشكي را نخواهيد داشت.

ثبت نام دندان پزشكي بدون كنكور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

يكي ديگر از گزينه هاي پيش روي داوطلبان علاقه مند به رشته دندانپزشكي ثبت نام در دانشگاه آزاد است. البته ثبت نام دندان پزشكي بدون كنكور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ امكان پذير نيست و مانند دانشگاه هاي سراسري داوطلبان بايد در كنكور سراسري شركت كنند تا امكان انتخاب رشته داشته باشند. 

اما با اين حال قبولي در رشته هاي دانشگاه آزاد راحت تر از دانشگاه هاي سراسري است و داوطلبان شانس بيشتري براي پذيرش دارند. براي انتخاب رشته هاي پزشكي، دندانپزشكي، داروسازي و دامپزشكي دانشگاه آزاد بايد كد رشته محل هاي آن ها را در فرم انتخاب رشته دانشگاه هاي سراسري در سايت سنجش وارد كنيد.

ثبت نام دندانپزشكي بدون كنكور پرديس خودگردان 1402

در سال هاي گذشته امكان ثبت نام دندانپزشكي بدون كنكور در پرديس هاي بين الملل وجود داشت. داوطلبان مي توانستند با پرداخت شهريه با مبالغ بسيار بالا موفق به قبولي در رشته دندانپزشكي به صورت بدون آزمون بشوند. 

شرايط پذيرش در پرديس هاي بين الملل اين است كه داوطلب معدل لازم را داشته باشد. حداقل معدل ديپلم براي قبولي و ثبت نام دندانپزشكي بدون كنكور ۱۶ و معدل پيش دانشگاهي ۱۷ مي باشد. همچنين دانشجويان بايد به زبان انگليسي نيز تسلط داشته باشند.

براي تحصيل در اين رشته بايد در حدود ۲۵ مليون شهريه ثابت پرداخت مي‌شد. در حال حاضر امكان ثبت نام دندانپزشكي بدون كنكور در پرديس هاي بين الملل نيز وجود ندارد و تنها با شركت در كنكور سراسري و كسب رتبه لازم امكان پذير خواهد بود. 

مشاوره ثبت نام دندانپزشكي

رشته هاي پزشكي و دندانپزشكي جز رشته هاي بسيار پرطرفدار در زير گروه تجربي هستند. براي قبولي و تحصيل در اين رشته بايد در كنكور سراسري شركت كرده و رتبه قابل قبولي را به دست آوريد. تنها راه ثبت نام دنداپزشكي بدون كنكور، تحصيل در خارج از كشور مي باشد. 

در صورتي كه ابهام و يا سوالي در زمينه ثبت نام دندانپزشكي بدون كنكور براي تان به وجود آمده است، مي توانيد با مشاوران تحصيلي صحبت كرده و پاسخ سوالات خود را دريافت نماييد. متخصصان مركز مشاوره دانتل كو در خدمت شما هستند تا به صورت تلفني در اين زمينه ياري تان كنند.

براي دريافت مشاوره در زمينه اثبت نام دندانپزشكي بدون كنكور مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 02191005066 تماس بگيريد.

سوالات متداول

  1. آيا امكان ثبت نام دندانپزشكي بدون كنكور وجود دارد؟

    خير تنها راه ثبت نام در دانشگاه هاي كشور و تحصيل در رشته هاي پزشكي و دندان پزشكي شركت در كنكور سراسري مي باشد. 

  2. كدام دانشگاه ها رشته دندانپزشكي را بدون كنكور ارائه مي دهند؟

    هيچ يك از دانشگاه هاي داخل كشور رشته دندانپزشكي را به صورت بدون كنكور ارائه نمي دهند. 

  3. آيا امكان تحصيل دندانپزشكي در دانشگاه آزاد وجود دارد؟

    بله دانشگاه هاي آزاد اين رشته را ارائه مي دهند اما تنها راه قبولي از طريق شركت در كنكور سراسري است. 

    منبع: ثبت نام دندانپزشكي بدون كنكور

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ ] [ ۰۲:۵۰:۲۷ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی