duntelco1
مشاوره تحصيلي

بورسيه تحصيلي آمريكا يكي از گزينه هايي است كه دانشجويان بين المللي مي‌توانند از آن استفاده كرده و هزينه هاي تحصيل و زندگي خود در اين كشور را كاهش دهند. دريافت بورسيه در بين دانشجويان بسيار پرتقاضاست و به همين دليل تمامي دانشجويان موفق به دريافت آن نخواهند شد مگر اينكه از تمامي شرايط و مدارك لازم اطلاع كامل داشته و بر اساس راهنمايي افراد متخصص اقدامات لازم براي دريافت آن را انجام دهند. در اين مطلب به بررسي كامل بورسيه تحصيلي آمريكا خواهيم پرداخت. براي كسب اطلاع بيشتر مي‌توانيد با مجموعه دانتل كو تماس بگيريد. 

 منبع: بورسيه تحصيلي آمريكا

 

بورسيه تحصيلي آمريكا

آمريكا يكي از مقاصد محبوب مهاجرتي است كه بسياري از دانشجويان براي ادامه تحصيل آن را انتخاب مي‌كنند. كشور آمريكا سيستم آموزشي بسيار قوي دارد و به همين دليل يكي از بهترين گزينه ها براي مهاجرت تحصيلي است. اما با اين حال هزينه تحصيل و زندگي در كشور آمريكا بسيار بالاست و با توجه به اينكه دانشجويان براي اشتغال و كسب درآمد با محدوديت مواجه هستند، با چالش بيشتري در زمينه پرداخت هزينه ها مواجه خواهند شد.

بورسيه تحصيلي آمريكا با اين منظور ارائه مي‌شود كه دانشجويان بتوانند بخشي از هزينه هاي تحصيل و زندگي خود را پوشش دهند. امريكا بورسيه هايي بسيار زيادي را براي دانشجويان بين المللي در نظر گرفته است و به طور كلي مي‌توان گفت كه شانس دريافت بورسيه تحصيلي براي دانشجويان بالاست. اما با اين حال دانشجويان بايد شرايطي را دارا باشند تا بورسيه تحصيلي آمريكا به آنان تعلق گيرد كه در ادامه به توضيح كامل آن خواهيم پرداخت.

 

 

مزاياي دريافت بورسيه تحصيلي آمريكا

دانشجوياني كه موفق به دريافت بورسيه تحصيلي مي‌شوند، از مزايايي برخوردار خواهند شد كه اطلاع كامل از آن ها خالي از لطف نيست. مزاياي دريافت بورسيه تحصيلي آمريكا به شرح موارد زير مي‌باشد.

✅دسترسي شما به آموزش و تحصيل بيشتر خواهد بود.

مي‌توانيد با ساير افرادي كه موفق به دريافت بورسيه شده اند ارتباط برقرار كنيد.

هزينه هاي تحصيل و زندگي تان تا حد زيادي پوشش مي‌يابد.

✅امكان پيدا كردن شغل پس از فارغ التحصيلي افزايش مي‌يابد.

✅به دليل پرداخت هزينه ها، زمان بيشتري براي مطالعه و درس خواندن خواهيد داشت و مجبور به انجام كارهاي دانشجويي در ساعات بالا نخواهيد شد.

 

بورسيه تحصيلي آمريكا در دبيرستان

دانش آموزان در مقطع دبيرستان نيز اين امكان را دارند كه از بورسيه هاي تحصيلي استفاده نمايند. اين بورسيه ها با توجه به فاكتورهايي همچون وضعيت تحصيلي و شايستگي دانش آموز و همچنين نياز مالي خانواده اعطا مي‌شود.

دانش آموزاني كه روزمه آموزشي و يا ورزشي قوي دارند، اين امكان را دارند كه براي دريافت بورسيه تحصيلي آمريكا در دبيرستان اقدام نمايند. بورسيه هاي تحصيلي در اين مقطع بسيار متفاوت هستند و مبالغ متفاوتي نيز دارند (پوشش بخشي يا تمامي هزينه مدرسه و زندگي). ممكن است بورسيه دبيرستان توسط مدرس، ارگان هاي مختلف و يا حتي افراد خير به دانشجويان تعلق اعطا شود.

 

بورسيه تحصيلي آمريكا در مقطع كارشناسي

دانشجويان براي تحصيل در مقطع كارشناسي در دانشگاه هاي آمريكا بايد يك دوره چهار ساله را بگذرانند. به طور كلي بورسيه هاي تحصيلي آمريكا براي مقاطع تحصيلات تكميلي بيشتر و متنوع تر است اما در مقطع كارشناسي نيز اين امكان وجود دارد.

دانشجويان بايد رزومه تحصيلي بسيار خوبي داشته باشند يعني معدل آن ها بالاي ۱۸ بوده و آيلتس حداقل ۶.۵ داشته باشند. علاوه بر اين براي دريافت برخي از بورسيه ها بايد در آزمون هاي دانشگاهي همچون SAT پذيرفته شده باشيد.

به طور كلي اكثر دانشگاه ها پس از گذشت يك ترم شرايط و وضعيت تحصيلي دانشجويان متقاضي را بررسي كرده و با اعطا بورسيه موافقت خواهند كرد. نداشتن گپ تحصيلي شانس دريافت بورسيه تحصيلي آمريكا در اين مقطع را افزايش خواهد داد.

 

بورسيه تحصيلي آمريكا در مقطع كارشناسي ارشد

دوره كارشناسي ارشد در مقطع كارشناسي ارشد در حدود ۱ تا ۲ سال است و معمولا اولويت دريافت بورسيه در اين مقطع دانشجوياني هستند كه كارشناسي خود را نيز از دانشگاه هاي آمريكا دريافت كرده باشند.

بورسيه هاي مقطع ارشد از تنوع بيشتري نسبت به مقطع كارشناسي برخوردارند اما با اين حال با توجه به تقاضاي بسيار زياد، فرايند دريافت آن چندان راحت نخواهد بود. برخي از مهم ترين شرايط دريافت بورسيه تحصيلي آمريكا به شرح زير هستند.

✅معدل بالاي ۱۶ در مقطع قبلي

✅آيلتس با نمره حداقل نمره ۶.۵ و يا تافل حداقل ۸۰

✅ارائه مدرك GRE و GMAT با توجه به رشته تحصيلي

✅انگيزه نامه

✅توصيه نامه اساتيد

✅مقاله چاپ شده در مجلات بين المللي معتبر

 

بورسيه تحصيلي آمريكا در مقطع دكتري

تحصيل در مقطع دكتري دانشگاه هاي آمريكا در حدود ۴ تا ۶ سال مي‌باشد. (اين مدت با توجه به رشته تحصيلي متفاوت خواهد بود) بيشترين تعداد تقاضا بروسيه تحصيلي آمريكا مربوط به مقطع دكتري است و بيشترين تنوع بورسيه نيز براي دانشجويان اين مقطع در نظر گرفته شده است. رايج ترين بورسيه هاي تحصيلي دكتري سه كمك هزينه Fellowship، RA Research Assistantship و TA Teaching Assistantship مي‌باشد. مدارك لازم براي دريافت بورسيه تحصيلي آمريكا به شرح زير هستند.

✅رزومه علمي و پژوهشي بسيار قوي

✅مقاله معتبر چاپ شده در مجلات بين المللي

✅آيلتس حداقل ۷.۵

✅توصيه نامه استايد

✅انگيزه نامه

 

شرايط دريافت بورسيه آمريكا

دريافت بورسيه تحصيلي آن هم در كشوري همچون آمريكا براي دانشجويان مزاياي بسيار زيادي خواهد داشت و مسير آنان براي ادامه تحصيل و كسب درآمد را هموار خواهد كرد. همانطور كه گفته شد آمريكا بورسيه هاي تحصيلي زيادي را براي دانشجويان بين المللي در نظر گرفته است.

اما با توجه به اينكه تعداد دانشجويان متقاضي بورسيه بسيار زياد است، شرايطي براي اعطا آن به دانشجويان در نظر گرفته شده است و تنها در صورت واجد شرايط بودن با دريافت بورسيه موافقت خواهد شد. دانشگاه ها و موسسات مختلف شرايط اختصاصي را براي بورسيه تحصيلي در نظر خواهند گرفت اما به طور كلي شرايط عمومي و اصلي دريافت بورسيه تحصيلي آمريكا به شرح زير مي‌باشد.

✅ارائه مدارك تحصيلي از دانشگاه هاي معتبر

✅داشتن معدل بالا در مقاطع قبلي

✅شركت در آزمون هاي ACT ،SAT ،GRE و يا GMAT و كسب نمره قابل قبول با توجه به رشته تحصيلي

✅رزومه علمي و پژوهشي قوي

✅چاپ مقاله در مجلات معتبر

✅كسب رتبه هاي برتر در مسابقات و المپيادهاي بين المللي

✅مهارت بالا در زبان انگليسي

 

مدارك لازم براي دريافت بورسيه آمريكا

اگر واجد شرايط دريافت بورسيه تحصيل در آمريكا هستيد، بايد مدارك لازم برا آماده كرده و با ارائه آن ها درخواست خود براي دريافت بورسيه را ارسال كنيد. نقص در مدارك منجر به ريجكت درخواست شما خواهد شد پس بهتر است كه از مدارك لازم براي دريافت بورسيه اطلاع دقيق داشته باشيد.

هر دانشگاه يا موسسه ممكن است مدارك اختصاصي را نيز براي دريافت بورسيه لازم داشته باشد اما به طور كلي مدارك لازم براي دريافت بورسيه تحصيلي آمريكا به شرح موارد زير است.

✅فرم درخواست بورسيه

✅مدرك تحصيلي مقاطع قبلي به صورت ترجمه شده

✅ريز نمرات

✅مدرك و نمره آزمون هاي استاندارد

✅رزومه علمي و پژوهشي

✅كپي پاسپورت و ويزاي تحصيلي

✅نامه پذيرش دانشگاه

✅مقالات بين المللي در مقاطع تحصيلات تكميلي

✅مدرك زبان با حداقل نمره تعيين شده

✅مدارك مالي

 

انوع بورسيه هاي تحصيلي

همانطور كه گفته شد بورسيه تحصيلي انواع مختلفي دارد و دانشجويان با شرايط متفاوت مي‌توانند از هر يك از اين بورسيه ها استفاده نمايند. براي دريافت بورسيه اولين گام اين است كه انواع بورسيه تحصيلي آمريكا را بشناسيد. برخي از مهم ترين و رايج ترين بورسيه ها به شرح زير هستند.

 

اسكالرشيپ

يكي از معروف ترين و متداول ترين بورسيه تحصيلي آمريكا اسكالرشيپ است. معيارهاي اعطا اين بورسيه تحصيلي شايستگي علمي، نياز مالي، موضوع تحقيقي، مهارت هاي ورزشي، دانشجوي خاص و مهارت هاي خلاقانه مي‌باشد. اين بورسيه انواع مختلف دارد كه هر يك با توجه به معيارهاي فوق دسته بندي خواهند شد.

بورسيه تحصيلي اسكالرشيپ دو نوع دولتي و خصوصي دارد و پس از دريافت آن نيازي به بازپرداخت آن نيست. براي برخي از بورسيه ها دانشجو بايد ضمانتي بدهد كه براي مدت مشخص در محلي تعيين شده به خدمت بپردازد. دانشجويان داخلي و دانشجويان بين المللي امكان استفاده از بورسيه تحصيلي اسكالرشيپ را خواهند داشت.

 

گرنت

يكي ديگر از انواع بورسيه تحصيلي آمريكا، كمك هزينه گرنت است كه به طور معمول بر اساس نياز مالي به دانشجويان تعلف خواهد گرفت. معمولا دانشجويان بين المللي امكان دريافت آن را ندارند.

 

بورسيه تحصيلي آمريكا | اوارد

برخي مواقع دانشجوياني كه در تحصيل موفقيتي به دست آورده اند و يا عملكرد بسيار خوبي داشته اند، جايزه اي دريافت خواهند كرد كه به آن كمك هزينه اوارد گفته مي‌شود. مبلغ اين كمك هزينه در حد پرداخت شهريه نيست اما دانشجو اختيار دارد كه به صورت دلخواه از آن استفاده نمايد. البته ممكن است جايزه دانشجو به صورت حق عضويت و يا كتاب نيز باشد.

 

فلوشيپ

دانشجوياني كه در مقطع تحصيلات تكميلي هستند، مي‌توانند از بورسيه فلوشيپ استفاده نمايند كه بر اساس شايستگي به دانشجويان اعطا خواهد شد. دانشجو مي‌تواند از اين بورسيه تحصيلي آمريكا براي انجام پژوهش، پرداخت شهريه و يا هزينه هاي زندگي استفاده نمايد.

 

دستيار آموزشي

دانشجويان در مقاطع تحصيلات تكميلي يعني ارشد و دكتري مي‌توانند به عنوان دستيار آموزش فعاليت كرده و كمك هزينه اي نيز دريافت نمايند. دستياري آموزشي در صورتي است كه استاد بودجه كافي در اختيار داشته و دانشجو نيز از وضعيت تحصيلي خوبي برخوردار باشد.

 

بورسيه تحصيلي آمريكا |‌ دستيار پژوهشي

چنانچه دانشجوي مقطع ارشد و يا دكتري روزمه علمي و پژوهشي خوبي داشته باشد، مي‌تواند با اساتيد ارتباط برقرار كرده و در جايگاه دستيار پژوهشي در كنار استاد مشغول تحقيق و بررسي شود. اين كمك هزينه به صورت پرداخت نقدي و يا تخفيف در شهريه دانشگاه خواهد بود.

 

تخفيف شهريه

دانشجويان با شرايط مختلف مثل وضعيت تحصيلي خوب يا معيارهاي اجتماعي مي‌توانند از تخفيفات شهريه بهره مند شوند. اين تخفيف ممكن است منجر به حذف كامل شهريه و رايگان شدن تحصيل شود. تخفيفات مختلف ممكن است براي يك و يا چند ترم تحصيلي باشند.

 

بورسيه تحصيلي آمريكا |‌ وام دانشجويي

در نهايت دانشجويان مي‌توانند براي پرداخت هزينه هاي تحصيل و زندگي خود نسبت به دريافت وام اقدام نمايند. دانشجويان بين المللي نيز در صورت دارا بودن شرايط امكان دريافت وام را خواهند داشت. مبلغ وام بايد پس از پايان تحصيل با سود آن بازپس داده شود.

 

رشته هاي دريافت كننده بورسيه آمريكا

تقريبا تمامي رشته هاي تحصيلي در آمريكا شرايط دريافت بورسيه را خواهند داشت. برخي از دانشگاه ها بعضي از رشته هاي تحصيلي را به صورت اختصاصي تر بورسيه مي‌كنند. در ادامه به توضيح بورسيه تحصيلي آمريكا در  دو رشته پرطرفدار خواهيم پرداخت. 

 

بورسيه تحصيلي آمريكا رشته هنر

رشته هاي هنر در كشور آمريكا بسيار پرطرفدار هستند و دانشجويان اين رشته مي‌توانند از بورسيه هاي اختصاصي بهره مند شوند. برخي از بورسيه هاي تحصيلي آمريكا تنها به دانشجويان بومي آمريكا تعلق خواهد گرفت اما دانشجويان بين المللي نيز واجد شرايط برخي از انواع آن هستند. 

 

بورسيه تحصيلي آمريكا رشته پزشكي 

رشته پزشكي يكي از محبوب ترين رشته ها در بين تمامي دانشجويان در سرتاسر جهان است. با توجه به اهميت رشته پزشكي دولت آمريكا نيز اهميت بسيار زيادي به اين رشته مي‌دهد و بورسيه هاي زيادي را براي آن در نظر گرفته است. اما با اين حال دانشجويان بومي در اولويت دريافت بورسيه هاي پزشكي هستند. 

 

بورسيه تحصيلي آمريكا براي دانشجويان ايراني

سوال بسيار مهمي كه براي دانشجويان ايراني به وجود مي‌آيد اين است كه آيا ايرانيان نيز شاني دريافت بورسيه را خواهند داشت؟ در پاسخ بايد گفت كه بله سالانه دانشجويان ايراني بسيار زيادي هستند كه بورسيه هاي تحصيلي دريافت كرده و در حدود 5 تا 20 هزار دلار كمك هزينه به آنان تعلق مي‌گيرد. 

اما به طور كلي كشور ايران جز كشورهاي اولويت براي دريافت بورسيه تحصيل در آمريكا نيست و دانشجويان ايراني نسبت به دانشجويان كشور هاي اتحاديه اروپا شانس كمتري براي دريافت بورسيه تحصيلي آمريكا خواهند داشت.

 

 

دانشگاه هاي ارائه دهنده بورسيه تحصيلي آمريكا

همانطور كه در بالا گفته شد كشور آمريكا يكي از بهترين كشورها براي ادامه تحصيل در تمامي رشته ها و مقاطع تحصيلي است چراكه سيستم آموزشي آمريكا بسيار با كيفيت و سطح بالاست و برترين دانشگاه هاي جهان با رنكينگ علمي بسيار بالا در اين كشور قرار گرفته اند. اين دانشگاه شرايط اعطا بورسيه را نيز دارند و دانشجويان برتر اين دانشگاه ها مي‌توانند براي دريافت بورسيه تحصيلي آمريكا اقدام نمايند. برخي از مهم ترين و بهترين دانشگاه هاي آمريكا به شرح زير هستند. 

🟣دانشگاه تكنولوژي ماسچوست

🟣هاروارد

🟣استفورد

🟣بركلي

🟣واشينگتن

🟣كرنل

🟣ميشيگان

🟣كلمبيا

🟣كاليفرنيا

🟣تگزاس

 

هزينه زندگي در آمريكا

آمريكا كشور گران قيمتي است و افراد به طور ميانگين بايد هزينه اي در حدود 2500 دلار را در ماه پرداخت كنند. البته درآمد در اين كشور نيز بالاست و افراد دارنده كار مي‌توانند از عهده مخارج در كشور آمريكا بربيايند.

ميزان درآمد در كشور آمريكا به طور ميانگين 8000 دلار مي‌باشد. هزينه اجاره يك واحد آپارتمان در مركز شهر هاي آمريكا 1780 دلار است. همچنين افراد پس از مهاجرت به آمريكا بايستي براي خريد مايحتاج اصلي نيز هزينه اي را پرداخت كنند كه برخي از آن ها به شرح زير مي باشد.

  • شير 1 دلار
  • نان 3.23 دلار
  • 1 كيلو گوشت 15 دلار
  • كرايه تاكسي (1 كيلومتر) 1.68 دلار
  • لباس (يك دست) 36.30 دلار
  • بليت حمل و نقل عمومي 2.50 دلار

دانشجويان در حال تحصيل در آمريكا براي كار كردن محدوديت دارند و بايد در ساعت مجازي به كار پاره وقت بپردازند. اين محدوديت درآمد آن ها را نيز كاهش خواهد داد. با دريافت بورسيه تحصيلي آمريكا مي‌توان تا حد زيادي اين هزينه ها را پوشش داد. 

 

كار در حين تحصيل در آمريكا

يكي از مهم ترين مزاياي تحصيل در آمريكا امكان كار در حين تحصيل است. دانشجويان بين المللي اين اجازه را دارند كه به صورت پاره وقت و براي ۲۰ ساعت در هفته به انجام كار بپردازند. همچنين در تعطيلات نيز اين زمان به ۴۰ ساعت در هفته گسترش مي‌يابد.

دانشجويان با انجام كار پاره وقت درآمد دلاري به دست مي‌آورند و به اين صورت مي‌توانند هزينه هاي خود را تا حدي پوشش دهند. براي كار دانشجويي بايستي ويزاي تحصيلي داشته باشيد و به صورت تمام وقت در يك دانشگاه مورد تاييد آمريكا تحصيل كنيد. بورسيه تحصيلي آمريكا در اين شرايط بسيار كمك كننده خواهد بود و دانشجو مي‌تواند زمان بيشتري را براي مطالعه و يادگيري دروس اختصاص دهد. 

 

دريافت اقامت دائم آمريكا پس از تحصيل

سياست كشور آمريكا بر اين است كه دانشجويان بين المللي كه از توانايي ها و استعدادهاي خوبي برخوردارند، در اين كشور بمانند و در جهت رشد و توسعه فرهنگي و اقتصادي آمريكا تلاش كنند. در راستاي همين سياست اين امكان فراهم شده است كه دانشجويان پس از اتمام تحصيل در آمريكا اقامت دائم خود را دريافت كنند.

براي اين منظور دانشجو بايد كاري پيدا كرده و از اين طريق ويزاي تحصيلي خود را به ويزاي كاري تغيير دهد. پس از مدتي فعاليت در آمريكا فرد بايد ماليات پرداخت كند و در اين صورت با گذشت ۵ سال از حضور در آمريكا، اخذ تابعيت و شهروندي امكان پذير مي‌شود. دريافت گرين كارت آمريكا تقريبا ۷ تا ۳۰ ماه زمان مي‌برد و ۱۰ سال نيز اعتبار دارد.

توجه داشته باشيد كه دانشجوياني كه بورسيه تحصيلي آمريكا را دريافت مي‌كنند، شانس بيشتري براي استخدام در مشاغل تخصصي دارند و در نتيجه اقامت دائم آنان به سهولت بيشتري پيگيري خواهد شد. 

 

 

مشاوره مهاجرت به آمريكا

آمريكا يكي از مقاصد مهاجرتي محبوب براي ادامه تحصيل است و با توجه به سيستم آموزشي قوي كه دارد، دانشجويان مي‌توانند ارتقا تحصيلي و شغلي عالي را در اين كشور تجربه كنند. با توجه به هزينه هاي بالاي زندگي در آمريكا، دانشجويان مي‌توانند با درخواست براي دريافت بورسيه تحصيلي، شانس خود را امتحان كرده و هزينه هاي تحصيل و زندگي در اين كشور را كاهش دهند. 

اگر قصد دريافت بورسيه تحصيلي آمريكا را داريد، توصيه مي‌شود كه با افراد متخصص در اين زمينه مشورت كنيد چراكه با توجه به تقاضاي بسيار زياد و محدوديت در دريافت بورسيه، هرگونه اشتباه در اين مسير منجر به از دست دادن شانس خواهد شد. متخصصان مركز مشاوره تحصيلي تلفني دانتل كو در خدمت شما هستند تا در اين زمينه ياري‌تان كنند. 

 

براي دريافت مشاوره در زمينه تحصيل در آمريكا مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگيريد.

 

سوالات متداول

  1. شرايط دريافت بورسيه تحصيلي آمريكا چيست؟

    در متن مقاله به طور كامل به شرايط دريافت بورسيه اشاره شده است.

  2. آيا دريافت بورسيه تحصيلي در مقطع كارشناسي نيز امكان پذير است؟

    بله كشور آمريكا امكان دريافت بورسيه در مقطع كارشناسي را نيز فراهم كرده است. 

  3. آيا امكان دريافت بورسيه تحصيلي آمريكا براي دانشجويان ايراني وجود دارد؟

    بله دانشجويان ايراني بسيار زيادي موفق به دريافت بورسيه شده اند اما با توجه به در اولويت نبودن دانشجويان ايراني بهتر است كه براي افزايش شانس خود با مشاوران دانتل كو مشورت نماييد. 

    منبع: بورسيه تحصيلي آمريكا

امتیاز:
بازدید:
برچسب: بورسيه تحصيلي آمريكا،
موضوع:
[ ۲۰ آبان ۱۴۰۲ ] [ ۱۲:۰۸:۵۸ ] [ دانتل ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی